Het blijft wel tv, en dan blijf je denk ik ook wel met typecasting zitten.quote:Op maandag 5 september 2011 22:25 schreef Sosha het volgende:
Uhm maar dan vraag ik me toch af... als ze inderdaad weten wat ieders aandeel is geweest en ze hebben beelden gezien enzo... waarom is Anna dan door?!
Dat hadden ze dan wel wat subtieler mogen doenquote:Op maandag 5 september 2011 22:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het blijft wel tv, en dan blijf je denk ik ook wel met typecasting zitten.
leuke tv?quote:Op maandag 5 september 2011 22:25 schreef Sosha het volgende:
Uhm maar dan vraag ik me toch af... als ze inderdaad weten wat ieders aandeel is geweest en ze hebben beelden gezien enzo... waarom is Anna dan door?!
quote:Op maandag 5 september 2011 22:27 schreef Sosha het volgende:
[..]
De grens tussen leuk en tenenkrommend is soms niet zo duidelijk
Nee, dat wilde ik ook net posten. Maar ik snap haar wel, ik snap het ook nietquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 22:28 schreef frien het volgende:
in het oerwoud een vlot van paspoppen kunnen laten bouwen om een rivier te doorkruisen...
Klinkt leuk!quote:Op maandag 5 september 2011 22:28 schreef frien het volgende:
Als het om samenwerken ging, hadden ze net zo goed 12 designers in het oerwoud een vlot van paspoppen kunnen laten bouwen om een rivier te doorkruisen... Wat hebben de ontwerpen nu bijgedragen aan deze aflevering?? We hebben haast niks gezien van hoe het gemaakt wordt...
bij de vrouwen heb ik nog wel wat meegekregen, maar van het project bij de mannen zeer weinigquote:Op maandag 5 september 2011 22:28 schreef frien het volgende:
Als het om samenwerken ging, hadden ze net zo goed 12 designers in het oerwoud een vlot van paspoppen kunnen laten bouwen om een rivier te doorkruisen... Wat hebben de ontwerpen nu bijgedragen aan deze aflevering?? We hebben haast niks gezien van hoe het gemaakt wordt...
Amen.quote:Op maandag 5 september 2011 22:29 schreef PhalanX het volgende:
Heren:
Goddomme die kraag zit vast aan de lelijkste roze blouse ooit! Een gruwelijk lelijke ceintuur maakt van een voorspelbaar geisha-jasje een lelijk, goedkoop en voorspelbaar geisha-jasje. Dat de jury nog durft te mompelen over ook maar iets van individualiteit is te debiel voor woorden. Wat verwachten de dames en heren van de jury, wisten ze niet dat dit de opdracht was?
Dames:
Het is een lelijke jasje dat niet goed past. Als je die van een afstand ziet lijkt het leuk, maar kijk er drie seconden langer naar en je ziet de ene lelijke fout na de andere.
Tule is niet sexy, het is nooit sexy, en dat je er een tuinhekje op vastplakt wil niet zeggen dat het mode is.
De jury:
Baseren hun mening op helemaal niks, ze geven zelf toe dat de mannen een look laten zien die meer samenhang heeft dan de vrouwen. Waarom laten ze dan deze mannen staan op de catwalk voor een praatje? Waarom deze vrouwen? Vanaf het eerste moment is het onduidelijk waar ze hun keuze op hebben gebaseerd. Blijkbaar zijn niet alle mannen bij de top drie, wat bizar is. Je maakt deel uit van het winnende team, maar toch zit je in de laagste drie. Linda zit in het team met het slechtste ontwerp, toch komt ze er mee weg, daarmee lijkt het alsof ze bij de beste drie zit.
Adios Claire, veel plezier, je hebt "niet genoeg van je laten zien" en het andere grietje moet ook goed onthouden dat ze "meer van zichzelf moet laten zien" alsof het ook maar mogelijk was in een team met zes vrouwen en 1 ontwerp.
Een rommelige chaotische start die niets laat zien van de ontwerpers en de jury doet lijken op een groep figuren die een kaartje uit een hoed hebben getrokken om tot een keuze te komen.
Dat doen ze dus NIET in de Amerikaanse versie. Dat is de reden waarom Tim Gunn niet in de jury zit en nooit zal zitten tijdens een standaard opdracht. Als de jury de beelden achter de schermen krijgt te zien bepalen ze niet meer op basis van het ontwerp maar op basis van de beelden die ze zien van een ontwerper.quote:Op maandag 5 september 2011 22:24 schreef Nwana-Zeist het volgende:
[..]
Zo doen ze dat ook altijd bij de Amerikaanse versie.
Tot volgende week allemaaallllquote:Op maandag 5 september 2011 22:32 schreef Marrije het volgende:
Ik vond het wel aardig.
Tot volgende week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |