Weet ik ook wel, maar als je het van zo dichtbij ziet is het toch moeilijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]je moet nou toch wel beter weten Sarabi
Stopt fft in, zet een winnaarsbloemetje naast het bed.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij mij natuurlijk, traditie
Echt?Wil je zo ongezond doen? Ik hoor alleen maar dat mensen je er nu goed en gezond uit vinden zien..quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar als je het van zo dichtbij ziet is het toch moeilijk
@FFT het zal vooral veel vocht zijn
Ik zal ze eens over de knie leggenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:16 schreef borisz het volgende:
DHDe Hockeydames hebben van Spanje verloren, doe er eens wat aan
Sjonge! Je hebt er invloed op?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik zal ze eens over de knie leggen
Fft de kampioene!!!!!!
Geintje,sorry.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sjonge! Je hebt er invloed op?
[/q[quote]Op zondag 21 augustus 2011 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
dankje. ik wist alleen dat het een boeiende pot zou worden gezien hun ranking en hun spel. het werd ook een 3 setter maar de 3e set ging met 6-1 naar onsquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Stopt fft in, zet een winnaarsbloemetje naast het bed.
Wat goed van je, van tevoren twijfelde je.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:07 schreef krakkemieke het volgende:
En volgende keer maar smeken of je haar aan mag raken als ze kampioen is.
Metellica best offquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:17 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm , welk liedje past er bij mij?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgende keer mag je ook van winst uitgaan!quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankje. ik wist alleen dat het een boeiende pot zou worden gezien hun ranking en hun spel. het werd ook een 3 setter maar de 3e set ging met 6-1 naar ons
nee zeg, dan kun je alleen maar teleurgesteld worden. je moet ook niet denken dat je verliest, gewoo neutraal..das het beste met tennis. het teveel nadenken kan zorgen dat je hele tennis fout gaat. het is een behoorlijk psychologische sport.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgende keer mag je ook van winst uitgaan!
6 k in 1 week??? Dat kan echt niet gezond zijnquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:41 schreef Sarabi het volgende:
Mijn nichtje gesproken vandaag en ze is na de eerste week Cambridge 6 kilo kwijt
Grrr....nouja ik ga maar weer elke dag sporten misschien val ik dan ook weer af
Ben je verbonden?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
6 k in 1 week??? Dat kan echt niet gezond zijn
Ik jeb een enorme snee in mn duimgleed met jand van keukenmachine af
Nee hoor, ben ervaren snedes-behandelaar.quote:
haha ik lig nog niet hoorquote:
iequote:Op zondag 21 augustus 2011 21:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
6 k in 1 week??? Dat kan echt niet gezond zijn
Ik jeb een enorme snee in mn duimgleed met jand van keukenmachine af
Oh, gelukkig!quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, ben ervaren snedes-behandelaar.
Je weet wel dat je dan wel nuchter moet zijn, hè?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:47 schreef krakkemieke het volgende:
Nu ben ik lekker in de war:Ik weet niet wanneer ik geopereerd word. Maar vraag gewoon maar!
Ja, ik ben nu al nuchter.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet wel dat je dan wel nuchter moet zijn, hè?
Staat hier ook op het programma.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Nuchter als in niets gegeten en niets gedronken
Kusje terug en slokje limoncello voor als je wakker ligt....quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:56 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet geeft krakje een kusje en gaat met een boek zijn mandje in, neem een glas grappa mee en slaap waarschijnlijk over een kwartiertje
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Nuchter als in niets gegeten en niets gedronken
Gaat het elke dag een stapje beter Piet?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:56 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet geeft krakje een kusje en gaat met een boek zijn mandje in, neem een glas grappa mee en slaap waarschijnlijk over een kwartiertje
Ik mag hopen dat het geen ontsteking is. Geen tijd voor. CF en Los gaan best goedquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Je was vorige week ook al niet lekker toch Pee?
Mss een ontstekingkje in kaak, verklaart ook je nare gevoel mss.
Hoe is het met CF en Los?
Ik kijk het nog een dagje aan. Mocht het idd niet overgaan, dan bezoek ik de tandarts. Maar het is nu alweer een paar uur stil. Da's goedquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:10 schreef DarkElf het volgende:
Hallo!!
Vervelend P! Morgen naar de tandarts als niet beter is?
Nog immer erg leuk, morgen begin ik met nieuw (betaald) onderzoek, en stromen de eerstejaars weer binnenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:12 schreef DarkElf het volgende:
Steer!hoe is t in Maastricht? Leuk weekend gehad?
spannend en leuk dus morgen! Fris, nou ja als t minder plakkerig wordt dan, en uitgerust aan de slag dus.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
Nog immer erg leuk, morgen begin ik met nieuw (betaald) onderzoek, en stromen de eerstejaars weer binnenen weekend was lekker uitrustend en warm.
quote:En ik heb net voor het eerst in m'n leven een kattenbak leeggeschept bij Memo's katten (bah![]()
Das iig fijn maar indd even aankijkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kijk het nog een dagje aan. Mocht het idd niet overgaan, dan bezoek ik de tandarts. Maar het is nu alweer een paar uur stil. Da's goed
Hangt van t kattengrit af en hoe vies hij eruit ziet / ruikt eigenlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
trouwens met die kattenbak he, moet ik daar nou zeg maar al het grind wegscheppen en nieuw grind erin gooien of alleen een beetje de drollen eruit vangen?
drollen vangenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hangt van t kattengrit af en hoe vies hij eruit ziet / ruikt eigenlijk.
Wat zei memo voordat ze wegging erover?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:25 schreef Bluezz het volgende:
Gewoon die bak leegkiepen Steer, beetje chloor erdoorheen walsen, uitspoelen, drogen met keukenrol of wc papier, nieuwe krantjes onderin en opnieuw vullen.
(dat vroeg ik altijd aan oppas omdat ik niet wilde dat zij de poep moesten scheppen)
Dus. Vind ik dat veel te weinig, het zijn 2 katten en 1 bak? En van woensdag t/m maandag niet verschonen? knijpt neus dichtquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vroeg alleen ff stront eruit en weg, verschonen heb ik woe. gedaan en morgen weer thuis.
Sidenote tis niet n grote bak en open, dus.schep de stront er altijd ff uit
Stand up begint nu :p
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vroeg alleen ff stront eruit en weg, verschonen heb ik woe. gedaan en morgen weer thuis.
Sidenote tis niet n grote bak en open, dus.schep de stront er altijd ff uit
Stand up begint nu :p
Ik dacht ook al. he?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:37 schreef DarkElf het volgende:
ging je belletje omdat je genoemd werd?
Have fun verder
Ok, ik loop achter en Xena doet het sowieso buiten sinds ze los buiten mag.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:38 schreef DarkElf het volgende:
Hangt van t spul af Bluezz, wij hebben er ook 2 en gebruiken siliconen korrels, das droog en droogt uit dus een keer per week helemaal en elke dag scheppen is meer dan genoeg
Oh dat snap ik, vrijheid blijheid buiten en dan ineens weer de bak op , das ff raar ja.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ok, ik loop achter en Xena doet het sowieso buiten sinds ze los buiten mag.
Ze had vorig jaar echt moeite om te begrijpen dat ze het op de bak moest doen toen ze dat ongeluk had vorig jaar.
Nou idd. En zo klote dat je niets kan doen dan zelf.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:42 schreef Bluezz het volgende:
Ja echt! We hebben het er nog wel eens over, ze was gewoon echt bijna dood![]()
Ook na die eerste 2 keer bij de dierenartsen was het echt kantje boord omdat de behandeling niet aan leek te slaan. Zoveel pijn, wat een ellende voor haar
Ik beloof mezelf al vanaf mijn 16e iedere keer als een kat doodgaat, met een ex meegaat, wegloopt o.i.d. (is me allemaal overkomen) ik ermee stop. Maar ik kan het idd ook echt niet latenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:49 schreef DarkElf het volgende:
Niet steer?
Ik ben zelf niet anders gewend dan leven met katten, lijkt me echt zo .., stil / saai zonder ze!
Ik ben met Bellefleur opgegroeid. Over anderhalve week komt #2. En als ik later op mij zelf woon zullen er ook poezen rondlopen als het aan mij ligtquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:49 schreef DarkElf het volgende:
Niet steer?
Ik ben zelf niet anders gewend dan leven met katten, lijkt me echt zo .., stil / saai zonder ze!
Mja, op zich vind ik ze wel leuk, maar - niet rottig bedoeld - ze stinken een beetje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:49 schreef DarkElf het volgende:
Niet steer?
Vind ik van mensen ook maar ja om je nu helemaal af te zonderenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, op zich vind ik ze wel leuk, maar - niet rottig bedoeld - ze stinken een beetje.
Geldt ook voor honden, konijnen etc.
Honden en konijnen ruik je altijd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, op zich vind ik ze wel leuk, maar - niet rottig bedoeld - ze stinken een beetje.
Geldt ook voor honden, konijnen etc.
Pfoe nou, vertel dat ook maar eens aan mijn patientenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:53 schreef DarkElf het volgende:
Vind ik van mensen ook maar ja om je nu helemaal af te zonderen
En goeie hygiëne is idd belangrijk, ook voor jezelf
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Honden en konijnen ruik je altijd.
Als het goed is hoef je katten niet te ruiken
Kattenpersonenalertquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:56 schreef DarkElf het volgende:
Ik vind honden ook snel stinken trouwensmaar ben dan ook een catperson.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:56 schreef DarkElf het volgende:
Ik vind honden ook snel stinken trouwensmaar ben dan ook een catperson.
Nou idd he? Laatst was ik met de mr in de cinema, daar zat iemand die toch stónk!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Pfoe nou, vertel dat ook maar eens aan mijn patientenMy god zeg, soms denk je (vooral als ze met partners of familie komen) zégt niemand dat tegen je of zo?
Ik blijf er niet voor op. Die kat Khadaffi heeft ook 7 levens voordat ie eindelijk weg is. :[quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:47 schreef borisz het volgende:
Trusten DH. Je mist een historische nacht
. Einde van Kadaffitijdperk lijkt nu echt te naderen.
Wij hebben er een speciale spuitbus voor om vieze geurtjes mee te neutraliserenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Pfoe nou, vertel dat ook maar eens aan mijn patientenMy god zeg, soms denk je (vooral als ze met partners of familie komen) zégt niemand dat tegen je of zo?
Ik ook niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik blijf er niet voor op. Die kat Khadaffi heeft ook 7 levens voordat ie eindelijk weg is. :[
quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:39 schreef MissHobje het volgende:
hehe lekker stront scheppen, och altijd zo gedaan vind ik
Oei das wel minderzquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel eens oppas gehad die daar blijkbaar ook niet dol op was. Twee weken op vakantie en toen we thuis kwamen stonk het hele huis ongelofelijk erg naar zware ammoniakgeur. Kattenbak was schoon, maar ik had sterk het vermoeden dat die voor het eerst de avond voor we thuiskwamen was schoongemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |