quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
"Goed analytisch en statistisch vermogen" ?
er zal vast ook wel jong en dynamisch bij staan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
"Goed analytisch en statistisch vermogen" ?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:22 schreef Felagund het volgende:
http://vacaturekraker.nl
Voor al de onzinnige cliches in vacatures.
Nee, zelf was ik daar spaarzaam in.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Te vaak die zinnen gebruikt Golfer?
Leuk. Kan je er op gaan zitten of er uit komen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef LieLie het volgende:
Nou, we hebben een kastHij kan nčt in de auto
Is een beetje in elk beroep hetzelfde. Eerst doorzagen om achter het werkelijke probleem/issue te komen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, zelf was ik daar spaarzaam in.
Maar heel vaak waren dat de termen die mijn opdrachtgevers gebruikten bij hun functie-omschrijvingen.
Als je dan al vragen stellend door alle cliché s heen prikte kwam je er uiteindelijk wel achter welke eigenschappen wel belangrijk waren voor de specifieke functie bij dat specifieke bedrijf.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:15 schreef Den_Haag het volgende:
Is een beetje in elk beroep hetzelfde. Eerst doorzagen om achter het werkelijke probleem/issue te komen.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wat zou eigenlijk bij zo'n teller in zijn functie-omschrijving staan?goh, laat ik je m'n oude functieomschrijving even toesturen. Dat was ook dode mensen tellen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha had gekund.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien durfde hij in eerste instantie geen nee tegen je te zeggen.
Je had ook met die vriendin van jou kunnen zoenen op je broer's bruiloft en zeggen dat het je nieuwe relatie is.
Wat een vrouw is je broerquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:00 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha had gekund.
En dat geen nee durven zeggen vind ik zo schijtirritant. Maar dat heb ik ook gezegd, dat ie gewoon nee had moeten zeggen die 5 keer dat ik het hem heb gevraagd, maar dat doet ie dan ook weer niet. Pff hij is zo lastig af en toe.
Precies, geen antwoord geven en achter je rug lopen zeiken, wat een wijfquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou een stel travestieten en transsexuelen inhuren die jankend op zijn bruiloft komen en het betreuren dat ie nu van de markt is.
Ik ook nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De vijfde dode was wel in het ziekenhuis, maar kwam niet van het Pukkelpop terrein.
Ik vind het niet heel raar dat in de chaos zo iemand meegeteld wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |