Maar hij gaat niet voor jou, maak ik uit jouw verhaal op.quote:Op maandag 22 augustus 2011 07:53 schreef muiisjj het volgende:
Makkelijk gezegd dan gedaan. Als ik met iemand ben dan ga ik voor die gene en dan geef ik het niet zomaar op.en in de hoop dat hij dat veranderd.
Naja het is wel een botteboer ja.. Hij doet het niet express maar het is wel irritant dat hij er niet mee stoptquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:00 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Maar hij gaat niet voor jou, maak ik uit jouw verhaal op.
Maakt hij die opmerkingen omdat hij gewoon een beetje een botte lomperik is? Of denk je dat hij echt bewust bezig is om je op de kast te jagen? Als dat laatste zo is, hebben jullie een ongezonde relatie waar jullie beiden niet beter van worden. Dan is hij ook onzeker en gebruikt hij jou als pispaal om zijn frustraties af te reageren.
Het is denk goed als jij gaat werken aan je zelfvertrouwen. Ten eerste kan je beter tegen plagende opmerkingen. Ten tweede zal je geen partner kiezen die jou respectloos behandelt.
Hm misschien ook wel handig bij ons. Als die nou nog niet luisterdquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:18 schreef bart1977 het volgende:
Een vriendin van me had hier ook last van. Kerel in kwestie was soms buitengewoon kwetsend, onbewust. Vergeleek haar met z'n vorige vriendin, enzovoort.
Ze heeft er twee keer wat van gezegd, en toen uitgemaakt. Toen pas viel het kwartje bij hem, en hebben ze er even goed over gepraat. De botheid is niet weggegaan, maar de kwetsende opmerkingen wel.
Hij doet het wel expres anders zou hij er wel mee zijn opgehouden toen je aangaf dat je het niets vond.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:22 schreef muiisjj het volgende:
[..]
Naja het is wel een botteboer ja.. Hij doet het niet express maar het is wel irritant dat hij er niet mee stopt
Nee. Zoo heet hij niet. En ik weet het ook wel dat jaloers niet leuk is. En ik hou er ook al rekening mee. Maar om nou naar andere te zitten toeteren en helemaal wanneer ik niet bij hem achterop zit ja dat vind ik niet leuk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, jaloersheid is nooit leuk. Heet ie toevallig Rinus?
Nou dat zou mij niet zoveel uitmaken. Mannen zijn nu eenmaal jagers. Zolang het bij toeteren blijft is er niets aan de hand. En sommigen maken anderen beust jarloers omdat ze dan juist aandacht krijgen doordat ze zelf erg onzeker zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:27 schreef muiisjj het volgende:
[..]
Nee. Zoo heet hij niet. En ik weet het ook wel dat jaloers niet leuk is. En ik hou er ook al rekening mee. Maar om nou naar andere te zitten toeteren en helemaal wanneer ik niet bij hem achterop zit ja dat vind ik niet leuk.
Je bent me net voor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:43 schreef Robijn48 het volgende:
Het heeft geen zin. Het is al zo vaak tegen TS gezegd. Maar TS zal bij haar vriend blijven en steeds meer verpieteren. En dat is haar eigen verantwoordelijkheid.
Misschien kan ze proberen hem te houden door de pil eens "per ongeluk" te vergeten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:43 schreef Robijn48 het volgende:
Het heeft geen zin. Het is al zo vaak tegen TS gezegd. Maar TS zal bij haar vriend blijven en steeds meer verpieteren. En dat is haar eigen verantwoordelijkheid.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien kan ze proberen hem te houden door de pil eens "per ongeluk" te vergeten.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien kan ze proberen hem te houden door de pil eens "per ongeluk" te vergeten.
Ja ik moet geen kind hebben. En wil geen abortus mee maken. Hahaquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jaloezie veel kapot ken maken. Daarom zeg ik er al bijna niets van en laat ik het zo min mogelijk merken. En heb het hem vanmorgen vertelt dat ik het niet leuk vindt. En dat hij echt er mee moet stoppen. Hoop dat het doordrong. We zullen het zien. Anders toch maar er mee kappenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:41 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Nou dat zou mij niet zoveel uitmaken. Mannen zijn nu eenmaal jagers. Zolang het bij toeteren blijft is er niets aan de hand. En sommigen maken anderen beust jarloers omdat ze dan juist aandacht krijgen doordat ze zelf erg onzeker zijn.
Maar vergeet niet jarloersie kan veel kapot maken in een relatie.
En wat betreft dat pesten dat moet je nooit pikken en maak hem dat is hard duidelijk doet hij dat dan nog heeft hij geen respect voor je en kan je beter weg wezen
ooh vandaar zoiets dacht ik alquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:54 schreef Isabeau het volgende:
TS = topicstarter. Voor mensen die steeds de naam van diegene vergeten (of iemand niet steeds HenkIsGek of Domoortje willen noemen omdat dat de usernaam is) is dat een makkelijke afkorting
wat?! omgquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:40 schreef muiisjj het volgende:
[..]
nou hoezo afvallen ik ben niet eens zooo heeel erg dik..ben iets dikker geworden toen we wat kregen. maar om me zelf nou een vochtprop en sloop kogel te kunnen noemen.. nee
Hoeft niet. Ze kan ook meer gaan eten, waardoor ze nog dikker wordt. En dan zeggen dat ze zwanger is. Haar vriend hoeft niet voor vaderfiguur te spelen, op voorwaarde dat hij alimentatie gaat betalen en verder nooit meer iets met haar te maken zal hebben en haar ook nooit meer ziet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:11 schreef _Lily_ het volgende:
Heb m vanuit het niks plots een sms gestuurd met:
Dit zal je waarschijnlijk rauw op je dak vallen maar ik hoef je nooit meer te zien. De groetjes
(vooraf geen ruzie ofzo gehad, eigenlijk een uur daarvoor nog leuk zitten kletsen)
Hij de volgende dag mn voicemail volspammen met: wat is er met jou aan de hand?!
Nooit op gereageerd, nooit meer iets laten horen.
Later hoorde ik dattie na een maand nog steeds confused was. Heb me doodgelachen. En die verliefdheid sleet na een tijdje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |