wat zegt ie zoal dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:19 schreef muiisjj het volgende:
ik heb al 6 maanden met mijn vriend,en hij pest me al vanaf het begin beetje met namen noemen.
hij zei altijd dat moet je niet zo serieus op vatten.
maar het zijn wel dingen waar ik over in zit(en dat heb ik hem ook verteld), ben al heeeeel onzeker en als hij dat soort dingen gaat zeggen ken ik er helemaal niet tegen.
nu heb ik al en tijd gewoon niets gezegd maar ik word er nu gewoon echt te chagrijnig van, als het zo door gaat vind ik deze relatie niet leuk meer.
terwijl ik gek op hem ben.
en het is niet alleen met namen noemen, het is ook afentoe hoe die doet.
HELP wat moet ik doen.. als ik zeg dat ie er mee moet kappen zegt ie weer van niet serieus opvatten, en dan wordt hij wee boos op mij.
En als hij dat niet snapt is het gewoon een kinderachtige lul.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:21 schreef Danbo het volgende:
Zeg dat je het niet leuk vindt en dat je er onzeker van wordt.
hij moet jou wel serieus opvatten, over sommige dingen vallen geen grapjes te maken en al helemaal niet als je je liefde daarmee kwetst
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:22 schreef Lienekien het volgende:
Wat een vervelend kereltje zeg, dat vriendje van je.
quote:
hoe oud zijn jullie?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:24 schreef muiisjj het volgende:
nou bijv. mijn acternaam maakt ie graftak van want mijn achterneef werkt bij hem en hij noemt hem zo.nou vind ik deze niet al te erg.
maar ook over me buik, ben laatste tijd ietsie dikker geworden en dat zegt ie dan en ook van die Klote opmerkingen terwijl die weet dat ik er echt mee zit.
allemaal dat soort dingen over me lichaam enso.. over van alles
Aye, opmerkingen maken over mollige lichaamsdelen bij een vrouwquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:24 schreef muiisjj het volgende:
nou bijv. mijn acternaam maakt ie graftak van want mijn achterneef werkt bij hem en hij noemt hem zo.nou vind ik deze niet al te erg.
maar ook over me buik, ben laatste tijd ietsie dikker geworden en dat zegt ie dan en ook van die Klote opmerkingen terwijl die weet dat ik er echt mee zit.
Dumpen, hij heeft geen respect voor je en zal het nooit krijgenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:24 schreef muiisjj het volgende:
Zoek een ander vriendje johquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:24 schreef muiisjj het volgende:
ik dacht echt dat jullie 16 zouden zijn. Maarja als hij na een serieus gesprek doorgaat dumpen die hapquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:25 schreef muiisjj het volgende:
ik ben 19 en hij 24..
jaa en als ik dat van ze lul zegt dat boeit hem denk ik niet zo.
maar dan blijft hij ook pesten dus dat heeft denk ik niet zo veel zin.
Gezellig om zo over je vriendin te pratenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:24 schreef muiisjj het volgende:
ik ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik dacht echt dat jullie 16 zouden zijn. Maarja als hij na een serieus gesprek doorgaat dumpen die hap
dat laatste stukquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zoek een ander vriendje joh
Er zijn nog genoeg leuke jongens die zich niet als een volslagen imbeciel gedragen
Als je hier nu al in blijft hangen zit je straks met je 19 op de bank met 2 kleine kinderen te wachten tot je vriend thuis komt die je dan alle hoeken van de kamer laat zien omdat de jus niet zo is zoals zijn moeder het altijd maakt
zeg gewoon de volgende keer dat ie zich als een 24-jarige moet gedragen, want zo kansloos als je op die leeftijd het gedrag van een 13-jarig kutpubertje hebtquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:25 schreef muiisjj het volgende:
ik ben 19 en hij 24..
jaa en als ik dat van ze lul zegt dat boeit hem denk ik niet zo.
maar dan blijft hij ook pesten dus dat heeft denk ik niet zo veel zin.
Ik dacht ook dat het over een stel pubers ging. Een vent van 24 die zo kinderachtig doet en respectloosquote:
Jij bent ook al zo'n autist?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:27 schreef Kabolter het volgende:
Zo zijn wij mannen nou eenmaal. Wij maken dingen bespreekbaar door er grapjes over te maken. En om het minder beladen te maken.
Als wij mannen er om kunnen lachen dan is het probleem de wereld uit. Dus indirect probeert hij je misschien wel te helpen.
dan zou haar mee naar de sportschool nemen nog beter zijn en minder lomp zo beledig je een vrouw alleen maarquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:27 schreef Kabolter het volgende:
Zo zijn wij mannen nou eenmaal. Wij maken dingen bespreekbaar door er grapjes over te maken. En om het minder beladen te maken.
Als wij mannen er om kunnen lachen dan is het probleem de wereld uit. Dus indirect probeert hij je misschien wel te helpen.
Spreek voor jezelf aubquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:27 schreef Kabolter het volgende:
Ja hoor, je vriendin vernederen om haar te helpen, prima relatie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:27 schreef Kabolter het volgende:
denk het ook ze schrijft als een 15 jarigequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo'n autist?De vriend van TS is gewoon achterlijk bezig.
Maar goed, ik heb nu het gevoel dat ik in een troll ben getrapt
Ik wou net zeggenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aye, opmerkingen maken over mollige lichaamsdelen bij een vrouw![]()
![]()
Hij begrijpt niets van vrouwen
Er zat een kern van waarheid in, maar die was niet echt van toepassing op dit onderwerp.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo'n autist?De vriend van TS is gewoon achterlijk bezig.
Maar goed, ik heb nu het gevoel dat ik in een troll ben getrapt
mail hem anders dit topicquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef muiisjj het volgende:
nou het lijkt af entoe echt wel kleutertje ja. en dat heb ik ook tegen hem gezegd.
maarja trekt ie niets van aan.
maar ik zal wel weer proberen te praten als die eerst volgende keer doet.
want als die het nu doet ben ik stil en weer shaggo. en dan zit hij wel weer van wat is er nou maar als ik het dan weer zeg is die weer boos enso . ken hem af entoe echt wurgen.
en ja jullie zeggen wel van maak uit enzo maar dat is niet zo makkelijk, ik wil het niet uit maken. hij moet gewoon normaal doen..
hahah ja als ik dat doe, heb ik dat gelijk weer hwhahahaha hoor hem al zeggen: wat moet je andere mensen er bij halenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
mail hem anders dit topicdan ziet ie dat iedereen het achterlijk gedrag vindt
Hij kan blijkbaar niet normaal doen en jij kan dat niet veranderen, je hebt gewoon de verkeerde vriend. Of je accepteert dat hij je blijft vernederen of je komt voor jezelf op....die twee keuzes heb je.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef muiisjj het volgende:
nou het lijkt af entoe echt wel kleutertje ja. en dat heb ik ook tegen hem gezegd.
want als die het nu doet ben ik stil en weer shaggo. en dan zit hij wel weer van wat is er nou maar als ik het dan weer zeg is die weer boos enso . ken hem af entoe echt wurgen.
en ja jullie zeggen wel van maak uit enzo maar dat is niet zo makkelijk, ik wil het niet uit maken. hij moet gewoon normaal doen..
nou hoezo afvallen ik ben niet eens zooo heeel erg dik..ben iets dikker geworden toen we wat kregen. maar om me zelf nou een vochtprop en sloop kogel te kunnen noemen.. neequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:37 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dan moet je afvallen, dan ben je in ieder geval van die grappen af?
ahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:40 schreef Cracka-ass het volgende:
[ afbeelding ]
Telkens als hij je onheus bejegend kijk je hem zo aan. Dan is het probleem zo opgelost.
Ja, en daar heeft hij niet voor getekend natuurlijk!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:40 schreef muiisjj het volgende:
[..]
nou hoezo afvallen ik ben niet eens zooo heeel erg dik..ben iets dikker geworden toen we wat kregen. maar om me zelf nou een vochtprop en sloop kogel te kunnen noemen.. nee
ja en dat doet ie nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef muiisjj het volgende:
Oh ze is dikker geworden nee dan staat haar vriend volledig in zijn recht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en daar heeft hij niet voor getekend natuurlijk!
dan gewoon dumpen die kwal, kijken of ie dan nog steeds zo hard lachtquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:37 schreef muiisjj het volgende:
[..]
hahah ja als ik dat doe, heb ik dat gelijk weer hwhahahaha hoor hem al zeggen: wat moet je andere mensen er bij halen
Quote van de dag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
dan gewoon dumpen die kwal, kijken of ie dan nog steeds zo hard lacht
waar slaat dit op als je niets beter te zeggen heb kom dan niet in dit topicquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens, als je al zo'n topic moet openen om het te vragen ben je of een troll, of moet je maar gewoon bij je liefjuh blijven
Nee, sommige mensen beweren dat ze dyslexie hebben, terwijl het eigenlijk gewoon een IQ probleem is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:52 schreef muiisjj het volgende:
[..]
tsja sommige mensen hebben dislectie
Ohjaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens, als je al zo'n topic moet openen om het te vragen ben je of een troll, of moet je maar gewoon bij je liefjuh blijven
quote:geregistreerd op: zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:18
Ja maar hij is nou eenmaal kinderachtig en daar kan jij niet tegen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:51 schreef muiisjj het volgende:
[..]
jaa als hij niet zo kinderachtig doet wel.
Maar dat doet ie dus wel dus je moet gewoon af van die vent.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:51 schreef muiisjj het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
nou het scheelt al dat ik geen kind wil:Pquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dat doet ie dus wel dus je moet gewoon af van die vent.
Stel je nou eens voor, straks krijgen jullie misschien een kindje na de bevalling ben je natuurlijk ook wat aangekomen.
Gaat ie daar ook grappig over lopen doen. Wil je dat?
dyslectie*quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:52 schreef muiisjj het volgende:
[..]
Kweek eens een ruggengraat. Je probeert op allerlei manieren eronderuit te komen met wat je werkelijk moet doen.....hem een schop onder z'n hol geven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:51 schreef muiisjj het volgende:
[..]
Maar alsnog straks wordt je hierdoor nog depri en daalt je zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:55 schreef muiisjj het volgende:
[..]
nou het scheelt al dat ik geen kind wil:P
ja en heb al geen zelf vertrouwen ..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar alsnog straks wordt je hierdoor nog depri en daalt je zelfvertrouwen.
En het enige wat hij dan zal zeggen is dat je je niet moet aanstellen.
Zo'n vriend moet je echt willen.
gewoon geen seks meer danquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:02 schreef muiisjj het volgende:
[..]
ja en heb al geen zelf vertrouwen ..
maarja eerst volgende keer blijf ik wel boos en proberen er over te praten.. kijken wat er dan gebeurt
Niet?quote:
dan doe je toch iets fout als dat niet.werktquote:
als je niets beters te zeggen wat mij kan helpen. zeg dan gewoon niets..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
Je moet maar wat eelt kweken. Emo vrouwen
Is heel nuttig en behulpzaam. Ik vind dat je wat eelt moet kweken. Misschien geen populaire mening, maar je vraagt wat je kunt doen en dat is mijn advies. Wat je ermee doet moet je helemaal zelf weten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:12 schreef muiisjj het volgende:
[..]
als je niets beters te zeggen wat mij kan helpen. zeg dan gewoon niets..
Goed dat jij het al een stuk meer nuanceert. Ik kan af en toe ook een gewaagde opmerking maken waarvan ik weet dat hij slecht kan vallen. Ik hoop dat alleen dat ze het niet te serieus neemt en er zelfs om kan lachen. Maarja, vrouwen hè. Die horen complimentjes inderdaad niet en gaan op zoek naar punten die wél negatief opgevat kunnen worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Er zat een kern van waarheid in, maar die was niet echt van toepassing op dit onderwerp.
Nu even serieus: hoe vaak heb jij het zelf over je buik en hoe vaak maakt hij er grapjes over?
Want vrouwen horen een belediging bij eenmaal wel 100x (ze zijn volgens mij uitgerust met een soort van repeatfunctie). Maak je 100x een complimentje over diezelfde buik dan hoort ze het meestal geen één keer. En als jij het er de hele tijd over hebt en zit te vissen naar complimentjes dan kan ik af en toe een goed geplaatst grapje wel begrijpen.
Stelselmatig is overigens wel zeer zwak. Ik zeg niet dat je vriend zo iemand is, maar je hebt een bepaald slag man die een vrouw graag onzeker maakt. Dat maakt de relatie voor hun een stuk makkelijker. Of je zo'n vriend wilt hebben is maar zeer de vraag,
Een meisje van 19 met een mollig figuur is anders ook behoorlijk respectloos... Naar haarzelf.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het over een stel pubers ging. Een vent van 24 die zo kinderachtig doet en respectloosOh dear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan zijn dat je jezelf teveel aantrekt van wat hij zegt. Maar zelf hou ik helemaal niet van afzeik humor. Sommige mannen maken vervelende opmerkingen, omdat ze dat gewend zijn / het normaal vinden. Net zoiets als stoeien en 'practical jokes'. Andere mannen zijn echt gevoeloos en lomp. Door het er serieus over te hebben, moet dat duidelijk worden. Als dat gesprek niet te voeren is, omdat hij het steeds in het belachelijke blijft trekken, dan kun je er beter een punt achter zetten. Echt, een arrogante lompert is niet stoer, zelfverzekerd of leuk, maar een arrogante lompert.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef muiisjj het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:27 schreef Kabolter het volgende:
fuck.. niet proberen te praten. je ZEGT hem dat je het niet leuk vindt, en als ie niet ophoudt dat hij beter weg kan gaan. dat hoeft niet eens een gesprek te zijn, je hoeft hierover niet in discussie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:02 schreef muiisjj het volgende:
[..]
ja en heb al geen zelf vertrouwen ..
maarja eerst volgende keer blijf ik wel boos en proberen er over te praten.. kijken wat er dan gebeurt
Duidelijk dit, overduidelijk zelfs. Succes met je vriendjequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:28 schreef probeer het volgende:
[..]
fuck.. niet proberen te praten. je ZEGT hem dat je het niet leuk vindt, en als ie niet ophoudt dat hij beter weg kan gaan. dat hoeft niet eens een gesprek te zijn, je hoeft hierover niet in discussie.
je hebt gewoon gelijk. zeg dat tegen hem. als ie er niets mee doet, zijn jouw gevoelens blijkbaar niet belangrijk voor hem.
Ja ik had ook een keer zo'n bloedzuiger.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:48 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Het is anders wel een leuk spelletje voor hem, elke keer weer al het emotionele uit je te halen
Precies, duidelijke taal.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:28 schreef probeer het volgende:
[..]
fuck.. niet proberen te praten. je ZEGT hem dat je het niet leuk vindt, en als ie niet ophoudt dat hij beter weg kan gaan. dat hoeft niet eens een gesprek te zijn, je hoeft hierover niet in discussie.
je hebt gewoon gelijk. zeg dat tegen hem. als ie er niets mee doet, zijn jouw gevoelens blijkbaar niet belangrijk voor hem.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Stelselmatig is overigens wel zeer zwak. Ik zeg niet dat je vriend zo iemand is, maar je hebt een bepaald slag man die een vrouw graag onzeker maakt. Dat maakt de relatie voor hun een stuk makkelijker. Of je zo'n vriend wilt hebben is maar zeer de vraag,
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:52 schreef muiisjj het volgende:
[..]
Dus je past niet bij elkaar. Want hij DOET/IS kinderachtig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:51 schreef muiisjj het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |