Snap ik ook niet, hoe kun je dan bepalen dat die anderen mensen veilig zijn?quote:Op maandag 5 september 2011 22:19 schreef Sosha het volgende:
En nú horen ze pas wat het aandeel is van de personen die gekozen zijn
Alsof ze niet met dat haar vast komt te zitten in de airconditioning in het plafond...quote:Op maandag 5 september 2011 22:19 schreef Marrije het volgende:
Alsof die kraag lekker zit in een vliegtuigstoel
het enige wat we daarover meekregen was dat ze het vooral graag anders wilde, zoals die hoeken in de mouwen. Dat kon niet volgens de anderen. Maar het moest anders van Anna dus uiteindelijk toch een beetje hoeken.quote:Op maandag 5 september 2011 22:19 schreef livelink het volgende:
Ik zei dat. Ik heb ook nog geen idee wat Anna voor een ontwerpster is. Dat het een vreemd mens is en irritant voor de rest, dat heb ik wel door, ja.
Idd, dit slaat echt nergens op. Ze hebben vast van tevoren geweten wat iedereens aandeel is geweest, maar presenteer/monteer het dan niet zo onlogischquote:Op maandag 5 september 2011 22:19 schreef Nwana-Zeist het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, hoe kun je dan bepalen dat die anderen mensen veilig zijn?
Heel bizar allemaal.quote:Op maandag 5 september 2011 22:19 schreef Sosha het volgende:
En nú horen ze pas wat het aandeel is van de personen die gekozen zijn
Oh echt? Dat heb ik dan even gemist, sorry.quote:Op maandag 5 september 2011 22:22 schreef megamandy het volgende:
Ze hebben verteld dat de jury ook beelden heeft gezien van op Schiphol en tijdens het maken van de kleding.
Het is ook vreemd dat ze zeiden: we hebben de punten op geteld... en niks over een puntentelling verteld hebben... En waar baseer je de punten op?quote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef Sosha het volgende:
[..]
Idd, dit slaat echt nergens op. Ze hebben vast van tevoren geweten wat iedereens aandeel is geweest, maar presenteer/monteer het dan niet zo onlogisch
dat eerste deel schiet me nu weer te binnen ja, dat ze misschien wel meer hadden gezien dan ze lief wasquote:Op maandag 5 september 2011 22:22 schreef megamandy het volgende:
Ze hebben verteld dat de jury ook beelden heeft gezien van op Schiphol en tijdens het maken van de kleding.
Zo doen ze dat ook altijd bij de Amerikaanse versie.quote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef frien het volgende:
[..]
Het is ook vreemd dat ze zeiden: we hebben de punten op geteld... en niks over een puntentelling verteld hebben... En waar baseer je de punten op?
heelquote:Op maandag 5 september 2011 22:24 schreef frien het volgende:
Oh jee Stacey quote Heidi: De ene dag ben je in, de andere dag ben je uit...
Het blijft wel tv, en dan blijf je denk ik ook wel met typecasting zitten.quote:Op maandag 5 september 2011 22:25 schreef Sosha het volgende:
Uhm maar dan vraag ik me toch af... als ze inderdaad weten wat ieders aandeel is geweest en ze hebben beelden gezien enzo... waarom is Anna dan door?!
Dat hadden ze dan wel wat subtieler mogen doenquote:Op maandag 5 september 2011 22:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het blijft wel tv, en dan blijf je denk ik ook wel met typecasting zitten.
leuke tv?quote:Op maandag 5 september 2011 22:25 schreef Sosha het volgende:
Uhm maar dan vraag ik me toch af... als ze inderdaad weten wat ieders aandeel is geweest en ze hebben beelden gezien enzo... waarom is Anna dan door?!
quote:Op maandag 5 september 2011 22:27 schreef Sosha het volgende:
[..]
De grens tussen leuk en tenenkrommend is soms niet zo duidelijk
Nee, dat wilde ik ook net posten. Maar ik snap haar wel, ik snap het ook nietquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 22:28 schreef frien het volgende:
in het oerwoud een vlot van paspoppen kunnen laten bouwen om een rivier te doorkruisen...
Klinkt leuk!quote:Op maandag 5 september 2011 22:28 schreef frien het volgende:
Als het om samenwerken ging, hadden ze net zo goed 12 designers in het oerwoud een vlot van paspoppen kunnen laten bouwen om een rivier te doorkruisen... Wat hebben de ontwerpen nu bijgedragen aan deze aflevering?? We hebben haast niks gezien van hoe het gemaakt wordt...
bij de vrouwen heb ik nog wel wat meegekregen, maar van het project bij de mannen zeer weinigquote:Op maandag 5 september 2011 22:28 schreef frien het volgende:
Als het om samenwerken ging, hadden ze net zo goed 12 designers in het oerwoud een vlot van paspoppen kunnen laten bouwen om een rivier te doorkruisen... Wat hebben de ontwerpen nu bijgedragen aan deze aflevering?? We hebben haast niks gezien van hoe het gemaakt wordt...
Amen.quote:Op maandag 5 september 2011 22:29 schreef PhalanX het volgende:
Heren:
Goddomme die kraag zit vast aan de lelijkste roze blouse ooit! Een gruwelijk lelijke ceintuur maakt van een voorspelbaar geisha-jasje een lelijk, goedkoop en voorspelbaar geisha-jasje. Dat de jury nog durft te mompelen over ook maar iets van individualiteit is te debiel voor woorden. Wat verwachten de dames en heren van de jury, wisten ze niet dat dit de opdracht was?
Dames:
Het is een lelijke jasje dat niet goed past. Als je die van een afstand ziet lijkt het leuk, maar kijk er drie seconden langer naar en je ziet de ene lelijke fout na de andere.
Tule is niet sexy, het is nooit sexy, en dat je er een tuinhekje op vastplakt wil niet zeggen dat het mode is.
De jury:
Baseren hun mening op helemaal niks, ze geven zelf toe dat de mannen een look laten zien die meer samenhang heeft dan de vrouwen. Waarom laten ze dan deze mannen staan op de catwalk voor een praatje? Waarom deze vrouwen? Vanaf het eerste moment is het onduidelijk waar ze hun keuze op hebben gebaseerd. Blijkbaar zijn niet alle mannen bij de top drie, wat bizar is. Je maakt deel uit van het winnende team, maar toch zit je in de laagste drie. Linda zit in het team met het slechtste ontwerp, toch komt ze er mee weg, daarmee lijkt het alsof ze bij de beste drie zit.
Adios Claire, veel plezier, je hebt "niet genoeg van je laten zien" en het andere grietje moet ook goed onthouden dat ze "meer van zichzelf moet laten zien" alsof het ook maar mogelijk was in een team met zes vrouwen en 1 ontwerp.
Een rommelige chaotische start die niets laat zien van de ontwerpers en de jury doet lijken op een groep figuren die een kaartje uit een hoed hebben getrokken om tot een keuze te komen.
Dat doen ze dus NIET in de Amerikaanse versie. Dat is de reden waarom Tim Gunn niet in de jury zit en nooit zal zitten tijdens een standaard opdracht. Als de jury de beelden achter de schermen krijgt te zien bepalen ze niet meer op basis van het ontwerp maar op basis van de beelden die ze zien van een ontwerper.quote:Op maandag 5 september 2011 22:24 schreef Nwana-Zeist het volgende:
[..]
Zo doen ze dat ook altijd bij de Amerikaanse versie.
Tot volgende week allemaaallllquote:Op maandag 5 september 2011 22:32 schreef Marrije het volgende:
Ik vond het wel aardig.
Tot volgende week
gelukkig is het nieuwe seizoen v project runway ook alweer begonnenquote:Op maandag 5 september 2011 23:07 schreef livelink het volgende:
Potverdikkie, nou heb ik heimwee naar Tim. En wat had hij gelijk hier.
Ik kijk zeker volgende week weer, hopelijk zie ik dan weinig van een pianospelende Anna en veel bijzondere ontwerpen. Tot volgende week
Nou. . . de opdracht maak een jurk voor Heidi was geen voorbeeld van afstand houden. Ze werd op een gegeven moment ook wat pissig op een ontwerper ´moet ik dit aan? dat pas ik toch nooit´.quote:Op maandag 5 september 2011 22:34 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dat doen ze dus NIET in de Amerikaanse versie. Dat is de reden waarom Tim Gunn niet in de jury zit en nooit zal zitten tijdens een standaard opdracht. Als de jury de beelden achter de schermen krijgt te zien bepalen ze niet meer op basis van het ontwerp maar op basis van de beelden die ze zien van een ontwerper.
Om het jury-proces eerlijk te houdenhouden Michael, Nina, en Heidi zich op afstand.
Dat zijn uitzonderingen, als de kandidaten een ontwerp moeten maken voor Nina, Heidi, en zelfs eens Michael, dan is het een uitzondering waarbij de kandidaten weinig tot geen interactie met de jury hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou. . . de opdracht maak een jurk voor Heidi was geen voorbeeld van afstand houden. Ze werd op een gegeven moment ook wat pissig op een ontwerper ´moet ik dit aan? dat pas ik toch nooit´.
Maar verder houdt ze wel wat afstand inderdaad.
Dat zei ik toch ook in mijn laatste zin?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:58 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dat zijn uitzonderingen, als de kandidaten een ontwerp moeten maken voor Nina, Heidi, en zelfs eens Michael, dan is het een uitzondering waarbij de kandidaten weinig tot geen interactie met de jury hebben.
Daarom was het afgelopen jaar ook een kritieke toestand met Wretchen en Mondo.
Ik heb het net gratis terug gekekenquote:Op woensdag 7 september 2011 10:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook in mijn laatste zin?![]()
Kost het terugkijken een euro of is het gratis?
Ik krijg dan altijd spontaan eenquote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef Copycat het volgende:
Helemaal eens! Roth was stukken beter dan Perry.
Met Australia NTM sowieso een overkill aan Perry.
Hoe hij met dat opgepompte lijf ook altijd door de deur van de workroom komt swingen.
Jawel. Heel erg staccato.quote:Op maandag 12 september 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gok alvast even, erger dan Daphne kan Stees dit niet presenteren toch?
Ze knippert niet met haar ogen, want ze is een robot.quote:Op maandag 12 september 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gok alvast even, erger dan Daphne kan Stees dit niet presenteren toch?
Ze is door een struisvogel opgegeten.quote:
Hij weet gewoon dat ie niet lang blijft.quote:Op maandag 12 september 2011 22:09 schreef Copycat het volgende:
Die ene gozer heeft al ruim 200 piek van de 700 uitgegeven.
lekker slimquote:Op maandag 12 september 2011 22:09 schreef Copycat het volgende:
Voor zoiets lelijks!quote:Op maandag 12 september 2011 22:09 schreef Copycat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |