abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100978670
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 19:12 schreef muiisjj het volgende:

[..]

als je niets beters te zeggen wat mij kan helpen. zeg dan gewoon niets.. ;)
Is heel nuttig en behulpzaam. Ik vind dat je wat eelt moet kweken. Misschien geen populaire mening, maar je vraagt wat je kunt doen en dat is mijn advies. Wat je ermee doet moet je helemaal zelf weten.
Ja nee
pi_100978882
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Er zat een kern van waarheid in, maar die was niet echt van toepassing op dit onderwerp.

Nu even serieus: hoe vaak heb jij het zelf over je buik en hoe vaak maakt hij er grapjes over?
Want vrouwen horen een belediging bij eenmaal wel 100x (ze zijn volgens mij uitgerust met een soort van repeatfunctie). Maak je 100x een complimentje over diezelfde buik dan hoort ze het meestal geen één keer. En als jij het er de hele tijd over hebt en zit te vissen naar complimentjes dan kan ik af en toe een goed geplaatst grapje wel begrijpen.

Stelselmatig is overigens wel zeer zwak. Ik zeg niet dat je vriend zo iemand is, maar je hebt een bepaald slag man die een vrouw graag onzeker maakt. Dat maakt de relatie voor hun een stuk makkelijker. Of je zo'n vriend wilt hebben is maar zeer de vraag,
Goed dat jij het al een stuk meer nuanceert. Ik kan af en toe ook een gewaagde opmerking maken waarvan ik weet dat hij slecht kan vallen. Ik hoop dat alleen dat ze het niet te serieus neemt en er zelfs om kan lachen. Maarja, vrouwen hè. Die horen complimentjes inderdaad niet en gaan op zoek naar punten die wél negatief opgevat kunnen worden.

Overigens wel goed van TS om gelijk duidelijk te maken dat je die opmerkingen niet leuk vindt. Doe dit dan ook gelijk als hij die opmerkingen maakt en niet een tijd later. Dan druk je hem gelijk op de feiten en geef je hem kans het te nuanceren. Ik kan me niet voorstellen dat hij het zo lomp bedoelt als jij het opvat.

En opmerkingen over gewicht zijn bij vrouwen in 9 van de 10 gevallen natuurlijk fout, maar kom op hé, TS komt ergens ook wel over alsof ze gewoon bijzonder onzeker is. Door zo iemand met fluwelen handschoentjes aan te pakken wordt ze niet zekerder.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_100978955
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat het over een stel pubers ging. Een vent van 24 die zo kinderachtig doet en respectloos :X Oh dear.
Een meisje van 19 met een mollig figuur is anders ook behoorlijk respectloos... Naar haarzelf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100980640
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef muiisjj het volgende:
nou het lijkt af entoe echt wel kleutertje ja. en dat heb ik ook tegen hem gezegd.
maarja trekt ie niets van aan.
maar ik zal wel weer proberen te praten als die eerst volgende keer doet.
want als die het nu doet ben ik stil en weer shaggo. en dan zit hij wel weer van wat is er nou maar als ik het dan weer zeg is die weer boos enso . ken hem af entoe echt wurgen.

en ja jullie zeggen wel van maak uit enzo maar dat is niet zo makkelijk, ik wil het niet uit maken. hij moet gewoon normaal doen..
Het kan zijn dat je jezelf teveel aantrekt van wat hij zegt. Maar zelf hou ik helemaal niet van afzeik humor. Sommige mannen maken vervelende opmerkingen, omdat ze dat gewend zijn / het normaal vinden. Net zoiets als stoeien en 'practical jokes'. Andere mannen zijn echt gevoeloos en lomp. Door het er serieus over te hebben, moet dat duidelijk worden. Als dat gesprek niet te voeren is, omdat hij het steeds in het belachelijke blijft trekken, dan kun je er beter een punt achter zetten. Echt, een arrogante lompert is niet stoer, zelfverzekerd of leuk, maar een arrogante lompert.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 20-08-2011 22:49:32 ]
The view from nowhere.
pi_100982233
Tokkie(s).
pi_100982334
Bij mij werkt één woord zeer effectief in dit soort situaties: Pardon?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:40:38 #82
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_100982527
als ie slaapt hem met een voorbinddildo in z'n bips nemen en daar een filmpje van maken en hem daarmee chanteren.

wat een bokkelul. een grapje is leuk, maar hij moet er niet mee door blijven gaan...
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:05:47 #83
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_100983268
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:56 schreef Joosterd het volgende:

[..]

dyslectie*

lysdexie**
pi_100983880
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:27 schreef Kabolter het volgende:
Zo zijn wij mannen nou eenmaal. Wij maken dingen bespreekbaar door er grapjes over te maken. En om het minder beladen te maken.

Als wij mannen er om kunnen lachen dan is het probleem de wereld uit. Dus indirect probeert hij je misschien wel te helpen.
:') nee dan ben je gewoon een klootzak
"Pools are perfect for holding water"
pi_100983925
"Ik vind dit niet leuk, je kwetst me echt met dat soort opmerkingen, en als je niet normaal kan doen kun je maar beter oprotten"

hoe lastig is dit.. echt waar.. het is je vriendje..
pi_100983962
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 19:02 schreef muiisjj het volgende:

[..]

ja en heb al geen zelf vertrouwen ..
maarja eerst volgende keer blijf ik wel boos en proberen er over te praten.. kijken wat er dan gebeurt
fuck.. niet proberen te praten. je ZEGT hem dat je het niet leuk vindt, en als ie niet ophoudt dat hij beter weg kan gaan. dat hoeft niet eens een gesprek te zijn, je hoeft hierover niet in discussie.

je hebt gewoon gelijk. zeg dat tegen hem. als ie er niets mee doet, zijn jouw gevoelens blijkbaar niet belangrijk voor hem.
pi_100984254
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:28 schreef probeer het volgende:

[..]

fuck.. niet proberen te praten. je ZEGT hem dat je het niet leuk vindt, en als ie niet ophoudt dat hij beter weg kan gaan. dat hoeft niet eens een gesprek te zijn, je hoeft hierover niet in discussie.

je hebt gewoon gelijk. zeg dat tegen hem. als ie er niets mee doet, zijn jouw gevoelens blijkbaar niet belangrijk voor hem.
Duidelijk dit, overduidelijk zelfs. Succes met je vriendje
Rustig aan.
pi_100984437
Pesten doe je op de kleuterschool.

Ik zou zeggen dat ie je niet kan bevredigen met zijn 3 cm op een feestje waar al zijn vrienden bij zijn.
pi_100984491
Ja, vuur met vuur bestrijde goed man, gooi er meteen wat olie bij.

Nee dus, als hij je blijft pesten ondanks het feit dat je hebt aangegeven het niet te waarderen moet je jezelf af gaan vragen of hij je wel waard is. Hij toont erg weinig respect...
pi_100988681
Gewoon nonchalant reageren op het moment dat ie je weer ''pest'', of hem duidelijk laten maken dat je er niet van bent gediend. Het is anders wel een leuk spelletje voor hem, elke keer weer al het emotionele uit je te halen >:)
wil je erover praten...?
  zondag 21 augustus 2011 @ 00:49:47 #91
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_100988742
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 00:48 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Het is anders wel een leuk spelletje voor hem, elke keer weer al het emotionele uit je te halen >:)
Ja ik had ook een keer zo'n bloedzuiger. :r
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_100989880
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:28 schreef probeer het volgende:

[..]

Precies, duidelijke taal.
pi_100990197
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Stelselmatig is overigens wel zeer zwak. Ik zeg niet dat je vriend zo iemand is, maar je hebt een bepaald slag man die een vrouw graag onzeker maakt. Dat maakt de relatie voor hun een stuk makkelijker. Of je zo'n vriend wilt hebben is maar zeer de vraag,
pi_100990348
Iemand die echt om je geeft zou meteen stoppen als hij ziet dat zijn gedrag je pijn doet.
pi_100994668
Volgende keer ze ik het hem dat ie er echt mee moet kappen. En wat het bij moj doet.ik had er eigenlijk gister al 1 verwacht maar wonder boven wonder heb ik nog niets gehoord. Ik had er in het begin gelijk al gezegd dat ik het niet leuk vindt. En daarna nog een paar keer en daarna nooit meer in de hoop dat als ik niet reageer dat ie er mee zou stoppen. Maarja we zullen zien of hij er mee gestopt ie is hahah ^O^
alleen serieuze reacties graag
pi_100994813
me vriend :')
pi_100994836
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:25 schreef muiisjj het volgende:
ik ben 19 en hij 24..

_O- _O- _O-

Ik hoop dat dit geen serieus topic is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_100994857
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:52 schreef muiisjj het volgende:

[..]

tsja sommige mensen hebben dislectie ;)
:|W :|W :|W
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 21 augustus 2011 @ 10:31:57 #99
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_100994885
Volgens mij is dit een troll. Anders.... _O-
pi_100994911
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:51 schreef muiisjj het volgende:

[..]

jaa als hij niet zo kinderachtig doet wel.
Dus je past niet bij elkaar. Want hij DOET/IS kinderachtig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')