abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100977004
ik heb al 6 maanden met mijn vriend,en hij pest me al vanaf het begin beetje met namen noemen.
hij zei altijd dat moet je niet zo serieus op vatten.
maar het zijn wel dingen waar ik over in zit(en dat heb ik hem ook verteld), ben al heeeeel onzeker en als hij dat soort dingen gaat zeggen ken ik er helemaal niet tegen.
nu heb ik al en tijd gewoon niets gezegd maar ik word er nu gewoon echt te chagrijnig van, als het zo door gaat vind ik deze relatie niet leuk meer.
terwijl ik gek op hem ben.
en het is niet alleen met namen noemen, het is ook afentoe hoe die doet.

HELP wat moet ik doen.. als ik zeg dat ie er mee moet kappen zegt ie weer van niet serieus opvatten, en dan wordt hij wee boos op mij.
alleen serieuze reacties graag
pi_100977053
quote:
8s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:19 schreef muiisjj het volgende:
ik heb al 6 maanden met mijn vriend,en hij pest me al vanaf het begin beetje met namen noemen.
hij zei altijd dat moet je niet zo serieus op vatten.
maar het zijn wel dingen waar ik over in zit(en dat heb ik hem ook verteld), ben al heeeeel onzeker en als hij dat soort dingen gaat zeggen ken ik er helemaal niet tegen.
nu heb ik al en tijd gewoon niets gezegd maar ik word er nu gewoon echt te chagrijnig van, als het zo door gaat vind ik deze relatie niet leuk meer.
terwijl ik gek op hem ben.
en het is niet alleen met namen noemen, het is ook afentoe hoe die doet.

HELP wat moet ik doen.. als ik zeg dat ie er mee moet kappen zegt ie weer van niet serieus opvatten, en dan wordt hij wee boos op mij.
wat zegt ie zoal dan?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_100977054
Zeg dat je het niet leuk vindt en dat je er onzeker van wordt.
hij moet jou wel serieus opvatten, over sommige dingen vallen geen grapjes te maken en al helemaal niet als je je liefde daarmee kwetst
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:22:12 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_100977072
Wat een vervelend kereltje zeg, dat vriendje van je.
The love you take is equal to the love you make.
pi_100977081
*Mijn vriend

Hoe oud ben je? En wat zegt hij dan?
Zeggen dat ie zn mond moet houden of dat ie anders een ander meisje kan gaan zoeken
Ik zie echt niet waarom je dit over je heen moet laten gaan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_100977085
Zeg je toch gewoon een keer bij zijn vrienden dat die een kleine lul heeft ofzo.
Ik zwaai naar dieren.
pi_100977088
Zeggen dat jij wel serieus bent met je klachten....als hij het dan nog niet wil snappen dan de relatie maar eens een tijdje op een laag pitje zetten om het tot hem te laten doordringen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_100977094
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:21 schreef Danbo het volgende:
Zeg dat je het niet leuk vindt en dat je er onzeker van wordt.
hij moet jou wel serieus opvatten, over sommige dingen vallen geen grapjes te maken en al helemaal niet als je je liefde daarmee kwetst
En als hij dat niet snapt is het gewoon een kinderachtige lul.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100977097
Waarom doe je jezelf zoveel pijn, ga gewoon bij hem weg als je je gepest voelt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:23:07 #10
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_100977098
Als ik Jou was zou ik gewoon eens met hem praten. Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_100977101
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:22 schreef Lienekien het volgende:
Wat een vervelend kereltje zeg, dat vriendje van je.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:21 schreef DuTank het volgende:

[..]

wat zegt ie zoal dan?
pi_100977139
nou bijv. mijn acternaam maakt ie graftak van want mijn achterneef werkt bij hem en hij noemt hem zo.nou vind ik deze niet al te erg.
maar ook over me buik, ben laatste tijd ietsie dikker geworden en dat zegt ie dan en ook van die Klote opmerkingen terwijl die weet dat ik er echt mee zit.
allemaal dat soort dingen over me lichaam enso.. over van alles
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:25:13 #13
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_100977159
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:24 schreef muiisjj het volgende:
nou bijv. mijn acternaam maakt ie graftak van want mijn achterneef werkt bij hem en hij noemt hem zo.nou vind ik deze niet al te erg.
maar ook over me buik, ben laatste tijd ietsie dikker geworden en dat zegt ie dan en ook van die Klote opmerkingen terwijl die weet dat ik er echt mee zit.
hoe oud zijn jullie?
pi_100977169
quote:
Aye, opmerkingen maken over mollige lichaamsdelen bij een vrouw :X :X :X
Hij begrijpt niets van vrouwen _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100977173
quote:
Dumpen, hij heeft geen respect voor je en zal het nooit krijgen
pi_100977174
ik ben 19 en hij 24..
jaa en als ik dat van ze lul zegt dat boeit hem denk ik niet zo.
maar dan blijft hij ook pesten dus dat heeft denk ik niet zo veel zin.
pi_100977180
Begin eens (weer) met er gewoon wat van te zeggen. Durf boos te worden.

ninja edit:
En wordt eens boos voordat hij dat wordt

Trouwens, opmerkelijk dat iemand zoiets bij een partner durft te flikken
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_100977197
quote:
Zoek een ander vriendje joh
Er zijn nog genoeg leuke jongens die zich niet als een volslagen imbeciel gedragen

Als je hier nu al in blijft hangen zit je straks met je 19 op de bank met 2 kleine kinderen te wachten tot je vriend thuis komt die je dan alle hoeken van de kamer laat zien omdat de jus niet zo is zoals zijn moeder het altijd maakt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:26:44 #19
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_100977199
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:25 schreef muiisjj het volgende:
ik ben 19 en hij 24..
ik dacht echt dat jullie 16 zouden zijn. Maarja als hij na een serieus gesprek doorgaat dumpen die hap
pi_100977202
quote:
Gezellig om zo over je vriendin te praten :{ ...ja, hebt echt een toppertje uitgezocht. }:| Maak hem duidelijk dat het je serieus is en als hij niet wil luisteren....dumpen die hap. :{w
Optimist tot in de kist
pi_100977216
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:26 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

ik dacht echt dat jullie 16 zouden zijn. Maarja als hij na een serieus gesprek doorgaat dumpen die hap
ik ook :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:27:18 #22
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_100977222
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Zoek een ander vriendje joh
Er zijn nog genoeg leuke jongens die zich niet als een volslagen imbeciel gedragen

Als je hier nu al in blijft hangen zit je straks met je 19 op de bank met 2 kleine kinderen te wachten tot je vriend thuis komt die je dan alle hoeken van de kamer laat zien omdat de jus niet zo is zoals zijn moeder het altijd maakt
dat laatste stuk _O-
pi_100977236
quote:
ik ben 19 en hij 24..
zeg gewoon de volgende keer dat ie zich als een 24-jarige moet gedragen, want zo kansloos als je op die leeftijd het gedrag van een 13-jarig kutpubertje hebt :')
pi_100977238
Zo zijn wij mannen nou eenmaal. Wij maken dingen bespreekbaar door er grapjes over te maken. En om het minder beladen te maken.

Als wij mannen er om kunnen lachen dan is het probleem de wereld uit. Dus indirect probeert hij je misschien wel te helpen.
pi_100977251
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:27 schreef rhubarbje het volgende:

ik ook :')
Ik dacht ook dat het over een stel pubers ging. Een vent van 24 die zo kinderachtig doet en respectloos :X Oh dear.
pi_100977265
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:27 schreef Kabolter het volgende:
Zo zijn wij mannen nou eenmaal. Wij maken dingen bespreekbaar door er grapjes over te maken. En om het minder beladen te maken.

Als wij mannen er om kunnen lachen dan is het probleem de wereld uit. Dus indirect probeert hij je misschien wel te helpen.
Jij bent ook al zo'n autist? :') De vriend van TS is gewoon achterlijk bezig.
Maar goed, ik heb nu het gevoel dat ik in een troll ben getrapt :')
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:28:53 #27
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_100977268
quote:

dan zou haar mee naar de sportschool nemen nog beter zijn en minder lomp zo beledig je een vrouw alleen maar :{w
pi_100977291
quote:

Spreek voor jezelf aub :{w
pi_100977294
quote:

Ja hoor, je vriendin vernederen om haar te helpen, prima relatie. :')
Optimist tot in de kist
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:30:06 #30
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_100977304
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:28 schreef DuTank het volgende:

[..]

denk het ook ze schrijft als een 15 jarige
pi_100977305
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Aye, opmerkingen maken over mollige lichaamsdelen bij een vrouw :X :X :X
Hij begrijpt niets van vrouwen _O-
Ik wou net zeggen _O-
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_100977356
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:30 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen _O-
ze moeten maar een dikke huid kweken voor dat soort opmerkingen :{w

ow.. wacht.....
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:33:37 #33
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100977389
Kom voor jezelf op... als ik iets tegen mn ex zei wat ze niet leuk vond, dan liet ze het ook duidelijk weten.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_100977413
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:28 schreef DuTank het volgende:

[..]

Er zat een kern van waarheid in, maar die was niet echt van toepassing op dit onderwerp.

Nu even serieus: hoe vaak heb jij het zelf over je buik en hoe vaak maakt hij er grapjes over?
Want vrouwen horen een belediging bij eenmaal wel 100x (ze zijn volgens mij uitgerust met een soort van repeatfunctie). Maak je 100x een complimentje over diezelfde buik dan hoort ze het meestal geen één keer. En als jij het er de hele tijd over hebt en zit te vissen naar complimentjes dan kan ik af en toe een goed geplaatst grapje wel begrijpen.

Stelselmatig is overigens wel zeer zwak. Ik zeg niet dat je vriend zo iemand is, maar je hebt een bepaald slag man die een vrouw graag onzeker maakt. Dat maakt de relatie voor hun een stuk makkelijker. Of je zo'n vriend wilt hebben is maar zeer de vraag,
pi_100977417
Misschien moet je nog iets duidelijker zijn?
Gewoon je mond open trekken
pi_100977428
nou het lijkt af entoe echt wel kleutertje ja. en dat heb ik ook tegen hem gezegd.
maarja trekt ie niets van aan.
maar ik zal wel weer proberen te praten als die eerst volgende keer doet.
want als die het nu doet ben ik stil en weer shaggo. en dan zit hij wel weer van wat is er nou maar als ik het dan weer zeg is die weer boos enso . ken hem af entoe echt wurgen.

en ja jullie zeggen wel van maak uit enzo maar dat is niet zo makkelijk, ik wil het niet uit maken. hij moet gewoon normaal doen..
pi_100977449
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef muiisjj het volgende:
nou het lijkt af entoe echt wel kleutertje ja. en dat heb ik ook tegen hem gezegd.
want als die het nu doet ben ik stil en weer shaggo. en dan zit hij wel weer van wat is er nou maar als ik het dan weer zeg is die weer boos enso . ken hem af entoe echt wurgen.

en ja jullie zeggen wel van maak uit enzo maar dat is niet zo makkelijk, ik wil het niet uit maken. hij moet gewoon normaal doen..
mail hem anders dit topic :') dan ziet ie dat iedereen het achterlijk gedrag vindt
pi_100977489
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:35 schreef DuTank het volgende:

[..]

mail hem anders dit topic :') dan ziet ie dat iedereen het achterlijk gedrag vindt
hahah ja als ik dat doe, heb ik dat gelijk weer hwhahahaha hoor hem al zeggen: wat moet je andere mensen er bij halen
pi_100977491
Nou, dan moet je afvallen, dan ben je in ieder geval van die grappen af?
Ja doei.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:37:53 #40
353212 Mathiaaas
Eetbaar & Knuffelbaar
pi_100977494
praten mijn beste.
En ook nog een Belg.
pi_100977533
quote:

Hij kan blijkbaar niet normaal doen en jij kan dat niet veranderen, je hebt gewoon de verkeerde vriend. Of je accepteert dat hij je blijft vernederen of je komt voor jezelf op....die twee keuzes heb je. :P
Optimist tot in de kist
pi_100977548
Sorry hoor, maar als hij boos gaat worden omdat het je kwetst, elke keer, dan is het een onbehouwen lul. Een beetje empathie zou hem sieren.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_100977571

Telkens als hij je onheus bejegend kijk je hem zo aan. Dan is het probleem zo opgelost.
pi_100977576
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:37 schreef motorbloempje het volgende:
nou hoezo afvallen ik ben niet eens zooo heeel erg dik..ben iets dikker geworden toen we wat kregen. maar om me zelf nou een vochtprop en sloop kogel te kunnen noemen.. nee
pi_100977583
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:40 schreef Cracka-ass het volgende:
[ afbeelding ]

Telkens als hij je onheus bejegend kijk je hem zo aan. Dan is het probleem zo opgelost.
ahahahahahahahahahahahahahaha
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:43:12 #46
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100977638
Heel simpel de volgende keer dat ie het doet in een tirade ontsteken dat hij er mee moet ophouden of moet oprotten. Bij dit soort types moet je de harde hand hanteren want ze denken dat ze grappig zijn.

Als je hem even apart neemt en zegt dat je het erg vind zal hij blijven zeggen dat je je aanstelt en dan het maar een grap is.

Maar om eerlijk te zijn had ik zo'n botte hark allang gedumpt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_100977659
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:40 schreef muiisjj het volgende:

[..]

nou hoezo afvallen ik ben niet eens zooo heeel erg dik..ben iets dikker geworden toen we wat kregen. maar om me zelf nou een vochtprop en sloop kogel te kunnen noemen.. nee
Ja, en daar heeft hij niet voor getekend natuurlijk!
Ja doei.
pi_100977687
quote:

ja en dat doet ie niet
en jij zet er geen consequenties tegen over

dus zeg gewoon tegen hem: normaal doen of ik zoek een ander
(en dan ook echt een ander gaan zoeken)
tadaaa opgelost
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:45:44 #49
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100977700
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, en daar heeft hij niet voor getekend natuurlijk!
Oh ze is dikker geworden nee dan staat haar vriend volledig in zijn recht.
Niet dus :')
C'est la vie
pi_100977712
Zie mijn PI's :')
Ja doei.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:46:23 #51
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_100977724
Ik stopte met lezen bij 'me' :')
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_100977726
Passen jullie wel bij elkaar? :')
pi_100977787
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:37 schreef muiisjj het volgende:

[..]

hahah ja als ik dat doe, heb ik dat gelijk weer hwhahahaha hoor hem al zeggen: wat moet je andere mensen er bij halen
dan gewoon dumpen die kwal, kijken of ie dan nog steeds zo hard lacht
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:49:46 #54
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100977810
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:49 schreef DuTank het volgende:

[..]

dan gewoon dumpen die kwal, kijken of ie dan nog steeds zo hard lacht
Quote van de dag.
C'est la vie
pi_100977822
Overigens, als je al zo'n topic moet openen om het te vragen ben je of een troll, of moet je maar gewoon bij je liefjuh blijven ^O^
Ja doei.
pi_100977840
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens, als je al zo'n topic moet openen om het te vragen ben je of een troll, of moet je maar gewoon bij je liefjuh blijven ^O^
waar slaat dit op als je niets beter te zeggen heb kom dan niet in dit topic
pi_100977862
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Passen jullie wel bij elkaar? :')
jaa als hij niet zo kinderachtig doet wel.
pi_100977884
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:46 schreef Joosterd het volgende:
Ik stopte met lezen bij 'me' :')
tsja sommige mensen hebben dislectie ;)
pi_100977911
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:52 schreef muiisjj het volgende:

[..]

Nee, sommige mensen beweren dat ze dyslexie hebben, terwijl het eigenlijk gewoon een IQ probleem is.
Ron Paul 2012
pi_100977916
quote:
Ohja
Dit maakt ook al veel duidelijk:
quote:

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2011 18:53:28 ]
pi_100977930
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:51 schreef muiisjj het volgende:

[..]

Ja maar hij is nou eenmaal kinderachtig en daar kan jij niet tegen.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:54:04 #62
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100977934
quote:

[..]

Maar dat doet ie dus wel dus je moet gewoon af van die vent.
Stel je nou eens voor, straks krijgen jullie misschien een kindje na de bevalling ben je natuurlijk ook wat aangekomen.

Gaat ie daar ook grappig over lopen doen. Wil je dat?
C'est la vie
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:54:20 #63
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_100977941
quote:
pi_100977990
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar dat doet ie dus wel dus je moet gewoon af van die vent.
Stel je nou eens voor, straks krijgen jullie misschien een kindje na de bevalling ben je natuurlijk ook wat aangekomen.

Gaat ie daar ook grappig over lopen doen. Wil je dat?
nou het scheelt al dat ik geen kind wil:P
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:56:28 #65
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_100978006
quote:

[..]

dyslectie*

Altijd maar weer alles daar op afschuiven :')
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_100978042
quote:

[..]

Kweek eens een ruggengraat. Je probeert op allerlei manieren eronderuit te komen met wat je werkelijk moet doen.....hem een schop onder z'n hol geven. :P
Optimist tot in de kist
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:58:14 #67
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100978062
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:55 schreef muiisjj het volgende:

[..]

nou het scheelt al dat ik geen kind wil:P
Maar alsnog straks wordt je hierdoor nog depri en daalt je zelfvertrouwen.
En het enige wat hij dan zal zeggen is dat je je niet moet aanstellen.

Zo'n vriend moet je echt willen. :')
C'est la vie
pi_100978177
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar alsnog straks wordt je hierdoor nog depri en daalt je zelfvertrouwen.
En het enige wat hij dan zal zeggen is dat je je niet moet aanstellen.

Zo'n vriend moet je echt willen. :')
ja en heb al geen zelf vertrouwen ..
maarja eerst volgende keer blijf ik wel boos en proberen er over te praten.. kijken wat er dan gebeurt
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:03:35 #69
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_100978210
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 19:02 schreef muiisjj het volgende:

[..]

maarja eerst volgende keer blijf ik wel boos en proberen er over te praten.. kijken wat er dan gebeurt
gewoon geen seks meer dan :')
pi_100978264
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 19:03 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

gewoon geen seks meer dan :')
ahaha hhelpt niet.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:06:04 #71
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100978283
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 19:05 schreef muiisjj het volgende:

[..]

ahaha hhelpt niet.
Niet?
Daar gaat je troef.
C'est la vie
pi_100978414
Je moet maar wat eelt kweken. Emo vrouwen :{w
Ja nee
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:11:54 #73
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_100978462
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 19:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Niet?
Daar gaat je troef.
dan doe je toch iets fout als dat niet.werkt
pi_100978491
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 19:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
Je moet maar wat eelt kweken. Emo vrouwen :{w
als je niets beters te zeggen wat mij kan helpen. zeg dan gewoon niets.. ;)
pi_100978634
nou ik ga zo meteen weg.. ben benieuwd hoe het gaat vanaf vanavond.
ik blijf gewoon me bek open trekken en ik zie wel hoe het loopt.. bedankt voor de reacties....
pi_100978670
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 19:12 schreef muiisjj het volgende:

[..]

als je niets beters te zeggen wat mij kan helpen. zeg dan gewoon niets.. ;)
Is heel nuttig en behulpzaam. Ik vind dat je wat eelt moet kweken. Misschien geen populaire mening, maar je vraagt wat je kunt doen en dat is mijn advies. Wat je ermee doet moet je helemaal zelf weten.
Ja nee
pi_100978882
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Er zat een kern van waarheid in, maar die was niet echt van toepassing op dit onderwerp.

Nu even serieus: hoe vaak heb jij het zelf over je buik en hoe vaak maakt hij er grapjes over?
Want vrouwen horen een belediging bij eenmaal wel 100x (ze zijn volgens mij uitgerust met een soort van repeatfunctie). Maak je 100x een complimentje over diezelfde buik dan hoort ze het meestal geen één keer. En als jij het er de hele tijd over hebt en zit te vissen naar complimentjes dan kan ik af en toe een goed geplaatst grapje wel begrijpen.

Stelselmatig is overigens wel zeer zwak. Ik zeg niet dat je vriend zo iemand is, maar je hebt een bepaald slag man die een vrouw graag onzeker maakt. Dat maakt de relatie voor hun een stuk makkelijker. Of je zo'n vriend wilt hebben is maar zeer de vraag,
Goed dat jij het al een stuk meer nuanceert. Ik kan af en toe ook een gewaagde opmerking maken waarvan ik weet dat hij slecht kan vallen. Ik hoop dat alleen dat ze het niet te serieus neemt en er zelfs om kan lachen. Maarja, vrouwen hè. Die horen complimentjes inderdaad niet en gaan op zoek naar punten die wél negatief opgevat kunnen worden.

Overigens wel goed van TS om gelijk duidelijk te maken dat je die opmerkingen niet leuk vindt. Doe dit dan ook gelijk als hij die opmerkingen maakt en niet een tijd later. Dan druk je hem gelijk op de feiten en geef je hem kans het te nuanceren. Ik kan me niet voorstellen dat hij het zo lomp bedoelt als jij het opvat.

En opmerkingen over gewicht zijn bij vrouwen in 9 van de 10 gevallen natuurlijk fout, maar kom op hé, TS komt ergens ook wel over alsof ze gewoon bijzonder onzeker is. Door zo iemand met fluwelen handschoentjes aan te pakken wordt ze niet zekerder.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_100978955
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat het over een stel pubers ging. Een vent van 24 die zo kinderachtig doet en respectloos :X Oh dear.
Een meisje van 19 met een mollig figuur is anders ook behoorlijk respectloos... Naar haarzelf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100980640
quote:

Het kan zijn dat je jezelf teveel aantrekt van wat hij zegt. Maar zelf hou ik helemaal niet van afzeik humor. Sommige mannen maken vervelende opmerkingen, omdat ze dat gewend zijn / het normaal vinden. Net zoiets als stoeien en 'practical jokes'. Andere mannen zijn echt gevoeloos en lomp. Door het er serieus over te hebben, moet dat duidelijk worden. Als dat gesprek niet te voeren is, omdat hij het steeds in het belachelijke blijft trekken, dan kun je er beter een punt achter zetten. Echt, een arrogante lompert is niet stoer, zelfverzekerd of leuk, maar een arrogante lompert.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 20-08-2011 22:49:32 ]
The view from nowhere.
pi_100982233
Tokkie(s).
pi_100982334
Bij mij werkt één woord zeer effectief in dit soort situaties: Pardon?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:40:38 #82
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_100982527
als ie slaapt hem met een voorbinddildo in z'n bips nemen en daar een filmpje van maken en hem daarmee chanteren.

wat een bokkelul. een grapje is leuk, maar hij moet er niet mee door blijven gaan...
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:05:47 #83
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_100983268
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:56 schreef Joosterd het volgende:

[..]

dyslectie*

lysdexie**
pi_100983880
quote:

:') nee dan ben je gewoon een klootzak
"Pools are perfect for holding water"
pi_100983925
"Ik vind dit niet leuk, je kwetst me echt met dat soort opmerkingen, en als je niet normaal kan doen kun je maar beter oprotten"

hoe lastig is dit.. echt waar.. het is je vriendje..
pi_100983962
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 19:02 schreef muiisjj het volgende:

[..]

fuck.. niet proberen te praten. je ZEGT hem dat je het niet leuk vindt, en als ie niet ophoudt dat hij beter weg kan gaan. dat hoeft niet eens een gesprek te zijn, je hoeft hierover niet in discussie.

je hebt gewoon gelijk. zeg dat tegen hem. als ie er niets mee doet, zijn jouw gevoelens blijkbaar niet belangrijk voor hem.
pi_100984254
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:28 schreef probeer het volgende:

[..]

fuck.. niet proberen te praten. je ZEGT hem dat je het niet leuk vindt, en als ie niet ophoudt dat hij beter weg kan gaan. dat hoeft niet eens een gesprek te zijn, je hoeft hierover niet in discussie.

je hebt gewoon gelijk. zeg dat tegen hem. als ie er niets mee doet, zijn jouw gevoelens blijkbaar niet belangrijk voor hem.
Duidelijk dit, overduidelijk zelfs. Succes met je vriendje
Rustig aan.
pi_100984437
Pesten doe je op de kleuterschool.

Ik zou zeggen dat ie je niet kan bevredigen met zijn 3 cm op een feestje waar al zijn vrienden bij zijn.
pi_100984491
Ja, vuur met vuur bestrijde goed man, gooi er meteen wat olie bij.

Nee dus, als hij je blijft pesten ondanks het feit dat je hebt aangegeven het niet te waarderen moet je jezelf af gaan vragen of hij je wel waard is. Hij toont erg weinig respect...
pi_100988681
Gewoon nonchalant reageren op het moment dat ie je weer ''pest'', of hem duidelijk laten maken dat je er niet van bent gediend. Het is anders wel een leuk spelletje voor hem, elke keer weer al het emotionele uit je te halen >:)
wil je erover praten...?
  zondag 21 augustus 2011 @ 00:49:47 #91
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_100988742
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 00:48 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Het is anders wel een leuk spelletje voor hem, elke keer weer al het emotionele uit je te halen >:)
Ja ik had ook een keer zo'n bloedzuiger. :r
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_100989880
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:28 schreef probeer het volgende:

[..]

Precies, duidelijke taal.
pi_100990197
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef Kabolter het volgende:

[..]

pi_100990348
Iemand die echt om je geeft zou meteen stoppen als hij ziet dat zijn gedrag je pijn doet.
pi_100994668
Volgende keer ze ik het hem dat ie er echt mee moet kappen. En wat het bij moj doet.ik had er eigenlijk gister al 1 verwacht maar wonder boven wonder heb ik nog niets gehoord. Ik had er in het begin gelijk al gezegd dat ik het niet leuk vindt. En daarna nog een paar keer en daarna nooit meer in de hoop dat als ik niet reageer dat ie er mee zou stoppen. Maarja we zullen zien of hij er mee gestopt ie is hahah ^O^
pi_100994813
me vriend :')
pi_100994836
quote:
ik ben 19 en hij 24..

_O- _O- _O-

Ik hoop dat dit geen serieus topic is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_100994857
quote:

[..]

:|W :|W :|W
  zondag 21 augustus 2011 @ 10:31:57 #99
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_100994885
Volgens mij is dit een troll. Anders.... _O-
pi_100994911
quote:

[..]

Dus je past niet bij elkaar. Want hij DOET/IS kinderachtig.
pi_100994933
Als jullie niet zinnigs te zeggen hebben rot dan op en kom deze topic niet lezen.
pi_100994953
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 10:36 schreef muiisjj het volgende:
Als jullie niet zinnigs te zeggen hebben rot dan op en kom deze topic niet lezen.
Ik zei wat zinnigs. Overigens post je het zelf op een forum, waar iedereen mag posten. Dat je moet schelden zegt ook wel weer wat over jou.
pi_100994972
Pff
pi_100995189
Jou vriend vind het leuk om jou te pesten, vage gast hoor als hij dat al doet in de beginfase van jullie relatie.
Ik zou hem duidelijk maken dat ik dat echt niet pik. Hem zeggen dat hij mij met respect moet behandelen omdat wederzijds respect in een relatie normaal is. Kan hij dat niet is het voor mij einde verhaal.

Een relatie betekent nu eenmaal wederzijds respect en moet voor beide partijen een leuke gezellige fijne tijd zijn met wel eens een ruzietje maar die moeten juist dingen oplossen.
Pesten is iets wat niemand hoeft te pikken. Maar zegt wat over de pester waarom pest hij eigenlijk?
Is hij zelf erg onzeker heeft hij dingen mee gemaakt. Vaak heeft het een reden dus als je van hem houd bij hem wil blijven zoek dan eens uit wat de reden is van zijn pestgedrag.;)
Succes
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
pi_100995870
Pesten betekent dat hij je leuk vindt. Leer ermee leven.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_100996163
quote:
Negeer de zinloze trolpogingen, er zitten echt wel goede reacties tussen.
  Moderator zondag 21 augustus 2011 @ 12:33:21 #107
249559 crew  Lavenderr
pi_100996964
quote:
Wat is er zo leuk aan je vriend dat je dit allemaal pikt?
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:36:26 #108
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100997034
quote:
14s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:43 schreef waht het volgende:
Tussen pesten en plagen zit een groot verschil
pi_100997109
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:36 schreef kedge het volgende:

[..]

Tussen pesten en plagen zit een groot verschil
Ohja, maar iemand wijzen op molligheid is plagen.
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:42:12 #110
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100997173
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:39 schreef waht het volgende:

[..]

Ohja, maar iemand wijzen op molligheid is plagen.
:')

Ligt compleet aan de context... maar zoals TS het omschrijft neigt het meer naar kleineren en vernederen, pesten dus.

[ Bericht 10% gewijzigd door kedge op 21-08-2011 12:52:28 ]
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:18:29 #111
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_100998235
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 10:14 schreef muiisjj het volgende:
Volgende keer zezeg ik het hem dat ie hij er echt mee moet kappen. En wat het bij moj mij doet.ik Ik had er eigenlijk gister al 1 verwacht, maar wonder boven wonder heb ik nog niets gehoord. Ik had er in het begin gelijk al gezegd dat ik het niet leuk vindt vind. En en daarna nog een paar keer en daarna nooit meer, in de hoop dat als ik niet reageer dat ie, hij er mee zou stoppen. Maarja, we zullen zien of hij er mee gestopt ie is hahah ^O^
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:37:38 #112
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100998757
quote:

[..]

Jij hebt geen dyslexie. Dat gebruik je alleen maar om af te schuiven dat je te lui of te dom bent om fatsoenlijk Nederlands te typen. Mensen die wel dyslexie hebben typen heel anders.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_101000076
quote:
Op de lagere school misschien :D
pi_101000388
quote:
Soms maak ik hier ook juist grapjes over, omdat vrouwen zich 95% van de tijd zitten aan te stellen om niets. Misschien probeert ie dat duidelijk te maken.

Als het echt pesten is, praat met hem erover. Ga weg als je het niet aan kunt.
pi_101000526
Tip voor Flix: maak geen grapjes over het gewicht van een vrouw :7
Ook al is ze súperslank en zegt ze zelf iets over een te dikke kont: braaf knikken en eventueel constructieve tips geven hoe daar wat aan te doen.
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:37:20 #116
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_101000788
Heeft TS 'm al gedumpt of wat is deze?
pi_101001121
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Ook al is ze súperslank en zegt ze zelf iets over een te dikke kont: braaf knikken en eventueel constructieve tips geven hoe daar wat aan te doen.
Kzou gewoon kusje geven op der billen :@
Rustig aan.
pi_101001130
en hij is 24?my god,dump hem!liever gisteren dan vandaag!wat moet je met zo'n loser?en hou je benen dicht!niemand wacht op zon nakomelingetje
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:48:44 #119
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101001146
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

^O^
pi_101001369
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:48 schreef kingtoppie het volgende:

Ook goed ^O^
pi_101001738
Stel je niet zo aan, bolle graftak. :{
pi_101003750
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:42 schreef kedge het volgende:

[..]

Ligt compleet aan de context... maar zoals TS het omschrijft neigt het meer naar kleineren en vernederen, pesten dus.
Context m'n reet. Als je eenmaal de 18 bent gepasseerd moet je niet gaan zitten janken.

Uitgezonderd uiteraard speciale gevallen, maar daar is hier waarschijnlijk geen sprake van.
  zondag 21 augustus 2011 @ 16:23:25 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101005264
quote:
14s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:50 schreef waht het volgende:

Context m'n reet. Als je eenmaal de 18 bent gepasseerd moet je niet gaan zitten janken.

Uitgezonderd uiteraard speciale gevallen, maar daar is hier waarschijnlijk geen sprake van.
Als je de 18 bent gepasseerd, zou je moeten snappen dat continu kinderachtig gepest dom en niet constructief is. Binnen en buiten een relatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_101005842
quote:
Oh ik weet wel hoe het werkt, don't worry ;) Als het van die dramaqueens zijn dat ze daar moeilijk over doen, of geen grapje over kunnen handlen, moet je sowieso geen relatie met mij hebben. Zou zomaar mn eerste check kunnen zijn of ze iets voor mij is :9
pi_101005872
quote:
Ja ze moeder zei ook al waar hij het meest van houdt pest hy het vaakst.
Maarja daar heb ik dus totaal geen zin in.
pi_101005974
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:38 schreef muiisjj het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens, pesten is imo een gebrek aan respect aangezien hij je bewust kwetst ook al is dat zijn doel misschien niet.
  zondag 21 augustus 2011 @ 16:42:45 #127
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101006015
quote:

[..]

het is zijn moeder
en je moet hij schrijven ipv hy.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_101006770
quote:

[..]

je spelling is echt fucking irritant. en daardoor nemen mensen je ook minder serieus. juist so you know..
pi_101007696
quote:

kern van het verhaal: je kan zo'n kerel niet veranderen. de aard van het beest is de aard van het beest en alles.

zelfs kabolter zegt het:
quote:
ik vrees dat het slikken of stikken is. je werd verliefd op die gast. hij blijkt best wel eikelige trekjes te hebben. die gaan niet zomaar weg, die eikelige trekjes.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_101008953
Hoe kan je een kerel het best terugpesten?

Door zijn ego naar beneden te halen:

- "Je zit me weleens te plagen, maar eigenlijk ben je heel lief en schattig."
- "Dank je... ;( "
- "Je doet wel vaak stoer, maar eigenlijk ben je een gevoelige, zachtaardige jongen."
- "Hou maar op! }:| "
- "Je hoeft niet zo boos te worden, hoor. Ik bedoel het als compliment."
- "Het is geen compliment. Hou je smoel dicht! :( "
- "Waarom zou ik ophouden met complimentjes geven? Jij bent toch mijn lieve, zachtaardige kroelipoelie? Jij zou nog geen vlieg kwaad kunnen doen!"
- "HOU JE BEK DICHT!!! :( :( :( "
- "Hihihi, wat ben je toch een schatje als je boos bent. ~O> "

en als dat niet helpt:

- "Ik geloof dat ik zwanger ben, daarom ben ik de laatste tijd een beetje dikker geworden. Dat is al een paar maanden geleden. Ik moet je iets bekennen. Ik ben met je beste vriend naar bed geweest. Ik wilde het eerst niet doen, maar ik vond het zalig! Die vriend is ontzettend groot geschapen. Misschien is zijn pik wel 3x langer als die van jou.

Maar maak je geen zorgen. We doen net alsof jij de vader bent. Moeten we natuurlijk wel snel trouwen. Lijkt me ontzettend leuk. Huisje boompje beestje. Maar zo'n baby is wel een handenbindertje hoor! Moet je elke nacht meerdere keren uit bed. Uitgaan is er niet meer bij. Maar dat vind ik helemaal niet erg, juist leuk!"

en als dat niet helpt:

- "Ik wil graag naar de kapper om mijn haar kort te laten knippen. Lekker makkelijk, zo'n hip, stoer, modern, vlot kapsel wat toch vrouwelijk maakt!"
pi_101009028
De post hierboven zou ik niet in praktijk brengen om diverse redenen :')

Het is kinderachtig om terug te gaan pesten en die gast doet het waarschijnlijk al een stuk langer.
  zondag 21 augustus 2011 @ 18:14:48 #132
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_101009400
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:04 schreef muhahaha het volgende:

Het is kinderachtig om terug te gaan pesten
Nee joh, is lache
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_101009626
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nee joh, is lache
Lijkt me een heerlijke relatie, kom je thuis. Kut ditdat homo zuszo. tof :D
  zondag 21 augustus 2011 @ 19:59:40 #134
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101012642
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Lijkt me een heerlijke relatie, kom je thuis. Kut ditdat homo zuszo. tof :D
Klinkt als de relatie van een paar monteurs in ons bedrijf :')
  zondag 21 augustus 2011 @ 20:30:10 #135
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_101013585
Iemand die groter, gemener en slimmer is dan je vriend zoeken en die persoon betalen om je vriend te pesten... soort van bully beatdown...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_101019752
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 20:30 schreef RedDevil085 het volgende:
Iemand die groter, gemener en slimmer is dan je vriend zoeken en die persoon betalen om je vriend te pesten... soort van bully beatdown...

Deze kerel weet wel raad! :7
pi_101021858
wat doe je nog bij die mongool...dumpeee
pi_101030582
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:03 schreef Pulzzar het volgende:
Hoe kan je een kerel het best terugpesten?

Door zijn ego naar beneden te halen:

- "Je zit me weleens te plagen, maar eigenlijk ben je heel lief en schattig."
- "Dank je... ;( "
- "Je doet wel vaak stoer, maar eigenlijk ben je een gevoelige, zachtaardige jongen."
- "Hou maar op! }:| "
- "Je hoeft niet zo boos te worden, hoor. Ik bedoel het als compliment."
- "Het is geen compliment. Hou je smoel dicht! :( "
- "Waarom zou ik ophouden met complimentjes geven? Jij bent toch mijn lieve, zachtaardige kroelipoelie? Jij zou nog geen vlieg kwaad kunnen doen!"
- "HOU JE BEK DICHT!!! :( :( :( "
- "Hihihi, wat ben je toch een schatje als je boos bent. ~O> "

en als dat niet helpt:

- "Ik geloof dat ik zwanger ben, daarom ben ik de laatste tijd een beetje dikker geworden. Dat is al een paar maanden geleden. Ik moet je iets bekennen. Ik ben met je beste vriend naar bed geweest. Ik wilde het eerst niet doen, maar ik vond het zalig! Die vriend is ontzettend groot geschapen. Misschien is zijn pik wel 3x langer als die van jou.

Maar maak je geen zorgen. We doen net alsof jij de vader bent. Moeten we natuurlijk wel snel trouwen. Lijkt me ontzettend leuk. Huisje boompje beestje. Maar zo'n baby is wel een handenbindertje hoor! Moet je elke nacht meerdere keren uit bed. Uitgaan is er niet meer bij. Maar dat vind ik helemaal niet erg, juist leuk!"

en als dat niet helpt:

- "Ik wil graag naar de kapper om mijn haar kort te laten knippen. Lekker makkelijk, zo'n hip, stoer, modern, vlot kapsel wat toch vrouwelijk maakt!"
Hahahah zal zoiets proberen kijke wat ie dan doet ahaha. En dat van ze vriend gaat niet en dat zeg ik ook niet. En als ik zeg dat ik zwanger ben en wil trouwen enzo zegt hij weg laten halen en trouwen ken je wel vergeten haha
pi_101030592
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:04 schreef muhahaha het volgende:
De post hierboven zou ik niet in praktijk brengen om diverse redenen :')

Het is kinderachtig om terug te gaan pesten en die gast doet het waarschijnlijk al een stuk langer.
Klopt maar sommige zinnen kan ik wel gebruiken als die weer is grootspraak heeft.
pi_101030606
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:04 schreef Melch het volgende:
wat doe je nog bij die mongool...dumpeee
Makkelijk gezegd dan gedaan. Als ik met iemand ben dan ga ik voor die gene en dan geef ik het niet zomaar op.en in de hoop dat hij dat veranderd.
  maandag 22 augustus 2011 @ 07:53:57 #141
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101030610
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 07:53 schreef muiisjj het volgende:

[..]

Makkelijk gezegd dan gedaan. Als ik met iemand ben dan ga ik voor die gene en dan geef ik het niet zomaar op.en in de hoop dat hij dat veranderd.
waarom spreek je hem er gewoon niet op aan dan?
pi_101030622
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 17:00 schreef probeer het volgende:

[..]

je spelling is echt fucking irritant. en daardoor nemen mensen je ook minder serieus. juist so you know..
Ja sommige spellingsfouten kan ik echt niets aan doen maaar zoals "hy" dat is voor de makkelijkheid. Zal er weel proberen op te letten. Vorig verhaaltje stond er ok "mioj" ofzo maar dat komt weer omdat ik op me telefoon zit. "Klein qwerty toetsenbord"
pi_101030630
quote:

[..]

Mensen veranderen niet. En al helemaal niet voor een ander. Dus make up your mind zou ik zeggen. :)
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_101030645
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 07:53 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

waarom spreek je hem er gewoon niet op aan dan?
Dat doe ik ook wel. Zoals gisteren, we gingen ff rond rijden met de scooter samen met zijn vriend. Toen zat ik even bij die vriend achterop en mijn vriend op mijn scooter. En toen reedt ie een stuk vooruit reedt ie langs meiden en gaat hij toeteren dus toen hij stopte werdt ik boos zei dat ik het niet leuk vond en dat weet donders goed. En zijn antwoord was : je weet dat ik het meest vanjou hou. Dus ik weer dan hoef jje ook niet naar anderen te toeteren je weet dat ik dat niet leuk vindt.
Maar dan wordt hij weer geirriteerd. En zo had hij gister nog zoiets. Toen zei ik er ook wat van
pi_101030667
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 07:56 schreef muiisjj het volgende:

[..]

Ja sommige spellingsfouten kan ik echt niets aan doen maaar zoals "hy" dat is voor de makkelijkheid. Zal er weel proberen op te letten. Vorig verhaaltje stond er ok "mioj" ofzo maar dat komt weer omdat ik op me telefoon zit. "Klein qwerty toetsenbord"
Een klein qwerty toetsenbord boeit geen ene kut, ik kan ook normaal typen op dat ding.

Ik snap niet waarom jij bij iemand blijft die je niet respecteert.
Volgens mij is hij helemaal niet toe aan een relatie, en jij ook niet. Je laat nog steeds over je heen l open.
  maandag 22 augustus 2011 @ 08:11:27 #146
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_101030702
Even snel doorgelezen.
Ik adviseer je om te kappen en een leuke vriend te zoeken.
Mij mag je er voor wakker maken.
  Redactie Frontpage maandag 22 augustus 2011 @ 08:18:47 #147
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_101030752
Me vriendje...

Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 22 augustus 2011 @ 08:27:15 #148
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101030827
quote:

[..]

Verwacht dat maar niet, dat hij gaat veranderen.

Klinkt wel lief hoor, dat je voor hem gaat. Maar als hij niet goed voor je is, ben je beter af zonder hem.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 22 augustus 2011 @ 09:14:58 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101031341
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 08:01 schreef muiisjj het volgende:

Maar dan wordt hij weer geirriteerd.
Dus schiet je er uiteindelijk geen zak mee op?
pi_101031362
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 08:01 schreef muiisjj het volgende:

[..]

Dat doe ik ook wel. Zoals gisteren, we gingen ff rond rijden met de scooter samen met zijn vriend. Toen zat ik even bij die vriend achterop en mijn vriend op mijn scooter. En toen reedt ie een stuk vooruit reedt ie langs meiden en gaat hij toeteren dus toen hij stopte werdt ik boos zei dat ik het niet leuk vond en dat weet donders goed. En zijn antwoord was : je weet dat ik het meest vanjou hou. Dus ik weer dan hoef jje ook niet naar anderen te toeteren je weet dat ik dat niet leuk vindt.
Maar dan wordt hij weer geirriteerd. En zo had hij gister nog zoiets. Toen zei ik er ook wat van
Ja, jaloersheid is nooit leuk. Heet ie toevallig Rinus?
pi_101031382
Een vriendin van me had hier ook last van. Kerel in kwestie was soms buitengewoon kwetsend, onbewust. Vergeleek haar met z'n vorige vriendin, enzovoort.

Ze heeft er twee keer wat van gezegd, en toen uitgemaakt. Toen pas viel het kwartje bij hem, en hebben ze er even goed over gepraat. De botheid is niet weggegaan, maar de kwetsende opmerkingen wel.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_101032213
quote:
Maar hij gaat niet voor jou, maak ik uit jouw verhaal op.

Maakt hij die opmerkingen omdat hij gewoon een beetje een botte lomperik is? Of denk je dat hij echt bewust bezig is om je op de kast te jagen? Als dat laatste zo is, hebben jullie een ongezonde relatie waar jullie beiden niet beter van worden. Dan is hij ook onzeker en gebruikt hij jou als pispaal om zijn frustraties af te reageren.

Het is denk goed als jij gaat werken aan je zelfvertrouwen. Ten eerste kan je beter tegen plagende opmerkingen. Ten tweede zal je geen partner kiezen die jou respectloos behandelt.
pi_101034099
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:00 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Maar hij gaat niet voor jou, maak ik uit jouw verhaal op.

Maakt hij die opmerkingen omdat hij gewoon een beetje een botte lomperik is? Of denk je dat hij echt bewust bezig is om je op de kast te jagen? Als dat laatste zo is, hebben jullie een ongezonde relatie waar jullie beiden niet beter van worden. Dan is hij ook onzeker en gebruikt hij jou als pispaal om zijn frustraties af te reageren.

Het is denk goed als jij gaat werken aan je zelfvertrouwen. Ten eerste kan je beter tegen plagende opmerkingen. Ten tweede zal je geen partner kiezen die jou respectloos behandelt.
Naja het is wel een botteboer ja.. Hij doet het niet express maar het is wel irritant dat hij er niet mee stopt
pi_101034144
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:18 schreef bart1977 het volgende:
Een vriendin van me had hier ook last van. Kerel in kwestie was soms buitengewoon kwetsend, onbewust. Vergeleek haar met z'n vorige vriendin, enzovoort.

Ze heeft er twee keer wat van gezegd, en toen uitgemaakt. Toen pas viel het kwartje bij hem, en hebben ze er even goed over gepraat. De botheid is niet weggegaan, maar de kwetsende opmerkingen wel.
Hm misschien ook wel handig bij ons. Als die nou nog niet luisterd
pi_101034221
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:22 schreef muiisjj het volgende:

[..]

Naja het is wel een botteboer ja.. Hij doet het niet express maar het is wel irritant dat hij er niet mee stopt
Hij doet het wel expres anders zou hij er wel mee zijn opgehouden toen je aangaf dat je het niets vond. ;)
Optimist tot in de kist
pi_101034239
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:16 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, jaloersheid is nooit leuk. Heet ie toevallig Rinus?
Nee. Zoo heet hij niet. En ik weet het ook wel dat jaloers niet leuk is. En ik hou er ook al rekening mee. Maar om nou naar andere te zitten toeteren en helemaal wanneer ik niet bij hem achterop zit ja dat vind ik niet leuk.
pi_101036456
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:27 schreef muiisjj het volgende:

[..]

Nee. Zoo heet hij niet. En ik weet het ook wel dat jaloers niet leuk is. En ik hou er ook al rekening mee. Maar om nou naar andere te zitten toeteren en helemaal wanneer ik niet bij hem achterop zit ja dat vind ik niet leuk.
Nou dat zou mij niet zoveel uitmaken. Mannen zijn nu eenmaal jagers. Zolang het bij toeteren blijft is er niets aan de hand. En sommigen maken anderen beust jarloers omdat ze dan juist aandacht krijgen doordat ze zelf erg onzeker zijn.
Maar vergeet niet jarloersie kan veel kapot maken in een relatie.
En wat betreft dat pesten dat moet je nooit pikken en maak hem dat is hard duidelijk doet hij dat dan nog heeft hij geen respect voor je en kan je beter weg wezen
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:43:46 #158
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101036548
Het heeft geen zin. Het is al zo vaak tegen TS gezegd. Maar TS zal bij haar vriend blijven en steeds meer verpieteren. En dat is haar eigen verantwoordelijkheid.
Leef en Laten Leven
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:44:25 #159
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_101036564
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:43 schreef Robijn48 het volgende:
Het heeft geen zin. Het is al zo vaak tegen TS gezegd. Maar TS zal bij haar vriend blijven en steeds meer verpieteren. En dat is haar eigen verantwoordelijkheid.
Je bent me net voor. :')
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:44:51 #160
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101036581
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Je bent me net voor. :')
Hehe
Leef en Laten Leven
pi_101037972
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:43 schreef Robijn48 het volgende:
Misschien kan ze proberen hem te houden door de pil eens "per ongeluk" te vergeten.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_101038658
Dit gaat ook gewoon helemaal nergens over hè, tokkie liefde :P
Rustig aan.
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:29:13 #163
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_101039981
quote:
9s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:

[..]

Misschien kan ze proberen hem te houden door de pil eens "per ongeluk" te vergeten.
:D
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_101040080
quote:

[..]

_O-
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_101048797
quote:

[..]

Ja ik moet geen kind hebben. En wil geen abortus mee maken. Haha
pi_101048920
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:41 schreef jacqhassel het volgende:

[..]

Nou dat zou mij niet zoveel uitmaken. Mannen zijn nu eenmaal jagers. Zolang het bij toeteren blijft is er niets aan de hand. En sommigen maken anderen beust jarloers omdat ze dan juist aandacht krijgen doordat ze zelf erg onzeker zijn.
Maar vergeet niet jarloersie kan veel kapot maken in een relatie.
En wat betreft dat pesten dat moet je nooit pikken en maak hem dat is hard duidelijk doet hij dat dan nog heeft hij geen respect voor je en kan je beter weg wezen
Ja ik weet dat jaloezie veel kapot ken maken. Daarom zeg ik er al bijna niets van en laat ik het zo min mogelijk merken. En heb het hem vanmorgen vertelt dat ik het niet leuk vindt. En dat hij echt er mee moet stoppen. Hoop dat het doordrong. We zullen het zien. Anders toch maar er mee kappen :{
pi_101049019
En wat betekend TS ? Snap dat ik zo genoemd wordt, maar wat het betekend :geen idee
pi_101049341
TS = topicstarter. Voor mensen die steeds de naam van diegene vergeten (of iemand niet steeds HenkIsGek of Domoortje willen noemen omdat dat de usernaam is) is dat een makkelijke afkorting :7
pi_101050177
Ik ben een man en zou het nooit in mijn hoofd halen om een vrouw zo op haar uiterlijk te bekritiseren. Het nalaten van zoiets is wat een heer van een lompe boer onderscheidt.

Misschien denkt hij dat je het leuk vindt (wat erg raar is) maar ik denk dat hij als manzijnde toch wel aan moet voelen wat jou niet bekoort en zich erin moet berusten. Plagen kan sexy zijn (al vind ik fijner als ik geplaagd wordt door de dame in kwestie dan andersom) maar de grenzen van goed fatsoen dienen niet overschreden te worden.. Je ziet wat er gebeurt indien dat wel gebeurt..
pi_101053159
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 18:54 schreef Isabeau het volgende:
TS = topicstarter. Voor mensen die steeds de naam van diegene vergeten (of iemand niet steeds HenkIsGek of Domoortje willen noemen omdat dat de usernaam is) is dat een makkelijke afkorting :7
ooh vandaar zoiets dacht ik al
  maandag 22 augustus 2011 @ 20:31:16 #171
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101053763
muiisjj het wordt tijd dat je een leeuwin word en van je af durft te bijten rrrraaawwrr o|O
pi_101055050
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:40 schreef muiisjj het volgende:

[..]

wat?! omg
pi_101055426
quote:

[..]

Hoeft niet. Ze kan ook meer gaan eten, waardoor ze nog dikker wordt. En dan zeggen dat ze zwanger is. Haar vriend hoeft niet voor vaderfiguur te spelen, op voorwaarde dat hij alimentatie gaat betalen en verder nooit meer iets met haar te maken zal hebben en haar ook nooit meer ziet.

Van de 'alimentatie' betaalt ze haar liposuctie en dan is alles weer goed. :s)
pi_101055712
daar is maar 1 oplossing voor, al ben je nog zo verliefd: Keihard de laan uit trappen

Niet makkelijk, maar wel het beste voor jou. Ik heb ook iets dergelijks meegemaakt... Was gek op een jongen. Alles leuk en aardig in het begin, maar na een half jaar werd ie gewoon eikelig.

Gingen we bijv naar een feestje, samen feestjurk uitgezocht.... dan op dat feest had ik die jurk aan en negeerde hij me de hele avond. 2 dagen later kwam hij met de verklaring dat dat was omdattie zo teleurgesteld was omdat hij me zo lelijk vond. (terwijl hij eerst zei dat hij me prachtig vond in die jurk, daarom had ik hem aangetrokken)

Dat soort dingen. En opmerkingen als: je bent echt mooi slank. Houden zo hoor, want als je een paar kg aankomt dan gaan we problemen krijgen.

Ja, heel leuk dat je mn figuur mooi vindt, maar serieus, dat soort grafopmerkingen hoef ik niet. Ik werd er heel onzeker en verdrietig van. En ik heb dat tegen hem gezegd maar dan moest ik niet zo moeilijk doen en het was toch waar wattie zei etc etc

Uit je leven trappen dus. Heb m vanuit het niks plots een sms gestuurd met:
Dit zal je waarschijnlijk rauw op je dak vallen maar ik hoef je nooit meer te zien. De groetjes
(vooraf geen ruzie ofzo gehad, eigenlijk een uur daarvoor nog leuk zitten kletsen)

Hij de volgende dag mn voicemail volspammen met: wat is er met jou aan de hand?!
Nooit op gereageerd, nooit meer iets laten horen.

Later hoorde ik dattie na een maand nog steeds confused was. Heb me doodgelachen. En die verliefdheid sleet na een tijdje
pi_101056056
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:11 schreef _Lily_ het volgende:
Heb m vanuit het niks plots een sms gestuurd met:
Dit zal je waarschijnlijk rauw op je dak vallen maar ik hoef je nooit meer te zien. De groetjes
(vooraf geen ruzie ofzo gehad, eigenlijk een uur daarvoor nog leuk zitten kletsen)

Hij de volgende dag mn voicemail volspammen met: wat is er met jou aan de hand?!

Later hoorde ik dattie na een maand nog steeds confused was. Heb me doodgelachen. En die verliefdheid sleet na een tijdje
:') Moest dat nou zo?
Rustig aan.
pi_101056132
quote:
Om vervolgens te horen dat ik niet altijd maar met oplossingen moet komen, maar soms ook gewoon moet luisteren? :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_101056184
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:20 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Om vervolgens te horen dat ik niet altijd maar met oplossingen moet komen, maar soms ook gewoon moet luisteren? :')
:?
Rustig aan.
pi_101056251
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:?
Als ik constructieve tips geef.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_101056348
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:') Moest dat nou zo?
Tsja, ik verlies mijn geduld als mannen mij respectloos behandelen en als dat dan van tafel wordt geveegd als ik een gesprek met hem aanga

Ik ben niet eens zo'n moeilijk type, ik heb het ook een hele tijd geslikt. Maar op een gegeven moment ga je mijn grens over en dan ren ik heel hard weg

Je hoeft dit namelijk niet te pikken hoor. Als man niet en als vrouw niet. Het idee dat mn vriend mij *graftak* zou noemen zonder dat er sprake is van een ruzie
pi_101056495
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:22 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Als ik constructieve tips geef.
Pfff, tis ook nooit goed :'(
Rustig aan.
pi_101056526
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:23 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Tsja, ik verlies mijn geduld als mannen mij respectloos behandelen en als dat dan van tafel wordt geveegd als ik een gesprek met hem aanga

Ik ben niet eens zo'n moeilijk type, ik heb het ook een hele tijd geslikt. Maar op een gegeven moment ga je mijn grens over en dan ren ik heel hard weg

Je hoeft dit namelijk niet te pikken hoor. Als man niet en als vrouw niet. Het idee dat mn vriend mij *graftak* zou noemen zonder dat er sprake is van een ruzie
Je verlaagd jezelf enorm door het zo uit te maken. Minstens de reden waarom, al verdient hij het op die manier het op zich te krijgen, niet dat hij met onbegrip zit en zelf naar de reden moet zoeken.
Rustig aan.
  maandag 22 augustus 2011 @ 21:29:44 #182
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_101056668
Heb niet alle reacties gelezen en is vast al vaker genoemd, maar je moet je niet aanstellen en het vooral niet serieus nemen.....
pi_101056772
quote:
6s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:29 schreef Faceoff het volgende:
Heb niet alle reacties gelezen en is vast al vaker genoemd, maar je moet je niet aanstellen en het vooral niet serieus nemen.....
Ja, vooral accepteren dat ie je *koosnaampjes*. Kom op zeg heb je gelezen wat voor koosnaampjes ze krijgt?
pi_101057000
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je verlaagd jezelf enorm door het zo uit te maken. Minstens de reden waarom, al verdient hij het op die manier het op zich te krijgen, niet dat hij met onbegrip zit en zelf naar de reden moet zoeken.
Care.

Het is namelijk niet dat hij nooit de kans heeft gekregen om het te snappen. Op een gegeven moment is de koek op. We hebben het namelijk niet over een plagerijtje hier en daar maar structureel iemand kleineren. En als ik dan zeg hoe erg het me raakt en jij lacht het weg? Sorry hoor, maar dat doe je niet als je iemand echt leuk vindt

Eigenlijk (nu we heel wat maanden verder zijn) vind ik nog steeds dat het zijn verdiende loon is haha. Laat hem maar heel diep nadenken over wat de reden nou toch kon zijn
pi_101057146
Tjah Lily, ook al is de break up terecht, zolang hij er niks van snapt is het een gemiste leermoment en zal de volgende hetzelfde lot ondergaan.
pi_101057217
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:38 schreef muhahaha het volgende:
Tjah Lily, ook al is de break up terecht, zolang hij er niks van snapt is het een gemiste leermoment en zal de volgende hetzelfde lot ondergaan.
Dat is waar. Daar heb ik nog over zitten nadenken. Maar ik was het zo spuugzat dat ik het niet als 1 van mijn taken beschouwde om hem iets te leren
pi_101057244
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:35 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Care.

Het is namelijk niet dat hij nooit de kans heeft gekregen om het te snappen. Op een gegeven moment is de koek op. We hebben het namelijk niet over een plagerijtje hier en daar maar structureel iemand kleineren. En als ik dan zeg hoe erg het me raakt en jij lacht het weg? Sorry hoor, maar dat doe je niet als je iemand echt leuk vindt

Eigenlijk (nu we heel wat maanden verder zijn) vind ik nog steeds dat het zijn verdiende loon is haha. Laat hem maar heel diep nadenken over wat de reden nou toch kon zijn
Ik denk juist dat dat ''leermoment'' De échte klap is, ''om jouw kut persoonlijkheid is het uit'', niet omdat hij denkt dat er iets raars was waar jij achtergekomen bent wat je misschien verkeerd geïnterpreteerd moet hebben... Maar ik weet inderdaad niet hoe het ging, misschien had hij het zeker weten moeten weten wat de reden was dan maakt het inderdaad geen F uit dan is het sms'je prima.
Rustig aan.
pi_101057266
Nee, dat kan ik wel begrijpen. Zulke mensen moeten zichzelf eens tegenkomen.
pi_101057892
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk juist dat dat ''leermoment'' De échte klap is, ''om jouw kut persoonlijkheid is het uit'', niet omdat hij denkt dat er iets raars was waar jij achtergekomen bent wat je misschien verkeerd geïnterpreteerd moet hebben... Maar ik weet inderdaad niet hoe het ging, misschien had hij het zeker weten moeten weten wat de reden was dan maakt het inderdaad geen F uit dan is het sms'je prima.
Nou, ik ga heus niet een relatie verbreken (laat staan op zo'n manier) omdat er wat nare opmerkingen zijn gevallen en er mogelijk een misverstand in communicatie is geweest.
Neem maar van mij aan dat er heel veel is gezegd en dat ik echt heb geprobeerd om hem duidelijk te maken dat ik gek op m was en hem niet kwijt wilde maar dat ik er gewoon niet tegen kon hoe hij deed. Waarnaar hij gewoon simpelweg niet luisterde.

Ik wou op een gegeven moment ook echt alleen nog maar weg, ik hoefde geen trappen na te geven of gemene dingen in een smsje zeggen zoals: je hebt een kut persoonlijkheid. Ik wou hem niet eens meer in real life zien, vandaar een smsje. Daarom heb ik ook niet meer gereageerd op zijn telefoontjes want toen wou hij opeens wel praten. Jammer dat toen pas de schok kwam. Maar toen was ik al op een punt dat ik dat vooral amusant vond
pi_101058847
Haha, nouja, tip voor de volgende keer... laat zo een jongen IN de relatie op zijn knietjes gaan... eerder dus ''straffen'' met weet ik het... 2 weken niet zien? Zo iemand moet maar keihard op de feiten gedrukt worden... slaat nergens op dat het zo moet gaan natuurlijk maar als jij hem voor de rest wel echt leuk vind..
Rustig aan.
  maandag 22 augustus 2011 @ 22:09:29 #191
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_101059017
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:11 schreef _Lily_ het volgende:
Heb m vanuit het niks plots een sms gestuurd met:

Briljant! _O_ _O-
pi_101059957
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 22:06 schreef kingtoppie het volgende:
Haha, nouja, tip voor de volgende keer... laat zo een jongen IN de relatie op zijn knietjes gaan... eerder dus ''straffen'' met weet ik het... 2 weken niet zien? Zo iemand moet maar keihard op de feiten gedrukt worden... slaat nergens op dat het zo moet gaan natuurlijk maar als jij hem voor de rest wel echt leuk vind..
Het is juist goed om het op die manier uit te maken. Want vaak zie je dus onzekere mensen die zo gekleineerd worden, hun partner een 2e of meerdere kansen geven. Lilly gaf heel duidelijk aan dat ze dat niet pikt en bij zulke giftige personen meteen weg is. Geen gejank, geen lange gesprekken, geen tweede kansen, simpelweg gewoon ''You're not worth it, I'm out'' manier dus.

En het is idd niet dr taak om hem zoiets te leren, dat was die van zijn moeder :')
wil je erover praten...?
pi_101060008
Ik had het niet over uitmaken, ik had het over eerder een echt ''felle'' menens reactie geven... Maar ik twijfel er niet aan dat dit gewoon een enorme sukkel was hoor :P
Rustig aan.
pi_101060212
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 22:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ik had het niet over uitmaken, ik had het over eerder een echt ''felle'' menens reactie geven... Maar ik twijfel er niet aan dat dit gewoon een enorme sukkel was hoor :P
Naja, ik begrijp wel dat het leuk is een wraakactie >:) maar als je bijvoorbeeld al meerdere malen in zulke relaties hebt gezeten, lijkt me toch echt het beste om je tijd daar niet aan te besteden, en gewoon te vertrekken :P
wil je erover praten...?
pi_101060273
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 22:28 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:

[..]

Naja, ik begrijp wel dat het leuk is een wraakactie >:) maar als je bijvoorbeeld al meerdere malen in zulke relaties hebt gezeten, lijkt me toch echt het beste om je tijd daar niet aan te besteden, en gewoon te vertrekken :P
Mij ook hoor, maar als je iemand steeds kansen wilt geven, moet je hem bij zo een kans wel op zijn achterste pootjes zetten en niet zo heel lief ''niet meer doen ok... vind het niet lief'' Dat dringt niet bij dat figuur door.
Rustig aan.
pi_101060278
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:35 schreef _Lily_ het volgende:
De enige conclusie die hij kan en zal trekken is: "kut wijven :')". Beter had je hem wel een eenduidige reden gegeven en had hij heel misschien een betere partner geworden voor een toekomstige dame.
Ja nee
pi_101062315
Vandaag nog niets gehoord van hem. Dus tot zover gaat het nog goed gelukkig *O*
pi_101091001
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 23:03 schreef muiisjj het volgende:
Vandaag nog niets gehoord van hem. Dus tot zover gaat het nog goed gelukkig *O*
je hebt nog niets van je vriendje gehoord vandaag, dus tot nu toe heb je een hele goede dag.

in een normale relatie gaat dat zo:
je hebt vandaag n uurtje lekker met je vriendje aan de telefoon gehangen, dus tot nu toe heb je een goede dag.

zie je het verschil?
het is niet normaal, compleet belachelijk, omgekeerde wereld, van de zotte, dat je blij moet/mag zijn omdat je nog niets van m gehoord hebt
pi_101103731
tvp voor update ;)
pi_101104725
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:25 schreef probeer het volgende:

[..]

je hebt nog niets van je vriendje gehoord vandaag, dus tot nu toe heb je een hele goede dag.

in een normale relatie gaat dat zo:
je hebt vandaag n uurtje lekker met je vriendje aan de telefoon gehangen, dus tot nu toe heb je een goede dag.

zie je het verschil?
het is niet normaal, compleet belachelijk, omgekeerde wereld, van de zotte, dat je blij moet/mag zijn omdat je nog niets van m gehoord hebt
nee heb nog geen kut opmerking gehoord.
pi_101250528
Het gaat goed. Hoe sluit ik deze topic?
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 13:05:15 #202
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_101250597
Nou iets meer info zou wel leuk zijn. :{
  Moderator zaterdag 27 augustus 2011 @ 13:11:39 #203
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_101250741
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:22 schreef rhubarbje het volgende:
*Mijn vriend

Inderdaad en daarom alleen al zou je nog harder gepest moeten worden
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 13:14:09 #204
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101250798
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 13:02 schreef muiisjj het volgende:
Je hebt je vriend inmiddels alweer een paar keer gezien en de rotopmerkingen bleven achterwege?

Topics sluiten automatisch na 300 posts.
pi_101250978
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 13:02 schreef muiisjj het volgende:
Het gaat goed als je niets van hem hoort, dus geen rotopmerkingen krijgt?
En daar stel jij je tevreden mee?
Misschien tijd om de lat qua vrienden wat hoger te leggen?
pi_101251270
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 13:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het gaat goed als je niets van hem hoort, dus geen rotopmerkingen krijgt?
En daar stel jij je tevreden mee?
Misschien tijd om de lat qua vrienden wat hoger te leggen?
Rustig aan.
pi_101262557
Ja het gaat goed terwijl ik hem zie.:p
Het is eindelijk tot hem doorgedrongen en hij is er eindelijk mee gestopt.
Alleen hij is altijd chaggarijnig als die overdag niet na zijn werk hoef en dus thuis zit. Als we buiten en weg zijn gaat het goed maar zodra we binnen zijn, begint het gedonder(chagarijnig). 8)7 maarja opmerkingen zijn iniedergeval weg.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:35:43 #208
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_101267663
Wat je vriend doet is niet juist. Maar jij laat het gebeuren en blijft lekker bij hem.
Je vriend is een prutser, maar jij bent ook niet erg slim aangelegd.
(Un)masking for the greater good.
pi_101270383
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 21:35 schreef Natalie het volgende:
Wat je vriend doet is niet juist. Maar jij laat het gebeuren en blijft lekker bij hem.
Je vriend is een prutser, maar jij bent ook niet erg slim aangelegd.
Hij scheld haar nu niet meer uit ... dat is toch iig een vooruitgang in mijn ogen. Dat ie niet lekker in zijn vel zit als ie thuis zit is zijn probleem. Hij kan een uurtje fietsen, de energie eruit trappen :P
pi_101274202
Ik zei eens tegen mn vriendin dat ze een mooie snor had. Die werd kwaaaaaaaaaaaaad :o
Ja nee
  zondag 28 augustus 2011 @ 00:40:43 #211
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_101274271
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:39 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik zei eens tegen mn vriendin dat ze een mooie snor had. Die werd kwaaaaaaaaaaaaad :o
Melk of sperma?
pi_101274435
Wat een kinderachtige kloothommel zeg. Dump hem ajb en ga je tijd en energie beter besteden. Nu doet ie even lief maar straks begint het weer van voor af aan. Waardoor je weer een nieuw topic gaat openen. En waardoor wij je nog een x moeten vertellen dat je wel beter verdient.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_101276313
Wees maar trots dat je hem naar je hand hebt gezet.
Manipulatieve bitch.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_101276420
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 19:21 schreef muiisjj het volgende:
Ja het gaat goed terwijl ik hem zie.:p
Het is eindelijk tot hem doorgedrongen en hij is er eindelijk mee gestopt.
Alleen hij is altijd chaggarijnig als die overdag niet na zijn werk hoef en dus thuis zit. Als we buiten en weg zijn gaat het goed maar zodra we binnen zijn, begint het gedonder(chagarijnig). 8)7 maarja opmerkingen zijn iniedergeval weg.
Wat fijn. Jullie gaan echt een heel gelukkig leven tegemoet samen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_101276491
Dat je je zo laat behandelen. Pehhh.
  zondag 28 augustus 2011 @ 01:50:39 #216
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_101276627
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 01:43 schreef Argento het volgende:

[..]

Wat fijn. Jullie gaan echt een heel gelukkig leven tegemoet samen.
Ik hoop niet dat ze zich gaan voortplanten.
  zondag 28 augustus 2011 @ 02:01:26 #217
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_101276943
Huh, dus als hij niet hoeft te werken is hij sjacherijning?
Wat voor werk heeft hij? Biertester, stripperrecensent, playboyfotograaf, lingeriemodelopmeter?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_101277065
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 02:01 schreef matthijst het volgende:
sjacherijning
: (
pi_101277175
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 02:01 schreef matthijst het volgende:
Biertester, stripperrecensent, playboyfotograaf, lingeriemodelopmeter?
Pauperberoepen, wel kijken, niet aanzitten :{
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  zondag 28 augustus 2011 @ 03:58:46 #220
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_101278828
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 02:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

: (
:@ vadsige vingers denk ik.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_101302455
Leuke vent TS, daar heb je echt wat aan!
pi_101303596
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Melk of sperma?
Spermasnor XD
Rustig aan.
pi_128751104
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 20:28 schreef bushwackerish het volgende:
Leuke vent TS, daar heb je echt wat aan!
nope, en dat was ik zat geworden.
Dus heb het begin januari 2012 uitgemaakt:)
pi_128751286
Ik zou als straf hem gaan verbieden te blowen
Swek
pi_128751334
Goeien kick wel.
Ja doei.
pi_128751337
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:05 schreef muiisjj het volgende:

[..]

nope, en dat was ik zat geworden.
Dus heb het begin januari 2012 uitgemaakt:)
daten?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 11:41:05 #227
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_128752278
bedankt voor de update!
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 9 juli 2013 @ 11:56:37 #228
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_128753212
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:13 schreef Hamast het volgende:

[..]

daten?
pi_128754960
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:37 schreef motorbloempje het volgende:
Beste manier dus om een vrouw weer dun te maken.
pi_128764340
Jezus wat een kick... Ff m'n Da Buddha (cannabis vaporizer) opstarten en een flinke bowl dampen met je huidige vriend :D
pi_128764501
Waar woon je?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:15:40 #233
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_128766358
Die TT. Dat geloof je toch niet :'(
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_128848222
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:41 schreef Maanvis het volgende:
bedankt voor de update!
beetje laat hahah
  vrijdag 12 juli 2013 @ 00:45:24 #235
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_128857937
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:09 schreef muiisjj het volgende:

[..]

beetje laat hahah
ach je kent het gezegde wel; beter laat dan nooit :)
Een gedicht over Maanvis
pi_128858244
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Goeien kick wel.
Eensch wat een kinderachtige vriend :')!
Redacted
  vrijdag 12 juli 2013 @ 10:52:49 #237
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_128863824
quote:
tijd om af te vallen dus

minder eten meer bewegen dan vind ie je vast weer lief
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_128911263
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 00:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ach je kent het gezegde wel; beter laat dan nooit :)
dat is zo..
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:52 schreef fathank het volgende:

[..]

tijd om af te vallen dus

minder eten meer bewegen dan vind ie je vast weer lief
het is allang uit met hem.
pi_128914980
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 18:32 schreef muiisjj het volgende:
[..]

het is allang uit met hem.
Gelukkig.
pi_128918412
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Die TT. Dat geloof je toch niet :'(
Dit dus, mannen zijn over het algemeen niet zo hard tegen hun vriendin. Ongelofelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')