Ik zei wat zinnigs. Overigens post je het zelf op een forum, waar iedereen mag posten. Dat je moet schelden zegt ook wel weer wat over jou.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:36 schreef muiisjj het volgende:
Als jullie niet zinnigs te zeggen hebben rot dan op en kom deze topic niet lezen.
Negeer de zinloze trolpogingen, er zitten echt wel goede reacties tussen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:36 schreef muiisjj het volgende:
Als jullie niet zinnigs te zeggen hebben rot dan op en kom deze topic niet lezen.
Wat is er zo leuk aan je vriend dat je dit allemaal pikt?quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:36 schreef muiisjj het volgende:
Tussen pesten en plagen zit een groot verschilquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:43 schreef waht het volgende:
Pesten betekent dat hij je leuk vindt. Leer ermee leven.
Ohja, maar iemand wijzen op molligheid is plagen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:36 schreef kedge het volgende:
[..]
Tussen pesten en plagen zit een groot verschil
quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:39 schreef waht het volgende:
[..]
Ohja, maar iemand wijzen op molligheid is plagen.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:14 schreef muiisjj het volgende:
Volgende keer zezeg ik het hem dat ie hij er echt mee moet kappen. En wat het bij moj mij doet.ik Ik had er eigenlijk gister al 1 verwacht, maar wonder boven wonder heb ik nog niets gehoord. Ik had er in het begin gelijk al gezegd dat ik het niet leuk vindt vind. En en daarna nog een paar keer en daarna nooit meer, in de hoop dat als ik niet reageer dat ie, hij er mee zou stoppen. Maarja, we zullen zien of hij er mee gestopt ie is hahah
Jij hebt geen dyslexie. Dat gebruik je alleen maar om af te schuiven dat je te lui of te dom bent om fatsoenlijk Nederlands te typen. Mensen die wel dyslexie hebben typen heel anders.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:52 schreef muiisjj het volgende:
[..]
tsja sommige mensen hebben dislectie
Op de lagere school misschienquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:43 schreef waht het volgende:
Soms maak ik hier ook juist grapjes over, omdat vrouwen zich 95% van de tijd zitten aan te stellen om niets. Misschien probeert ie dat duidelijk te maken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:24 schreef muiisjj het volgende:
nou bijv. mijn acternaam maakt ie graftak van want mijn achterneef werkt bij hem en hij noemt hem zo.nou vind ik deze niet al te erg.
maar ook over me buik, ben laatste tijd ietsie dikker geworden en dat zegt ie dan en ook van die Klote opmerkingen terwijl die weet dat ik er echt mee zit.
allemaal dat soort dingen over me lichaam enso.. over van alles
Kzou gewoon kusje geven op der billenquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Tip voor Flix: maak geen grapjes over het gewicht van een vrouw
Ook al is ze súperslank en zegt ze zelf iets over een te dikke kont: braaf knikken en eventueel constructieve tips geven hoe daar wat aan te doen.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kzou gewoon kusje geven op der billen
Ook goedquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:48 schreef kingtoppie het volgende:
Kzou gewoon kusje geven op der billen
Context m'n reet. Als je eenmaal de 18 bent gepasseerd moet je niet gaan zitten janken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:42 schreef kedge het volgende:
[..]
Ligt compleet aan de context... maar zoals TS het omschrijft neigt het meer naar kleineren en vernederen, pesten dus.
Als je de 18 bent gepasseerd, zou je moeten snappen dat continu kinderachtig gepest dom en niet constructief is. Binnen en buiten een relatie.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:50 schreef waht het volgende:
Context m'n reet. Als je eenmaal de 18 bent gepasseerd moet je niet gaan zitten janken.
Uitgezonderd uiteraard speciale gevallen, maar daar is hier waarschijnlijk geen sprake van.
Oh ik weet wel hoe het werkt, don't worryquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Tip voor Flix: maak geen grapjes over het gewicht van een vrouw
Ook al is ze súperslank en zegt ze zelf iets over een te dikke kont: braaf knikken en eventueel constructieve tips geven hoe daar wat aan te doen.
Ja ze moeder zei ook al waar hij het meest van houdt pest hy het vaakst.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:43 schreef waht het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |