HAHAHAquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou een stel travestieten en transsexuelen inhuren die jankend op zijn bruiloft komen en het betreuren dat ie nu van de markt is.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Precies, geen antwoord geven en achter je rug lopen zeiken, wat een wijf
Best wel! Weet je, als hij gewoon meteen nee had gezegd, was het prima. Had ik het ook wel jammer gevonden, maar dan is het in ieder geval wel duidelijk. Nu is het gewoon vervelend dat er uiteindelijk ja wordt gezegd, maar dat hij het er overduidelijk niet mee eens is. Uiteindelijk heeftie wel z'n zin, maar daarnaast ook wel een enigszins gepikeerd zusje dat momenteel weinig zin in die bruiloft heeftquote:
Vertel aan iedereen die vraagt waarom je er alleen bent dat de bruidegom geen zin had dat je je vriend meenam.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Best wel! Weet je, als hij gewoon meteen nee had gezegd, was het prima. Had ik het ook wel jammer gevonden, maar dan is het in ieder geval wel duidelijk. Nu is het gewoon vervelend dat er uiteindelijk ja wordt gezegd, maar dat hij het er overduidelijk niet mee eens is. Uiteindelijk heeftie wel z'n zin, maar daarnaast ook wel een enigszins gepikeerd zusje dat momenteel weinig zin in die bruiloft heeft
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel aan iedereen die vraagt waarom je er alleen bent dat de bruidegom geen zin had dat je je vriend meenam.
Zal hem leren, en geen woord gelogen
Eerlijk gezegd zou ik ook niet willen dat er iemand op mijn trouwen komt die ik niet ken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:00 schreef Aure het volgende:
Haha had gekund.
En dat geen nee durven zeggen vind ik zo schijtirritant. Maar dat heb ik ook gezegd, dat ie gewoon nee had moeten zeggen die 5 keer dat ik het hem heb gevraagd, maar dat doet ie dan ook weer niet. Pff hij is zo lastig af en toe.
Ah moest nog ffies doorlezen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:22 schreef Aure het volgende:
Weet je, als hij gewoon meteen nee had gezegd, was het prima. Had ik het ook wel jammer gevonden, maar dan is het in ieder geval wel duidelijk. Nu is het gewoon vervelend dat er uiteindelijk ja wordt gezegd, maar dat hij het er overduidelijk niet mee eens is. Uiteindelijk heeftie wel z'n zin, maar daarnaast ook wel een enigszins gepikeerd zusje dat momenteel weinig zin in die bruiloft heeft
ik zou me voor kunnen stellen dat je niet iemand wilt op een bruiloft die je niet kent. En als dat nu DE vriend is zou dat nog anders liggen dan als dat EEN vriend is...quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:56 schreef Aure het volgende:
Pff wat een gezeik heb ik weer zeg.. Ik wilde een vriend meenemen naar de bruiloft van m'n broer en heb dat echt al heel lang geleden meerdere malen gevraagd en ik kreeg telkens maar een half antwoord waar ik eigenlijk niets mee kon. Dus uiteindelijk aan zijn vriendin gevraagd, die vond het prima, moest ik het wel even doorgeven via de mail. Dat heb ik dus gedaan en toen was het goed. Hoorde ik vanmiddag dat m'n broer afgelopen weekend tegenover m'n ouders en nog wat familie zwaar uit zn stekker is gegaan omdat hij het asociaal vindt dat ik iemand mee wil nemen.. Naja hoop gezeik, dus ik net maar even gebeld wat nou precies het probleem is en het komt er dus op neer dat hij het sowieso asociaal vindt dat ik iemand waar ik geen relatie mee heb mee wil nemen naar zijn bruiloft. Ben ik nou gek, of stelt ie zich een beetje aan?!
Maargoed, het is zijn bruiloft dus ik neem diegene ook niet meer mee. Ook al was het in principe goedgekeurd. Ik voel me nu niet meer zo op m'n gemak als ik hem meeneem
Was overigens alleen voor t feest savonds hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik ook niet willen dat er iemand op mijn trouwen komt die ik niet ken.
[..]
Ah moest nog ffies doorlezen.
ah, zover had ik ook nog niet gelezen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik ook niet willen dat er iemand op mijn trouwen komt die ik niet ken.
[..]
Ah moest nog ffies doorlezen.
Ja ik snap het op zich wel, maar zeg dat gewoon meteen ipv zo moeilijk en onduidelijk zitten doen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou me voor kunnen stellen dat je niet iemand wilt op een bruiloft die je niet kent. En als dat nu DE vriend is zou dat nog anders liggen dan als dat EEN vriend is...
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:44 schreef Bluezz het volgende:
Op mijn werk was ik de schijfjes met ct scans aan het uitzoeken en opruimen, degene die uit het AMC komen.... zit er ineens bij Mw. V. een cdtje in met erop geschreven Harrie Potter![]()
En mw. V's schijfje zat in een neutraal wit hoesje... niemand durfde het schijfje af te spelen, en op het werk hebben we alleen maar servers dus gaat het niet, draai ik hem net hier af op mijn PC, is het inderdaad een camversie van Harry Potter mét ondertietjes![]()
iedereen was bang dat het een grap was en er HP opstond
Morgen bloemkool met sausje en een gehaktbal?quote:
Ik moest ff nadenken voor ik hem snaptequote:
Bloemkool? Komt Oma?"quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Morgen bloemkool met sausje en een gehaktbal?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:45 schreef Isabeau het volgende:
Morgen bloemkool met sausje en een gehaktbal?
Was het maar zo'n feestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |