Juist de muziek sprak wel aan, er staat zoveel dat je altijd weer toffe dingen ontdekt, juist onder de onbekende bandsquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Och, als je maar plezier hebt. Een festival heeft natuurlijk meer aspecten dan alleen de muziek. Dat de sfeer prima is, daar twijfel ik niet aan. Maar de artiesten spreken mij al jaren bijna niet aan
Nou ja, dat is wel het typerende van festivalsquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Juist de muziek sprak wel aan, er staat zoveel dat je altijd weer toffe dingen ontdekt, juist onder de onbekende bands
quote:
Onwettige zonen van Khadaffi.quote:
Zijn ze al opgepakt?quote:
Teleurstelling alom nuquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:12 schreef golfer het volgende:
Het was dus toch een publiciteitsstunt van Nick en Simon.
Ze gaan niet uit elkaar, maar gaan tijdelijk elk apart een duo vormen met Acda & De Munnik.
/totzoverhetwereldnieuws
Ja nou vooral het geluid.. je zit daar 24/7 in een geroezemoes en gedreun van bassen en aggregaten.. En hier is het stil. Zo toch maar wat muziek aanzetten of zo, ff rustig afbouwenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:29 schreef freecell het volgende:
Ow, lastig is dat hè?
Zoveel mensen om je heen en dan weer niet.
Heerlijk zo stil juistquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff het is hier zo stil... (thuis bedoel ik).. moet echt weer afkicken..
Yep, altijd hetzelfde en zeker op Fok. Sziget zal binnen een paar jaar ook wel te populair zijn en dus lang niet meer zo leuk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Sun, welkom terug in de stilteEn tof dat je het zo leuk hebt gehad
Ik las afgelopen nacht een cynisch topic in het Lowlandsforum van iemand die het vervelend vond dat er tegenwoordig vnl. 'gewone mensen' (whatever that may be) op LL komen en het daarom (?) geen zak meer aan was. Toch altijd wel schattig, dat soort elitarisme. Alhoewel je het bij alles wel terug ziet; eerst heb je een groep mensen die iets ontdekt. Dan gaan ze dat heel enthousiast aan iedereen vertellen waardoor er veel meer fans van het ontdekte komen. En dan is plots de band of wat dan ook te commercieel/niet leuk meer geworden omdat ook gewone mensen het geweldig vinden
De wereld is een beetje raar.
Goedemorgen!
Lowwvibequote:Op maandag 22 augustus 2011 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
Operatie tandarts is achter de rugWat een aardige mensen zijn het toch
En ook die leuke, lieve prikjes die ze geven en die je niet voelt
Binnen 10 minuten geen last meer van kiespijn
Mijn kaak is nu wel een beetje ontwricht
![]()
Binnenkort mag ik terugkomen voor nog eens 1,5 uur behandelingEn ik hoef daar maar 400 EUR voor te betalen
Wat een voorrecht he
Oh...en er mag ook nog een kroon op van hem
Voor slechts 600 EUR
Vanavond maar eens kijken wat mijn vriendjes van de verzekeringen vergoeden
Dit was niet loww hoorquote:
Dank je welquote:Sterkte Pee
Verslaafdequote:
slasoep met preiquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:01 schreef Isabeau het volgende:
Nog niet over na gedacht eigenlijk, DE, maar er ligt nog een krop sla en een prei
Of sla/prei stamppotquote:
Als het goed is dus 100%quote:
Woah!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:04 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...volgens mij heb ik de top der tandartsenverzekeringen en krijg ik netjes 100% tot 1100 EUr per jaar vergoed
Pijn wegquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:49 schreef DarkElf het volgende:
Goh P ben je klaar mee!Hopen dat je verzekering veel dekt maar een beetje goeie tandarts verzekering doet dat toch? Sterkte iig, tandissues is echt vervelend kan je je goed beroerd door voelen.
Zie vorige postsquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:50 schreef Isabeau het volgende:
P, fijn dat je van je pijn af bent, maar het kost wel wat zegDe meeste verzekeringen betalen dat maar deels terug huh
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Woah!Wat mooi dat je zo goed verzekerd bent
Nee, jammer dat er in Emmen of Hoogeveen geen IKEA zit hè! Maar als je die kast denk je echt hebben wilt zou ik gewoon gaan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:08 schreef LieLie het volgende:
Wel of niet nog naar een Ikea in de buurt rijden, that's the question..
We moeten al heel lang een kast in de bijkeuken en die afmetingen zijn bijna niet te vinden.
Nu wel iets geschikts gevonden bij de Ikea, maar Groningen of Hengelo is ook niet om de hoek.
Dat zou wel ideaal zijn ja.. Maar Emmen en Hoogeveen zijn niet zo populairquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, jammer dat er in Emmen of Hoogeveen geen IKEA zit hè! Maar als je die kast denk je echt hebben wilt zou ik gewoon gaan.
Eigenlijk heb ik ook geen idee waarom ik er woon.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:11 schreef LieLie het volgende:
Dat zou wel ideaal zijn ja.. Maar Emmen en Hoogeveen zijn niet zo populair
Nee, ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Wortelkanaalbehandeling?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
Operatie tandarts is achter de rugWat een aardige mensen zijn het toch
En ook die leuke, lieve prikjes die ze geven en die je niet voelt
Binnen 10 minuten geen last meer van kiespijn
Mijn kaak is nu wel een beetje ontwricht
![]()
Binnenkort mag ik terugkomen voor nog eens 1,5 uur behandelingEn ik hoef daar maar 400 EUR voor te betalen
Wat een voorrecht he
Oh...en er mag ook nog een kroon op van hem
Voor slechts 600 EUR
Meestal wel alles tot een bepaald maximum bedrag.quote:Vanavond maar eens kijken wat mijn vriendjes van de verzekeringen vergoeden
Checkquote:
Ik wist de vorige keer niet eens dat ie dat zou gaan doen en ik vond het ook wel meevallen... alleen de napijn was minder.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
CheckMijn eerste
Ik hoop ook mijn laatste
Hoewel...met die verdoving was het goed te doen eigenlijk
Vanavond maak ik een Vietnamees kipgerecht met Jasmijnrijst en een frisse gemengde salade.quote:
klopt, eerste prikje is naar daarna valt het best mee (als t goed isquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckMijn eerste
Ik hoop ook mijn laatste
Hoewel...met die verdoving was het goed te doen eigenlijk
klinkt lekker.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond maak ik een Vietnamees kipgerecht met Jasmijnrijst en een frisse gemengde salade.
Ik vond het ook meevallenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik wist de vorige keer niet eens dat ie dat zou gaan doen en ik vond het ook wel meevallen... alleen de napijn was minder.
Nu pas ná 30 jaar had ik een gaatje ónder de kroon.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:35 schreef DarkElf het volgende:
hoe lang gaat een kroon eigenlijk mee? ik heb een porseleinen kroon, al een jaar of 8-9 denk ik?
Het is een betere investering dan een pensioenfonds tegenwoordig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nu pas ná 30 jaar had ik een gaatje ónder de kroon.
Moeten ze door goud heenboren. Dat kostte 3 boortjes en barstende koppijn.
er staat een dikke auto ( tegen huidige prijzen) geparkeerd in mijn mond.
Iddquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:43 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.nrcnext.nl/blo(...)straf-van-god%C2%B4/
hoe krijgt iemand zo iets z'n strot uit.. extremistische creep.. echt..
Die discussie zie je bij elke natuurramp. Paar hersencellen te weinig gekregen van God denk ik dan altijd maar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Laat wel zien wat voor een Eikel die god van Bert Dorenbos is, heeft op een dag niets beters te doen dan een paar jongeren die naar muziek luisteren willen te doden en te verwonden. Maar tegelijkertijd laat ie Afrikaanse Christenen in de hoorn van afrika met miljoenen verdrijven en honger lijden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja precies,... dat zo iemand die (on)logica ontgaat is een veeg teken vrees ik.. Wat Isa zegt dus..quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laat wel zien wat voor een Eikel die god van Bert Dorenbos is, heeft op een dag niets beters te doen dan een paar jongeren die naar muziek luisteren willen te doden en te verwonden. Maar tegelijkertijd laat ie Afrikaanse Christenen in de hoorn van afrika met miljoenen verdrijven en honger lijden.
Vietnameesquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond maak ik een Vietnamees kipgerecht met Jasmijnrijst en een frisse gemengde salade.
Haha hier ook gemopper inderdaad. Damn wat een rij was dat! Ik had dit jaar wel wat meer te zeuren op de organisatiequote:Op maandag 22 augustus 2011 11:33 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Bluezz:nee.. Dick was al klaar toen ik eindelijk het terrein op kwam vrijdag.. Er stond een mega lange rij voor de controle om een of andere duistere reden. In 10 jaar tijd nog niet eerder mee gemaakt. Het was dit jaar voor het eerst dat ik heb lopen mopperen op de organisatie
Maar goed, uurtje later was ik het weer vergeten
idd. maar ja, gekken heb je overal. Helaas in geloofstromingen iets meer (FC/CF/Tara uitgezonderd natuurlijk)quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die discussie zie je bij elke natuurramp. Paar hersencellen te weinig gekregen van God denk ik dan altijd maar.
gouden kronen gaan wel langer mee dan porselein denk ik?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nu pas ná 30 jaar had ik een gaatje ónder de kroon.
Moeten ze door goud heenboren. Dat kostte 3 boortjes en barstende koppijn.
er staat een dikke auto ( tegen huidige prijzen) geparkeerd in mijn mond.
Poging tot humor?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:28 schreef golfer het volgende:
Slordige fout. Aantal doden van Pukkelpop was 4 en niet 5. Blijft natuurlijk even erg, maar toch...België, he?
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ijgesteld-naar-vier/
Bepaald niet. Maar opvallend hoelang zo'n slordigheid niet bekend wordt.quote:
bij Noorwegen stelden ze het ook naar beneden bij.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:28 schreef golfer het volgende:
Slordige fout. Aantal doden van Pukkelpop was 4 en niet 5. Blijft natuurlijk even erg, maar toch...België, he?
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ijgesteld-naar-vier/
Waarom dan die sneer over belgie?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Bepaald niet. Maar opvallend hoelang zo'n slordigheid niet bekend wordt.
Ik kan mij ergens nog wel voorstellen dat er in die chaos verkeerd geteld wordt. Alsof het verder zo'n schande is. Beter minder doden dan meer om eerlijk te zijn en het liefst geen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bij Noorwegen stelden ze het ook naar beneden bij.
Rare opmerking dus dat het aan de Belgen ligt.
Bij aardbevingen en andere grote natuurrampen zie je het ook vaak dat het aantal doden wordt gewijzigd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kan mij ergens nog wel voorstellen dat er in die chaos verkeerd geteld wordt. Alsof het verder zo'n schande is. Beter minder doden dan meer om eerlijk te zijn en het liefst geen.
Lijkt mij best een hels karwei om daar alles te kunnen tellen. Het zal toch neerkomen op een grove schatting en aan de hand van latere vermissingen, vondsten e.d. kunnen ze het naar boven of beneden samenstellen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij aardbevingen en andere grote natuurrampen zie je het ook vaak dat het aantal doden wordt gewijzigd.
Wat zou eigenlijk bij zo'n teller in zijn functie-omschrijving staan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Lijkt mij best een hels karwei om daar alles te kunnen tellen. Het zal toch neerkomen op een grove schatting en aan de hand van latere vermissingen, vondsten e.d. kunnen ze het naar boven of beneden samenstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wat zou eigenlijk bij zo'n teller in zijn functie-omschrijving staan?"Goed analytisch en statistisch vermogen" ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De vijfde dode was wel in het ziekenhuis, maar kwam niet van het Pukkelpop terrein.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kan mij ergens nog wel voorstellen dat er in die chaos verkeerd geteld wordt. Alsof het verder zo'n schande is. Beter minder doden dan meer om eerlijk te zijn en het liefst geen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |