DAT had me niets extra gekostquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Dat komt omdat je het park niet in bent gegaan.
Maar ZOOOOO leukquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lowlands is gewoon asociaal duur.
Yeahmanquote:
De eerste voor vandaag, het aantal van gisteren gaan we vast niet meer inhalenquote:
Ik zeg voldoende... Vraag maar aan Muck hoe vaak ik tussendoor nog loempia's snackquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Je was zelf bij de vreetactie in Utrecht.
Heb je dan wel aan 6 muntjes genoeg MPG?
Jij eet volgens mij alles wat los en vast zit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zeg voldoende... Vraag maar aan Muck hoe vaak ik tussendoor nog loempia's snack![]()
...
Nou ja een grap is leukquote:
Geen idee, mis veel hier de laatste tijdquote:
Jep, kaartje a 170 eu, tank benzine, eventuele upgrades van je campgear... Moet je indd ook meetellen...quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En dan nog je kaartje, vervoer van/naar... dure hobby, lowlands.
Huhquote:
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij eet volgens mij alles wat los en vast zit.
Wait, whut? De lol is er nu wel vanaf eigenlijk, dus graag serieus antwoord nuquote:
quote:
quote:
oh, ja. Vergetenquote:
Dat is geen grap.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wait, whut? De lol is er nu wel vanaf eigenlijk, dus graag serieus antwoord nu
Ik ben aan zo'n lang weekendje festival (vrijdagochtendvertrek van huis, maandagmiddag aankomst thuis) gerust een eurootje of ehm 500 kwijt. 170 entree, 30 benzine, 300 erdoorheen brassen ter plekke.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wait, whut? De lol is er nu wel vanaf eigenlijk, dus graag serieus antwoord nu
Ow, was jij dat toenstraks aan de deurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |