Kom, stoppen nuquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er stond een PI voor hoor.
[..]
Om op msn online te komen?
Ja, ha-ha, komen
Een beetje maaltijd sprokkel je bijeen voor 6 munten = ergens tussen de 15 a 20 eu. En dat 3x per dag.quote:
FESTIVAL, niet alleen campingquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat like 35 keer?Hoe los je 400 euro in een WEEKEND op een CAMPING?
Stoppen met wat?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom, stoppen nu![]()
Ja, staat ook een PI voor
op de camping zelf betaal je niks, ja 2,50 als je wilt douchen. En verder kost alles wat je doet minimaal 2.50.... Beetje stevig avondeten kost je rond de 10 e, 2 pers, vier dagen zit je al op 80 e.. Anywayquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat like 35 keer?Hoe los je 400 euro in een WEEKEND op een CAMPING?
Voor dat tientje heb ik niet gegeten 's avonds hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
op de camping zelf betaal je niks, ja 2,50 als je wilt douchen. En verder kost alles wat je doet minimaal 2.50.... Beetje stevig avondeten kost je rond de 10 e, 2 pers, vier dagen zit je al op 80 e.. Anywayhet gaat heel hard als je ook nog flink wat drinkt enzo...
En dan nog je kaartje, vervoer van/naar... dure hobby, lowlands.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
op de camping zelf betaal je niks, ja 2,50 als je wilt douchen. En verder kost alles wat je doet minimaal 2.50.... Beetje stevig avondeten kost je rond de 10 e, 2 pers, vier dagen zit je al op 80 e.. Anywayhet gaat heel hard als je ook nog flink wat drinkt enzo...
Christus te paardquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor dat tientje heb ik niet gegeten 's avonds hoor... Hooguit gesnackt... Een maaltijd waar ik voldoende aan heb, kost mij MINIMAAL 6 munten...
Trusten ldgquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef littledrummergirl het volgende:
anywaysik ga nu tegen mn vriendje aankruipen en tukkie doen, in een echt bed
en in de warmte.
Kus!!
Die zijn wel leukquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze worden thuisbezorgd
[ afbeelding ]
Geniet ervanquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef littledrummergirl het volgende:
en in de warmte.
Kus!!
.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Kloterdeboter. Ik ben aan een weekend Disneyland Parijs nog geen 200 euro kwijt
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef littledrummergirl het volgende:
en in de warmte.
Kus!!
Je was zelf bij de vreetactie in Utrecht.quote:
mijn vriend eet ook wel wat meer dan ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor dat tientje heb ik niet gegeten 's avonds hoor... Hooguit gesnackt... Een maaltijd waar ik voldoende aan heb, kost mij MINIMAAL 6 munten...
Slaap lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef littledrummergirl het volgende:
en in de warmte.
Kus!!
Lowlands is gewoon asociaal duur.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
WTF, Werchter is wel echt veul goedkoper dan
GMTAquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
WTF, Werchter is wel echt veul goedkoper dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |