subliminal message... in die vijf flitsen conditioneert RTL5 je om in het holst van de nacht een kitten te stropen en er een lelijke muts van maakt.quote:Op maandag 5 september 2011 21:37 schreef frien het volgende:
Wat moest dat tussenstukje van vijf flitsen met een poserende Stacey daarnet ertussendoor?
Wordt leuk met jurycommentaar, niet maijn schoeld, iek wielde anders, maar zij!quote:Op maandag 5 september 2011 21:40 schreef Marrije het volgende:
Die heks, 'iek weet preciez wat iek wil, maar zij. . .'. Samenwerken is niet haar sterkste punt.
Dat is cultuur, net als die heks van vorig jaar, Slavonella of wat ze door de angstige dorpelingen dan ook genoemd werd.quote:Op maandag 5 september 2011 21:40 schreef Marrije het volgende:
Die heks, 'iek weet preciez wat iek wil, maar zij. . .'. Samenwerken is niet haar sterkste punt.
Die is vaker bij mij in de winkel geweestquote:Op maandag 5 september 2011 21:41 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dat is cultuur, net als die heks van vorig jaar, Slavonella of wat ze door de angstige dorpelingen dan ook genoemd werd.
Ik ben blij dat ik die boodschap heb gemist.quote:Op maandag 5 september 2011 21:39 schreef PhalanX het volgende:
subliminal message... in die vijf flitsen conditioneert RTL5 je om in het holst van de nacht een kitten te stropen en er een lelijke muts van maakt.
En dan even zeggen wat je vindt, dat bepaalde stoffen allemaal wel samen gaan en dan afsluiten met 'vind ik' en dan weglopen. Niet even luisteren wat een ander daar dan van vindt.quote:Op maandag 5 september 2011 21:41 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dat is cultuur, net als die heks van vorig jaar, Slavonella of wat ze door de angstige dorpelingen dan ook genoemd werd.
Tijdens Topchef altijd rond de 7minquote:Op maandag 5 september 2011 21:47 schreef PhalanX het volgende:
Hoe lang duurt dit reclame blok wel niet?
Als Zalando langskomt, kill ik dat kitten alsnog.quote:Op maandag 5 september 2011 21:47 schreef PhalanX het volgende:
Hoe lang duurt dit reclame blok wel niet?
Ja die opmerking werkte daar ook aan meequote:Op maandag 5 september 2011 21:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze zei dat ze veeeel ouder was (dan Anna).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |