heb nog een potje, mag je van me hebben. moest in een recept maar ik proefde direct citroen. zat maar een theelepeltje in de hele pan maar toch... stomquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe weet je of citroenen onbespoten zijn?
En wist ik wel, FFT! Was het alleen helemaal vergeten en kreeg een enorm 'oh ja duh' gevoel toen Piet citroengras schreef
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hihi nou ik wilde wel reageren op FC maar toen dacht ik dat ik een bemoeial zou zijn omdat ik op iedereen moet reageren. maar hier heb ik het dus ook niet goed mee gedaan![]()
Je HOEFT niet op iedereen te reageren!! Dat is nou juist zo irri (vind ik dan) laat lekker gaan denk ik wel eens. Maar mij maakt het niks meer uit hoe en wanneer iemand post. Ga me aan niemand meer ergeren heb ik me een tijdje geleden voorgenomen. Wordt het er een stuk leuker op, voor mij moet het afleiding zijn, gezellig kletsen, beetje lief, beetje leed delen. That's all.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
hihi nou ik wilde wel reageren op FC maar toen dacht ik dat ik een bemoeial zou zijn omdat ik op iedereen moet reageren. maar hier heb ik het dus ook niet goed mee gedaan![]()
en Tong80 2, wat een eeris hij alweer terug?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:08 schreef AnneX het volgende:
Als ik mij beroerd voelde - een beetje - dan heeft Mn. X óok "iets".
Dan vroeg ik of hij óok ongesteld was geworden.![]()
vnv zit ik toevallig bij ouders. ik ga het hopelijk nog leuk vinden want nu vind ik het nog geen hol aan. gisteren tomatensoep met een kaasbroodje gegetenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:06 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, FFT, even wat anders. Kook jij nu elke avond voor jezelf of hoe doe je dat nu?
Nou inderdaad, dat hebben wij dus ook! En ook met boeken tegenwoordigquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
je reageerde toch ook??
Nja ik snap het denk ik gewoon niet..![]()
Anyway ik zit NCIS te kijken maar danm wat is het eigenlijk slecht zegben inmiddels echt 'verpest' door die goeie Britse en Scandinavische series geloof ik..
Visite klinkt als een goed plan om te koken en is nog gezellig ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
vnv zit ik toevallig bij ouders. ik ga het hopelijk nog leuk vinden want nu vind ik het nog geen hol aan. gisteren tomatensoep met een kaasbroodje gegetenen verder diepvriesaardappeltjes met vlees, zonder groente (te lui). als er mensen komen eten maak ik wel van alles. Is nu 3x gebeurd in een week dus ik moet gewoon zorgen dat ik constant visite heb. voel ik me ook direct minder eenzaam
hij had een ban las ik. maar dat was alweer een aantal weken geleden. gelukkig voor hem is hij niet voor altijd gebandquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je MOET niet op iedereen reageren!! Dat is nou juist zo irri (vind ik dan) laat lekker gaan denk ik wel eens. Maar mij maakt het niks meer uit hoe en wanneer iemand post. Ga me aan niemand meer ergeren heb ik me een tijdje geleden voorgenomen. Wordt het er een stuk leuker op, voor mij moet het afleiding zijn, gezellig kletsen, beetje lief, beetje leed delen. That's all.
En sla over wat je niet aanstaat.
Tong 80 is nooit weggeweest?
Mss een bannetje, maar dat duurt bij hem nooit lang
ja het was niet zo slim om ook te zeggen. helaas is het toeval dat het zo is want ik heb officieel met mn zusje gebroken vnvquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:08 schreef AnneX het volgende:
Als ik mij beroerd voelde - een beetje - dan heeft Mn. X óok "iets".
Dan vroeg ik of hij óok ongesteld was geworden.![]()
Eurekaquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij had een ban las ik. maar dat was alweer een aantal weken geleden. gelukkig voor hem is hij niet voor altijd geband
en idd.. dat ga ik dus ook niet meer doen. is ook totaal niet interessant wat ik soms op iemand reageer en wordt ook niet beantwoordt dus waarom doe ik dat dan
Omdat je je verveelt. Dus.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:11 schreef FutureFairytale het volgende:
hij had een ban las ik. maar dat was alweer een aantal weken geleden. gelukkig voor hem is hij niet voor altijd geband
en idd.. dat ga ik dus ook niet meer doen. is ook totaal niet interessant wat ik soms op iemand reageer en wordt ook niet beantwoordt dus waarom doe ik dat dan
Sinds de vakantie Åke Edwardson aan het lezen, ofwel: de boeken over Inspector Winterquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat hebben wij dus ook! En ook met boeken tegenwoordig
Echt een niveauverschilletje.
ja absoluut! vind het dan ook totaal niet erg om schoon te maken, grote afwas te doen en van alles te serveren.. omdat er iemand isquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Visite klinkt als een goed plan om te koken en is nog gezellig ook
Je koopt biologischequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe weet je of citroenen onbespoten zijn?
.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
EurekaIk heb soms op mijn eigen posts ook gewoon liever géén reactie dan een nietszeggende uit beleefdheid..
![]()
ja daarom krijg ik ook geen reactie terugquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
EurekaIk heb soms op mijn eigen posts ook gewoon liever géén reactie dan een nietszeggende uit beleefdheid..
![]()
Dan gebruik ik liever de limoen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik gebruik liever de heel dun gesneden gele schil van een citroen (geen wit gebruiken)
Wel een onbespoten gebruiken
Bingoquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja daarom krijg ik ook geen reactie terug
ja nou ja.. dat is echt niet leuk hoor! gelukkig is boekhoudcollega morgen terug van 3 weken vakantie. dan lul ik haar de oren van haar hoofd.quote:
Oh klinkt interessant!! Het is al een tijdje geleden inmiddels, zou het recept dan even moeten opzoeken, maar het is volgens mij het meest gangbare recept wat ik toen gebruikte.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh Sunny, van de kookmevrouw heb ik een recept van lemoncurd gekregen( uit een oud engels kookboek uit 1963) .
Hoe was de jouwe ook alweer ? vergeten op te slaan en het leek ingewikkeld.
Zij gebruikt het in een varia van tiramisu met limoncello ipv koffielikeur en zo.
Het recept daarvoor gaat zij mij nog mailen.
Dan zou ik liever afwasmiddel en heet water gebruiken om het synthetische wax te verwijderen wat daar opgedaan wordtquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan gebruik ik liever de limoen.
Vind ik zachter van smaak itt de citroen.
Onbespoten ? ik schrob ze af met lauw water voordat ik de zesteur gebruik.![]()
Anne legde het mij vandaag op een heel normale manier uit en bij jou (niet alleen bij jou!) was het wat venijniger en dan schiet ik sneller in de verdediging.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bingo![]()
![]()
Maar goed. Volgens mij heb ik je dit al een hele tijd geleden ook proberen te vertellen
Tja.. maakt de boodschap niet anders. Heb het toen subtiel geprobeerd maar dat werkte niet echt bepaald.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Anne legde het mij vandaag op een heel normale manier uit en bij jou (niet alleen bij jou!) was het wat venijniger en dan schiet ik sneller in de verdediging.
dat heb ik dan gemist..serieus, kan me dat niet heugen. sorryquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja.. maakt de boodschap niet anders. Heb het toen subtiel geprobeerd maar dat werkte niet echt bepaald.![]()
maar goed, ik ging me hier niet meer mee bemoeien, er zijn boeiendere onderwerpen gelukkig
Hear hear. Iemand begrijpt hetquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:52 schreef Isabeau het volgende:
FFT, denk niet dat P bedoelt dat je maar weg moet blijven. Ik denk dat hij bedoelt dat je dagelijks de aandacht naar je toe probeert te trekken en dat doe je denk ik totaal niet bewust
tuurlijk kan hij dat ruikenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:19 schreef AnneX het volgende:
oooo - Mn. AnneX vraagt ietwat geïrriteerd: zit jij te róken ? ??( hij kan mij niet zien)
en wel ruiken. Betrapt.![]()
Het pakje is leeg nu.
Toch heb je op onverwachte momenten gevoel voor humor fft.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat heb ik dan gemist..serieus, kan me dat niet heugen. sorry
en boeiender? eh.. hallo? er is hier niemand boeiender dan ik toch?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel. Zaphod Beeblebrox.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop FFT !quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tuurlijk kan hij dat ruiken
maareh... FOEI! je had er zelf alleen ook niet zoveel vertrouwen in toen je van plan was te stoppen, dan helpt een poging ook niet echt.
Overigens gaat het hele topic nu dus ook weer over jou.. dus blijkbaar heb je gelijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En minder economische afhankelijkheidquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en te weinig olie. Noorwegen is een beter optie. Slappe verdediging en veel olie
Zeg Sun, nu ff de belangrijke dingen......roep eens wat leuke nieuwe bandjes van Lowlands?quote:
Seasick Stevequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg Sun, nu ff de belangrijke dingen......roep eens wat leuke nieuwe bandjes van Lowlands?
True Blood s01e01 staat hier aan. Daarna ga ik slapen want ben nogal licht in mijn hoofdquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn wat is dit voorspelbaar zeg.. (CSI dus..
)
Laat jij Tav even een aanvalsplan schrijven? ik moet nog even aan het gewone werkquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En minder economische afhankelijkheid![]()
Die kende ik al. Heeft al op Crossing Border gespeeld. Tofquote:
Hij moet ook weer werken morgen, ik doe het wel ff tussen de wasjes doorquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Laat jij Tav even een aanvalsplan schrijven? ik moet nog even aan het gewone werk
Fleet Foxes ken je ook al denk ik?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die kende ik al. Heeft al op Crossing Border gespeeld. Tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |