Ik kijk het nog een dagje aan. Mocht het idd niet overgaan, dan bezoek ik de tandarts. Maar het is nu alweer een paar uur stil. Da's goedquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:10 schreef DarkElf het volgende:
Hallo!!
Vervelend P! Morgen naar de tandarts als niet beter is?
Nog immer erg leuk, morgen begin ik met nieuw (betaald) onderzoek, en stromen de eerstejaars weer binnenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:12 schreef DarkElf het volgende:
Steer!hoe is t in Maastricht? Leuk weekend gehad?
spannend en leuk dus morgen! Fris, nou ja als t minder plakkerig wordt dan, en uitgerust aan de slag dus.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
Nog immer erg leuk, morgen begin ik met nieuw (betaald) onderzoek, en stromen de eerstejaars weer binnenen weekend was lekker uitrustend en warm.
quote:En ik heb net voor het eerst in m'n leven een kattenbak leeggeschept bij Memo's katten (bah![]()
Das iig fijn maar indd even aankijkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kijk het nog een dagje aan. Mocht het idd niet overgaan, dan bezoek ik de tandarts. Maar het is nu alweer een paar uur stil. Da's goed
Hangt van t kattengrit af en hoe vies hij eruit ziet / ruikt eigenlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
trouwens met die kattenbak he, moet ik daar nou zeg maar al het grind wegscheppen en nieuw grind erin gooien of alleen een beetje de drollen eruit vangen?
drollen vangenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hangt van t kattengrit af en hoe vies hij eruit ziet / ruikt eigenlijk.
Wat zei memo voordat ze wegging erover?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:25 schreef Bluezz het volgende:
Gewoon die bak leegkiepen Steer, beetje chloor erdoorheen walsen, uitspoelen, drogen met keukenrol of wc papier, nieuwe krantjes onderin en opnieuw vullen.
(dat vroeg ik altijd aan oppas omdat ik niet wilde dat zij de poep moesten scheppen)
Dus. Vind ik dat veel te weinig, het zijn 2 katten en 1 bak? En van woensdag t/m maandag niet verschonen? knijpt neus dichtquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vroeg alleen ff stront eruit en weg, verschonen heb ik woe. gedaan en morgen weer thuis.
Sidenote tis niet n grote bak en open, dus.schep de stront er altijd ff uit
Stand up begint nu :p
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vroeg alleen ff stront eruit en weg, verschonen heb ik woe. gedaan en morgen weer thuis.
Sidenote tis niet n grote bak en open, dus.schep de stront er altijd ff uit
Stand up begint nu :p
Ik dacht ook al. he?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:37 schreef DarkElf het volgende:
ging je belletje omdat je genoemd werd?
Have fun verder
Ok, ik loop achter en Xena doet het sowieso buiten sinds ze los buiten mag.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:38 schreef DarkElf het volgende:
Hangt van t spul af Bluezz, wij hebben er ook 2 en gebruiken siliconen korrels, das droog en droogt uit dus een keer per week helemaal en elke dag scheppen is meer dan genoeg
Oh dat snap ik, vrijheid blijheid buiten en dan ineens weer de bak op , das ff raar ja.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ok, ik loop achter en Xena doet het sowieso buiten sinds ze los buiten mag.
Ze had vorig jaar echt moeite om te begrijpen dat ze het op de bak moest doen toen ze dat ongeluk had vorig jaar.
Nou idd. En zo klote dat je niets kan doen dan zelf.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:42 schreef Bluezz het volgende:
Ja echt! We hebben het er nog wel eens over, ze was gewoon echt bijna dood![]()
Ook na die eerste 2 keer bij de dierenartsen was het echt kantje boord omdat de behandeling niet aan leek te slaan. Zoveel pijn, wat een ellende voor haar
Ik beloof mezelf al vanaf mijn 16e iedere keer als een kat doodgaat, met een ex meegaat, wegloopt o.i.d. (is me allemaal overkomen) ik ermee stop. Maar ik kan het idd ook echt niet latenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:49 schreef DarkElf het volgende:
Niet steer?
Ik ben zelf niet anders gewend dan leven met katten, lijkt me echt zo .., stil / saai zonder ze!
Ik ben met Bellefleur opgegroeid. Over anderhalve week komt #2. En als ik later op mij zelf woon zullen er ook poezen rondlopen als het aan mij ligtquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:49 schreef DarkElf het volgende:
Niet steer?
Ik ben zelf niet anders gewend dan leven met katten, lijkt me echt zo .., stil / saai zonder ze!
Mja, op zich vind ik ze wel leuk, maar - niet rottig bedoeld - ze stinken een beetje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:49 schreef DarkElf het volgende:
Niet steer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |