Bible Belt is de andere kant op hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 08:54 schreef borisz het volgende:
Mogge
Rustig de koffer inpakken en daarna rustig naar bible belt om ze wat verstand bij te brengen
Sterkte MaSarabi & P
Bible Belt loopt van Zeeland en dan noord-oostenlijk doorttrekken naar Staphorstquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bible Belt is de andere kant op hoor
Weer wat geleerdquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Bible Belt loopt van Zeeland en dan noord-oostenlijk doorttrekken naar Staphorst
Ik kom er elke dag!quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weer wat geleerd
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bijbelgordel
Dan lees ik dit ... en dan lijkt/leek DE de laatste dame op aard - althans in BE. om dat zoquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou idd. En zo klote dat je niets kan doen dan zelf.
Gelukkig is t nu weer allemaal ok
hoe bedoel je dit?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan lees ik dit ... en dan lijkt/leek DE de laatste dame op aard - althans in BE. om dat zo
te posten...
Ja bij de natuurwinkel enzo, daar had ik het laatst ook vandaan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:39 schreef Anthraxx het volgende:
Weet iemand waar je Wijnsteenzuur kan kopen?
`heel veel toi toi voor je mamsiequote:Op maandag 22 augustus 2011 07:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk, tandarts bellen lijkt me dan wel slim
Ik ga over een uurtje met mijn moeder naar het ziekenhuis voor haar hartkatheterisatie
Hopelijk gaat alles goed en mag ze vanavond weer naar huis
Sjonge, zoals het er staat...quote:
Dan ga ik daar maar eens langs. Normaal geen reden om daar binnen te lopenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja bij de natuurwinkel enzo, daar had ik het laatst ook vandaan.
Wijnsteenzuur heb ik nodig om de pectine (of zetmeel? Weet het even niet uit mijn hoofd) in mijn Appelmost (om appelcider van te maken) om te zetten naar wat anders. De sapopbrengst wordt gewoon groter en je krijgt geen dikke pap die lastig te verwerken valt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:59 schreef AnneX het volgende:
Kokosmakronen van Nigella Lawson - recept - okoko recepten
www.okokorecepten.nl/.../nigella-lawson-kokosmakronen - In cache
Waar koop ik wijnsteenzuur? Wat is het precies ? Is er een alternatief voor? - A. Hallo A,wijnsteenzuurbakpoeder koop je bij elke natuurwinkel of reformzaak ...
gelukkig niet zeg haha. Maareh..vanwaar zo'n reactie? Ik snapte em gewoon niet en was benieuwd wat je ermee bedoelde. Was niet iemand aan t verdedigen ofzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sjonge, zoals het er staat...
Dark Elf maakt op mij in de sc een dames indruk... en zou deze woorden als klote niet eens moeten kennen...
FFT ga eens aant werk . Doe ik het ook.
Je mag best eens een post missen en bent niet persoonlijk verantwoordelijk voor reacties op
wat iedereen schrijft, poept of zegt...
Ik heb geen hoge pet op van DA/Etos/Kruidvat drogisterijenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:17 schreef MissHobje het volgende:
Oh en AnThraxx misschien bij een apotheek/drogist bedenk ik me net.
Nouja valt te proberen.
zo nu ga ik slapen, ik kan niet meer![]()
quote:Het Nederlandse duo Nick&Simon heeft vandaag via Radio 2 bekend gemaakt uit elkaar te gaan. Afgelopen vrijdag ging het gerucht al dat de volkszangers zouden stoppen, maar Nick gaf toen aan pas maandag uitsluitsel te kunnen geven.
Voor veel Nederlandsers is Nick zonder Simon als pindakaas zonder hagelslag, Bassie zonder Adriaan en Suske zonder Wiske. Om die reden hebben vele fans hebben hun vocht al geloosd op Twitter. Of de split-up gevolgen heeft voor Symphonica in Rosso of een mogelijk vervolg van The American Dream is nog even afwachten.
Appelcider maken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Slaap lekker Hobje. Anthraxx; wat ga je met wijnsteenzuur doen?
ooh tof zeg!quote:Op [url=h oo[CUL SC] Varen, ook vegetarisch te verkrijgen! 22 augustus 2011 10:21[/url] schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Appelcider maken.
Volgens mij is het een hoax.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
idd, die SIR concerten....
Gunther is een heldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |