abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100977004
ik heb al 6 maanden met mijn vriend,en hij pest me al vanaf het begin beetje met namen noemen.
hij zei altijd dat moet je niet zo serieus op vatten.
maar het zijn wel dingen waar ik over in zit(en dat heb ik hem ook verteld), ben al heeeeel onzeker en als hij dat soort dingen gaat zeggen ken ik er helemaal niet tegen.
nu heb ik al en tijd gewoon niets gezegd maar ik word er nu gewoon echt te chagrijnig van, als het zo door gaat vind ik deze relatie niet leuk meer.
terwijl ik gek op hem ben.
en het is niet alleen met namen noemen, het is ook afentoe hoe die doet.

HELP wat moet ik doen.. als ik zeg dat ie er mee moet kappen zegt ie weer van niet serieus opvatten, en dan wordt hij wee boos op mij.
alleen serieuze reacties graag
pi_100977053
quote:
8s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:19 schreef muiisjj het volgende:
ik heb al 6 maanden met mijn vriend,en hij pest me al vanaf het begin beetje met namen noemen.
hij zei altijd dat moet je niet zo serieus op vatten.
maar het zijn wel dingen waar ik over in zit(en dat heb ik hem ook verteld), ben al heeeeel onzeker en als hij dat soort dingen gaat zeggen ken ik er helemaal niet tegen.
nu heb ik al en tijd gewoon niets gezegd maar ik word er nu gewoon echt te chagrijnig van, als het zo door gaat vind ik deze relatie niet leuk meer.
terwijl ik gek op hem ben.
en het is niet alleen met namen noemen, het is ook afentoe hoe die doet.

HELP wat moet ik doen.. als ik zeg dat ie er mee moet kappen zegt ie weer van niet serieus opvatten, en dan wordt hij wee boos op mij.
wat zegt ie zoal dan?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_100977054
Zeg dat je het niet leuk vindt en dat je er onzeker van wordt.
hij moet jou wel serieus opvatten, over sommige dingen vallen geen grapjes te maken en al helemaal niet als je je liefde daarmee kwetst
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:22:12 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_100977072
Wat een vervelend kereltje zeg, dat vriendje van je.
The love you take is equal to the love you make.
pi_100977081
*Mijn vriend

Hoe oud ben je? En wat zegt hij dan?
Zeggen dat ie zn mond moet houden of dat ie anders een ander meisje kan gaan zoeken
Ik zie echt niet waarom je dit over je heen moet laten gaan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_100977085
Zeg je toch gewoon een keer bij zijn vrienden dat die een kleine lul heeft ofzo.
Ik zwaai naar dieren.
pi_100977088
Zeggen dat jij wel serieus bent met je klachten....als hij het dan nog niet wil snappen dan de relatie maar eens een tijdje op een laag pitje zetten om het tot hem te laten doordringen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_100977094
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:21 schreef Danbo het volgende:
Zeg dat je het niet leuk vindt en dat je er onzeker van wordt.
hij moet jou wel serieus opvatten, over sommige dingen vallen geen grapjes te maken en al helemaal niet als je je liefde daarmee kwetst
En als hij dat niet snapt is het gewoon een kinderachtige lul.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100977097
Waarom doe je jezelf zoveel pijn, ga gewoon bij hem weg als je je gepest voelt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:23:07 #10
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_100977098
Als ik Jou was zou ik gewoon eens met hem praten. Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_100977101
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:22 schreef Lienekien het volgende:
Wat een vervelend kereltje zeg, dat vriendje van je.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:21 schreef DuTank het volgende:

[..]

wat zegt ie zoal dan?
pi_100977139
nou bijv. mijn acternaam maakt ie graftak van want mijn achterneef werkt bij hem en hij noemt hem zo.nou vind ik deze niet al te erg.
maar ook over me buik, ben laatste tijd ietsie dikker geworden en dat zegt ie dan en ook van die Klote opmerkingen terwijl die weet dat ik er echt mee zit.
allemaal dat soort dingen over me lichaam enso.. over van alles
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:25:13 #13
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_100977159
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:24 schreef muiisjj het volgende:
nou bijv. mijn acternaam maakt ie graftak van want mijn achterneef werkt bij hem en hij noemt hem zo.nou vind ik deze niet al te erg.
maar ook over me buik, ben laatste tijd ietsie dikker geworden en dat zegt ie dan en ook van die Klote opmerkingen terwijl die weet dat ik er echt mee zit.
hoe oud zijn jullie?
pi_100977169
quote:
Aye, opmerkingen maken over mollige lichaamsdelen bij een vrouw :X :X :X
Hij begrijpt niets van vrouwen _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100977173
quote:
Dumpen, hij heeft geen respect voor je en zal het nooit krijgen
pi_100977174
ik ben 19 en hij 24..
jaa en als ik dat van ze lul zegt dat boeit hem denk ik niet zo.
maar dan blijft hij ook pesten dus dat heeft denk ik niet zo veel zin.
pi_100977180
Begin eens (weer) met er gewoon wat van te zeggen. Durf boos te worden.

ninja edit:
En wordt eens boos voordat hij dat wordt

Trouwens, opmerkelijk dat iemand zoiets bij een partner durft te flikken
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_100977197
quote:
Zoek een ander vriendje joh
Er zijn nog genoeg leuke jongens die zich niet als een volslagen imbeciel gedragen

Als je hier nu al in blijft hangen zit je straks met je 19 op de bank met 2 kleine kinderen te wachten tot je vriend thuis komt die je dan alle hoeken van de kamer laat zien omdat de jus niet zo is zoals zijn moeder het altijd maakt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:26:44 #19
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_100977199
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:25 schreef muiisjj het volgende:
ik ben 19 en hij 24..
ik dacht echt dat jullie 16 zouden zijn. Maarja als hij na een serieus gesprek doorgaat dumpen die hap
pi_100977202
quote:
Gezellig om zo over je vriendin te praten :{ ...ja, hebt echt een toppertje uitgezocht. }:| Maak hem duidelijk dat het je serieus is en als hij niet wil luisteren....dumpen die hap. :{w
Optimist tot in de kist
pi_100977216
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:26 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

ik dacht echt dat jullie 16 zouden zijn. Maarja als hij na een serieus gesprek doorgaat dumpen die hap
ik ook :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:27:18 #22
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_100977222
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Zoek een ander vriendje joh
Er zijn nog genoeg leuke jongens die zich niet als een volslagen imbeciel gedragen

Als je hier nu al in blijft hangen zit je straks met je 19 op de bank met 2 kleine kinderen te wachten tot je vriend thuis komt die je dan alle hoeken van de kamer laat zien omdat de jus niet zo is zoals zijn moeder het altijd maakt
dat laatste stuk _O-
pi_100977236
quote:
ik ben 19 en hij 24..
zeg gewoon de volgende keer dat ie zich als een 24-jarige moet gedragen, want zo kansloos als je op die leeftijd het gedrag van een 13-jarig kutpubertje hebt :')
pi_100977238
Zo zijn wij mannen nou eenmaal. Wij maken dingen bespreekbaar door er grapjes over te maken. En om het minder beladen te maken.

Als wij mannen er om kunnen lachen dan is het probleem de wereld uit. Dus indirect probeert hij je misschien wel te helpen.
pi_100977251
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:27 schreef rhubarbje het volgende:

ik ook :')
Ik dacht ook dat het over een stel pubers ging. Een vent van 24 die zo kinderachtig doet en respectloos :X Oh dear.
pi_100977265
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:27 schreef Kabolter het volgende:
Zo zijn wij mannen nou eenmaal. Wij maken dingen bespreekbaar door er grapjes over te maken. En om het minder beladen te maken.

Als wij mannen er om kunnen lachen dan is het probleem de wereld uit. Dus indirect probeert hij je misschien wel te helpen.
Jij bent ook al zo'n autist? :') De vriend van TS is gewoon achterlijk bezig.
Maar goed, ik heb nu het gevoel dat ik in een troll ben getrapt :')
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:28:53 #27
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_100977268
quote:

dan zou haar mee naar de sportschool nemen nog beter zijn en minder lomp zo beledig je een vrouw alleen maar :{w
pi_100977291
quote:

Spreek voor jezelf aub :{w
pi_100977294
quote:

Ja hoor, je vriendin vernederen om haar te helpen, prima relatie. :')
Optimist tot in de kist
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:30:06 #30
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_100977304
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:28 schreef DuTank het volgende:

[..]

denk het ook ze schrijft als een 15 jarige
pi_100977305
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Aye, opmerkingen maken over mollige lichaamsdelen bij een vrouw :X :X :X
Hij begrijpt niets van vrouwen _O-
Ik wou net zeggen _O-
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_100977356
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:30 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen _O-
ze moeten maar een dikke huid kweken voor dat soort opmerkingen :{w

ow.. wacht.....
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:33:37 #33
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100977389
Kom voor jezelf op... als ik iets tegen mn ex zei wat ze niet leuk vond, dan liet ze het ook duidelijk weten.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_100977413
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:28 schreef DuTank het volgende:

[..]

Er zat een kern van waarheid in, maar die was niet echt van toepassing op dit onderwerp.

Nu even serieus: hoe vaak heb jij het zelf over je buik en hoe vaak maakt hij er grapjes over?
Want vrouwen horen een belediging bij eenmaal wel 100x (ze zijn volgens mij uitgerust met een soort van repeatfunctie). Maak je 100x een complimentje over diezelfde buik dan hoort ze het meestal geen één keer. En als jij het er de hele tijd over hebt en zit te vissen naar complimentjes dan kan ik af en toe een goed geplaatst grapje wel begrijpen.

Stelselmatig is overigens wel zeer zwak. Ik zeg niet dat je vriend zo iemand is, maar je hebt een bepaald slag man die een vrouw graag onzeker maakt. Dat maakt de relatie voor hun een stuk makkelijker. Of je zo'n vriend wilt hebben is maar zeer de vraag,
pi_100977417
Misschien moet je nog iets duidelijker zijn?
Gewoon je mond open trekken
pi_100977428
nou het lijkt af entoe echt wel kleutertje ja. en dat heb ik ook tegen hem gezegd.
maarja trekt ie niets van aan.
maar ik zal wel weer proberen te praten als die eerst volgende keer doet.
want als die het nu doet ben ik stil en weer shaggo. en dan zit hij wel weer van wat is er nou maar als ik het dan weer zeg is die weer boos enso . ken hem af entoe echt wurgen.

en ja jullie zeggen wel van maak uit enzo maar dat is niet zo makkelijk, ik wil het niet uit maken. hij moet gewoon normaal doen..
pi_100977449
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef muiisjj het volgende:
nou het lijkt af entoe echt wel kleutertje ja. en dat heb ik ook tegen hem gezegd.
want als die het nu doet ben ik stil en weer shaggo. en dan zit hij wel weer van wat is er nou maar als ik het dan weer zeg is die weer boos enso . ken hem af entoe echt wurgen.

en ja jullie zeggen wel van maak uit enzo maar dat is niet zo makkelijk, ik wil het niet uit maken. hij moet gewoon normaal doen..
mail hem anders dit topic :') dan ziet ie dat iedereen het achterlijk gedrag vindt
pi_100977489
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:35 schreef DuTank het volgende:

[..]

mail hem anders dit topic :') dan ziet ie dat iedereen het achterlijk gedrag vindt
hahah ja als ik dat doe, heb ik dat gelijk weer hwhahahaha hoor hem al zeggen: wat moet je andere mensen er bij halen
pi_100977491
Nou, dan moet je afvallen, dan ben je in ieder geval van die grappen af?
Ja doei.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:37:53 #40
353212 Mathiaaas
Eetbaar & Knuffelbaar
pi_100977494
praten mijn beste.
En ook nog een Belg.
pi_100977533
quote:

Hij kan blijkbaar niet normaal doen en jij kan dat niet veranderen, je hebt gewoon de verkeerde vriend. Of je accepteert dat hij je blijft vernederen of je komt voor jezelf op....die twee keuzes heb je. :P
Optimist tot in de kist
pi_100977548
Sorry hoor, maar als hij boos gaat worden omdat het je kwetst, elke keer, dan is het een onbehouwen lul. Een beetje empathie zou hem sieren.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_100977571

Telkens als hij je onheus bejegend kijk je hem zo aan. Dan is het probleem zo opgelost.
pi_100977576
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:37 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dan moet je afvallen, dan ben je in ieder geval van die grappen af?
nou hoezo afvallen ik ben niet eens zooo heeel erg dik..ben iets dikker geworden toen we wat kregen. maar om me zelf nou een vochtprop en sloop kogel te kunnen noemen.. nee
pi_100977583
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:40 schreef Cracka-ass het volgende:
[ afbeelding ]

Telkens als hij je onheus bejegend kijk je hem zo aan. Dan is het probleem zo opgelost.
ahahahahahahahahahahahahahaha
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:43:12 #46
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100977638
Heel simpel de volgende keer dat ie het doet in een tirade ontsteken dat hij er mee moet ophouden of moet oprotten. Bij dit soort types moet je de harde hand hanteren want ze denken dat ze grappig zijn.

Als je hem even apart neemt en zegt dat je het erg vind zal hij blijven zeggen dat je je aanstelt en dan het maar een grap is.

Maar om eerlijk te zijn had ik zo'n botte hark allang gedumpt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_100977659
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:40 schreef muiisjj het volgende:

[..]

nou hoezo afvallen ik ben niet eens zooo heeel erg dik..ben iets dikker geworden toen we wat kregen. maar om me zelf nou een vochtprop en sloop kogel te kunnen noemen.. nee
Ja, en daar heeft hij niet voor getekend natuurlijk!
Ja doei.
pi_100977687
quote:

ja en dat doet ie niet
en jij zet er geen consequenties tegen over

dus zeg gewoon tegen hem: normaal doen of ik zoek een ander
(en dan ook echt een ander gaan zoeken)
tadaaa opgelost
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:45:44 #49
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100977700
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, en daar heeft hij niet voor getekend natuurlijk!
Oh ze is dikker geworden nee dan staat haar vriend volledig in zijn recht.
Niet dus :')
C'est la vie
pi_100977712
Zie mijn PI's :')
Ja doei.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:46:23 #51
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_100977724
Ik stopte met lezen bij 'me' :')
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_100977726
Passen jullie wel bij elkaar? :')
pi_100977787
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:37 schreef muiisjj het volgende:

[..]

hahah ja als ik dat doe, heb ik dat gelijk weer hwhahahaha hoor hem al zeggen: wat moet je andere mensen er bij halen
dan gewoon dumpen die kwal, kijken of ie dan nog steeds zo hard lacht
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:49:46 #54
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100977810
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:49 schreef DuTank het volgende:

[..]

dan gewoon dumpen die kwal, kijken of ie dan nog steeds zo hard lacht
Quote van de dag.
C'est la vie
pi_100977822
Overigens, als je al zo'n topic moet openen om het te vragen ben je of een troll, of moet je maar gewoon bij je liefjuh blijven ^O^
Ja doei.
pi_100977840
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens, als je al zo'n topic moet openen om het te vragen ben je of een troll, of moet je maar gewoon bij je liefjuh blijven ^O^
waar slaat dit op als je niets beter te zeggen heb kom dan niet in dit topic
pi_100977862
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Passen jullie wel bij elkaar? :')
jaa als hij niet zo kinderachtig doet wel.
pi_100977884
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:46 schreef Joosterd het volgende:
Ik stopte met lezen bij 'me' :')
tsja sommige mensen hebben dislectie ;)
pi_100977911
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:52 schreef muiisjj het volgende:

[..]

Nee, sommige mensen beweren dat ze dyslexie hebben, terwijl het eigenlijk gewoon een IQ probleem is.
Ron Paul 2012
pi_100977916
quote:
Ohja
Dit maakt ook al veel duidelijk:
quote:

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2011 18:53:28 ]
pi_100977930
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:51 schreef muiisjj het volgende:

[..]

Ja maar hij is nou eenmaal kinderachtig en daar kan jij niet tegen.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:54:04 #62
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100977934
quote:

[..]

Maar dat doet ie dus wel dus je moet gewoon af van die vent.
Stel je nou eens voor, straks krijgen jullie misschien een kindje na de bevalling ben je natuurlijk ook wat aangekomen.

Gaat ie daar ook grappig over lopen doen. Wil je dat?
C'est la vie
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:54:20 #63
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_100977941
quote:
pi_100977990
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar dat doet ie dus wel dus je moet gewoon af van die vent.
Stel je nou eens voor, straks krijgen jullie misschien een kindje na de bevalling ben je natuurlijk ook wat aangekomen.

Gaat ie daar ook grappig over lopen doen. Wil je dat?
nou het scheelt al dat ik geen kind wil:P
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:56:28 #65
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_100978006
quote:

[..]

dyslectie*

Altijd maar weer alles daar op afschuiven :')
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_100978042
quote:

[..]

Kweek eens een ruggengraat. Je probeert op allerlei manieren eronderuit te komen met wat je werkelijk moet doen.....hem een schop onder z'n hol geven. :P
Optimist tot in de kist
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:58:14 #67
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100978062
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:55 schreef muiisjj het volgende:

[..]

nou het scheelt al dat ik geen kind wil:P
Maar alsnog straks wordt je hierdoor nog depri en daalt je zelfvertrouwen.
En het enige wat hij dan zal zeggen is dat je je niet moet aanstellen.

Zo'n vriend moet je echt willen. :')
C'est la vie
pi_100978177
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar alsnog straks wordt je hierdoor nog depri en daalt je zelfvertrouwen.
En het enige wat hij dan zal zeggen is dat je je niet moet aanstellen.

Zo'n vriend moet je echt willen. :')
ja en heb al geen zelf vertrouwen ..
maarja eerst volgende keer blijf ik wel boos en proberen er over te praten.. kijken wat er dan gebeurt
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:03:35 #69
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_100978210
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 19:02 schreef muiisjj het volgende:

[..]

maarja eerst volgende keer blijf ik wel boos en proberen er over te praten.. kijken wat er dan gebeurt
gewoon geen seks meer dan :')
pi_100978264
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 19:03 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

gewoon geen seks meer dan :')
ahaha hhelpt niet.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:06:04 #71
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100978283
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 19:05 schreef muiisjj het volgende:

[..]

ahaha hhelpt niet.
Niet?
Daar gaat je troef.
C'est la vie
pi_100978414
Je moet maar wat eelt kweken. Emo vrouwen :{w
Ja nee
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:11:54 #73
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_100978462
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 19:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Niet?
Daar gaat je troef.
dan doe je toch iets fout als dat niet.werkt
pi_100978491
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 19:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
Je moet maar wat eelt kweken. Emo vrouwen :{w
als je niets beters te zeggen wat mij kan helpen. zeg dan gewoon niets.. ;)
pi_100978634
nou ik ga zo meteen weg.. ben benieuwd hoe het gaat vanaf vanavond.
ik blijf gewoon me bek open trekken en ik zie wel hoe het loopt.. bedankt voor de reacties....
pi_100978670
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 19:12 schreef muiisjj het volgende:

[..]

als je niets beters te zeggen wat mij kan helpen. zeg dan gewoon niets.. ;)
Is heel nuttig en behulpzaam. Ik vind dat je wat eelt moet kweken. Misschien geen populaire mening, maar je vraagt wat je kunt doen en dat is mijn advies. Wat je ermee doet moet je helemaal zelf weten.
Ja nee
pi_100978882
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Er zat een kern van waarheid in, maar die was niet echt van toepassing op dit onderwerp.

Nu even serieus: hoe vaak heb jij het zelf over je buik en hoe vaak maakt hij er grapjes over?
Want vrouwen horen een belediging bij eenmaal wel 100x (ze zijn volgens mij uitgerust met een soort van repeatfunctie). Maak je 100x een complimentje over diezelfde buik dan hoort ze het meestal geen één keer. En als jij het er de hele tijd over hebt en zit te vissen naar complimentjes dan kan ik af en toe een goed geplaatst grapje wel begrijpen.

Stelselmatig is overigens wel zeer zwak. Ik zeg niet dat je vriend zo iemand is, maar je hebt een bepaald slag man die een vrouw graag onzeker maakt. Dat maakt de relatie voor hun een stuk makkelijker. Of je zo'n vriend wilt hebben is maar zeer de vraag,
Goed dat jij het al een stuk meer nuanceert. Ik kan af en toe ook een gewaagde opmerking maken waarvan ik weet dat hij slecht kan vallen. Ik hoop dat alleen dat ze het niet te serieus neemt en er zelfs om kan lachen. Maarja, vrouwen hè. Die horen complimentjes inderdaad niet en gaan op zoek naar punten die wél negatief opgevat kunnen worden.

Overigens wel goed van TS om gelijk duidelijk te maken dat je die opmerkingen niet leuk vindt. Doe dit dan ook gelijk als hij die opmerkingen maakt en niet een tijd later. Dan druk je hem gelijk op de feiten en geef je hem kans het te nuanceren. Ik kan me niet voorstellen dat hij het zo lomp bedoelt als jij het opvat.

En opmerkingen over gewicht zijn bij vrouwen in 9 van de 10 gevallen natuurlijk fout, maar kom op hé, TS komt ergens ook wel over alsof ze gewoon bijzonder onzeker is. Door zo iemand met fluwelen handschoentjes aan te pakken wordt ze niet zekerder.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_100978955
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat het over een stel pubers ging. Een vent van 24 die zo kinderachtig doet en respectloos :X Oh dear.
Een meisje van 19 met een mollig figuur is anders ook behoorlijk respectloos... Naar haarzelf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100980640
quote:

Het kan zijn dat je jezelf teveel aantrekt van wat hij zegt. Maar zelf hou ik helemaal niet van afzeik humor. Sommige mannen maken vervelende opmerkingen, omdat ze dat gewend zijn / het normaal vinden. Net zoiets als stoeien en 'practical jokes'. Andere mannen zijn echt gevoeloos en lomp. Door het er serieus over te hebben, moet dat duidelijk worden. Als dat gesprek niet te voeren is, omdat hij het steeds in het belachelijke blijft trekken, dan kun je er beter een punt achter zetten. Echt, een arrogante lompert is niet stoer, zelfverzekerd of leuk, maar een arrogante lompert.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 20-08-2011 22:49:32 ]
The view from nowhere.
pi_100982233
Tokkie(s).
pi_100982334
Bij mij werkt één woord zeer effectief in dit soort situaties: Pardon?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:40:38 #82
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_100982527
als ie slaapt hem met een voorbinddildo in z'n bips nemen en daar een filmpje van maken en hem daarmee chanteren.

wat een bokkelul. een grapje is leuk, maar hij moet er niet mee door blijven gaan...
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:05:47 #83
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_100983268
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:56 schreef Joosterd het volgende:

[..]

dyslectie*

lysdexie**
pi_100983880
quote:

:') nee dan ben je gewoon een klootzak
"Pools are perfect for holding water"
pi_100983925
"Ik vind dit niet leuk, je kwetst me echt met dat soort opmerkingen, en als je niet normaal kan doen kun je maar beter oprotten"

hoe lastig is dit.. echt waar.. het is je vriendje..
pi_100983962
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 19:02 schreef muiisjj het volgende:

[..]

fuck.. niet proberen te praten. je ZEGT hem dat je het niet leuk vindt, en als ie niet ophoudt dat hij beter weg kan gaan. dat hoeft niet eens een gesprek te zijn, je hoeft hierover niet in discussie.

je hebt gewoon gelijk. zeg dat tegen hem. als ie er niets mee doet, zijn jouw gevoelens blijkbaar niet belangrijk voor hem.
pi_100984254
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:28 schreef probeer het volgende:

[..]

fuck.. niet proberen te praten. je ZEGT hem dat je het niet leuk vindt, en als ie niet ophoudt dat hij beter weg kan gaan. dat hoeft niet eens een gesprek te zijn, je hoeft hierover niet in discussie.

je hebt gewoon gelijk. zeg dat tegen hem. als ie er niets mee doet, zijn jouw gevoelens blijkbaar niet belangrijk voor hem.
Duidelijk dit, overduidelijk zelfs. Succes met je vriendje
Rustig aan.
pi_100984437
Pesten doe je op de kleuterschool.

Ik zou zeggen dat ie je niet kan bevredigen met zijn 3 cm op een feestje waar al zijn vrienden bij zijn.
pi_100984491
Ja, vuur met vuur bestrijde goed man, gooi er meteen wat olie bij.

Nee dus, als hij je blijft pesten ondanks het feit dat je hebt aangegeven het niet te waarderen moet je jezelf af gaan vragen of hij je wel waard is. Hij toont erg weinig respect...
pi_100988681
Gewoon nonchalant reageren op het moment dat ie je weer ''pest'', of hem duidelijk laten maken dat je er niet van bent gediend. Het is anders wel een leuk spelletje voor hem, elke keer weer al het emotionele uit je te halen >:)
wil je erover praten...?
  zondag 21 augustus 2011 @ 00:49:47 #91
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_100988742
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 00:48 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Het is anders wel een leuk spelletje voor hem, elke keer weer al het emotionele uit je te halen >:)
Ja ik had ook een keer zo'n bloedzuiger. :r
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_100989880
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:28 schreef probeer het volgende:

[..]

Precies, duidelijke taal.
pi_100990197
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef Kabolter het volgende:

[..]

pi_100990348
Iemand die echt om je geeft zou meteen stoppen als hij ziet dat zijn gedrag je pijn doet.
pi_100994668
Volgende keer ze ik het hem dat ie er echt mee moet kappen. En wat het bij moj doet.ik had er eigenlijk gister al 1 verwacht maar wonder boven wonder heb ik nog niets gehoord. Ik had er in het begin gelijk al gezegd dat ik het niet leuk vindt. En daarna nog een paar keer en daarna nooit meer in de hoop dat als ik niet reageer dat ie er mee zou stoppen. Maarja we zullen zien of hij er mee gestopt ie is hahah ^O^
pi_100994813
me vriend :')
pi_100994836
quote:
ik ben 19 en hij 24..

_O- _O- _O-

Ik hoop dat dit geen serieus topic is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_100994857
quote:

[..]

:|W :|W :|W
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 21 augustus 2011 @ 10:31:57 #99
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_100994885
Volgens mij is dit een troll. Anders.... _O-
pi_100994911
quote:

[..]

Dus je past niet bij elkaar. Want hij DOET/IS kinderachtig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')