Ja die, goeie deal wasdaquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
anderhalf muntjes biergrotere idd
Lukt het ja, matras?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar blijf je nou, verzakend (ofzoiets) dekentje
Waar wilde je het dan neer laten komen?quote:
In de matrasquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar wilde je het dan neer laten komen?
Op jouquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar wilde je het dan neer laten komen?
Noem eens wat voorbeelden dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:16 schreef littledrummergirl het volgende:
maar de tering, werkelijk alles is fokking duur daarwij waren met zn tweeen iets van 400 e kwijt ofzo. En dan hebben we nog veel drank zelf meegenomen ook
Woow... Ik heb nog schoenen en een stoeltje gekocht en was zelfs geen 200 euro kwijtquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:16 schreef littledrummergirl het volgende:
maar de tering, werkelijk alles is fokking duur daarwij waren met zn tweeen iets van 400 e kwijt ofzo. En dan hebben we nog veel drank zelf meegenomen ook
Ieh vraarie vieze pedoquote:
Een dekentje wel, jouw cum nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Op jou
Een dekentje hoor toch op je
1 pizzapunt: 2 muntjes (5 euro)quote:
ontbijtje, twee koffie, twee croisants en twee broodjes kaas... Iets van 12,50 ofzoquote:
Ik begroot er inderdaad standaard minimaal 100 eu pp per dag voorquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:16 schreef littledrummergirl het volgende:
Hou jij eens even je gemak jongedamequote:
snachts gingen ze steeds aanzienlijk harder opquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Woow... Ik heb nog schoenen en een stoeltje gekocht en was zelfs geen 200 euro kwijt
En dat like 35 keer?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ontbijtje, twee koffie, twee croisants en twee broodjes kaas... Iets van 12,50 ofzo
* Yuki rent op PGR af, springt en knuffelt hem platquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als ik een knuffel van je mag blijf ik
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
1 pizzapunt: 2 muntjes (5 euro)
1 bakje wok maaltijd (noodles, groente, kip en saus): 4 muntjes
Er stond een PI voor hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou jij eens even je gemak jongedame![]()
Ook jij kan te ver gaan
Om op msn online te komen?quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
* Yuki rent op PGR af, springt en knuffelt hem plat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |