Is dat uit Project Runway? Wow! Ik kan mij ook uit de Amerikaanse versie een jurk herinneren die geinspireerd was op Empire State Building. Was ook erg mooi.quote:Op maandag 19 september 2011 21:47 schreef frien het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat we snel dit soort creaties gaan zien:
[ afbeelding ]
Ahah 'vier is maximom'quote:Op maandag 19 september 2011 21:53 schreef Deceit het volgende:
Anna en haar tien meter..
Ben fan van Anna
Ik vind haar strontvervelend.quote:Op maandag 19 september 2011 21:53 schreef Deceit het volgende:
Anna en haar tien meter..
Ben fan van Anna
Veels te draagbaar voor die hippe designer kippen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:47 schreef frien het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat we snel dit soort creaties gaan zien:
[ afbeelding ]
Ja is uit Project Runway, een jurk van de runner-up Rami.... Kun je nagaan wat de winnaar maakt... Ik blijf stille hoop houden dat er plots talent opduikt bij één van de Nederlandse deelnemers :p of Annaquote:Op maandag 19 september 2011 21:53 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Is dat uit Project Runway? Wow! Ik kan mij ook uit de Amerikaanse versie een jurk herinneren die geinspireerd was op Empire State Building. Was ook erg mooi.
Wat kunnen we wel vergeten bij deze serie ben ik bang.
was het seizoen van irina toch? dat ze verschillende streken moesten uitbeelden.. new york.. texas, dat ski-oord moest zij makenquote:Op maandag 19 september 2011 21:53 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Is dat uit Project Runway? Wow! Ik kan mij ook uit de Amerikaanse versie een jurk herinneren die geinspireerd was op Empire State Building. Was ook erg mooi.
Wat kunnen we wel vergeten bij deze serie ben ik bang.
Nee uit seizoen 4, waarin Christian Siriano won.quote:Op maandag 19 september 2011 21:56 schreef Deceit het volgende:
[..]
was het seizoen van irina toch? dat ze verschillende streken moesten uitbeelden.. new york.. texas, dat ski-oord moest zij maken
Zelfs Daphne vind ik beter ...quote:Op maandag 19 september 2011 21:33 schreef Sosha het volgende:
Toch is Stacey minder slecht dan Daphne.
En ik heb het idee dat ze ook minder tijd hebben... Of ze werken te langzaam.quote:Op maandag 19 september 2011 22:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zelfs Daphne vind ik beter ...
Ik heb de Nederlandse versie nooit eerder gekeken en ik snap wel waarom.
700 euro voor alle opdrachten ...![]()
Olcay Gulsen in de jury ...
In de huidige serie zijn de slechtst gewaardeerde creaties nog mooier en beter afgewerkt dan de 3 beste outfits in de NL versie.quote:Op maandag 19 september 2011 21:56 schreef Deceit het volgende:
[..]
was het seizoen van irina toch? dat ze verschillende streken moesten uitbeelden.. new york.. texas, dat ski-oord moest zij maken
Ja! Ik dacht echt; wat doe je dan in dit programma?quote:
nieuwe seizoen is in de us bij afl. 6quote:Op maandag 19 september 2011 22:04 schreef frien het volgende:
Ik mis nog steeds deze meneer:
[ afbeelding ]
Wanneer zenden ze weer een seizoen Project Runway uit?
Tim en zn Gretchen haatquote:Op maandag 19 september 2011 22:04 schreef frien het volgende:
Ik mis nog steeds deze meneer:
[ afbeelding ]
Wanneer zenden ze weer een seizoen Project Runway uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |