Maar hij gaat niet voor jou, maak ik uit jouw verhaal op.quote:Op maandag 22 augustus 2011 07:53 schreef muiisjj het volgende:
Makkelijk gezegd dan gedaan. Als ik met iemand ben dan ga ik voor die gene en dan geef ik het niet zomaar op.en in de hoop dat hij dat veranderd.
Naja het is wel een botteboer ja.. Hij doet het niet express maar het is wel irritant dat hij er niet mee stoptquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:00 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Maar hij gaat niet voor jou, maak ik uit jouw verhaal op.
Maakt hij die opmerkingen omdat hij gewoon een beetje een botte lomperik is? Of denk je dat hij echt bewust bezig is om je op de kast te jagen? Als dat laatste zo is, hebben jullie een ongezonde relatie waar jullie beiden niet beter van worden. Dan is hij ook onzeker en gebruikt hij jou als pispaal om zijn frustraties af te reageren.
Het is denk goed als jij gaat werken aan je zelfvertrouwen. Ten eerste kan je beter tegen plagende opmerkingen. Ten tweede zal je geen partner kiezen die jou respectloos behandelt.
Hm misschien ook wel handig bij ons. Als die nou nog niet luisterdquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:18 schreef bart1977 het volgende:
Een vriendin van me had hier ook last van. Kerel in kwestie was soms buitengewoon kwetsend, onbewust. Vergeleek haar met z'n vorige vriendin, enzovoort.
Ze heeft er twee keer wat van gezegd, en toen uitgemaakt. Toen pas viel het kwartje bij hem, en hebben ze er even goed over gepraat. De botheid is niet weggegaan, maar de kwetsende opmerkingen wel.
Hij doet het wel expres anders zou hij er wel mee zijn opgehouden toen je aangaf dat je het niets vond.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:22 schreef muiisjj het volgende:
[..]
Naja het is wel een botteboer ja.. Hij doet het niet express maar het is wel irritant dat hij er niet mee stopt
Nee. Zoo heet hij niet. En ik weet het ook wel dat jaloers niet leuk is. En ik hou er ook al rekening mee. Maar om nou naar andere te zitten toeteren en helemaal wanneer ik niet bij hem achterop zit ja dat vind ik niet leuk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, jaloersheid is nooit leuk. Heet ie toevallig Rinus?
Nou dat zou mij niet zoveel uitmaken. Mannen zijn nu eenmaal jagers. Zolang het bij toeteren blijft is er niets aan de hand. En sommigen maken anderen beust jarloers omdat ze dan juist aandacht krijgen doordat ze zelf erg onzeker zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:27 schreef muiisjj het volgende:
[..]
Nee. Zoo heet hij niet. En ik weet het ook wel dat jaloers niet leuk is. En ik hou er ook al rekening mee. Maar om nou naar andere te zitten toeteren en helemaal wanneer ik niet bij hem achterop zit ja dat vind ik niet leuk.
Je bent me net voor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:43 schreef Robijn48 het volgende:
Het heeft geen zin. Het is al zo vaak tegen TS gezegd. Maar TS zal bij haar vriend blijven en steeds meer verpieteren. En dat is haar eigen verantwoordelijkheid.
Misschien kan ze proberen hem te houden door de pil eens "per ongeluk" te vergeten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:43 schreef Robijn48 het volgende:
Het heeft geen zin. Het is al zo vaak tegen TS gezegd. Maar TS zal bij haar vriend blijven en steeds meer verpieteren. En dat is haar eigen verantwoordelijkheid.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien kan ze proberen hem te houden door de pil eens "per ongeluk" te vergeten.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien kan ze proberen hem te houden door de pil eens "per ongeluk" te vergeten.
Ja ik moet geen kind hebben. En wil geen abortus mee maken. Hahaquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jaloezie veel kapot ken maken. Daarom zeg ik er al bijna niets van en laat ik het zo min mogelijk merken. En heb het hem vanmorgen vertelt dat ik het niet leuk vindt. En dat hij echt er mee moet stoppen. Hoop dat het doordrong. We zullen het zien. Anders toch maar er mee kappenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:41 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Nou dat zou mij niet zoveel uitmaken. Mannen zijn nu eenmaal jagers. Zolang het bij toeteren blijft is er niets aan de hand. En sommigen maken anderen beust jarloers omdat ze dan juist aandacht krijgen doordat ze zelf erg onzeker zijn.
Maar vergeet niet jarloersie kan veel kapot maken in een relatie.
En wat betreft dat pesten dat moet je nooit pikken en maak hem dat is hard duidelijk doet hij dat dan nog heeft hij geen respect voor je en kan je beter weg wezen
ooh vandaar zoiets dacht ik alquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:54 schreef Isabeau het volgende:
TS = topicstarter. Voor mensen die steeds de naam van diegene vergeten (of iemand niet steeds HenkIsGek of Domoortje willen noemen omdat dat de usernaam is) is dat een makkelijke afkorting
wat?! omgquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:40 schreef muiisjj het volgende:
[..]
nou hoezo afvallen ik ben niet eens zooo heeel erg dik..ben iets dikker geworden toen we wat kregen. maar om me zelf nou een vochtprop en sloop kogel te kunnen noemen.. nee
Hoeft niet. Ze kan ook meer gaan eten, waardoor ze nog dikker wordt. En dan zeggen dat ze zwanger is. Haar vriend hoeft niet voor vaderfiguur te spelen, op voorwaarde dat hij alimentatie gaat betalen en verder nooit meer iets met haar te maken zal hebben en haar ook nooit meer ziet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:11 schreef _Lily_ het volgende:
Heb m vanuit het niks plots een sms gestuurd met:
Dit zal je waarschijnlijk rauw op je dak vallen maar ik hoef je nooit meer te zien. De groetjes
(vooraf geen ruzie ofzo gehad, eigenlijk een uur daarvoor nog leuk zitten kletsen)
Hij de volgende dag mn voicemail volspammen met: wat is er met jou aan de hand?!
Nooit op gereageerd, nooit meer iets laten horen.
Later hoorde ik dattie na een maand nog steeds confused was. Heb me doodgelachen. En die verliefdheid sleet na een tijdje
Om vervolgens te horen dat ik niet altijd maar met oplossingen moet komen, maar soms ook gewoon moet luisteren?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Tip voor Flix: maak geen grapjes over het gewicht van een vrouw
Ook al is ze súperslank en zegt ze zelf iets over een te dikke kont: braaf knikken en eventueel constructieve tips geven hoe daar wat aan te doen.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:20 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Om vervolgens te horen dat ik niet altijd maar met oplossingen moet komen, maar soms ook gewoon moet luisteren?
Als ik constructieve tips geef.quote:
Tsja, ik verlies mijn geduld als mannen mij respectloos behandelen en als dat dan van tafel wordt geveegd als ik een gesprek met hem aangaquote:
Pfff, tis ook nooit goedquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:22 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Als ik constructieve tips geef.
Je verlaagd jezelf enorm door het zo uit te maken. Minstens de reden waarom, al verdient hij het op die manier het op zich te krijgen, niet dat hij met onbegrip zit en zelf naar de reden moet zoeken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:23 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Tsja, ik verlies mijn geduld als mannen mij respectloos behandelen en als dat dan van tafel wordt geveegd als ik een gesprek met hem aanga
Ik ben niet eens zo'n moeilijk type, ik heb het ook een hele tijd geslikt. Maar op een gegeven moment ga je mijn grens over en dan ren ik heel hard weg
Je hoeft dit namelijk niet te pikken hoor. Als man niet en als vrouw niet. Het idee dat mn vriend mij *graftak* zou noemen zonder dat er sprake is van een ruzie
Ja, vooral accepteren dat ie je *koosnaampjes*. Kom op zeg heb je gelezen wat voor koosnaampjes ze krijgt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:29 schreef Faceoff het volgende:
Heb niet alle reacties gelezen en is vast al vaker genoemd, maar je moet je niet aanstellen en het vooral niet serieus nemen.....
Care.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je verlaagd jezelf enorm door het zo uit te maken. Minstens de reden waarom, al verdient hij het op die manier het op zich te krijgen, niet dat hij met onbegrip zit en zelf naar de reden moet zoeken.
Dat is waar. Daar heb ik nog over zitten nadenken. Maar ik was het zo spuugzat dat ik het niet als 1 van mijn taken beschouwde om hem iets te lerenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:38 schreef muhahaha het volgende:
Tjah Lily, ook al is de break up terecht, zolang hij er niks van snapt is het een gemiste leermoment en zal de volgende hetzelfde lot ondergaan.
Ik denk juist dat dat ''leermoment'' De échte klap is, ''om jouw kut persoonlijkheid is het uit'', niet omdat hij denkt dat er iets raars was waar jij achtergekomen bent wat je misschien verkeerd geïnterpreteerd moet hebben... Maar ik weet inderdaad niet hoe het ging, misschien had hij het zeker weten moeten weten wat de reden was dan maakt het inderdaad geen F uit dan is het sms'je prima.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:35 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Care.
Het is namelijk niet dat hij nooit de kans heeft gekregen om het te snappen. Op een gegeven moment is de koek op. We hebben het namelijk niet over een plagerijtje hier en daar maar structureel iemand kleineren. En als ik dan zeg hoe erg het me raakt en jij lacht het weg? Sorry hoor, maar dat doe je niet als je iemand echt leuk vindt
Eigenlijk (nu we heel wat maanden verder zijn) vind ik nog steeds dat het zijn verdiende loon is haha. Laat hem maar heel diep nadenken over wat de reden nou toch kon zijn
Nou, ik ga heus niet een relatie verbreken (laat staan op zo'n manier) omdat er wat nare opmerkingen zijn gevallen en er mogelijk een misverstand in communicatie is geweest.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk juist dat dat ''leermoment'' De échte klap is, ''om jouw kut persoonlijkheid is het uit'', niet omdat hij denkt dat er iets raars was waar jij achtergekomen bent wat je misschien verkeerd geïnterpreteerd moet hebben... Maar ik weet inderdaad niet hoe het ging, misschien had hij het zeker weten moeten weten wat de reden was dan maakt het inderdaad geen F uit dan is het sms'je prima.
Briljant!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:11 schreef _Lily_ het volgende:
Heb m vanuit het niks plots een sms gestuurd met:
Dit zal je waarschijnlijk rauw op je dak vallen maar ik hoef je nooit meer te zien. De groetjes
(vooraf geen ruzie ofzo gehad, eigenlijk een uur daarvoor nog leuk zitten kletsen)
Hij de volgende dag mn voicemail volspammen met: wat is er met jou aan de hand?!
Nooit op gereageerd, nooit meer iets laten horen.
Later hoorde ik dattie na een maand nog steeds confused was. Heb me doodgelachen. En die verliefdheid sleet na een tijdje
Het is juist goed om het op die manier uit te maken. Want vaak zie je dus onzekere mensen die zo gekleineerd worden, hun partner een 2e of meerdere kansen geven. Lilly gaf heel duidelijk aan dat ze dat niet pikt en bij zulke giftige personen meteen weg is. Geen gejank, geen lange gesprekken, geen tweede kansen, simpelweg gewoon ''You're not worth it, I'm out'' manier dus.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:06 schreef kingtoppie het volgende:
Haha, nouja, tip voor de volgende keer... laat zo een jongen IN de relatie op zijn knietjes gaan... eerder dus ''straffen'' met weet ik het... 2 weken niet zien? Zo iemand moet maar keihard op de feiten gedrukt worden... slaat nergens op dat het zo moet gaan natuurlijk maar als jij hem voor de rest wel echt leuk vind..
Naja, ik begrijp wel dat het leuk is een wraakactiequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ik had het niet over uitmaken, ik had het over eerder een echt ''felle'' menens reactie geven... Maar ik twijfel er niet aan dat dit gewoon een enorme sukkel was hoor
Mij ook hoor, maar als je iemand steeds kansen wilt geven, moet je hem bij zo een kans wel op zijn achterste pootjes zetten en niet zo heel lief ''niet meer doen ok... vind het niet lief'' Dat dringt niet bij dat figuur door.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:28 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
[..]
Naja, ik begrijp wel dat het leuk is een wraakactiemaar als je bijvoorbeeld al meerdere malen in zulke relaties hebt gezeten, lijkt me toch echt het beste om je tijd daar niet aan te besteden, en gewoon te vertrekken
De enige conclusie die hij kan en zal trekken is: "kut wijvenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:35 schreef _Lily_ het volgende:
Eigenlijk (nu we heel wat maanden verder zijn) vind ik nog steeds dat het zijn verdiende loon is haha. Laat hem maar heel diep nadenken over wat de reden nou toch kon zijn
je hebt nog niets van je vriendje gehoord vandaag, dus tot nu toe heb je een hele goede dag.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:03 schreef muiisjj het volgende:
Vandaag nog niets gehoord van hem. Dus tot zover gaat het nog goed gelukkig
nee heb nog geen kut opmerking gehoord.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:25 schreef probeer het volgende:
[..]
je hebt nog niets van je vriendje gehoord vandaag, dus tot nu toe heb je een hele goede dag.
in een normale relatie gaat dat zo:
je hebt vandaag n uurtje lekker met je vriendje aan de telefoon gehangen, dus tot nu toe heb je een goede dag.
zie je het verschil?
het is niet normaal, compleet belachelijk, omgekeerde wereld, van de zotte, dat je blij moet/mag zijn omdat je nog niets van m gehoord hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |