*proest*quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:34 schreef Isabeau het volgende:
En eet het al?
Wéér telefoon van een bedrijf voor leningenDus ik vraag aan haar hoe het kan dat ik vandaag al 3x ben gebeld door bedrijven en daarvoor nog nooit. Zegt ze dat ik een enquete heb ingevuld. Ik: nee hoor! Leest ze het emailadres voor dat er bij staat.
![]()
![]()
Ross' emailadres! Arghhh!!
Hij heel onschuldig: I had no idea what it was (all in dutch), but I had to fill it in to be able to watch the football.net of je een kind in huis hebt dat mama overal lid van maakt
Tsjonge, je snapt echt de overduidelijke hints niet hequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Misschien staat t stom om te vertellen na vandaag maar heb ook n dipje
dat ik weg moet blijven?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tsjonge, je snapt echt de overduidelijke hints niet he
Neeeeeh, lees de mail nog even door: je begreep de boodschap, schreef je.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat ik weg moet blijven?
Daarom, Citroengrasquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:52 schreef Isabeau het volgende:
sereh heeft toch een soort citroen/limoenachtige smaak en geur, Anne? Zoiets was het volgens mij.
van jou zeker en ben er blij mee, pak van mn hartquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Neeeeeh, lees de mail nog even door: je begreep de boodschap, schreef je.![]()
![]()
quote:
quote:
Vandaag nog gebruikt voor die Vietnamese kip.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
taaie meuk vind ik het, maar lekker om mee te laten trekken of heel fijn ergens doorheen te doen..
Jup, de rest verwijderen na smaakafgiftequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandaag nog gebruikt voor die Vietnamese kip.
Je moet alleen de zachte witte kern uit het binnenste gebruiken en heel fijn snijden.
een beetje citroen??? hartstikke citroen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:52 schreef Isabeau het volgende:
sereh heeft toch een soort citroen/limoenachtige smaak en geur, Anne? Zoiets was het volgens mij.
golfer: merci! Dus het gaat op zich wel gewoon over olie. Je kan een mensenrechten met je voeten tredende dictator zijn zolang je maar handelt met het WestenMaar als je volk je dan ook niet meer wil (lees: land raakt instabiel en de olietoevoer zou dan wel eens in gevaar kunnen komen?) dan is datzelfde Westen waar je eerst zo vrolijk zaken mee deed en koningen van over de vloer kreeg plots tegen je? Hoezo hypocriet.
FFT, denk niet dat P bedoelt dat je maar weg moet blijven. Ik denk dat hij bedoelt dat je dagelijks de aandacht naar je toe probeert te trekken en dat doe je denk ik totaal niet bewust
Ik gebruik liever de heel dun gesneden gele schil van een citroen (geen wit gebruiken)quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
taaie meuk vind ik het, maar lekker om mee te laten trekken of heel fijn ergens doorheen te doen..
Ik denk idd dat het zoveel lijkt omdat je veel kleine stukjes onder elkaar post. Wil je tong80 inhalen of zo?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
over aandacht naar me toe trekken; dat doe ik absoluut niet met opzet maar ik heb behoorlijk wat posts en daarom lijkt dat zo denk ik. vooral nu het erg rustig is op mn werk. dan kijk ik heel vaak wat iemand post omdat ik me verveel. gelukkig had ik vanmiddag genoeg te doen.
alleen weet niet wat ik serieus moet nemen omdat meestal personen dit zeggen die altijd negatief tegen mij doen.
Hoe weet je of citroenen onbespoten zijn?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik gebruik liever de heel dun gesneden gele schil van een citroen (geen wit gebruiken)
Wel een onbespoten gebruiken
Kijk, dat zocht ik. Dank ook aan Piet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandaag nog gebruikt voor die Vietnamese kip.
Je moet alleen de zachte witte kern uit het binnenste gebruiken en heel fijn snijden.
hihi nou ik wilde wel reageren op FC maar toen dacht ik dat ik een bemoeial zou zijn omdat ik op iedereen moet reageren. maar hier heb ik het dus ook niet goed mee gedaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk idd dat het zoveel lijkt omdat je veel kleine stukjes onder elkaar post. Wil je tong80 inhalen of zo?
En ik zei al dat ik niet het idee had dat je je er erg van bewust was dat je de aandacht steeds opeist. Nadat FC aangaf het allemaal even niet meer te zien zitten, maar dat ze weinig keus heeft met een zieke man, een peuter en een kleuter in huis, kom jij aanzetten met dat je 'ook een dipje' hebt en dan snap ik wel dat P het gevoel krijgt om met zijn hoofd tegen een muur te bonkenJe lijkt wijlen mijn oma wel, die deed dat ook precies zo. Als jij iets had, dan had oma dat natuurlijk ook en terwijl jij je hart even wilde luchten was zij vervolgens uren alleen over haarzelf aan het praten en aan het klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |