wat niet is kan nog komenquote:Op maandag 5 september 2011 22:17 schreef PhalanX het volgende:
[..]
De toon voor de Nederlandse Project Runway is weer gezet... een rommelige opening waar niemand van kan zeggen waar de jury haar oordeel op baseert. Ontwerpen die door commitee in elkaar zijn gezet, onzichtbare designers...
wat we nog missen is een narcist zoals Darryl van der Wouw die als een stortvloed van verbale diaree maar blijft komen met de negatieve zuigende inhoudsloze kritiek.
Snap ik ook niet, hoe kun je dan bepalen dat die anderen mensen veilig zijn?quote:Op maandag 5 september 2011 22:19 schreef Sosha het volgende:
En nú horen ze pas wat het aandeel is van de personen die gekozen zijn
Alsof ze niet met dat haar vast komt te zitten in de airconditioning in het plafond...quote:Op maandag 5 september 2011 22:19 schreef Marrije het volgende:
Alsof die kraag lekker zit in een vliegtuigstoel
het enige wat we daarover meekregen was dat ze het vooral graag anders wilde, zoals die hoeken in de mouwen. Dat kon niet volgens de anderen. Maar het moest anders van Anna dus uiteindelijk toch een beetje hoeken.quote:Op maandag 5 september 2011 22:19 schreef livelink het volgende:
Ik zei dat. Ik heb ook nog geen idee wat Anna voor een ontwerpster is. Dat het een vreemd mens is en irritant voor de rest, dat heb ik wel door, ja.
Idd, dit slaat echt nergens op. Ze hebben vast van tevoren geweten wat iedereens aandeel is geweest, maar presenteer/monteer het dan niet zo onlogischquote:Op maandag 5 september 2011 22:19 schreef Nwana-Zeist het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, hoe kun je dan bepalen dat die anderen mensen veilig zijn?
Heel bizar allemaal.quote:Op maandag 5 september 2011 22:19 schreef Sosha het volgende:
En nú horen ze pas wat het aandeel is van de personen die gekozen zijn
Oh echt? Dat heb ik dan even gemist, sorry.quote:Op maandag 5 september 2011 22:22 schreef megamandy het volgende:
Ze hebben verteld dat de jury ook beelden heeft gezien van op Schiphol en tijdens het maken van de kleding.
Het is ook vreemd dat ze zeiden: we hebben de punten op geteld... en niks over een puntentelling verteld hebben... En waar baseer je de punten op?quote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef Sosha het volgende:
[..]
Idd, dit slaat echt nergens op. Ze hebben vast van tevoren geweten wat iedereens aandeel is geweest, maar presenteer/monteer het dan niet zo onlogisch
dat eerste deel schiet me nu weer te binnen ja, dat ze misschien wel meer hadden gezien dan ze lief wasquote:Op maandag 5 september 2011 22:22 schreef megamandy het volgende:
Ze hebben verteld dat de jury ook beelden heeft gezien van op Schiphol en tijdens het maken van de kleding.
Zo doen ze dat ook altijd bij de Amerikaanse versie.quote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef frien het volgende:
[..]
Het is ook vreemd dat ze zeiden: we hebben de punten op geteld... en niks over een puntentelling verteld hebben... En waar baseer je de punten op?
heelquote:Op maandag 5 september 2011 22:24 schreef frien het volgende:
Oh jee Stacey quote Heidi: De ene dag ben je in, de andere dag ben je uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |