Als het goed is dus 100%quote:
Woah!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:04 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...volgens mij heb ik de top der tandartsenverzekeringen en krijg ik netjes 100% tot 1100 EUr per jaar vergoed
Pijn wegquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:49 schreef DarkElf het volgende:
Goh P ben je klaar mee!Hopen dat je verzekering veel dekt maar een beetje goeie tandarts verzekering doet dat toch? Sterkte iig, tandissues is echt vervelend kan je je goed beroerd door voelen.
Zie vorige postsquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:50 schreef Isabeau het volgende:
P, fijn dat je van je pijn af bent, maar het kost wel wat zegDe meeste verzekeringen betalen dat maar deels terug huh
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Woah!Wat mooi dat je zo goed verzekerd bent
Nee, jammer dat er in Emmen of Hoogeveen geen IKEA zit hè! Maar als je die kast denk je echt hebben wilt zou ik gewoon gaan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:08 schreef LieLie het volgende:
Wel of niet nog naar een Ikea in de buurt rijden, that's the question..
We moeten al heel lang een kast in de bijkeuken en die afmetingen zijn bijna niet te vinden.
Nu wel iets geschikts gevonden bij de Ikea, maar Groningen of Hengelo is ook niet om de hoek.
Dat zou wel ideaal zijn ja.. Maar Emmen en Hoogeveen zijn niet zo populairquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, jammer dat er in Emmen of Hoogeveen geen IKEA zit hè! Maar als je die kast denk je echt hebben wilt zou ik gewoon gaan.
Eigenlijk heb ik ook geen idee waarom ik er woon.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:11 schreef LieLie het volgende:
Dat zou wel ideaal zijn ja.. Maar Emmen en Hoogeveen zijn niet zo populair
Nee, ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Wortelkanaalbehandeling?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
Operatie tandarts is achter de rugWat een aardige mensen zijn het toch
En ook die leuke, lieve prikjes die ze geven en die je niet voelt
Binnen 10 minuten geen last meer van kiespijn
Mijn kaak is nu wel een beetje ontwricht
![]()
Binnenkort mag ik terugkomen voor nog eens 1,5 uur behandelingEn ik hoef daar maar 400 EUR voor te betalen
Wat een voorrecht he
Oh...en er mag ook nog een kroon op van hem
Voor slechts 600 EUR
Meestal wel alles tot een bepaald maximum bedrag.quote:Vanavond maar eens kijken wat mijn vriendjes van de verzekeringen vergoeden
Checkquote:
Ik wist de vorige keer niet eens dat ie dat zou gaan doen en ik vond het ook wel meevallen... alleen de napijn was minder.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
CheckMijn eerste
Ik hoop ook mijn laatste
Hoewel...met die verdoving was het goed te doen eigenlijk
Vanavond maak ik een Vietnamees kipgerecht met Jasmijnrijst en een frisse gemengde salade.quote:
klopt, eerste prikje is naar daarna valt het best mee (als t goed isquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckMijn eerste
Ik hoop ook mijn laatste
Hoewel...met die verdoving was het goed te doen eigenlijk
klinkt lekker.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond maak ik een Vietnamees kipgerecht met Jasmijnrijst en een frisse gemengde salade.
Ik vond het ook meevallenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik wist de vorige keer niet eens dat ie dat zou gaan doen en ik vond het ook wel meevallen... alleen de napijn was minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |