wat zegt ie zoal dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:19 schreef muiisjj het volgende:
ik heb al 6 maanden met mijn vriend,en hij pest me al vanaf het begin beetje met namen noemen.
hij zei altijd dat moet je niet zo serieus op vatten.
maar het zijn wel dingen waar ik over in zit(en dat heb ik hem ook verteld), ben al heeeeel onzeker en als hij dat soort dingen gaat zeggen ken ik er helemaal niet tegen.
nu heb ik al en tijd gewoon niets gezegd maar ik word er nu gewoon echt te chagrijnig van, als het zo door gaat vind ik deze relatie niet leuk meer.
terwijl ik gek op hem ben.
en het is niet alleen met namen noemen, het is ook afentoe hoe die doet.
HELP wat moet ik doen.. als ik zeg dat ie er mee moet kappen zegt ie weer van niet serieus opvatten, en dan wordt hij wee boos op mij.
En als hij dat niet snapt is het gewoon een kinderachtige lul.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:21 schreef Danbo het volgende:
Zeg dat je het niet leuk vindt en dat je er onzeker van wordt.
hij moet jou wel serieus opvatten, over sommige dingen vallen geen grapjes te maken en al helemaal niet als je je liefde daarmee kwetst
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:22 schreef Lienekien het volgende:
Wat een vervelend kereltje zeg, dat vriendje van je.
quote:
hoe oud zijn jullie?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:24 schreef muiisjj het volgende:
nou bijv. mijn acternaam maakt ie graftak van want mijn achterneef werkt bij hem en hij noemt hem zo.nou vind ik deze niet al te erg.
maar ook over me buik, ben laatste tijd ietsie dikker geworden en dat zegt ie dan en ook van die Klote opmerkingen terwijl die weet dat ik er echt mee zit.
allemaal dat soort dingen over me lichaam enso.. over van alles
Aye, opmerkingen maken over mollige lichaamsdelen bij een vrouwquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:24 schreef muiisjj het volgende:
nou bijv. mijn acternaam maakt ie graftak van want mijn achterneef werkt bij hem en hij noemt hem zo.nou vind ik deze niet al te erg.
maar ook over me buik, ben laatste tijd ietsie dikker geworden en dat zegt ie dan en ook van die Klote opmerkingen terwijl die weet dat ik er echt mee zit.
Dumpen, hij heeft geen respect voor je en zal het nooit krijgenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:24 schreef muiisjj het volgende:
Zoek een ander vriendje johquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:24 schreef muiisjj het volgende:
ik dacht echt dat jullie 16 zouden zijn. Maarja als hij na een serieus gesprek doorgaat dumpen die hapquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:25 schreef muiisjj het volgende:
ik ben 19 en hij 24..
jaa en als ik dat van ze lul zegt dat boeit hem denk ik niet zo.
maar dan blijft hij ook pesten dus dat heeft denk ik niet zo veel zin.
Gezellig om zo over je vriendin te pratenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:24 schreef muiisjj het volgende:
ik ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik dacht echt dat jullie 16 zouden zijn. Maarja als hij na een serieus gesprek doorgaat dumpen die hap
dat laatste stukquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zoek een ander vriendje joh
Er zijn nog genoeg leuke jongens die zich niet als een volslagen imbeciel gedragen
Als je hier nu al in blijft hangen zit je straks met je 19 op de bank met 2 kleine kinderen te wachten tot je vriend thuis komt die je dan alle hoeken van de kamer laat zien omdat de jus niet zo is zoals zijn moeder het altijd maakt
zeg gewoon de volgende keer dat ie zich als een 24-jarige moet gedragen, want zo kansloos als je op die leeftijd het gedrag van een 13-jarig kutpubertje hebtquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:25 schreef muiisjj het volgende:
ik ben 19 en hij 24..
jaa en als ik dat van ze lul zegt dat boeit hem denk ik niet zo.
maar dan blijft hij ook pesten dus dat heeft denk ik niet zo veel zin.
Ik dacht ook dat het over een stel pubers ging. Een vent van 24 die zo kinderachtig doet en respectloosquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |