dan gewoon dumpen die kwal, kijken of ie dan nog steeds zo hard lachtquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:37 schreef muiisjj het volgende:
[..]
hahah ja als ik dat doe, heb ik dat gelijk weer hwhahahaha hoor hem al zeggen: wat moet je andere mensen er bij halen
Quote van de dag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
dan gewoon dumpen die kwal, kijken of ie dan nog steeds zo hard lacht
waar slaat dit op als je niets beter te zeggen heb kom dan niet in dit topicquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens, als je al zo'n topic moet openen om het te vragen ben je of een troll, of moet je maar gewoon bij je liefjuh blijven
Nee, sommige mensen beweren dat ze dyslexie hebben, terwijl het eigenlijk gewoon een IQ probleem is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:52 schreef muiisjj het volgende:
[..]
tsja sommige mensen hebben dislectie
Ohjaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens, als je al zo'n topic moet openen om het te vragen ben je of een troll, of moet je maar gewoon bij je liefjuh blijven
quote:geregistreerd op: zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:18
Ja maar hij is nou eenmaal kinderachtig en daar kan jij niet tegen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:51 schreef muiisjj het volgende:
[..]
jaa als hij niet zo kinderachtig doet wel.
Maar dat doet ie dus wel dus je moet gewoon af van die vent.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:51 schreef muiisjj het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
nou het scheelt al dat ik geen kind wil:Pquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dat doet ie dus wel dus je moet gewoon af van die vent.
Stel je nou eens voor, straks krijgen jullie misschien een kindje na de bevalling ben je natuurlijk ook wat aangekomen.
Gaat ie daar ook grappig over lopen doen. Wil je dat?
dyslectie*quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:52 schreef muiisjj het volgende:
[..]
tsja sommige mensen hebben dislectie
Kweek eens een ruggengraat. Je probeert op allerlei manieren eronderuit te komen met wat je werkelijk moet doen.....hem een schop onder z'n hol geven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:51 schreef muiisjj het volgende:
[..]
Maar alsnog straks wordt je hierdoor nog depri en daalt je zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:55 schreef muiisjj het volgende:
[..]
nou het scheelt al dat ik geen kind wil:P
ja en heb al geen zelf vertrouwen ..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar alsnog straks wordt je hierdoor nog depri en daalt je zelfvertrouwen.
En het enige wat hij dan zal zeggen is dat je je niet moet aanstellen.
Zo'n vriend moet je echt willen.
gewoon geen seks meer danquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:02 schreef muiisjj het volgende:
[..]
ja en heb al geen zelf vertrouwen ..
maarja eerst volgende keer blijf ik wel boos en proberen er over te praten.. kijken wat er dan gebeurt
Niet?quote:
dan doe je toch iets fout als dat niet.werktquote:
als je niets beters te zeggen wat mij kan helpen. zeg dan gewoon niets..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
Je moet maar wat eelt kweken. Emo vrouwen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |