gelukkig is het nieuwe seizoen v project runway ook alweer begonnenquote:Op maandag 5 september 2011 23:07 schreef livelink het volgende:
Potverdikkie, nou heb ik heimwee naar Tim. En wat had hij gelijk hier.
Ik kijk zeker volgende week weer, hopelijk zie ik dan weinig van een pianospelende Anna en veel bijzondere ontwerpen. Tot volgende week
Nou. . . de opdracht maak een jurk voor Heidi was geen voorbeeld van afstand houden. Ze werd op een gegeven moment ook wat pissig op een ontwerper ´moet ik dit aan? dat pas ik toch nooit´.quote:Op maandag 5 september 2011 22:34 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dat doen ze dus NIET in de Amerikaanse versie. Dat is de reden waarom Tim Gunn niet in de jury zit en nooit zal zitten tijdens een standaard opdracht. Als de jury de beelden achter de schermen krijgt te zien bepalen ze niet meer op basis van het ontwerp maar op basis van de beelden die ze zien van een ontwerper.
Om het jury-proces eerlijk te houdenhouden Michael, Nina, en Heidi zich op afstand.
Dat zijn uitzonderingen, als de kandidaten een ontwerp moeten maken voor Nina, Heidi, en zelfs eens Michael, dan is het een uitzondering waarbij de kandidaten weinig tot geen interactie met de jury hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou. . . de opdracht maak een jurk voor Heidi was geen voorbeeld van afstand houden. Ze werd op een gegeven moment ook wat pissig op een ontwerper ´moet ik dit aan? dat pas ik toch nooit´.
Maar verder houdt ze wel wat afstand inderdaad.
Dat zei ik toch ook in mijn laatste zin?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:58 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dat zijn uitzonderingen, als de kandidaten een ontwerp moeten maken voor Nina, Heidi, en zelfs eens Michael, dan is het een uitzondering waarbij de kandidaten weinig tot geen interactie met de jury hebben.
Daarom was het afgelopen jaar ook een kritieke toestand met Wretchen en Mondo.
Ik heb het net gratis terug gekekenquote:Op woensdag 7 september 2011 10:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook in mijn laatste zin?![]()
Kost het terugkijken een euro of is het gratis?
Ik krijg dan altijd spontaan eenquote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef Copycat het volgende:
Helemaal eens! Roth was stukken beter dan Perry.
Met Australia NTM sowieso een overkill aan Perry.
Hoe hij met dat opgepompte lijf ook altijd door de deur van de workroom komt swingen.
Jawel. Heel erg staccato.quote:Op maandag 12 september 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gok alvast even, erger dan Daphne kan Stees dit niet presenteren toch?
Ze knippert niet met haar ogen, want ze is een robot.quote:Op maandag 12 september 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gok alvast even, erger dan Daphne kan Stees dit niet presenteren toch?
Ze is door een struisvogel opgegeten.quote:
Hij weet gewoon dat ie niet lang blijft.quote:Op maandag 12 september 2011 22:09 schreef Copycat het volgende:
Die ene gozer heeft al ruim 200 piek van de 700 uitgegeven.
lekker slimquote:Op maandag 12 september 2011 22:09 schreef Copycat het volgende:
Voor zoiets lelijks!quote:Op maandag 12 september 2011 22:09 schreef Copycat het volgende:
Nee hoor...quote:Op maandag 12 september 2011 22:10 schreef bloempje-moi het volgende:
Alles is spuuglelijk, of ligt dat aan mij?
Ik zag iets van ¤216 staan bij die donkere gozer.quote:Op maandag 12 september 2011 22:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Deze met dat roze had 200 uitgegeven toch?
Ah ok, ik kijk maar half blijkt weer.quote:Op maandag 12 september 2011 22:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag iets van ¤216 staan bij die donkere gozer.
nou dat vind ik wel meevallen qua gelijkenis...quote:Op maandag 12 september 2011 22:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Plagiaat?
Deze misschien:
http://www.addyvandenkrom(...)romaaltramoda2011#/9
Ja, is de enige die ik kon vinden. Lijkt qua idee wel een beetje, zo met die stroken.quote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou dat vind ik wel meevallen qua gelijkenis...
maar eigenlijk lijken veel jurken van diverse ontwerpers op elkaar
Maar eigenlijk kan niemand dan iets de catwalk opsturen, want eigenlijk zijn er veel dingen te herleidenquote:Op maandag 12 september 2011 22:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, is de enige die ik kon vinden. Lijkt qua idee wel een beetje, zo met die stroken.
Ja, ik zou het ook absoluut geen plagiaat noemen hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 22:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar eigenlijk kan niemand dan iets de catwalk opsturen, want eigenlijk zijn er veel dingen te herleiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |