Inderdaad en daarom alleen al zou je nog harder gepest moeten wordenquote:
Je hebt je vriend inmiddels alweer een paar keer gezien en de rotopmerkingen bleven achterwege?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:02 schreef muiisjj het volgende:
Het gaat goed. Hoe sluit ik deze topic?
Het gaat goed als je niets van hem hoort, dus geen rotopmerkingen krijgt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:02 schreef muiisjj het volgende:
Het gaat goed. Hoe sluit ik deze topic?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat goed als je niets van hem hoort, dus geen rotopmerkingen krijgt?
En daar stel jij je tevreden mee?
Misschien tijd om de lat qua vrienden wat hoger te leggen?
Hij scheld haar nu niet meer uit ... dat is toch iig een vooruitgang in mijn ogen. Dat ie niet lekker in zijn vel zit als ie thuis zit is zijn probleem. Hij kan een uurtje fietsen, de energie eruit trappenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:35 schreef Natalie het volgende:
Wat je vriend doet is niet juist. Maar jij laat het gebeuren en blijft lekker bij hem.
Je vriend is een prutser, maar jij bent ook niet erg slim aangelegd.
Melk of sperma?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:39 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik zei eens tegen mn vriendin dat ze een mooie snor had. Die werd kwaaaaaaaaaaaaad
Wat fijn. Jullie gaan echt een heel gelukkig leven tegemoet samen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:21 schreef muiisjj het volgende:
Ja het gaat goed terwijl ik hem zie.:p
Het is eindelijk tot hem doorgedrongen en hij is er eindelijk mee gestopt.
Alleen hij is altijd chaggarijnig als die overdag niet na zijn werk hoef en dus thuis zit. Als we buiten en weg zijn gaat het goed maar zodra we binnen zijn, begint het gedonder(chagarijnig).maarja opmerkingen zijn iniedergeval weg.
Ik hoop niet dat ze zich gaan voortplanten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:43 schreef Argento het volgende:
[..]
Wat fijn. Jullie gaan echt een heel gelukkig leven tegemoet samen.
Pauperberoepen, wel kijken, niet aanzittenquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:01 schreef matthijst het volgende:
Biertester, stripperrecensent, playboyfotograaf, lingeriemodelopmeter?
nope, en dat was ik zat geworden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:28 schreef bushwackerish het volgende:
Leuke vent TS, daar heb je echt wat aan!
daten?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:05 schreef muiisjj het volgende:
[..]
nope, en dat was ik zat geworden.
Dus heb het begin januari 2012 uitgemaakt:)
Beste manier dus om een vrouw weer dun te maken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:37 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dan moet je afvallen, dan ben je in ieder geval van die grappen af?
ach je kent het gezegde wel; beter laat dan nooitquote:
tijd om af te vallen dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:24 schreef muiisjj het volgende:
nou bijv. mijn acternaam maakt ie graftak van want mijn achterneef werkt bij hem en hij noemt hem zo.nou vind ik deze niet al te erg.
maar ook over me buik, ben laatste tijd ietsie dikker geworden en dat zegt ie dan en ook van die Klote opmerkingen terwijl die weet dat ik er echt mee zit.
allemaal dat soort dingen over me lichaam enso.. over van alles
dat is zo..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ach je kent het gezegde wel; beter laat dan nooit
het is allang uit met hem.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:52 schreef fathank het volgende:
[..]
tijd om af te vallen dus
minder eten meer bewegen dan vind ie je vast weer lief
Dit dus, mannen zijn over het algemeen niet zo hard tegen hun vriendin. Ongelofelijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Die TT. Dat geloof je toch niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |