`heel veel toi toi voor je mamsiequote:Op maandag 22 augustus 2011 07:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk, tandarts bellen lijkt me dan wel slim
Ik ga over een uurtje met mijn moeder naar het ziekenhuis voor haar hartkatheterisatie
Hopelijk gaat alles goed en mag ze vanavond weer naar huis
Sjonge, zoals het er staat...quote:
Dan ga ik daar maar eens langs. Normaal geen reden om daar binnen te lopenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja bij de natuurwinkel enzo, daar had ik het laatst ook vandaan.
Wijnsteenzuur heb ik nodig om de pectine (of zetmeel? Weet het even niet uit mijn hoofd) in mijn Appelmost (om appelcider van te maken) om te zetten naar wat anders. De sapopbrengst wordt gewoon groter en je krijgt geen dikke pap die lastig te verwerken valt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:59 schreef AnneX het volgende:
Kokosmakronen van Nigella Lawson - recept - okoko recepten
www.okokorecepten.nl/.../nigella-lawson-kokosmakronen - In cache
Waar koop ik wijnsteenzuur? Wat is het precies ? Is er een alternatief voor? - A. Hallo A,wijnsteenzuurbakpoeder koop je bij elke natuurwinkel of reformzaak ...
gelukkig niet zeg haha. Maareh..vanwaar zo'n reactie? Ik snapte em gewoon niet en was benieuwd wat je ermee bedoelde. Was niet iemand aan t verdedigen ofzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sjonge, zoals het er staat...
Dark Elf maakt op mij in de sc een dames indruk... en zou deze woorden als klote niet eens moeten kennen...
FFT ga eens aant werk . Doe ik het ook.
Je mag best eens een post missen en bent niet persoonlijk verantwoordelijk voor reacties op
wat iedereen schrijft, poept of zegt...
Ik heb geen hoge pet op van DA/Etos/Kruidvat drogisterijenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:17 schreef MissHobje het volgende:
Oh en AnThraxx misschien bij een apotheek/drogist bedenk ik me net.
Nouja valt te proberen.
zo nu ga ik slapen, ik kan niet meer![]()
quote:Het Nederlandse duo Nick&Simon heeft vandaag via Radio 2 bekend gemaakt uit elkaar te gaan. Afgelopen vrijdag ging het gerucht al dat de volkszangers zouden stoppen, maar Nick gaf toen aan pas maandag uitsluitsel te kunnen geven.
Voor veel Nederlandsers is Nick zonder Simon als pindakaas zonder hagelslag, Bassie zonder Adriaan en Suske zonder Wiske. Om die reden hebben vele fans hebben hun vocht al geloosd op Twitter. Of de split-up gevolgen heeft voor Symphonica in Rosso of een mogelijk vervolg van The American Dream is nog even afwachten.
Appelcider maken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Slaap lekker Hobje. Anthraxx; wat ga je met wijnsteenzuur doen?
ooh tof zeg!quote:Op [url=h oo[CUL SC] Varen, ook vegetarisch te verkrijgen! 22 augustus 2011 10:21[/url] schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Appelcider maken.
Volgens mij is het een hoax.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
idd, die SIR concerten....
Gunther is een heldquote:
Hier worden mijn woorden verdraaid van langer geleden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg haha. Maareh..vanwaar zo'n reactie? Ik snapte em gewoon niet en was benieuwd wat je ermee bedoelde. Was niet iemand aan t verdedigen ofzomaar jij denkt helaas nog steeds dat ik altijd serieus ben en na een tiental totaal niet serieuze posts vraag je je af of ik de boel in de maling neem
quote:[img]ht 7tp://i.fokzine.net/p/6s.gif[/img] Op maandag 22 augustus 2011 10:36 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een portie FFTmuziek
volgens mij wordt jij beste vriendinnetjes met Dude en Leinquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hier worden mijn woorden verdraaid van langer geleden.
En dus moet ik toch even reageren.
Als je mijn post rustig naleest, is de boodschap aan jou wat er staat:
het hondsvermoeiende om te lezen dat je op iedere post van een ander reageert en/of
de dagboekposts die jezelf plaatst.
De sc is bijna een fft monoloog...
quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gunther is een held
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:45 schreef Sunnythesun het volgende:
gezellig hier...
maar ehhhh.. hallooooooootjes!Zij die uitgefeest zijn groeten u!!
Dat heeft het al jaren toch niet meer?quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:47 schreef borisz het volgende:
Hoi Sun![]()
Hoe was het?
Wat ik zo lees her en der lees. Overall was lowlands leuk & goed feestje, maar zal niet de geschiedenis in gaan met memorabele momenten
Dit is trouwens de bestequote:Op maandag 22 augustus 2011 10:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gunther is een held
[ afbeelding ]
Als je terugleest, dan lees je mijn persoonlijke ergernis.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij wordt jij beste vriendinnetjes met Dude en Leinwat een aardige dames zitten er toch in de SC.
Het zou misschien toch eens een hint kunnen zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij wordt jij beste vriendinnetjes met Dude en Leinwat een aardige dames zitten er toch in de SC.
Soms worden zelfs overduidelijke hints niet opgepakt he.. lekker laten gaan allemaal!!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het zou misschien toch eens een hint kunnen zijn
ik ben serieus gek op de Sunshine Girlsquote:
tuurlijk wel, plenty. Maar veel pers denkt dat de Alpha bepaald of LL wel of niet goed was, het tegengestelde is waar wat mij betreftquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat heeft het al jaren toch niet meer?
Tof dat het tof wasquote:
Deels heb je gelijk als je schrijft dat het ook in een pm kan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik geef niemand de schuld. Wil alleen niet mee in de negativiteit. Dat een aantal mij niet hoog hebben zitten, jammer dan. Dat heb ik ook niet. Maar ik hoef dat niet perse iedere keer tegen iemand te zeggen en kan alsnog normaal reageren. Waarom niet? Daarbij weet ik dat degenen die het hardst dingen roepen in t echt best mee vallen. Het zou fijn zijn om frustraties evt per PM te vertellen. Die steken iedere keer.. Is dat leuk ofzo? Doe je niemand incl jezelf een plezier mee.
Ik heb alleen wat van de vrijdag gezien, o.a. Fleet Foxes.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:05 schreef borisz het volgende:
Ik heb er dit jaar helemaal niets van Lowlands gezien. Vorig jaar zapte ik nog uitgebreid tussen 101tv en Cultura
Geloof het of niet, maar de keer dat ik haar irl zag hoorde je haar nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:10 schreef AnneX het volgende:
Werkelijk dat ik mij afvroeg of je wel eens 15 minuten je mond kunt houden in gezelschap en luisteren/lezen naar wat een ander zegt.
Och, als je maar plezier hebt. Een festival heeft natuurlijk meer aspecten dan alleen de muziek. Dat de sfeer prima is, daar twijfel ik niet aan. Maar de artiesten spreken mij al jaren bijna niet aanquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, plenty. Maar veel pers denkt dat de Alpha bepaald of LL wel of niet goed was, het tegengestelde is waar wat mij betreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |