Het is een tweeling dus de eerste dan ookquote:Op maandag 5 september 2011 22:08 schreef frien het volgende:
Lol dat tweede model lijkt qua gezicht op David Bowie
Je bedoelt qua make-up? Want qua gezicht zijn ze wel een beetje hetzelfdequote:Op maandag 5 september 2011 22:08 schreef frien het volgende:
Lol dat tweede model lijkt qua gezicht op David Bowie
die kraag!quote:Op maandag 5 september 2011 22:08 schreef megamandy het volgende:
Ja er klopt iets niet met het jasje van de mannen.
Ja gek genoeg had ik dat bij die eerste niet, maar zal de make-up dan wel zijn..quote:Op maandag 5 september 2011 22:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het is een tweeling dus de eerste dan ook
Ja die was niet gelijk, maar ook niet asymmetrisch, OF het zat fout OF het was gewoon fout gemaakt.quote:
Je zou toch denken dat een groep wint en een groep dus verliest. Typisch.quote:
Ik had liever 12 outfits gezien...quote:Op maandag 5 september 2011 22:11 schreef PhalanX het volgende:
Waarom hebben ze een team-opdracht gebracht als de eerste opdracht? Je hebt twee outfits op twaalf mensen ofzo... je kan echt NIET zien wie wat heeft gemaakt, of welke hand welke naad of zoom gezet heeft.
Die hing er een beetje beteuterd bij. Of hij had rechtop moeten staan, als een waaier, wat best leuk is met een asymetrisch ontwerp, of dat ding had plat moeten vallen over de schouders en rug. Nu hun het er een beetje bij als een slappe lul.quote:Op maandag 5 september 2011 22:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja die was niet gelijk, maar ook niet asymmetrisch, OF het zat fout OF het was gewoon fout gemaakt.
Kennelijk hebben zij iets gezien wat wij niet gezien hebben of zoquote:
beetje zo'n wenteltrapidee, een halve danquote:Op maandag 5 september 2011 22:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja die was niet gelijk, maar ook niet asymmetrisch, OF het zat fout OF het was gewoon fout gemaakt.
Inderdaad... Dit moet volledig op basis van Carlo's idee over de samenwerking zijn besloten, ofzoquote:Op maandag 5 september 2011 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat een groep wint en een groep dus verliest. Typisch.
Nou, niemand. . . Ik denk wel een aardig beeld te hebben van Anna.quote:Op maandag 5 september 2011 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Kennelijk hebben zij iets gezien wat wij niet gezien hebben of zo![]()
Ik heb altijd wel een hekel aan teamopdrachten, maar zo direct in het begin is het helemaal een ramp. Zo leren we toch ook niemand kennen?
Ja, maar officieel ziet alleen Carlo toch wat er achter de schermen gebeurt? De jury moet toch oordelen op basis van wat er op de catwalk getoond wordt?quote:Op maandag 5 september 2011 22:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, niemand. . . Ik denk wel een aardig beeld te hebben van Anna.
Nou, aardig.....quote:Op maandag 5 september 2011 22:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, niemand. . . Ik denk wel een aardig beeld te hebben van Anna.
De toon voor de Nederlandse Project Runway is weer gezet... een rommelige opening waar niemand van kan zeggen waar de jury haar oordeel op baseert. Ontwerpen die door commitee in elkaar zijn gezet, onzichtbare designers...quote:Op maandag 5 september 2011 22:13 schreef Sosha het volgende:
[..]
Inderdaad... Dit moet volledig op basis van Carlo's idee over de samenwerking zijn besloten, ofzo
Geen idee, maar je zei 'zo leren we toch niemand kennen' en ik denk wel een aardig beeld van Anna te hebbenquote:Op maandag 5 september 2011 22:14 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ja, maar officieel ziet alleen Carlo toch wat er achter de schermen gebeurt? De jury moet toch oordelen op basis van wat er op de catwalk getoond wordt?
Inderdaad. Een opdracht die hun eigen persoonlijkheid toont is altijd ideaal als entree. Voor mijn part met spullen uit de Boerenbond.quote:Op maandag 5 september 2011 22:14 schreef frien het volgende:
Ze hadden moeten beginnen met 1 ontwerp dat de designers 'eigen' is, het nietje van hun eindcollectie zeg maar... Dan weet je ook meteen wie welke stijl heeft...
Niet dat 't veel uitmaakt, maar ik was niet degene die dat zeiquote:Op maandag 5 september 2011 22:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee, maar je zei 'zo leren we toch niemand kennen' en ik denk wel een aardig beeld van Anna te hebben![]()
Het antwoord op je vragen hierboven: geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |