Is heel nuttig en behulpzaam. Ik vind dat je wat eelt moet kweken. Misschien geen populaire mening, maar je vraagt wat je kunt doen en dat is mijn advies. Wat je ermee doet moet je helemaal zelf weten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:12 schreef muiisjj het volgende:
[..]
als je niets beters te zeggen wat mij kan helpen. zeg dan gewoon niets..
Goed dat jij het al een stuk meer nuanceert. Ik kan af en toe ook een gewaagde opmerking maken waarvan ik weet dat hij slecht kan vallen. Ik hoop dat alleen dat ze het niet te serieus neemt en er zelfs om kan lachen. Maarja, vrouwen hè. Die horen complimentjes inderdaad niet en gaan op zoek naar punten die wél negatief opgevat kunnen worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Er zat een kern van waarheid in, maar die was niet echt van toepassing op dit onderwerp.
Nu even serieus: hoe vaak heb jij het zelf over je buik en hoe vaak maakt hij er grapjes over?
Want vrouwen horen een belediging bij eenmaal wel 100x (ze zijn volgens mij uitgerust met een soort van repeatfunctie). Maak je 100x een complimentje over diezelfde buik dan hoort ze het meestal geen één keer. En als jij het er de hele tijd over hebt en zit te vissen naar complimentjes dan kan ik af en toe een goed geplaatst grapje wel begrijpen.
Stelselmatig is overigens wel zeer zwak. Ik zeg niet dat je vriend zo iemand is, maar je hebt een bepaald slag man die een vrouw graag onzeker maakt. Dat maakt de relatie voor hun een stuk makkelijker. Of je zo'n vriend wilt hebben is maar zeer de vraag,
Een meisje van 19 met een mollig figuur is anders ook behoorlijk respectloos... Naar haarzelf.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het over een stel pubers ging. Een vent van 24 die zo kinderachtig doet en respectloosOh dear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan zijn dat je jezelf teveel aantrekt van wat hij zegt. Maar zelf hou ik helemaal niet van afzeik humor. Sommige mannen maken vervelende opmerkingen, omdat ze dat gewend zijn / het normaal vinden. Net zoiets als stoeien en 'practical jokes'. Andere mannen zijn echt gevoeloos en lomp. Door het er serieus over te hebben, moet dat duidelijk worden. Als dat gesprek niet te voeren is, omdat hij het steeds in het belachelijke blijft trekken, dan kun je er beter een punt achter zetten. Echt, een arrogante lompert is niet stoer, zelfverzekerd of leuk, maar een arrogante lompert.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef muiisjj het volgende:
nou het lijkt af entoe echt wel kleutertje ja. en dat heb ik ook tegen hem gezegd.
maarja trekt ie niets van aan.
maar ik zal wel weer proberen te praten als die eerst volgende keer doet.
want als die het nu doet ben ik stil en weer shaggo. en dan zit hij wel weer van wat is er nou maar als ik het dan weer zeg is die weer boos enso . ken hem af entoe echt wurgen.
en ja jullie zeggen wel van maak uit enzo maar dat is niet zo makkelijk, ik wil het niet uit maken. hij moet gewoon normaal doen..
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:27 schreef Kabolter het volgende:
Zo zijn wij mannen nou eenmaal. Wij maken dingen bespreekbaar door er grapjes over te maken. En om het minder beladen te maken.
Als wij mannen er om kunnen lachen dan is het probleem de wereld uit. Dus indirect probeert hij je misschien wel te helpen.
fuck.. niet proberen te praten. je ZEGT hem dat je het niet leuk vindt, en als ie niet ophoudt dat hij beter weg kan gaan. dat hoeft niet eens een gesprek te zijn, je hoeft hierover niet in discussie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:02 schreef muiisjj het volgende:
[..]
ja en heb al geen zelf vertrouwen ..
maarja eerst volgende keer blijf ik wel boos en proberen er over te praten.. kijken wat er dan gebeurt
Duidelijk dit, overduidelijk zelfs. Succes met je vriendjequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:28 schreef probeer het volgende:
[..]
fuck.. niet proberen te praten. je ZEGT hem dat je het niet leuk vindt, en als ie niet ophoudt dat hij beter weg kan gaan. dat hoeft niet eens een gesprek te zijn, je hoeft hierover niet in discussie.
je hebt gewoon gelijk. zeg dat tegen hem. als ie er niets mee doet, zijn jouw gevoelens blijkbaar niet belangrijk voor hem.
Ja ik had ook een keer zo'n bloedzuiger.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:48 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Het is anders wel een leuk spelletje voor hem, elke keer weer al het emotionele uit je te halen
Precies, duidelijke taal.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:28 schreef probeer het volgende:
[..]
fuck.. niet proberen te praten. je ZEGT hem dat je het niet leuk vindt, en als ie niet ophoudt dat hij beter weg kan gaan. dat hoeft niet eens een gesprek te zijn, je hoeft hierover niet in discussie.
je hebt gewoon gelijk. zeg dat tegen hem. als ie er niets mee doet, zijn jouw gevoelens blijkbaar niet belangrijk voor hem.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Stelselmatig is overigens wel zeer zwak. Ik zeg niet dat je vriend zo iemand is, maar je hebt een bepaald slag man die een vrouw graag onzeker maakt. Dat maakt de relatie voor hun een stuk makkelijker. Of je zo'n vriend wilt hebben is maar zeer de vraag,
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:52 schreef muiisjj het volgende:
[..]
tsja sommige mensen hebben dislectie
Dus je past niet bij elkaar. Want hij DOET/IS kinderachtig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:51 schreef muiisjj het volgende:
[..]
jaa als hij niet zo kinderachtig doet wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |