abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100994933
Als jullie niet zinnigs te zeggen hebben rot dan op en kom deze topic niet lezen.
alleen serieuze reacties graag
pi_100994953
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 10:36 schreef muiisjj het volgende:
Als jullie niet zinnigs te zeggen hebben rot dan op en kom deze topic niet lezen.
Ik zei wat zinnigs. Overigens post je het zelf op een forum, waar iedereen mag posten. Dat je moet schelden zegt ook wel weer wat over jou.
pi_100994972
Pff
pi_100995189
Jou vriend vind het leuk om jou te pesten, vage gast hoor als hij dat al doet in de beginfase van jullie relatie.
Ik zou hem duidelijk maken dat ik dat echt niet pik. Hem zeggen dat hij mij met respect moet behandelen omdat wederzijds respect in een relatie normaal is. Kan hij dat niet is het voor mij einde verhaal.

Een relatie betekent nu eenmaal wederzijds respect en moet voor beide partijen een leuke gezellige fijne tijd zijn met wel eens een ruzietje maar die moeten juist dingen oplossen.
Pesten is iets wat niemand hoeft te pikken. Maar zegt wat over de pester waarom pest hij eigenlijk?
Is hij zelf erg onzeker heeft hij dingen mee gemaakt. Vaak heeft het een reden dus als je van hem houd bij hem wil blijven zoek dan eens uit wat de reden is van zijn pestgedrag.;)
Succes
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
pi_100995870
Pesten betekent dat hij je leuk vindt. Leer ermee leven.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_100996163
quote:
Negeer de zinloze trolpogingen, er zitten echt wel goede reacties tussen.
  Moderator zondag 21 augustus 2011 @ 12:33:21 #107
249559 crew  Lavenderr
pi_100996964
quote:
Wat is er zo leuk aan je vriend dat je dit allemaal pikt?
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:36:26 #108
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100997034
quote:
14s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:43 schreef waht het volgende:
Tussen pesten en plagen zit een groot verschil
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_100997109
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:36 schreef kedge het volgende:

[..]

Tussen pesten en plagen zit een groot verschil
Ohja, maar iemand wijzen op molligheid is plagen.
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:42:12 #110
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100997173
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:39 schreef waht het volgende:

[..]

Ohja, maar iemand wijzen op molligheid is plagen.
:')

Ligt compleet aan de context... maar zoals TS het omschrijft neigt het meer naar kleineren en vernederen, pesten dus.

[ Bericht 10% gewijzigd door kedge op 21-08-2011 12:52:28 ]
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:18:29 #111
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_100998235
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 10:14 schreef muiisjj het volgende:
Volgende keer zezeg ik het hem dat ie hij er echt mee moet kappen. En wat het bij moj mij doet.ik Ik had er eigenlijk gister al 1 verwacht, maar wonder boven wonder heb ik nog niets gehoord. Ik had er in het begin gelijk al gezegd dat ik het niet leuk vindt vind. En en daarna nog een paar keer en daarna nooit meer, in de hoop dat als ik niet reageer dat ie, hij er mee zou stoppen. Maarja, we zullen zien of hij er mee gestopt ie is hahah ^O^
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:37:38 #112
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100998757
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:52 schreef muiisjj het volgende:

[..]

tsja sommige mensen hebben dislectie ;)
Jij hebt geen dyslexie. Dat gebruik je alleen maar om af te schuiven dat je te lui of te dom bent om fatsoenlijk Nederlands te typen. Mensen die wel dyslexie hebben typen heel anders.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_101000076
quote:
Op de lagere school misschien :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101000388
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:24 schreef muiisjj het volgende:
nou bijv. mijn acternaam maakt ie graftak van want mijn achterneef werkt bij hem en hij noemt hem zo.nou vind ik deze niet al te erg.
maar ook over me buik, ben laatste tijd ietsie dikker geworden en dat zegt ie dan en ook van die Klote opmerkingen terwijl die weet dat ik er echt mee zit.
allemaal dat soort dingen over me lichaam enso.. over van alles
Soms maak ik hier ook juist grapjes over, omdat vrouwen zich 95% van de tijd zitten aan te stellen om niets. Misschien probeert ie dat duidelijk te maken.

Als het echt pesten is, praat met hem erover. Ga weg als je het niet aan kunt.
pi_101000526
Tip voor Flix: maak geen grapjes over het gewicht van een vrouw :7
Ook al is ze súperslank en zegt ze zelf iets over een te dikke kont: braaf knikken en eventueel constructieve tips geven hoe daar wat aan te doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:37:20 #116
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_101000788
Heeft TS 'm al gedumpt of wat is deze?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_101001121
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Ook al is ze súperslank en zegt ze zelf iets over een te dikke kont: braaf knikken en eventueel constructieve tips geven hoe daar wat aan te doen.
Kzou gewoon kusje geven op der billen :@
Rustig aan.
pi_101001130
en hij is 24?my god,dump hem!liever gisteren dan vandaag!wat moet je met zo'n loser?en hou je benen dicht!niemand wacht op zon nakomelingetje
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:48:44 #119
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101001146
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

^O^
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_101001369
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:48 schreef kingtoppie het volgende:

Ook goed ^O^
pi_101001738
Stel je niet zo aan, bolle graftak. :{
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_101003750
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:42 schreef kedge het volgende:

[..]

Ligt compleet aan de context... maar zoals TS het omschrijft neigt het meer naar kleineren en vernederen, pesten dus.
Context m'n reet. Als je eenmaal de 18 bent gepasseerd moet je niet gaan zitten janken.

Uitgezonderd uiteraard speciale gevallen, maar daar is hier waarschijnlijk geen sprake van.
  zondag 21 augustus 2011 @ 16:23:25 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101005264
quote:
14s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:50 schreef waht het volgende:

Context m'n reet. Als je eenmaal de 18 bent gepasseerd moet je niet gaan zitten janken.

Uitgezonderd uiteraard speciale gevallen, maar daar is hier waarschijnlijk geen sprake van.
Als je de 18 bent gepasseerd, zou je moeten snappen dat continu kinderachtig gepest dom en niet constructief is. Binnen en buiten een relatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_101005842
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Oh ik weet wel hoe het werkt, don't worry ;) Als het van die dramaqueens zijn dat ze daar moeilijk over doen, of geen grapje over kunnen handlen, moet je sowieso geen relatie met mij hebben. Zou zomaar mn eerste check kunnen zijn of ze iets voor mij is :9
pi_101005872
quote:
Ja ze moeder zei ook al waar hij het meest van houdt pest hy het vaakst.
Maarja daar heb ik dus totaal geen zin in.
pi_101005974
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:38 schreef muiisjj het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens, pesten is imo een gebrek aan respect aangezien hij je bewust kwetst ook al is dat zijn doel misschien niet.
  zondag 21 augustus 2011 @ 16:42:45 #127
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101006015
quote:

[..]

het is zijn moeder
en je moet hij schrijven ipv hy.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_101006770
quote:

[..]

je spelling is echt fucking irritant. en daardoor nemen mensen je ook minder serieus. juist so you know..
"Pools are perfect for holding water"
pi_101007696
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef muiisjj het volgende:
nou het lijkt af entoe echt wel kleutertje ja. en dat heb ik ook tegen hem gezegd.
maarja trekt ie niets van aan.
maar ik zal wel weer proberen te praten als die eerst volgende keer doet.
want als die het nu doet ben ik stil en weer shaggo. en dan zit hij wel weer van wat is er nou maar als ik het dan weer zeg is die weer boos enso . ken hem af entoe echt wurgen.

en ja jullie zeggen wel van maak uit enzo maar dat is niet zo makkelijk, ik wil het niet uit maken. hij moet gewoon normaal doen..
kern van het verhaal: je kan zo'n kerel niet veranderen. de aard van het beest is de aard van het beest en alles.

zelfs kabolter zegt het:
quote:
Stelselmatig is overigens wel zeer zwak. Ik zeg niet dat je vriend zo iemand is, maar je hebt een bepaald slag man die een vrouw graag onzeker maakt. Dat maakt de relatie voor hun een stuk makkelijker. Of je zo'n vriend wilt hebben is maar zeer de vraag,
ik vrees dat het slikken of stikken is. je werd verliefd op die gast. hij blijkt best wel eikelige trekjes te hebben. die gaan niet zomaar weg, die eikelige trekjes.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_101008953
Hoe kan je een kerel het best terugpesten?

Door zijn ego naar beneden te halen:

- "Je zit me weleens te plagen, maar eigenlijk ben je heel lief en schattig."
- "Dank je... ;( "
- "Je doet wel vaak stoer, maar eigenlijk ben je een gevoelige, zachtaardige jongen."
- "Hou maar op! }:| "
- "Je hoeft niet zo boos te worden, hoor. Ik bedoel het als compliment."
- "Het is geen compliment. Hou je smoel dicht! :( "
- "Waarom zou ik ophouden met complimentjes geven? Jij bent toch mijn lieve, zachtaardige kroelipoelie? Jij zou nog geen vlieg kwaad kunnen doen!"
- "HOU JE BEK DICHT!!! :( :( :( "
- "Hihihi, wat ben je toch een schatje als je boos bent. ~O> "

en als dat niet helpt:

- "Ik geloof dat ik zwanger ben, daarom ben ik de laatste tijd een beetje dikker geworden. Dat is al een paar maanden geleden. Ik moet je iets bekennen. Ik ben met je beste vriend naar bed geweest. Ik wilde het eerst niet doen, maar ik vond het zalig! Die vriend is ontzettend groot geschapen. Misschien is zijn pik wel 3x langer als die van jou.

Maar maak je geen zorgen. We doen net alsof jij de vader bent. Moeten we natuurlijk wel snel trouwen. Lijkt me ontzettend leuk. Huisje boompje beestje. Maar zo'n baby is wel een handenbindertje hoor! Moet je elke nacht meerdere keren uit bed. Uitgaan is er niet meer bij. Maar dat vind ik helemaal niet erg, juist leuk!"

en als dat niet helpt:

- "Ik wil graag naar de kapper om mijn haar kort te laten knippen. Lekker makkelijk, zo'n hip, stoer, modern, vlot kapsel wat toch vrouwelijk maakt!"
pi_101009028
De post hierboven zou ik niet in praktijk brengen om diverse redenen :')

Het is kinderachtig om terug te gaan pesten en die gast doet het waarschijnlijk al een stuk langer.
  zondag 21 augustus 2011 @ 18:14:48 #132
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_101009400
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:04 schreef muhahaha het volgende:

Het is kinderachtig om terug te gaan pesten
Nee joh, is lache
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_101009626
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nee joh, is lache
Lijkt me een heerlijke relatie, kom je thuis. Kut ditdat homo zuszo. tof :D
  zondag 21 augustus 2011 @ 19:59:40 #134
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101012642
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Lijkt me een heerlijke relatie, kom je thuis. Kut ditdat homo zuszo. tof :D
Klinkt als de relatie van een paar monteurs in ons bedrijf :')
  zondag 21 augustus 2011 @ 20:30:10 #135
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_101013585
Iemand die groter, gemener en slimmer is dan je vriend zoeken en die persoon betalen om je vriend te pesten... soort van bully beatdown...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_101019752
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 20:30 schreef RedDevil085 het volgende:
Iemand die groter, gemener en slimmer is dan je vriend zoeken en die persoon betalen om je vriend te pesten... soort van bully beatdown...

Deze kerel weet wel raad! :7
pi_101021858
wat doe je nog bij die mongool...dumpeee
pi_101030582
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:03 schreef Pulzzar het volgende:
Hoe kan je een kerel het best terugpesten?

Door zijn ego naar beneden te halen:

- "Je zit me weleens te plagen, maar eigenlijk ben je heel lief en schattig."
- "Dank je... ;( "
- "Je doet wel vaak stoer, maar eigenlijk ben je een gevoelige, zachtaardige jongen."
- "Hou maar op! }:| "
- "Je hoeft niet zo boos te worden, hoor. Ik bedoel het als compliment."
- "Het is geen compliment. Hou je smoel dicht! :( "
- "Waarom zou ik ophouden met complimentjes geven? Jij bent toch mijn lieve, zachtaardige kroelipoelie? Jij zou nog geen vlieg kwaad kunnen doen!"
- "HOU JE BEK DICHT!!! :( :( :( "
- "Hihihi, wat ben je toch een schatje als je boos bent. ~O> "

en als dat niet helpt:

- "Ik geloof dat ik zwanger ben, daarom ben ik de laatste tijd een beetje dikker geworden. Dat is al een paar maanden geleden. Ik moet je iets bekennen. Ik ben met je beste vriend naar bed geweest. Ik wilde het eerst niet doen, maar ik vond het zalig! Die vriend is ontzettend groot geschapen. Misschien is zijn pik wel 3x langer als die van jou.

Maar maak je geen zorgen. We doen net alsof jij de vader bent. Moeten we natuurlijk wel snel trouwen. Lijkt me ontzettend leuk. Huisje boompje beestje. Maar zo'n baby is wel een handenbindertje hoor! Moet je elke nacht meerdere keren uit bed. Uitgaan is er niet meer bij. Maar dat vind ik helemaal niet erg, juist leuk!"

en als dat niet helpt:

- "Ik wil graag naar de kapper om mijn haar kort te laten knippen. Lekker makkelijk, zo'n hip, stoer, modern, vlot kapsel wat toch vrouwelijk maakt!"
Hahahah zal zoiets proberen kijke wat ie dan doet ahaha. En dat van ze vriend gaat niet en dat zeg ik ook niet. En als ik zeg dat ik zwanger ben en wil trouwen enzo zegt hij weg laten halen en trouwen ken je wel vergeten haha
pi_101030592
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:04 schreef muhahaha het volgende:
De post hierboven zou ik niet in praktijk brengen om diverse redenen :')

Het is kinderachtig om terug te gaan pesten en die gast doet het waarschijnlijk al een stuk langer.
Klopt maar sommige zinnen kan ik wel gebruiken als die weer is grootspraak heeft.
pi_101030606
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:04 schreef Melch het volgende:
wat doe je nog bij die mongool...dumpeee
Makkelijk gezegd dan gedaan. Als ik met iemand ben dan ga ik voor die gene en dan geef ik het niet zomaar op.en in de hoop dat hij dat veranderd.
  maandag 22 augustus 2011 @ 07:53:57 #141
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101030610
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 07:53 schreef muiisjj het volgende:

[..]

Makkelijk gezegd dan gedaan. Als ik met iemand ben dan ga ik voor die gene en dan geef ik het niet zomaar op.en in de hoop dat hij dat veranderd.
waarom spreek je hem er gewoon niet op aan dan?
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_101030622
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 17:00 schreef probeer het volgende:

[..]

je spelling is echt fucking irritant. en daardoor nemen mensen je ook minder serieus. juist so you know..
Ja sommige spellingsfouten kan ik echt niets aan doen maaar zoals "hy" dat is voor de makkelijkheid. Zal er weel proberen op te letten. Vorig verhaaltje stond er ok "mioj" ofzo maar dat komt weer omdat ik op me telefoon zit. "Klein qwerty toetsenbord"
pi_101030630
quote:

[..]

Mensen veranderen niet. En al helemaal niet voor een ander. Dus make up your mind zou ik zeggen. :)
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_101030645
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 07:53 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

waarom spreek je hem er gewoon niet op aan dan?
Dat doe ik ook wel. Zoals gisteren, we gingen ff rond rijden met de scooter samen met zijn vriend. Toen zat ik even bij die vriend achterop en mijn vriend op mijn scooter. En toen reedt ie een stuk vooruit reedt ie langs meiden en gaat hij toeteren dus toen hij stopte werdt ik boos zei dat ik het niet leuk vond en dat weet donders goed. En zijn antwoord was : je weet dat ik het meest vanjou hou. Dus ik weer dan hoef jje ook niet naar anderen te toeteren je weet dat ik dat niet leuk vindt.
Maar dan wordt hij weer geirriteerd. En zo had hij gister nog zoiets. Toen zei ik er ook wat van
pi_101030667
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 07:56 schreef muiisjj het volgende:

[..]

Ja sommige spellingsfouten kan ik echt niets aan doen maaar zoals "hy" dat is voor de makkelijkheid. Zal er weel proberen op te letten. Vorig verhaaltje stond er ok "mioj" ofzo maar dat komt weer omdat ik op me telefoon zit. "Klein qwerty toetsenbord"
Een klein qwerty toetsenbord boeit geen ene kut, ik kan ook normaal typen op dat ding.

Ik snap niet waarom jij bij iemand blijft die je niet respecteert.
Volgens mij is hij helemaal niet toe aan een relatie, en jij ook niet. Je laat nog steeds over je heen l open.
  maandag 22 augustus 2011 @ 08:11:27 #146
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_101030702
Even snel doorgelezen.
Ik adviseer je om te kappen en een leuke vriend te zoeken.
Mij mag je er voor wakker maken.
  Redactie Frontpage maandag 22 augustus 2011 @ 08:18:47 #147
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_101030752
Me vriendje...

Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 22 augustus 2011 @ 08:27:15 #148
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101030827
quote:

[..]

Verwacht dat maar niet, dat hij gaat veranderen.

Klinkt wel lief hoor, dat je voor hem gaat. Maar als hij niet goed voor je is, ben je beter af zonder hem.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 22 augustus 2011 @ 09:14:58 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101031341
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 08:01 schreef muiisjj het volgende:

Maar dan wordt hij weer geirriteerd.
Dus schiet je er uiteindelijk geen zak mee op?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_101031362
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 08:01 schreef muiisjj het volgende:

[..]

Dat doe ik ook wel. Zoals gisteren, we gingen ff rond rijden met de scooter samen met zijn vriend. Toen zat ik even bij die vriend achterop en mijn vriend op mijn scooter. En toen reedt ie een stuk vooruit reedt ie langs meiden en gaat hij toeteren dus toen hij stopte werdt ik boos zei dat ik het niet leuk vond en dat weet donders goed. En zijn antwoord was : je weet dat ik het meest vanjou hou. Dus ik weer dan hoef jje ook niet naar anderen te toeteren je weet dat ik dat niet leuk vindt.
Maar dan wordt hij weer geirriteerd. En zo had hij gister nog zoiets. Toen zei ik er ook wat van
Ja, jaloersheid is nooit leuk. Heet ie toevallig Rinus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')