quote:Vanaf maandag 5 september komt RTL 5 met een nieuw Nederlands seizoen van Project Catwalk. In deze derde reeks draait alles om dé spannende wedstrijd tussen twaalf gretige en getalenteerde fashion designers. Allemaal hebben ze één doel: naam maken in die keiharde en veelzijdige modewereld.
De presentatie is in handen van multitalent Stacey Rookhuizen, die hiermee voor het eerst bij RTL 5 te zien is. Stacey is op modegebied een echt stijlicoon. Deze editie ligt de lat hoger en zijn de modebewuste uitdagingen pittiger dan voorgaande jaren. Niemand minder dan topontwerper Jan Taminiau en Olcay Gulsen, succesvol modeontwerpster/eigenaresse van kledingmerk Supertrash, nemen komend seizoen plaats in de jury van ‘Project Catwalk’
Olcay: 'Ik ben trots of het feit dat ik gevraagd ben als jurylid. Ik vind het erg mooi om te zien hoe jonge getalenteerde ontwerpers zich zo met passie inzetten voor hun droom. Dat we middels ‘Project Catwalk’ deze talenten helpen hun droom te verwezenlijken geeft mij positieve energie.' Jan: 'Ik vind het erg leuk om in de jury plaats te nemen om zo te kijken of jonge mensen begrijpen wat mode inhoudt en wat er allemaal bij komt kijken.'
beetje jammer is dat jaquote:
Was vorig jaar niet die stomme Björn Borg-onderbroekenshow? Of heb ik een seizoen gemist?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:31 schreef fashion-victim het volgende:
Ik ga zeker weer kijken! Ben heel erg benieuwd hoe Stacey het doet..
Olcay Gulsen en Jan Tanimiau zijn ZEKER goede toevoegingen. We'll see
haha ik dacht precies hetzelfdequote:
Een tweede hoofd!quote:
fashionable fags en chronisch hippe grietjes, net als vorig jaar, inclusief de excuus neger en de slavische heks.quote:Op maandag 5 september 2011 21:35 schreef mootie het volgende:
Zo gek eigenlijk dat je aan de ontwerpers niet kan zien wat hun ontwerpstijl is.
bij die donkere man met zo'n kleedje om zich heen geslagen heb ik wel een idee maar zeker weten doe ik het nietquote:Op maandag 5 september 2011 21:35 schreef mootie het volgende:
Zo gek eigenlijk dat je aan de ontwerpers niet kan zien wat hun ontwerpstijl is.
subliminal message... in die vijf flitsen conditioneert RTL5 je om in het holst van de nacht een kitten te stropen en er een lelijke muts van maakt.quote:Op maandag 5 september 2011 21:37 schreef frien het volgende:
Wat moest dat tussenstukje van vijf flitsen met een poserende Stacey daarnet ertussendoor?
Wordt leuk met jurycommentaar, niet maijn schoeld, iek wielde anders, maar zij!quote:Op maandag 5 september 2011 21:40 schreef Marrije het volgende:
Die heks, 'iek weet preciez wat iek wil, maar zij. . .'. Samenwerken is niet haar sterkste punt.
Dat is cultuur, net als die heks van vorig jaar, Slavonella of wat ze door de angstige dorpelingen dan ook genoemd werd.quote:Op maandag 5 september 2011 21:40 schreef Marrije het volgende:
Die heks, 'iek weet preciez wat iek wil, maar zij. . .'. Samenwerken is niet haar sterkste punt.
Die is vaker bij mij in de winkel geweestquote:Op maandag 5 september 2011 21:41 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dat is cultuur, net als die heks van vorig jaar, Slavonella of wat ze door de angstige dorpelingen dan ook genoemd werd.
Ik ben blij dat ik die boodschap heb gemist.quote:Op maandag 5 september 2011 21:39 schreef PhalanX het volgende:
subliminal message... in die vijf flitsen conditioneert RTL5 je om in het holst van de nacht een kitten te stropen en er een lelijke muts van maakt.
En dan even zeggen wat je vindt, dat bepaalde stoffen allemaal wel samen gaan en dan afsluiten met 'vind ik' en dan weglopen. Niet even luisteren wat een ander daar dan van vindt.quote:Op maandag 5 september 2011 21:41 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dat is cultuur, net als die heks van vorig jaar, Slavonella of wat ze door de angstige dorpelingen dan ook genoemd werd.
Tijdens Topchef altijd rond de 7minquote:Op maandag 5 september 2011 21:47 schreef PhalanX het volgende:
Hoe lang duurt dit reclame blok wel niet?
Als Zalando langskomt, kill ik dat kitten alsnog.quote:Op maandag 5 september 2011 21:47 schreef PhalanX het volgende:
Hoe lang duurt dit reclame blok wel niet?
Ja die opmerking werkte daar ook aan meequote:Op maandag 5 september 2011 21:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze zei dat ze veeeel ouder was (dan Anna).
Het is gewel---quote:
ja echt wat een typequote:Op maandag 5 september 2011 22:05 schreef Sosha het volgende:
Zooo, anders bemoei je je even met de make-up Anna
Het is een tweeling dus de eerste dan ookquote:Op maandag 5 september 2011 22:08 schreef frien het volgende:
Lol dat tweede model lijkt qua gezicht op David Bowie
Je bedoelt qua make-up? Want qua gezicht zijn ze wel een beetje hetzelfdequote:Op maandag 5 september 2011 22:08 schreef frien het volgende:
Lol dat tweede model lijkt qua gezicht op David Bowie
die kraag!quote:Op maandag 5 september 2011 22:08 schreef megamandy het volgende:
Ja er klopt iets niet met het jasje van de mannen.
Ja gek genoeg had ik dat bij die eerste niet, maar zal de make-up dan wel zijn..quote:Op maandag 5 september 2011 22:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het is een tweeling dus de eerste dan ook
Ja die was niet gelijk, maar ook niet asymmetrisch, OF het zat fout OF het was gewoon fout gemaakt.quote:
Je zou toch denken dat een groep wint en een groep dus verliest. Typisch.quote:
Ik had liever 12 outfits gezien...quote:Op maandag 5 september 2011 22:11 schreef PhalanX het volgende:
Waarom hebben ze een team-opdracht gebracht als de eerste opdracht? Je hebt twee outfits op twaalf mensen ofzo... je kan echt NIET zien wie wat heeft gemaakt, of welke hand welke naad of zoom gezet heeft.
Die hing er een beetje beteuterd bij. Of hij had rechtop moeten staan, als een waaier, wat best leuk is met een asymetrisch ontwerp, of dat ding had plat moeten vallen over de schouders en rug. Nu hun het er een beetje bij als een slappe lul.quote:Op maandag 5 september 2011 22:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja die was niet gelijk, maar ook niet asymmetrisch, OF het zat fout OF het was gewoon fout gemaakt.
Kennelijk hebben zij iets gezien wat wij niet gezien hebben of zoquote:
beetje zo'n wenteltrapidee, een halve danquote:Op maandag 5 september 2011 22:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja die was niet gelijk, maar ook niet asymmetrisch, OF het zat fout OF het was gewoon fout gemaakt.
Inderdaad... Dit moet volledig op basis van Carlo's idee over de samenwerking zijn besloten, ofzoquote:Op maandag 5 september 2011 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat een groep wint en een groep dus verliest. Typisch.
Nou, niemand. . . Ik denk wel een aardig beeld te hebben van Anna.quote:Op maandag 5 september 2011 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Kennelijk hebben zij iets gezien wat wij niet gezien hebben of zo![]()
Ik heb altijd wel een hekel aan teamopdrachten, maar zo direct in het begin is het helemaal een ramp. Zo leren we toch ook niemand kennen?
Ja, maar officieel ziet alleen Carlo toch wat er achter de schermen gebeurt? De jury moet toch oordelen op basis van wat er op de catwalk getoond wordt?quote:Op maandag 5 september 2011 22:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, niemand. . . Ik denk wel een aardig beeld te hebben van Anna.
Nou, aardig.....quote:Op maandag 5 september 2011 22:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, niemand. . . Ik denk wel een aardig beeld te hebben van Anna.
De toon voor de Nederlandse Project Runway is weer gezet... een rommelige opening waar niemand van kan zeggen waar de jury haar oordeel op baseert. Ontwerpen die door commitee in elkaar zijn gezet, onzichtbare designers...quote:Op maandag 5 september 2011 22:13 schreef Sosha het volgende:
[..]
Inderdaad... Dit moet volledig op basis van Carlo's idee over de samenwerking zijn besloten, ofzo
Geen idee, maar je zei 'zo leren we toch niemand kennen' en ik denk wel een aardig beeld van Anna te hebbenquote:Op maandag 5 september 2011 22:14 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ja, maar officieel ziet alleen Carlo toch wat er achter de schermen gebeurt? De jury moet toch oordelen op basis van wat er op de catwalk getoond wordt?
Inderdaad. Een opdracht die hun eigen persoonlijkheid toont is altijd ideaal als entree. Voor mijn part met spullen uit de Boerenbond.quote:Op maandag 5 september 2011 22:14 schreef frien het volgende:
Ze hadden moeten beginnen met 1 ontwerp dat de designers 'eigen' is, het nietje van hun eindcollectie zeg maar... Dan weet je ook meteen wie welke stijl heeft...
Niet dat 't veel uitmaakt, maar ik was niet degene die dat zeiquote:Op maandag 5 september 2011 22:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee, maar je zei 'zo leren we toch niemand kennen' en ik denk wel een aardig beeld van Anna te hebben![]()
Het antwoord op je vragen hierboven: geen idee
wat niet is kan nog komenquote:Op maandag 5 september 2011 22:17 schreef PhalanX het volgende:
[..]
De toon voor de Nederlandse Project Runway is weer gezet... een rommelige opening waar niemand van kan zeggen waar de jury haar oordeel op baseert. Ontwerpen die door commitee in elkaar zijn gezet, onzichtbare designers...
wat we nog missen is een narcist zoals Darryl van der Wouw die als een stortvloed van verbale diaree maar blijft komen met de negatieve zuigende inhoudsloze kritiek.
Snap ik ook niet, hoe kun je dan bepalen dat die anderen mensen veilig zijn?quote:Op maandag 5 september 2011 22:19 schreef Sosha het volgende:
En nú horen ze pas wat het aandeel is van de personen die gekozen zijn
Alsof ze niet met dat haar vast komt te zitten in de airconditioning in het plafond...quote:Op maandag 5 september 2011 22:19 schreef Marrije het volgende:
Alsof die kraag lekker zit in een vliegtuigstoel
het enige wat we daarover meekregen was dat ze het vooral graag anders wilde, zoals die hoeken in de mouwen. Dat kon niet volgens de anderen. Maar het moest anders van Anna dus uiteindelijk toch een beetje hoeken.quote:Op maandag 5 september 2011 22:19 schreef livelink het volgende:
Ik zei dat. Ik heb ook nog geen idee wat Anna voor een ontwerpster is. Dat het een vreemd mens is en irritant voor de rest, dat heb ik wel door, ja.
Idd, dit slaat echt nergens op. Ze hebben vast van tevoren geweten wat iedereens aandeel is geweest, maar presenteer/monteer het dan niet zo onlogischquote:Op maandag 5 september 2011 22:19 schreef Nwana-Zeist het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, hoe kun je dan bepalen dat die anderen mensen veilig zijn?
Heel bizar allemaal.quote:Op maandag 5 september 2011 22:19 schreef Sosha het volgende:
En nú horen ze pas wat het aandeel is van de personen die gekozen zijn
Oh echt? Dat heb ik dan even gemist, sorry.quote:Op maandag 5 september 2011 22:22 schreef megamandy het volgende:
Ze hebben verteld dat de jury ook beelden heeft gezien van op Schiphol en tijdens het maken van de kleding.
Het is ook vreemd dat ze zeiden: we hebben de punten op geteld... en niks over een puntentelling verteld hebben... En waar baseer je de punten op?quote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef Sosha het volgende:
[..]
Idd, dit slaat echt nergens op. Ze hebben vast van tevoren geweten wat iedereens aandeel is geweest, maar presenteer/monteer het dan niet zo onlogisch
dat eerste deel schiet me nu weer te binnen ja, dat ze misschien wel meer hadden gezien dan ze lief wasquote:Op maandag 5 september 2011 22:22 schreef megamandy het volgende:
Ze hebben verteld dat de jury ook beelden heeft gezien van op Schiphol en tijdens het maken van de kleding.
Zo doen ze dat ook altijd bij de Amerikaanse versie.quote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef frien het volgende:
[..]
Het is ook vreemd dat ze zeiden: we hebben de punten op geteld... en niks over een puntentelling verteld hebben... En waar baseer je de punten op?
heelquote:Op maandag 5 september 2011 22:24 schreef frien het volgende:
Oh jee Stacey quote Heidi: De ene dag ben je in, de andere dag ben je uit...
Het blijft wel tv, en dan blijf je denk ik ook wel met typecasting zitten.quote:Op maandag 5 september 2011 22:25 schreef Sosha het volgende:
Uhm maar dan vraag ik me toch af... als ze inderdaad weten wat ieders aandeel is geweest en ze hebben beelden gezien enzo... waarom is Anna dan door?!
Dat hadden ze dan wel wat subtieler mogen doenquote:Op maandag 5 september 2011 22:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het blijft wel tv, en dan blijf je denk ik ook wel met typecasting zitten.
leuke tv?quote:Op maandag 5 september 2011 22:25 schreef Sosha het volgende:
Uhm maar dan vraag ik me toch af... als ze inderdaad weten wat ieders aandeel is geweest en ze hebben beelden gezien enzo... waarom is Anna dan door?!
quote:Op maandag 5 september 2011 22:27 schreef Sosha het volgende:
[..]
De grens tussen leuk en tenenkrommend is soms niet zo duidelijk
Nee, dat wilde ik ook net posten. Maar ik snap haar wel, ik snap het ook nietquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 22:28 schreef frien het volgende:
in het oerwoud een vlot van paspoppen kunnen laten bouwen om een rivier te doorkruisen...
Klinkt leuk!quote:Op maandag 5 september 2011 22:28 schreef frien het volgende:
Als het om samenwerken ging, hadden ze net zo goed 12 designers in het oerwoud een vlot van paspoppen kunnen laten bouwen om een rivier te doorkruisen... Wat hebben de ontwerpen nu bijgedragen aan deze aflevering?? We hebben haast niks gezien van hoe het gemaakt wordt...
bij de vrouwen heb ik nog wel wat meegekregen, maar van het project bij de mannen zeer weinigquote:Op maandag 5 september 2011 22:28 schreef frien het volgende:
Als het om samenwerken ging, hadden ze net zo goed 12 designers in het oerwoud een vlot van paspoppen kunnen laten bouwen om een rivier te doorkruisen... Wat hebben de ontwerpen nu bijgedragen aan deze aflevering?? We hebben haast niks gezien van hoe het gemaakt wordt...
Amen.quote:Op maandag 5 september 2011 22:29 schreef PhalanX het volgende:
Heren:
Goddomme die kraag zit vast aan de lelijkste roze blouse ooit! Een gruwelijk lelijke ceintuur maakt van een voorspelbaar geisha-jasje een lelijk, goedkoop en voorspelbaar geisha-jasje. Dat de jury nog durft te mompelen over ook maar iets van individualiteit is te debiel voor woorden. Wat verwachten de dames en heren van de jury, wisten ze niet dat dit de opdracht was?
Dames:
Het is een lelijke jasje dat niet goed past. Als je die van een afstand ziet lijkt het leuk, maar kijk er drie seconden langer naar en je ziet de ene lelijke fout na de andere.
Tule is niet sexy, het is nooit sexy, en dat je er een tuinhekje op vastplakt wil niet zeggen dat het mode is.
De jury:
Baseren hun mening op helemaal niks, ze geven zelf toe dat de mannen een look laten zien die meer samenhang heeft dan de vrouwen. Waarom laten ze dan deze mannen staan op de catwalk voor een praatje? Waarom deze vrouwen? Vanaf het eerste moment is het onduidelijk waar ze hun keuze op hebben gebaseerd. Blijkbaar zijn niet alle mannen bij de top drie, wat bizar is. Je maakt deel uit van het winnende team, maar toch zit je in de laagste drie. Linda zit in het team met het slechtste ontwerp, toch komt ze er mee weg, daarmee lijkt het alsof ze bij de beste drie zit.
Adios Claire, veel plezier, je hebt "niet genoeg van je laten zien" en het andere grietje moet ook goed onthouden dat ze "meer van zichzelf moet laten zien" alsof het ook maar mogelijk was in een team met zes vrouwen en 1 ontwerp.
Een rommelige chaotische start die niets laat zien van de ontwerpers en de jury doet lijken op een groep figuren die een kaartje uit een hoed hebben getrokken om tot een keuze te komen.
Dat doen ze dus NIET in de Amerikaanse versie. Dat is de reden waarom Tim Gunn niet in de jury zit en nooit zal zitten tijdens een standaard opdracht. Als de jury de beelden achter de schermen krijgt te zien bepalen ze niet meer op basis van het ontwerp maar op basis van de beelden die ze zien van een ontwerper.quote:Op maandag 5 september 2011 22:24 schreef Nwana-Zeist het volgende:
[..]
Zo doen ze dat ook altijd bij de Amerikaanse versie.
Tot volgende week allemaaallllquote:Op maandag 5 september 2011 22:32 schreef Marrije het volgende:
Ik vond het wel aardig.
Tot volgende week
gelukkig is het nieuwe seizoen v project runway ook alweer begonnenquote:Op maandag 5 september 2011 23:07 schreef livelink het volgende:
Potverdikkie, nou heb ik heimwee naar Tim. En wat had hij gelijk hier.
Ik kijk zeker volgende week weer, hopelijk zie ik dan weinig van een pianospelende Anna en veel bijzondere ontwerpen. Tot volgende week
Nou. . . de opdracht maak een jurk voor Heidi was geen voorbeeld van afstand houden. Ze werd op een gegeven moment ook wat pissig op een ontwerper ´moet ik dit aan? dat pas ik toch nooit´.quote:Op maandag 5 september 2011 22:34 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dat doen ze dus NIET in de Amerikaanse versie. Dat is de reden waarom Tim Gunn niet in de jury zit en nooit zal zitten tijdens een standaard opdracht. Als de jury de beelden achter de schermen krijgt te zien bepalen ze niet meer op basis van het ontwerp maar op basis van de beelden die ze zien van een ontwerper.
Om het jury-proces eerlijk te houdenhouden Michael, Nina, en Heidi zich op afstand.
Dat zijn uitzonderingen, als de kandidaten een ontwerp moeten maken voor Nina, Heidi, en zelfs eens Michael, dan is het een uitzondering waarbij de kandidaten weinig tot geen interactie met de jury hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou. . . de opdracht maak een jurk voor Heidi was geen voorbeeld van afstand houden. Ze werd op een gegeven moment ook wat pissig op een ontwerper ´moet ik dit aan? dat pas ik toch nooit´.
Maar verder houdt ze wel wat afstand inderdaad.
Dat zei ik toch ook in mijn laatste zin?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:58 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dat zijn uitzonderingen, als de kandidaten een ontwerp moeten maken voor Nina, Heidi, en zelfs eens Michael, dan is het een uitzondering waarbij de kandidaten weinig tot geen interactie met de jury hebben.
Daarom was het afgelopen jaar ook een kritieke toestand met Wretchen en Mondo.
Ik heb het net gratis terug gekekenquote:Op woensdag 7 september 2011 10:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook in mijn laatste zin?![]()
Kost het terugkijken een euro of is het gratis?
Ik krijg dan altijd spontaan eenquote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef Copycat het volgende:
Helemaal eens! Roth was stukken beter dan Perry.
Met Australia NTM sowieso een overkill aan Perry.
Hoe hij met dat opgepompte lijf ook altijd door de deur van de workroom komt swingen.
Jawel. Heel erg staccato.quote:Op maandag 12 september 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gok alvast even, erger dan Daphne kan Stees dit niet presenteren toch?
Ze knippert niet met haar ogen, want ze is een robot.quote:Op maandag 12 september 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gok alvast even, erger dan Daphne kan Stees dit niet presenteren toch?
Ze is door een struisvogel opgegeten.quote:
Hij weet gewoon dat ie niet lang blijft.quote:Op maandag 12 september 2011 22:09 schreef Copycat het volgende:
Die ene gozer heeft al ruim 200 piek van de 700 uitgegeven.
lekker slimquote:Op maandag 12 september 2011 22:09 schreef Copycat het volgende:
Voor zoiets lelijks!quote:Op maandag 12 september 2011 22:09 schreef Copycat het volgende:
Nee hoor...quote:Op maandag 12 september 2011 22:10 schreef bloempje-moi het volgende:
Alles is spuuglelijk, of ligt dat aan mij?
Ik zag iets van ¤216 staan bij die donkere gozer.quote:Op maandag 12 september 2011 22:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Deze met dat roze had 200 uitgegeven toch?
Ah ok, ik kijk maar half blijkt weer.quote:Op maandag 12 september 2011 22:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag iets van ¤216 staan bij die donkere gozer.
nou dat vind ik wel meevallen qua gelijkenis...quote:Op maandag 12 september 2011 22:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Plagiaat?
Deze misschien:
http://www.addyvandenkrom(...)romaaltramoda2011#/9
Ja, is de enige die ik kon vinden. Lijkt qua idee wel een beetje, zo met die stroken.quote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou dat vind ik wel meevallen qua gelijkenis...
maar eigenlijk lijken veel jurken van diverse ontwerpers op elkaar
Maar eigenlijk kan niemand dan iets de catwalk opsturen, want eigenlijk zijn er veel dingen te herleidenquote:Op maandag 12 september 2011 22:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, is de enige die ik kon vinden. Lijkt qua idee wel een beetje, zo met die stroken.
Ja, ik zou het ook absoluut geen plagiaat noemen hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 22:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar eigenlijk kan niemand dan iets de catwalk opsturen, want eigenlijk zijn er veel dingen te herleiden
Slachten.quote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef mootie het volgende:
Die kip is wel verrassend, maar wat moet je er mee?
quote:Op maandag 12 september 2011 22:29 schreef mootie het volgende:
De struisvogel vindt het heerlijk om het jong op het matje te roepen.
Zo heb ik de opdracht niet begrepen. Een signatuur moet toch ook draagbaar zijn, het blijft immers een modeprogramma. Theatraal was het fantastisch (O+ Jacob) maar dit zou niemand ooit dragenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:02 schreef megamandy het volgende:
Die kip vond ik juist geweldig![]()
Ze moesten een signatuur achterlaten, niet iets voor een rode loper maken. Of het draagbaar is of niet maakt niet uit, maar die kip zag er goed gemaakt uit.
Dat laatste vond ik ook, incl kippenborst, die bolling aan de voorkantquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:02 schreef megamandy het volgende:
Die kip vond ik juist geweldig![]()
Ze moesten een signatuur achterlaten, niet iets voor een rode loper maken. Of het draagbaar is of niet maakt niet uit, maar die kip zag er goed gemaakt uit.
het was dan ook nog niet af hequote:Op maandag 12 september 2011 22:10 schreef livelink het volgende:
Die 200 euro zag je er niet aan af.
Amen. Met name dat totale gebrek aan optimisme. Maar da's ook typisch NL vind ik. "Ohhh ja die Amerikanen, wat een overdreven volk, blegh etc. etc." Nee, dat lijkt alleen maar zo omdat 'we' (om maar even over 1 kam te scheren) zelf op het suïcidale af azijn pissen over alles wat maar een beetje probeert te creëren. Want afblaffen is zo veel leuker en makkelijker.quote:
Oh, die vond ik wel leuk.quote:Op maandag 19 september 2011 21:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Die zonnebril sloeg ook nergens op,
quote:Op maandag 19 september 2011 21:39 schreef frien het volgende:
Wel een leuke opdrachtBrillen zijn leuk
Zouden ze ook naar de slager mogen voor de benodigde materialen, in plaats van de stoffenzaak?quote:Op maandag 19 september 2011 21:42 schreef frien het volgende:
Die Lady Gaga bril kun je praktisch alles bij bedenken, die draagt het toch wel, hoe gek ook
Is dat uit Project Runway? Wow! Ik kan mij ook uit de Amerikaanse versie een jurk herinneren die geinspireerd was op Empire State Building. Was ook erg mooi.quote:Op maandag 19 september 2011 21:47 schreef frien het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat we snel dit soort creaties gaan zien:
[ afbeelding ]
Ahah 'vier is maximom'quote:Op maandag 19 september 2011 21:53 schreef Deceit het volgende:
Anna en haar tien meter..
Ben fan van Anna
Ik vind haar strontvervelend.quote:Op maandag 19 september 2011 21:53 schreef Deceit het volgende:
Anna en haar tien meter..
Ben fan van Anna
Veels te draagbaar voor die hippe designer kippen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:47 schreef frien het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat we snel dit soort creaties gaan zien:
[ afbeelding ]
Ja is uit Project Runway, een jurk van de runner-up Rami.... Kun je nagaan wat de winnaar maakt... Ik blijf stille hoop houden dat er plots talent opduikt bij één van de Nederlandse deelnemers :p of Annaquote:Op maandag 19 september 2011 21:53 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Is dat uit Project Runway? Wow! Ik kan mij ook uit de Amerikaanse versie een jurk herinneren die geinspireerd was op Empire State Building. Was ook erg mooi.
Wat kunnen we wel vergeten bij deze serie ben ik bang.
was het seizoen van irina toch? dat ze verschillende streken moesten uitbeelden.. new york.. texas, dat ski-oord moest zij makenquote:Op maandag 19 september 2011 21:53 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Is dat uit Project Runway? Wow! Ik kan mij ook uit de Amerikaanse versie een jurk herinneren die geinspireerd was op Empire State Building. Was ook erg mooi.
Wat kunnen we wel vergeten bij deze serie ben ik bang.
Nee uit seizoen 4, waarin Christian Siriano won.quote:Op maandag 19 september 2011 21:56 schreef Deceit het volgende:
[..]
was het seizoen van irina toch? dat ze verschillende streken moesten uitbeelden.. new york.. texas, dat ski-oord moest zij maken
Zelfs Daphne vind ik beter ...quote:Op maandag 19 september 2011 21:33 schreef Sosha het volgende:
Toch is Stacey minder slecht dan Daphne.
En ik heb het idee dat ze ook minder tijd hebben... Of ze werken te langzaam.quote:Op maandag 19 september 2011 22:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zelfs Daphne vind ik beter ...
Ik heb de Nederlandse versie nooit eerder gekeken en ik snap wel waarom.
700 euro voor alle opdrachten ...![]()
Olcay Gulsen in de jury ...
In de huidige serie zijn de slechtst gewaardeerde creaties nog mooier en beter afgewerkt dan de 3 beste outfits in de NL versie.quote:Op maandag 19 september 2011 21:56 schreef Deceit het volgende:
[..]
was het seizoen van irina toch? dat ze verschillende streken moesten uitbeelden.. new york.. texas, dat ski-oord moest zij maken
Ja! Ik dacht echt; wat doe je dan in dit programma?quote:
nieuwe seizoen is in de us bij afl. 6quote:Op maandag 19 september 2011 22:04 schreef frien het volgende:
Ik mis nog steeds deze meneer:
[ afbeelding ]
Wanneer zenden ze weer een seizoen Project Runway uit?
Tim en zn Gretchen haatquote:Op maandag 19 september 2011 22:04 schreef frien het volgende:
Ik mis nog steeds deze meneer:
[ afbeelding ]
Wanneer zenden ze weer een seizoen Project Runway uit?
Ik vind het nog steeds jammer dat Gretchen gewonnen heeft. Zij was echt arrogant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |