Geeft niks.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hm dat wist ik niet
bloemetje voor je moeder dus
Weet ik ook wel, maar als je het van zo dichtbij ziet is het toch moeilijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]je moet nou toch wel beter weten Sarabi
Stopt fft in, zet een winnaarsbloemetje naast het bed.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij mij natuurlijk, traditie
Echt?Wil je zo ongezond doen? Ik hoor alleen maar dat mensen je er nu goed en gezond uit vinden zien..quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar als je het van zo dichtbij ziet is het toch moeilijk
@FFT het zal vooral veel vocht zijn
Ik zal ze eens over de knie leggenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:16 schreef borisz het volgende:
DHDe Hockeydames hebben van Spanje verloren, doe er eens wat aan
Sjonge! Je hebt er invloed op?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik zal ze eens over de knie leggen
Fft de kampioene!!!!!!
Geintje,sorry.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sjonge! Je hebt er invloed op?
[/q[quote]Op zondag 21 augustus 2011 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
dankje. ik wist alleen dat het een boeiende pot zou worden gezien hun ranking en hun spel. het werd ook een 3 setter maar de 3e set ging met 6-1 naar onsquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Stopt fft in, zet een winnaarsbloemetje naast het bed.
Wat goed van je, van tevoren twijfelde je.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:07 schreef krakkemieke het volgende:
En volgende keer maar smeken of je haar aan mag raken als ze kampioen is.
Metellica best offquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:17 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm , welk liedje past er bij mij?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgende keer mag je ook van winst uitgaan!quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankje. ik wist alleen dat het een boeiende pot zou worden gezien hun ranking en hun spel. het werd ook een 3 setter maar de 3e set ging met 6-1 naar ons
nee zeg, dan kun je alleen maar teleurgesteld worden. je moet ook niet denken dat je verliest, gewoo neutraal..das het beste met tennis. het teveel nadenken kan zorgen dat je hele tennis fout gaat. het is een behoorlijk psychologische sport.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgende keer mag je ook van winst uitgaan!
6 k in 1 week??? Dat kan echt niet gezond zijnquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:41 schreef Sarabi het volgende:
Mijn nichtje gesproken vandaag en ze is na de eerste week Cambridge 6 kilo kwijt
Grrr....nouja ik ga maar weer elke dag sporten misschien val ik dan ook weer af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |