Juist de muziek sprak wel aan, er staat zoveel dat je altijd weer toffe dingen ontdekt, juist onder de onbekende bandsquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Och, als je maar plezier hebt. Een festival heeft natuurlijk meer aspecten dan alleen de muziek. Dat de sfeer prima is, daar twijfel ik niet aan. Maar de artiesten spreken mij al jaren bijna niet aan
Nou ja, dat is wel het typerende van festivalsquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Juist de muziek sprak wel aan, er staat zoveel dat je altijd weer toffe dingen ontdekt, juist onder de onbekende bands
quote:
Onwettige zonen van Khadaffi.quote:
Zijn ze al opgepakt?quote:
Teleurstelling alom nuquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:12 schreef golfer het volgende:
Het was dus toch een publiciteitsstunt van Nick en Simon.
Ze gaan niet uit elkaar, maar gaan tijdelijk elk apart een duo vormen met Acda & De Munnik.
/totzoverhetwereldnieuws
Ja nou vooral het geluid.. je zit daar 24/7 in een geroezemoes en gedreun van bassen en aggregaten.. En hier is het stil. Zo toch maar wat muziek aanzetten of zo, ff rustig afbouwenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:29 schreef freecell het volgende:
Ow, lastig is dat hè?
Zoveel mensen om je heen en dan weer niet.
Heerlijk zo stil juistquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff het is hier zo stil... (thuis bedoel ik).. moet echt weer afkicken..
Yep, altijd hetzelfde en zeker op Fok. Sziget zal binnen een paar jaar ook wel te populair zijn en dus lang niet meer zo leuk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Sun, welkom terug in de stilteEn tof dat je het zo leuk hebt gehad
Ik las afgelopen nacht een cynisch topic in het Lowlandsforum van iemand die het vervelend vond dat er tegenwoordig vnl. 'gewone mensen' (whatever that may be) op LL komen en het daarom (?) geen zak meer aan was. Toch altijd wel schattig, dat soort elitarisme. Alhoewel je het bij alles wel terug ziet; eerst heb je een groep mensen die iets ontdekt. Dan gaan ze dat heel enthousiast aan iedereen vertellen waardoor er veel meer fans van het ontdekte komen. En dan is plots de band of wat dan ook te commercieel/niet leuk meer geworden omdat ook gewone mensen het geweldig vinden
De wereld is een beetje raar.
Goedemorgen!
Lowwvibequote:Op maandag 22 augustus 2011 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
Operatie tandarts is achter de rugWat een aardige mensen zijn het toch
En ook die leuke, lieve prikjes die ze geven en die je niet voelt
Binnen 10 minuten geen last meer van kiespijn
Mijn kaak is nu wel een beetje ontwricht
![]()
Binnenkort mag ik terugkomen voor nog eens 1,5 uur behandelingEn ik hoef daar maar 400 EUR voor te betalen
Wat een voorrecht he
Oh...en er mag ook nog een kroon op van hem
Voor slechts 600 EUR
Vanavond maar eens kijken wat mijn vriendjes van de verzekeringen vergoeden
Dit was niet loww hoorquote:
Dank je welquote:Sterkte Pee
Verslaafdequote:
slasoep met preiquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:01 schreef Isabeau het volgende:
Nog niet over na gedacht eigenlijk, DE, maar er ligt nog een krop sla en een prei
Of sla/prei stamppotquote:
Als het goed is dus 100%quote:
Woah!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:04 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...volgens mij heb ik de top der tandartsenverzekeringen en krijg ik netjes 100% tot 1100 EUr per jaar vergoed
Pijn wegquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:49 schreef DarkElf het volgende:
Goh P ben je klaar mee!Hopen dat je verzekering veel dekt maar een beetje goeie tandarts verzekering doet dat toch? Sterkte iig, tandissues is echt vervelend kan je je goed beroerd door voelen.
Zie vorige postsquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:50 schreef Isabeau het volgende:
P, fijn dat je van je pijn af bent, maar het kost wel wat zegDe meeste verzekeringen betalen dat maar deels terug huh
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Woah!Wat mooi dat je zo goed verzekerd bent
Nee, jammer dat er in Emmen of Hoogeveen geen IKEA zit hè! Maar als je die kast denk je echt hebben wilt zou ik gewoon gaan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:08 schreef LieLie het volgende:
Wel of niet nog naar een Ikea in de buurt rijden, that's the question..
We moeten al heel lang een kast in de bijkeuken en die afmetingen zijn bijna niet te vinden.
Nu wel iets geschikts gevonden bij de Ikea, maar Groningen of Hengelo is ook niet om de hoek.
Dat zou wel ideaal zijn ja.. Maar Emmen en Hoogeveen zijn niet zo populairquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, jammer dat er in Emmen of Hoogeveen geen IKEA zit hè! Maar als je die kast denk je echt hebben wilt zou ik gewoon gaan.
Eigenlijk heb ik ook geen idee waarom ik er woon.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:11 schreef LieLie het volgende:
Dat zou wel ideaal zijn ja.. Maar Emmen en Hoogeveen zijn niet zo populair
Nee, ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Wortelkanaalbehandeling?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
Operatie tandarts is achter de rugWat een aardige mensen zijn het toch
En ook die leuke, lieve prikjes die ze geven en die je niet voelt
Binnen 10 minuten geen last meer van kiespijn
Mijn kaak is nu wel een beetje ontwricht
![]()
Binnenkort mag ik terugkomen voor nog eens 1,5 uur behandelingEn ik hoef daar maar 400 EUR voor te betalen
Wat een voorrecht he
Oh...en er mag ook nog een kroon op van hem
Voor slechts 600 EUR
Meestal wel alles tot een bepaald maximum bedrag.quote:Vanavond maar eens kijken wat mijn vriendjes van de verzekeringen vergoeden
Checkquote:
Ik wist de vorige keer niet eens dat ie dat zou gaan doen en ik vond het ook wel meevallen... alleen de napijn was minder.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
CheckMijn eerste
Ik hoop ook mijn laatste
Hoewel...met die verdoving was het goed te doen eigenlijk
Vanavond maak ik een Vietnamees kipgerecht met Jasmijnrijst en een frisse gemengde salade.quote:
klopt, eerste prikje is naar daarna valt het best mee (als t goed isquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckMijn eerste
Ik hoop ook mijn laatste
Hoewel...met die verdoving was het goed te doen eigenlijk
klinkt lekker.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond maak ik een Vietnamees kipgerecht met Jasmijnrijst en een frisse gemengde salade.
Ik vond het ook meevallenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik wist de vorige keer niet eens dat ie dat zou gaan doen en ik vond het ook wel meevallen... alleen de napijn was minder.
Nu pas ná 30 jaar had ik een gaatje ónder de kroon.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:35 schreef DarkElf het volgende:
hoe lang gaat een kroon eigenlijk mee? ik heb een porseleinen kroon, al een jaar of 8-9 denk ik?
Het is een betere investering dan een pensioenfonds tegenwoordig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nu pas ná 30 jaar had ik een gaatje ónder de kroon.
Moeten ze door goud heenboren. Dat kostte 3 boortjes en barstende koppijn.
er staat een dikke auto ( tegen huidige prijzen) geparkeerd in mijn mond.
Iddquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:43 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.nrcnext.nl/blo(...)straf-van-god%C2%B4/
hoe krijgt iemand zo iets z'n strot uit.. extremistische creep.. echt..
Die discussie zie je bij elke natuurramp. Paar hersencellen te weinig gekregen van God denk ik dan altijd maar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Laat wel zien wat voor een Eikel die god van Bert Dorenbos is, heeft op een dag niets beters te doen dan een paar jongeren die naar muziek luisteren willen te doden en te verwonden. Maar tegelijkertijd laat ie Afrikaanse Christenen in de hoorn van afrika met miljoenen verdrijven en honger lijden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja precies,... dat zo iemand die (on)logica ontgaat is een veeg teken vrees ik.. Wat Isa zegt dus..quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laat wel zien wat voor een Eikel die god van Bert Dorenbos is, heeft op een dag niets beters te doen dan een paar jongeren die naar muziek luisteren willen te doden en te verwonden. Maar tegelijkertijd laat ie Afrikaanse Christenen in de hoorn van afrika met miljoenen verdrijven en honger lijden.
Vietnameesquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond maak ik een Vietnamees kipgerecht met Jasmijnrijst en een frisse gemengde salade.
Haha hier ook gemopper inderdaad. Damn wat een rij was dat! Ik had dit jaar wel wat meer te zeuren op de organisatiequote:Op maandag 22 augustus 2011 11:33 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Bluezz:nee.. Dick was al klaar toen ik eindelijk het terrein op kwam vrijdag.. Er stond een mega lange rij voor de controle om een of andere duistere reden. In 10 jaar tijd nog niet eerder mee gemaakt. Het was dit jaar voor het eerst dat ik heb lopen mopperen op de organisatie
Maar goed, uurtje later was ik het weer vergeten
idd. maar ja, gekken heb je overal. Helaas in geloofstromingen iets meer (FC/CF/Tara uitgezonderd natuurlijk)quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die discussie zie je bij elke natuurramp. Paar hersencellen te weinig gekregen van God denk ik dan altijd maar.
gouden kronen gaan wel langer mee dan porselein denk ik?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nu pas ná 30 jaar had ik een gaatje ónder de kroon.
Moeten ze door goud heenboren. Dat kostte 3 boortjes en barstende koppijn.
er staat een dikke auto ( tegen huidige prijzen) geparkeerd in mijn mond.
Poging tot humor?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:28 schreef golfer het volgende:
Slordige fout. Aantal doden van Pukkelpop was 4 en niet 5. Blijft natuurlijk even erg, maar toch...België, he?
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ijgesteld-naar-vier/
Bepaald niet. Maar opvallend hoelang zo'n slordigheid niet bekend wordt.quote:
bij Noorwegen stelden ze het ook naar beneden bij.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:28 schreef golfer het volgende:
Slordige fout. Aantal doden van Pukkelpop was 4 en niet 5. Blijft natuurlijk even erg, maar toch...België, he?
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ijgesteld-naar-vier/
Waarom dan die sneer over belgie?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Bepaald niet. Maar opvallend hoelang zo'n slordigheid niet bekend wordt.
Ik kan mij ergens nog wel voorstellen dat er in die chaos verkeerd geteld wordt. Alsof het verder zo'n schande is. Beter minder doden dan meer om eerlijk te zijn en het liefst geen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bij Noorwegen stelden ze het ook naar beneden bij.
Rare opmerking dus dat het aan de Belgen ligt.
Bij aardbevingen en andere grote natuurrampen zie je het ook vaak dat het aantal doden wordt gewijzigd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kan mij ergens nog wel voorstellen dat er in die chaos verkeerd geteld wordt. Alsof het verder zo'n schande is. Beter minder doden dan meer om eerlijk te zijn en het liefst geen.
Lijkt mij best een hels karwei om daar alles te kunnen tellen. Het zal toch neerkomen op een grove schatting en aan de hand van latere vermissingen, vondsten e.d. kunnen ze het naar boven of beneden samenstellen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij aardbevingen en andere grote natuurrampen zie je het ook vaak dat het aantal doden wordt gewijzigd.
Wat zou eigenlijk bij zo'n teller in zijn functie-omschrijving staan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Lijkt mij best een hels karwei om daar alles te kunnen tellen. Het zal toch neerkomen op een grove schatting en aan de hand van latere vermissingen, vondsten e.d. kunnen ze het naar boven of beneden samenstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wat zou eigenlijk bij zo'n teller in zijn functie-omschrijving staan?"Goed analytisch en statistisch vermogen" ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De vijfde dode was wel in het ziekenhuis, maar kwam niet van het Pukkelpop terrein.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kan mij ergens nog wel voorstellen dat er in die chaos verkeerd geteld wordt. Alsof het verder zo'n schande is. Beter minder doden dan meer om eerlijk te zijn en het liefst geen.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
"Goed analytisch en statistisch vermogen" ?
er zal vast ook wel jong en dynamisch bij staan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
"Goed analytisch en statistisch vermogen" ?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:22 schreef Felagund het volgende:
http://vacaturekraker.nl
Voor al de onzinnige cliches in vacatures.
Nee, zelf was ik daar spaarzaam in.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Te vaak die zinnen gebruikt Golfer?
Leuk. Kan je er op gaan zitten of er uit komen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef LieLie het volgende:
Nou, we hebben een kastHij kan nèt in de auto
Is een beetje in elk beroep hetzelfde. Eerst doorzagen om achter het werkelijke probleem/issue te komen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, zelf was ik daar spaarzaam in.
Maar heel vaak waren dat de termen die mijn opdrachtgevers gebruikten bij hun functie-omschrijvingen.
Als je dan al vragen stellend door alle cliché s heen prikte kwam je er uiteindelijk wel achter welke eigenschappen wel belangrijk waren voor de specifieke functie bij dat specifieke bedrijf.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:15 schreef Den_Haag het volgende:
Is een beetje in elk beroep hetzelfde. Eerst doorzagen om achter het werkelijke probleem/issue te komen.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wat zou eigenlijk bij zo'n teller in zijn functie-omschrijving staan?goh, laat ik je m'n oude functieomschrijving even toesturen. Dat was ook dode mensen tellen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha had gekund.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien durfde hij in eerste instantie geen nee tegen je te zeggen.
Je had ook met die vriendin van jou kunnen zoenen op je broer's bruiloft en zeggen dat het je nieuwe relatie is.
Wat een vrouw is je broerquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:00 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha had gekund.
En dat geen nee durven zeggen vind ik zo schijtirritant. Maar dat heb ik ook gezegd, dat ie gewoon nee had moeten zeggen die 5 keer dat ik het hem heb gevraagd, maar dat doet ie dan ook weer niet. Pff hij is zo lastig af en toe.
Precies, geen antwoord geven en achter je rug lopen zeiken, wat een wijfquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou een stel travestieten en transsexuelen inhuren die jankend op zijn bruiloft komen en het betreuren dat ie nu van de markt is.
Ik ook nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De vijfde dode was wel in het ziekenhuis, maar kwam niet van het Pukkelpop terrein.
Ik vind het niet heel raar dat in de chaos zo iemand meegeteld wordt.
Wilde dit doen op de bruiloft van een collega, als geintje, hij smeekte me het niet te doen. Arme jongen schrok zich de tering toen ik het liet vallen.quote:
HAHAHAquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou een stel travestieten en transsexuelen inhuren die jankend op zijn bruiloft komen en het betreuren dat ie nu van de markt is.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Precies, geen antwoord geven en achter je rug lopen zeiken, wat een wijf
Best wel! Weet je, als hij gewoon meteen nee had gezegd, was het prima. Had ik het ook wel jammer gevonden, maar dan is het in ieder geval wel duidelijk. Nu is het gewoon vervelend dat er uiteindelijk ja wordt gezegd, maar dat hij het er overduidelijk niet mee eens is. Uiteindelijk heeftie wel z'n zin, maar daarnaast ook wel een enigszins gepikeerd zusje dat momenteel weinig zin in die bruiloft heeftquote:
Vertel aan iedereen die vraagt waarom je er alleen bent dat de bruidegom geen zin had dat je je vriend meenam.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Best wel! Weet je, als hij gewoon meteen nee had gezegd, was het prima. Had ik het ook wel jammer gevonden, maar dan is het in ieder geval wel duidelijk. Nu is het gewoon vervelend dat er uiteindelijk ja wordt gezegd, maar dat hij het er overduidelijk niet mee eens is. Uiteindelijk heeftie wel z'n zin, maar daarnaast ook wel een enigszins gepikeerd zusje dat momenteel weinig zin in die bruiloft heeft
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel aan iedereen die vraagt waarom je er alleen bent dat de bruidegom geen zin had dat je je vriend meenam.
Zal hem leren, en geen woord gelogen
Eerlijk gezegd zou ik ook niet willen dat er iemand op mijn trouwen komt die ik niet ken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:00 schreef Aure het volgende:
Haha had gekund.
En dat geen nee durven zeggen vind ik zo schijtirritant. Maar dat heb ik ook gezegd, dat ie gewoon nee had moeten zeggen die 5 keer dat ik het hem heb gevraagd, maar dat doet ie dan ook weer niet. Pff hij is zo lastig af en toe.
Ah moest nog ffies doorlezen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:22 schreef Aure het volgende:
Weet je, als hij gewoon meteen nee had gezegd, was het prima. Had ik het ook wel jammer gevonden, maar dan is het in ieder geval wel duidelijk. Nu is het gewoon vervelend dat er uiteindelijk ja wordt gezegd, maar dat hij het er overduidelijk niet mee eens is. Uiteindelijk heeftie wel z'n zin, maar daarnaast ook wel een enigszins gepikeerd zusje dat momenteel weinig zin in die bruiloft heeft
ik zou me voor kunnen stellen dat je niet iemand wilt op een bruiloft die je niet kent. En als dat nu DE vriend is zou dat nog anders liggen dan als dat EEN vriend is...quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:56 schreef Aure het volgende:
Pff wat een gezeik heb ik weer zeg.. Ik wilde een vriend meenemen naar de bruiloft van m'n broer en heb dat echt al heel lang geleden meerdere malen gevraagd en ik kreeg telkens maar een half antwoord waar ik eigenlijk niets mee kon. Dus uiteindelijk aan zijn vriendin gevraagd, die vond het prima, moest ik het wel even doorgeven via de mail. Dat heb ik dus gedaan en toen was het goed. Hoorde ik vanmiddag dat m'n broer afgelopen weekend tegenover m'n ouders en nog wat familie zwaar uit zn stekker is gegaan omdat hij het asociaal vindt dat ik iemand mee wil nemen.. Naja hoop gezeik, dus ik net maar even gebeld wat nou precies het probleem is en het komt er dus op neer dat hij het sowieso asociaal vindt dat ik iemand waar ik geen relatie mee heb mee wil nemen naar zijn bruiloft. Ben ik nou gek, of stelt ie zich een beetje aan?!
Maargoed, het is zijn bruiloft dus ik neem diegene ook niet meer mee. Ook al was het in principe goedgekeurd. Ik voel me nu niet meer zo op m'n gemak als ik hem meeneem
Was overigens alleen voor t feest savonds hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik ook niet willen dat er iemand op mijn trouwen komt die ik niet ken.
[..]
Ah moest nog ffies doorlezen.
ah, zover had ik ook nog niet gelezen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik ook niet willen dat er iemand op mijn trouwen komt die ik niet ken.
[..]
Ah moest nog ffies doorlezen.
Ja ik snap het op zich wel, maar zeg dat gewoon meteen ipv zo moeilijk en onduidelijk zitten doen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou me voor kunnen stellen dat je niet iemand wilt op een bruiloft die je niet kent. En als dat nu DE vriend is zou dat nog anders liggen dan als dat EEN vriend is...
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:44 schreef Bluezz het volgende:
Op mijn werk was ik de schijfjes met ct scans aan het uitzoeken en opruimen, degene die uit het AMC komen.... zit er ineens bij Mw. V. een cdtje in met erop geschreven Harrie Potter![]()
En mw. V's schijfje zat in een neutraal wit hoesje... niemand durfde het schijfje af te spelen, en op het werk hebben we alleen maar servers dus gaat het niet, draai ik hem net hier af op mijn PC, is het inderdaad een camversie van Harry Potter mét ondertietjes![]()
iedereen was bang dat het een grap was en er HP opstond
Morgen bloemkool met sausje en een gehaktbal?quote:
Ik moest ff nadenken voor ik hem snaptequote:
Bloemkool? Komt Oma?"quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Morgen bloemkool met sausje en een gehaktbal?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:45 schreef Isabeau het volgende:
Morgen bloemkool met sausje en een gehaktbal?
Was het maar zo'n feestquote:
Oh ja, rijst met kaneel, boter en suikerquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:48 schreef Bluezz het volgende:
Mijn moeder kookte dan 'buitenlands'. Macaroni met ham en kaas en tomatenketchup eroverheen of Rijst met boter en suiker
Het zal ongetwijfeld hilarisch zijn, maar ik snap er geen snars van.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:53 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Generatiekloofquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld hilarisch zijn, maar ik snap er geen snars van.
Mja, burgers afschieten tijdens een protest is niet heel lief. Maar ik vroeg mij om eerlijk te zijn hetzelfde afquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:59 schreef Isabeau het volgende:
Annie
Hey, misschien rare vraag hè. Maar die Khadaffi, wat heeft hij nu eigenlijk gedaan dat iedereen nú zo tegen hem is. Ik bedoel Trix zat toch ook ooit gezellig bij hem op de bank thee te drinken.
Ik vind het hypocriete gewauwel van de Nederlandse media die netjes alle propagandaberichten van de NAVO herkauwen eigenlijk veel schandelijker.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:59 schreef Isabeau het volgende:
Annie
Hey, misschien rare vraag hè. Maar die Khadaffi, wat heeft hij nu eigenlijk gedaan dat iedereen nú zo tegen hem is. Ik bedoel Trix zat toch ook ooit gezellig bij hem op de bank thee te drinken.
Maar in andere landen zijn veel ergere excessen aan de hand. Al jaren. Dus waarom nu dit tegen Khadaffi? Ik snap er weinig van en toen ik het vannacht aan een aantal collega's vroeg wist ook niemand een antwoord behalve 'ja, het is een dictator hè'.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
Mja, burgers afschieten tijdens een protest is niet heel lief. Maar ik vroeg mij om eerlijk te zijn hetzelfde af.
Saddam Hussein is ook ooit in het zadel geholpen door de Amerikanen. En net zo hard neergehaald. Wie het begrijpt mag het vertellen. Ik snap dat soort dingen ook niet.
Die hebben een te groot legerquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wanneer vallen wij Amerika binnen vanwege hun oliebelangen?
Khadaffi heeft er voor gezorgd dat de Afrikanen('zwarten') in het zuiden rustig kunnen wonen. Criminaliteit is in vergelijking met de landen er omheen zeer laag. Christenen zijn relatief in Libie goed af. Moslimextremisme wordt de kop ingedrukt. Het is maar de vraag wat je er voor terug krijgt. Ja hij heeft ook foute dingen gedaan, maar het 'goede' wordt even vergetenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:59 schreef Isabeau het volgende:
Annie
Nou, dát dacht ik dus ook! Ik vond Libië juist heel erg Westers gericht.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:08 schreef borisz het volgende:
Khadaffi heeft er voor gezorgd dat de Afrikanen('zwarten') in het zuiden rustig kunnen wonen. Criminaliteit is in vergelijking met de landen er omheen zeer laag. Christenen zijn relatief in Libie goed af. Moslimextremisme wordt de kop ingedrukt. Het is maar de vraag wat je er voor terug krijgt.
GoeieavondFietsen zijn gehuurd
. Zo nog een stukje fietsen.
Mijn bommenwerper is in de garage voor onderhoud, sorry.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nope, laten we het bombarderen
Ja heerlijk. Ben blij dat ik toch even weg ben. Ja laptop is wel mee, kan het niet latenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dát dacht ik dus ook! Ik vond Libië juist heel erg Westers gericht.
Is het gezellig in Zeeland?
wanneer kom je weer terug? en hoe is het weer daar?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Ben blij dat ik toch even weg ben. Ja laptop is wel mee, kan het niet laten. Toch wel handig om even dingen op te zoeken.
Dat de verbinding niet je van het is kan me eigenlijk niet veel schelen
stukken lekkerder dan ongekruide varkenslapjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:48 schreef Isabeau het volgende:
alhoewel ik wel een beetje vals speel, want de varkenslapjes zijn met prei, champignons, knoflook, ketoembar en sojasaus
Trage site: http://www.juancole.com/2(...)8Informed+Comment%29quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar in andere landen zijn veel ergere excessen aan de hand. Al jaren. Dus waarom nu dit tegen Khadaffi? Ik snap er weinig van en toen ik het vannacht aan een aantal collega's vroeg wist ook niemand een antwoord behalve 'ja, het is een dictator hè'.
Ik ook niet, en vond de sneer van Golfer dan ook niet terechtquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De vijfde dode was wel in het ziekenhuis, maar kwam niet van het Pukkelpop terrein.
Ik vind het niet heel raar dat in de chaos zo iemand meegeteld wordt.
Rondje Heinkenszand.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Ach, een klein beetje internetten is ook niets mis mee. De hele week internetten wel
Waar gaan jullie vanavond naar toe fietsen?
Hoe is het met je stervende zwaan?quote:
Thuisgezet door zijn werk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe is het met je stervende zwaan?
of had ik dit gemist en eroverheen gelezen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wanneer kom je weer terug? en hoe is het weer daar?
lichamelijk, ja. iets.quote:
Ik ben niet bekend met TARA's geschiedenis (was hij nou een huisgenootje in het studentenhuis van Isa?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:33 schreef freecell het volgende:
[..]
lichamelijk, ja. iets.
Hij heeft vandaag maar de huisarts gebeld
Zijn werk vindt hem nog wel lief hoorHij zit thuis tot de jobcoach een plaats heeft om met hem te kletsen, ze zagen ook wel dat het geen goed idee was om iemand na 5 jaar goed werk ónder de mensen te plaatsen die hij heeft opgeleid.
*proest*quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:34 schreef Isabeau het volgende:
En eet het al?
Wéér telefoon van een bedrijf voor leningenDus ik vraag aan haar hoe het kan dat ik vandaag al 3x ben gebeld door bedrijven en daarvoor nog nooit. Zegt ze dat ik een enquete heb ingevuld. Ik: nee hoor! Leest ze het emailadres voor dat er bij staat.
![]()
![]()
Ross' emailadres! Arghhh!!
Hij heel onschuldig: I had no idea what it was (all in dutch), but I had to fill it in to be able to watch the football.net of je een kind in huis hebt dat mama overal lid van maakt
Aan Ross:quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:34 schreef Isabeau het volgende:
En eet het al?
Wéér telefoon van een bedrijf voor leningenDus ik vraag aan haar hoe het kan dat ik vandaag al 3x ben gebeld door bedrijven en daarvoor nog nooit. Zegt ze dat ik een enquete heb ingevuld. Ik: nee hoor! Leest ze het emailadres voor dat er bij staat.
![]()
![]()
Hij heel onschuldig: I had no idea what it was (all in dutch), but I had to fill it in to be able to watch the football.net of je een kind in huis hebt dat mama overal lid van maakt
Was er niet zo'n nummer oid waar je je kan afmelden? Zo'n 'bel me niet' register?quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
Aan Ross:
http://10minutemail.com/10MinuteMail/index.html
Aan Isa:
https://www.bel-me-niet.nl/
Mijn telefoonnummer is idd altijd 06-34567890quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef Anthraxx het volgende:
Leer hem volgende keer dat een Nederlands telefoonnummer bestaat uit 10 cijfers. En dat hij die gewoon willekeurig invult voor dat soort spul. Net als een fake e-mail adres, waar je wel toegang tot hebt als ze een activatie link moeten sturen.
Precies. 06-39312315.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn telefoonnummer is idd altijd 06-34567890
Zou het iemand zijn ja?quote:
Is niet grappig!quote:
Het is iemand, een jonge mannenstemquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn telefoonnummer is idd altijd 06-34567890
Echt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is iemand, een jonge mannenstem(ik bel standaard anoniem, ook nog uitvogelen hoe ik dat moet uitzetten)
Nou Steer, je kunt gerust dus bestellen bij wat louche winkelsquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is iemand, een jong mannenstem(ik bel standaard anoniem, ook nog uitvoegelen hoe ik dat moet uitzetten)
ff mijn websexchat abbo verlengenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou Steer, je kunt gerust dus bestellen bij wat louche winkels.
Ja, serieus. Hij zei alleen 'Hallo?' dus geen Jan, Piet, Klaas of Mohammed meegekregen.quote:
Verstandig!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is niet grappig!Zo, me al direct aangemeld bij dat bel-me-niet gedoe.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook verbaast was dat iemand idd dat makkelijke nummer ook heeft!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou dat nummer op eBay zetten en er grof geld voor vragen
Via de culSC?quote:
Ross niet, die probeert Ragnaros dood te krijgen. Nog maar een paar honderd wipes gehad geloof ik.quote:
Is het een vervelings dipje, een ik ben moe dipje, een ik heb nergens zin in dipje?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:53 schreef freecell het volgende:
Wie schopt mij even uit mijn dippeke?
Ik kan het me nu even niet veroorloven
Oh ja, die ook nogquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:55 schreef Stereotomy het volgende:
Het gaat ff niet zoals het moet dipje
Hmpf. Da's wel een erg lastig dipje. Klinkt als een 'ik moet er snel even tussenuit' dipquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:57 schreef freecell het volgende:
Meer een 'iedereen om me heen is ernstig ziek of doodongelukkig, ik kan niet met mijn mama doorpraten, want dat trekt ze niet, hell, ze kan mijn kinderen niet eens 10 minuten aan, ik doe momenteel 2 kinderen alleen mét een extra mens in huis die ongelukkig kijkt en waar ik óók brood voor moet smeren, ik kan niet uitslapen, want dat doet hij (en terecht), ik mis tijd voor mezelf en ik wil nu op dit moment in tijd even niet meer bestaan dipje'
Ja, wat ik wil doen is niks. Wat ik moet doen is meer dan ik kan doen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, die ook nog
Soms helpt het gewoon om maar op de automatische piloot te gaan, FC en aan de slag te gaan met wat je nog wilde/moest doen.
Jup.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmpf. Da's wel een erg lastig dipje. Klinkt als een 'ik moet er snel even tussenuit' dip![]()
Nope, dat is geen risicoquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:00 schreef Isabeau het volgende:
Hoop maar dat Tara snel een beetje opfleurt dan. Lichamelijk en geestelijk. Anders zit je straks naast hem op de bank en gebeurt er niets meer.
Zelfs jij hebt een grensquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:00 schreef freecell het volgende:
Nope, dat is geen risicoIk ga wel door.
*proest*quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:34 schreef Isabeau het volgende:
En eet het al?
![]()
![]()
Tsjonge, je snapt echt de overduidelijke hints niet hequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Misschien staat t stom om te vertellen na vandaag maar heb ook n dipje
dat ik weg moet blijven?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tsjonge, je snapt echt de overduidelijke hints niet he
Neeeeeh, lees de mail nog even door: je begreep de boodschap, schreef je.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat ik weg moet blijven?
Daarom, Citroengrasquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:52 schreef Isabeau het volgende:
sereh heeft toch een soort citroen/limoenachtige smaak en geur, Anne? Zoiets was het volgens mij.
van jou zeker en ben er blij mee, pak van mn hartquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Neeeeeh, lees de mail nog even door: je begreep de boodschap, schreef je.![]()
![]()
quote:
quote:
Vandaag nog gebruikt voor die Vietnamese kip.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
taaie meuk vind ik het, maar lekker om mee te laten trekken of heel fijn ergens doorheen te doen..
Jup, de rest verwijderen na smaakafgiftequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandaag nog gebruikt voor die Vietnamese kip.
Je moet alleen de zachte witte kern uit het binnenste gebruiken en heel fijn snijden.
een beetje citroen??? hartstikke citroen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:52 schreef Isabeau het volgende:
sereh heeft toch een soort citroen/limoenachtige smaak en geur, Anne? Zoiets was het volgens mij.
golfer: merci! Dus het gaat op zich wel gewoon over olie. Je kan een mensenrechten met je voeten tredende dictator zijn zolang je maar handelt met het WestenMaar als je volk je dan ook niet meer wil (lees: land raakt instabiel en de olietoevoer zou dan wel eens in gevaar kunnen komen?) dan is datzelfde Westen waar je eerst zo vrolijk zaken mee deed en koningen van over de vloer kreeg plots tegen je? Hoezo hypocriet.
FFT, denk niet dat P bedoelt dat je maar weg moet blijven. Ik denk dat hij bedoelt dat je dagelijks de aandacht naar je toe probeert te trekken en dat doe je denk ik totaal niet bewust
Ik gebruik liever de heel dun gesneden gele schil van een citroen (geen wit gebruiken)quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
taaie meuk vind ik het, maar lekker om mee te laten trekken of heel fijn ergens doorheen te doen..
Ik denk idd dat het zoveel lijkt omdat je veel kleine stukjes onder elkaar post. Wil je tong80 inhalen of zo?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
over aandacht naar me toe trekken; dat doe ik absoluut niet met opzet maar ik heb behoorlijk wat posts en daarom lijkt dat zo denk ik. vooral nu het erg rustig is op mn werk. dan kijk ik heel vaak wat iemand post omdat ik me verveel. gelukkig had ik vanmiddag genoeg te doen.
alleen weet niet wat ik serieus moet nemen omdat meestal personen dit zeggen die altijd negatief tegen mij doen.
Hoe weet je of citroenen onbespoten zijn?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik gebruik liever de heel dun gesneden gele schil van een citroen (geen wit gebruiken)
Wel een onbespoten gebruiken
Kijk, dat zocht ik. Dank ook aan Piet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandaag nog gebruikt voor die Vietnamese kip.
Je moet alleen de zachte witte kern uit het binnenste gebruiken en heel fijn snijden.
hihi nou ik wilde wel reageren op FC maar toen dacht ik dat ik een bemoeial zou zijn omdat ik op iedereen moet reageren. maar hier heb ik het dus ook niet goed mee gedaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk idd dat het zoveel lijkt omdat je veel kleine stukjes onder elkaar post. Wil je tong80 inhalen of zo?
En ik zei al dat ik niet het idee had dat je je er erg van bewust was dat je de aandacht steeds opeist. Nadat FC aangaf het allemaal even niet meer te zien zitten, maar dat ze weinig keus heeft met een zieke man, een peuter en een kleuter in huis, kom jij aanzetten met dat je 'ook een dipje' hebt en dan snap ik wel dat P het gevoel krijgt om met zijn hoofd tegen een muur te bonkenJe lijkt wijlen mijn oma wel, die deed dat ook precies zo. Als jij iets had, dan had oma dat natuurlijk ook en terwijl jij je hart even wilde luchten was zij vervolgens uren alleen over haarzelf aan het praten en aan het klagen
heb nog een potje, mag je van me hebben. moest in een recept maar ik proefde direct citroen. zat maar een theelepeltje in de hele pan maar toch... stomquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe weet je of citroenen onbespoten zijn?
En wist ik wel, FFT! Was het alleen helemaal vergeten en kreeg een enorm 'oh ja duh' gevoel toen Piet citroengras schreef
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hihi nou ik wilde wel reageren op FC maar toen dacht ik dat ik een bemoeial zou zijn omdat ik op iedereen moet reageren. maar hier heb ik het dus ook niet goed mee gedaan![]()
Je HOEFT niet op iedereen te reageren!! Dat is nou juist zo irri (vind ik dan) laat lekker gaan denk ik wel eens. Maar mij maakt het niks meer uit hoe en wanneer iemand post. Ga me aan niemand meer ergeren heb ik me een tijdje geleden voorgenomen. Wordt het er een stuk leuker op, voor mij moet het afleiding zijn, gezellig kletsen, beetje lief, beetje leed delen. That's all.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
hihi nou ik wilde wel reageren op FC maar toen dacht ik dat ik een bemoeial zou zijn omdat ik op iedereen moet reageren. maar hier heb ik het dus ook niet goed mee gedaan![]()
en Tong80 2, wat een eeris hij alweer terug?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:08 schreef AnneX het volgende:
Als ik mij beroerd voelde - een beetje - dan heeft Mn. X óok "iets".
Dan vroeg ik of hij óok ongesteld was geworden.![]()
vnv zit ik toevallig bij ouders. ik ga het hopelijk nog leuk vinden want nu vind ik het nog geen hol aan. gisteren tomatensoep met een kaasbroodje gegetenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:06 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, FFT, even wat anders. Kook jij nu elke avond voor jezelf of hoe doe je dat nu?
Nou inderdaad, dat hebben wij dus ook! En ook met boeken tegenwoordigquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
je reageerde toch ook??
Nja ik snap het denk ik gewoon niet..![]()
Anyway ik zit NCIS te kijken maar danm wat is het eigenlijk slecht zegben inmiddels echt 'verpest' door die goeie Britse en Scandinavische series geloof ik..
Visite klinkt als een goed plan om te koken en is nog gezellig ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
vnv zit ik toevallig bij ouders. ik ga het hopelijk nog leuk vinden want nu vind ik het nog geen hol aan. gisteren tomatensoep met een kaasbroodje gegetenen verder diepvriesaardappeltjes met vlees, zonder groente (te lui). als er mensen komen eten maak ik wel van alles. Is nu 3x gebeurd in een week dus ik moet gewoon zorgen dat ik constant visite heb. voel ik me ook direct minder eenzaam
hij had een ban las ik. maar dat was alweer een aantal weken geleden. gelukkig voor hem is hij niet voor altijd gebandquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je MOET niet op iedereen reageren!! Dat is nou juist zo irri (vind ik dan) laat lekker gaan denk ik wel eens. Maar mij maakt het niks meer uit hoe en wanneer iemand post. Ga me aan niemand meer ergeren heb ik me een tijdje geleden voorgenomen. Wordt het er een stuk leuker op, voor mij moet het afleiding zijn, gezellig kletsen, beetje lief, beetje leed delen. That's all.
En sla over wat je niet aanstaat.
Tong 80 is nooit weggeweest?
Mss een bannetje, maar dat duurt bij hem nooit lang
ja het was niet zo slim om ook te zeggen. helaas is het toeval dat het zo is want ik heb officieel met mn zusje gebroken vnvquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:08 schreef AnneX het volgende:
Als ik mij beroerd voelde - een beetje - dan heeft Mn. X óok "iets".
Dan vroeg ik of hij óok ongesteld was geworden.![]()
Eurekaquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij had een ban las ik. maar dat was alweer een aantal weken geleden. gelukkig voor hem is hij niet voor altijd geband
en idd.. dat ga ik dus ook niet meer doen. is ook totaal niet interessant wat ik soms op iemand reageer en wordt ook niet beantwoordt dus waarom doe ik dat dan
Omdat je je verveelt. Dus.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:11 schreef FutureFairytale het volgende:
hij had een ban las ik. maar dat was alweer een aantal weken geleden. gelukkig voor hem is hij niet voor altijd geband
en idd.. dat ga ik dus ook niet meer doen. is ook totaal niet interessant wat ik soms op iemand reageer en wordt ook niet beantwoordt dus waarom doe ik dat dan
Sinds de vakantie Åke Edwardson aan het lezen, ofwel: de boeken over Inspector Winterquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat hebben wij dus ook! En ook met boeken tegenwoordig
Echt een niveauverschilletje.
ja absoluut! vind het dan ook totaal niet erg om schoon te maken, grote afwas te doen en van alles te serveren.. omdat er iemand isquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Visite klinkt als een goed plan om te koken en is nog gezellig ook
Je koopt biologischequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe weet je of citroenen onbespoten zijn?
.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
EurekaIk heb soms op mijn eigen posts ook gewoon liever géén reactie dan een nietszeggende uit beleefdheid..
![]()
ja daarom krijg ik ook geen reactie terugquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
EurekaIk heb soms op mijn eigen posts ook gewoon liever géén reactie dan een nietszeggende uit beleefdheid..
![]()
Dan gebruik ik liever de limoen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik gebruik liever de heel dun gesneden gele schil van een citroen (geen wit gebruiken)
Wel een onbespoten gebruiken
Bingoquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja daarom krijg ik ook geen reactie terug
ja nou ja.. dat is echt niet leuk hoor! gelukkig is boekhoudcollega morgen terug van 3 weken vakantie. dan lul ik haar de oren van haar hoofd.quote:
Oh klinkt interessant!! Het is al een tijdje geleden inmiddels, zou het recept dan even moeten opzoeken, maar het is volgens mij het meest gangbare recept wat ik toen gebruikte.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh Sunny, van de kookmevrouw heb ik een recept van lemoncurd gekregen( uit een oud engels kookboek uit 1963) .
Hoe was de jouwe ook alweer ? vergeten op te slaan en het leek ingewikkeld.
Zij gebruikt het in een varia van tiramisu met limoncello ipv koffielikeur en zo.
Het recept daarvoor gaat zij mij nog mailen.
Dan zou ik liever afwasmiddel en heet water gebruiken om het synthetische wax te verwijderen wat daar opgedaan wordtquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan gebruik ik liever de limoen.
Vind ik zachter van smaak itt de citroen.
Onbespoten ? ik schrob ze af met lauw water voordat ik de zesteur gebruik.![]()
Anne legde het mij vandaag op een heel normale manier uit en bij jou (niet alleen bij jou!) was het wat venijniger en dan schiet ik sneller in de verdediging.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bingo![]()
![]()
Maar goed. Volgens mij heb ik je dit al een hele tijd geleden ook proberen te vertellen
Tja.. maakt de boodschap niet anders. Heb het toen subtiel geprobeerd maar dat werkte niet echt bepaald.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Anne legde het mij vandaag op een heel normale manier uit en bij jou (niet alleen bij jou!) was het wat venijniger en dan schiet ik sneller in de verdediging.
dat heb ik dan gemist..serieus, kan me dat niet heugen. sorryquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja.. maakt de boodschap niet anders. Heb het toen subtiel geprobeerd maar dat werkte niet echt bepaald.![]()
maar goed, ik ging me hier niet meer mee bemoeien, er zijn boeiendere onderwerpen gelukkig
Hear hear. Iemand begrijpt hetquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:52 schreef Isabeau het volgende:
FFT, denk niet dat P bedoelt dat je maar weg moet blijven. Ik denk dat hij bedoelt dat je dagelijks de aandacht naar je toe probeert te trekken en dat doe je denk ik totaal niet bewust
tuurlijk kan hij dat ruikenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:19 schreef AnneX het volgende:
oooo - Mn. AnneX vraagt ietwat geïrriteerd: zit jij te róken ? ??( hij kan mij niet zien)
en wel ruiken. Betrapt.![]()
Het pakje is leeg nu.
Toch heb je op onverwachte momenten gevoel voor humor fft.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat heb ik dan gemist..serieus, kan me dat niet heugen. sorry
en boeiender? eh.. hallo? er is hier niemand boeiender dan ik toch?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel. Zaphod Beeblebrox.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop FFT !quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tuurlijk kan hij dat ruiken
maareh... FOEI! je had er zelf alleen ook niet zoveel vertrouwen in toen je van plan was te stoppen, dan helpt een poging ook niet echt.
Overigens gaat het hele topic nu dus ook weer over jou.. dus blijkbaar heb je gelijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En minder economische afhankelijkheidquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en te weinig olie. Noorwegen is een beter optie. Slappe verdediging en veel olie
Zeg Sun, nu ff de belangrijke dingen......roep eens wat leuke nieuwe bandjes van Lowlands?quote:
Seasick Stevequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg Sun, nu ff de belangrijke dingen......roep eens wat leuke nieuwe bandjes van Lowlands?
True Blood s01e01 staat hier aan. Daarna ga ik slapen want ben nogal licht in mijn hoofdquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn wat is dit voorspelbaar zeg.. (CSI dus..
)
Laat jij Tav even een aanvalsplan schrijven? ik moet nog even aan het gewone werkquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En minder economische afhankelijkheid![]()
Die kende ik al. Heeft al op Crossing Border gespeeld. Tofquote:
Hij moet ook weer werken morgen, ik doe het wel ff tussen de wasjes doorquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Laat jij Tav even een aanvalsplan schrijven? ik moet nog even aan het gewone werk
Fleet Foxes ken je ook al denk ik?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die kende ik al. Heeft al op Crossing Border gespeeld. Tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |