Oh ja, rijst met kaneel, boter en suikerquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:48 schreef Bluezz het volgende:
Mijn moeder kookte dan 'buitenlands'. Macaroni met ham en kaas en tomatenketchup eroverheen of Rijst met boter en suiker
Het zal ongetwijfeld hilarisch zijn, maar ik snap er geen snars van.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:53 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Generatiekloofquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld hilarisch zijn, maar ik snap er geen snars van.
Mja, burgers afschieten tijdens een protest is niet heel lief. Maar ik vroeg mij om eerlijk te zijn hetzelfde afquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:59 schreef Isabeau het volgende:
Annie
Hey, misschien rare vraag hè. Maar die Khadaffi, wat heeft hij nu eigenlijk gedaan dat iedereen nú zo tegen hem is. Ik bedoel Trix zat toch ook ooit gezellig bij hem op de bank thee te drinken.
Ik vind het hypocriete gewauwel van de Nederlandse media die netjes alle propagandaberichten van de NAVO herkauwen eigenlijk veel schandelijker.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:59 schreef Isabeau het volgende:
Annie
Hey, misschien rare vraag hè. Maar die Khadaffi, wat heeft hij nu eigenlijk gedaan dat iedereen nú zo tegen hem is. Ik bedoel Trix zat toch ook ooit gezellig bij hem op de bank thee te drinken.
Maar in andere landen zijn veel ergere excessen aan de hand. Al jaren. Dus waarom nu dit tegen Khadaffi? Ik snap er weinig van en toen ik het vannacht aan een aantal collega's vroeg wist ook niemand een antwoord behalve 'ja, het is een dictator hè'.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
Mja, burgers afschieten tijdens een protest is niet heel lief. Maar ik vroeg mij om eerlijk te zijn hetzelfde af.
Saddam Hussein is ook ooit in het zadel geholpen door de Amerikanen. En net zo hard neergehaald. Wie het begrijpt mag het vertellen. Ik snap dat soort dingen ook niet.
Die hebben een te groot legerquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wanneer vallen wij Amerika binnen vanwege hun oliebelangen?
Khadaffi heeft er voor gezorgd dat de Afrikanen('zwarten') in het zuiden rustig kunnen wonen. Criminaliteit is in vergelijking met de landen er omheen zeer laag. Christenen zijn relatief in Libie goed af. Moslimextremisme wordt de kop ingedrukt. Het is maar de vraag wat je er voor terug krijgt. Ja hij heeft ook foute dingen gedaan, maar het 'goede' wordt even vergetenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:59 schreef Isabeau het volgende:
Annie
Nou, dát dacht ik dus ook! Ik vond Libië juist heel erg Westers gericht.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:08 schreef borisz het volgende:
Khadaffi heeft er voor gezorgd dat de Afrikanen('zwarten') in het zuiden rustig kunnen wonen. Criminaliteit is in vergelijking met de landen er omheen zeer laag. Christenen zijn relatief in Libie goed af. Moslimextremisme wordt de kop ingedrukt. Het is maar de vraag wat je er voor terug krijgt.
GoeieavondFietsen zijn gehuurd
. Zo nog een stukje fietsen.
Mijn bommenwerper is in de garage voor onderhoud, sorry.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nope, laten we het bombarderen
Ja heerlijk. Ben blij dat ik toch even weg ben. Ja laptop is wel mee, kan het niet latenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dát dacht ik dus ook! Ik vond Libië juist heel erg Westers gericht.
Is het gezellig in Zeeland?
wanneer kom je weer terug? en hoe is het weer daar?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Ben blij dat ik toch even weg ben. Ja laptop is wel mee, kan het niet laten. Toch wel handig om even dingen op te zoeken.
Dat de verbinding niet je van het is kan me eigenlijk niet veel schelen
stukken lekkerder dan ongekruide varkenslapjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:48 schreef Isabeau het volgende:
alhoewel ik wel een beetje vals speel, want de varkenslapjes zijn met prei, champignons, knoflook, ketoembar en sojasaus
Trage site: http://www.juancole.com/2(...)8Informed+Comment%29quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar in andere landen zijn veel ergere excessen aan de hand. Al jaren. Dus waarom nu dit tegen Khadaffi? Ik snap er weinig van en toen ik het vannacht aan een aantal collega's vroeg wist ook niemand een antwoord behalve 'ja, het is een dictator hè'.
Ik ook niet, en vond de sneer van Golfer dan ook niet terechtquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De vijfde dode was wel in het ziekenhuis, maar kwam niet van het Pukkelpop terrein.
Ik vind het niet heel raar dat in de chaos zo iemand meegeteld wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |