Die zijn inderdaad lekker en kinderbedtijd is bij ons best vroegquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja Freecel, als je kinderen hebt begrijp ik dat je snakt naar de uurtjes na kinderbedtijd.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad lekker en kinderbedtijd is bij ons best vroeg
Jup, elke avond van 19:00 tot 23:00 Dat is 4 uurquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Mooi toch heb je zelf iig ook nog even me-time
Ergens buiten Nederlandquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:41 schreef Jagärtrut het volgende:
hier regent het heel hard. Al sinds gisteravond. Ik heb de gordijnen nog maar dicht gelaten...
Gezien de username vermoed ik ergens in Scandinaviė.quote:
Aan de weerkaart te zien zuid noorwegen of zweden, of baltische landenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gezien de username vermoed ik ergens in Scandinaviė.
Zweden, indeed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aan de weerkaart te zien zuid noorwegen of zweden, of baltische landen
Hier alweer geen strandweer meer. Flink zeebriesje en niet echt warm.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Waarom lees ik dit soort dingen ook: http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=9I3E8UEM
Achquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Waarom lees ik dit soort dingen ook: http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=9I3E8UEM
Het valt nu nog mee, nog steeds maar 5-0. 6-0 nu.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:28 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
Ben EK hockey aan het kijken. Nederland - Azerbaijan. 4-0 al na 20 minuten. Twee jaar geleden werd het 10-0.
78-0quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het valt nu nog mee, nog steeds maar 5-0. 6-0 nu.
ach jeequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:14 schreef Isabeau het volgende:
ziet er lekker uit zeg!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier alweer geen strandweer meer. Flink zeebriesje en niet echt warm.
Maar goed. We gaan later vanmiddag toch naar Haarlem Jazz en daarna uit eten bij een voor ons nog niet bekend restaurant.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Gefeliciteerd. Dan moeten jullie morgen ook maar de finale winnen, vind ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:07 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb gewonnen!moest wel inkomen, stonden 0-3 achter maar stand werd 7-5 6-2.
Morgen om 10u de finale.
Nu ff lekker zitte en eten en straks alweer terug om vriendinnen aan te moedigen
Goed gedaan!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:07 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb gewonnen!moest wel inkomen, stonden 0-3 achter maar stand werd 7-5 6-2.
Morgen om 10u de finale.
Nu ff lekker zitte en eten en straks alweer terug om vriendinnen aan te moedigen
en dat is zo in contrast met de hulp die via twitter etc. werd geboden !quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach
En dat plunderen dan
http://www.nu.nl/buitenla(...)lpop-geplunderd.html
Dat heet met reden een " uitdaging" , Vork.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:40 schreef Vork het volgende:
Ik zou wat vegetarische hapjes meenemen richting de familie. Mijn familie zijn redelijk niet-avontuurlijke eters, denk vlees, saus, stokbrood en een hittebron en dan is men al tevreden. Hapjes zijn er vast wel, maar dan de standaard dingen, denk aan gevulde eieren, blokjes kaas met dingen erop geprikkerd. Dat soort werk, want als er iets onbekends op tafel staat, dan wordt het niet gegeten.
Dus nu heb ik alles in wraps gerold. Ik hoop dat ze het bikken en dat het eetbaar is
...Het is een bloedzuiverende drank met veel vitamine B. ... medicinaal gebruik voor Piet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:19 schreef Pietverdriet het volgende:
De eerste flessen federweisser gekocht, italiaanse, maar toch lekker bij de spare ribs vanavond
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
...Het is een bloedzuiverende drank met veel vitamine B. ... medicinaal gebruik voor Piet?
Ik was ook weer wat afgevallenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:46 schreef AnneX het volgende:
Haarlem de grootste jazz stad ? En Breda dan? en Den Bosch?
Altijd leuke sfeer, vooral met mooi weer.
Veel plezier B & g
Afgelopen week was ik weer terug bij af, want te lekker gebak gemaakt en gegeten.
Mn. X vond het zonde en te lekker om naar de buren te brengen
Veel vitamientjes idd, en biologische culturen in vruchtensap.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
...Het is een bloedzuiverende drank met veel vitamine B. ... medicinaal gebruik voor Piet?
Neuh, ik kan niet op gas koken en de nieuwe keuken is pas 5 jaar oud.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:04 schreef Isabeau het volgende:
Anne, wil je ook zo'n mooi fornuis?
En gewicht gaat traag, maar gestaag omlaagIn Slank posten helpt niet, dus doe ik dat nauwelijks. En in het dieettopic kom ik niet, want ik vind sommigen daar erg dom bezig.
Nouja, op zich gaan mensen niet dood van een cambridge dieet (proteļne-chocoladerepen met toegevoegde vezels en vitaminequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Neuh, ik kan niet op gas koken en de nieuwe keuken is pas 5 jaar oud.
Alleen jammer van de combi-oven. Wist ik veel, dat ik koken en bakken weer leuk
zou vinden...
Gestaag omlaag is goed.
En onbegrijpelijk wat men uitspookt in dieettopic.
Juist nu er zoveel meer info beschikbaar is over hoe het werkt met eten, energie en bewegen.
Lof voor de intro van het Slankies topic.
Soms spreek ik mensen met overgewicht ( en rugklachten) die aan gewichtsreductie willen werken.
Dan geef ik zo ongeveer een samenvatting van hun OP. en dat zij moeten blijven eten.
Alleen gezonder dan voorheen.
Ook Blz nog steeds goed bezig.
wat leuk Anne, klinkt culinair allemaalquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:41 schreef AnneX het volgende:
Vijf minuten met de auto en dan ben ik hier :
http://www.bos-fornuizen.(...)%20koken%20bij%20Bos
Daar stonden 2 jonge meiden te koken en allemaal lekkere dingen te maken.
En beneden was een mevrouw ook al bezig.
Al kletsend over recepten en bereidingen en smullen, kreeg ik een simpele en geurige
kikkererwtensoep en verrukkelijke hartigebroodjes met uienpuree en wat kaas.
(brooddeeg plat gerold- uienpuree erop verdeeld- opgerold en daarvan plakken gesneden.
Wat kaas erop gestrooid - bakken en smullen )
Uienpuree van gedroogde fruitjes met wat water smeuig gemaakt.
In de winkel: tientallen kookboeken, prachtige bakvomen voor muffins.
Bakvormen met vlindervormen , rozen !! , dinosaurussen !!
En ik ben er twee uur blijven hangen ! en twee kookboeken aangeschaft!
Ze maakten mij " gek" dat er best in een kleine keuken zo'n fornuis 60 breed met 2 ovens ingebouwd kan worden.
Tip: zondagavond ongeveer 18 uur Rick Stein op de Belg.
Veel !!! het was ook bijzonder. Vooruit !!!
Ik ook niet, nouja 1 mini glimp, werd wakker en hoppa alles zwaar bewolktquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Welke zon?Hele dag hier nog geen sol gezien!
Ja einde van de middag geven ze onweer/regen op, nouja eerst zien en dan geloven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:27 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, vannacht dus ook weer in de nachtdienst en dan zal je net zien dat het morgen overdag wčl mooi weer is
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:31 schreef Vork het volgende:
Nou Anne, deels per trein en ik ben ergens op een station opgepikt.
Verder is het een beetje loos feestje voor mij, er zijn veel familieleden die ik nooit heb gezien. Ik ben al 50 keer gefeliciteerd (en ik ben toch niet jarig) en pas een iemand heeft zich voorgesteld. Het meerendeel ken ik nu dus nog steeds niet. Het wordt een zware avond, maar gelukkig zag ik net ergens een fles Glenlivet staan.
Nee, je kan het nu afdoen met een erg onpersoonlijk 'gefeliciteerd' en dat werkt dan voor buren, kennissen, familie en de jarige. En het maakt geen moer uit dat je niet weet wie wie is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
Raar dat mensen zich niet voorstellen he? Denken misschien een beetje in de massa op te kunnen gaan.
ja en mijn vader ook. Het is gewoon raar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]neem je mijn stokpaardje over?
![]()
Heb je je hapjes al geserveerd? En?
ach, lieve Isa: het regent de hele dat al pijpestelen hier. Om gek van te worden...Ik voel me zo opgesloten! Heb even snel boodschappen gedaan en thee gedronken met een vriend, maar voor de rest...bah!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:27 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, vannacht dus ook weer in de nachtdienst en dan zal je net zien dat het morgen overdag wčl mooi weer is
Het is hier koud en bewolkt; regen zou wat leven in de brouwerij brengenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:04 schreef Jagärtrut het volgende:
ach, lieve Isa: het regent de hele dat al pijpestelen hier. Om gek van te worden...Ik voel me zo opgesloten! Heb even snel boodschappen gedaan en thee gedronken met een vriend, maar voor de rest...bah!
Voorstellen heeft dus ook geen nut, Willem?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:14 schreef freecell het volgende:
Dat is ook raar
Ik heb me een keer op een verjaardag aan 4 mensen voorgesteld als Willem. NIemand keek raar, niemand luistert
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:14 schreef freecell het volgende:
Dat is ook raar
Ik heb me een keer op een verjaardag aan 4 mensen voorgesteld als Willem. NIemand keek raar, niemand luistert
Ja gaaf voor haarquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:46 schreef borisz het volgende:
Zielig voor Totilas om zo'n matige ruiter op je rug te hebben zitten. Totilas wordt 4de.
Adelinde Cornelissen wordt Europees kampioen dressuur in de GPspeciaal
Ahquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:17 schreef freecell het volgende:
Willem
Het was best grappig
Ik heb een stervende zwaan op de bank
Is er een dierenarts in de zaal die hem uit zijn lijden kan verlossen?
Is het de oude zwaan? Awwww.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:17 schreef freecell het volgende:
Willem
Het was best grappig
Ik heb een stervende zwaan op de bank
Is er een dierenarts in de zaal die hem uit zijn lijden kan verlossen?
Mja, hij vindt zichzelf heel zieligquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het de oude zwaan? Awwww.
Misschien kan Annie een dierenarts inschakelen voor je.
Das leuk hč?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:24 schreef MissHobje het volgende:
Moet trouwens lachen van je "Willem"verhaal freecell
Hubbie en ik doen hier vaak als we onderweg zijn met de fiets/auto of wat dan ook, heel uitbundig iemand op straat gedag zeggen, zwaaien of wat geks, puur naar iemand die je niet kent, die verbaasde twijfelachtige blikken danzo grappig! altijd een succes
!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Das leuk hč?
'Mevrouw! Pas op, uw wiel draait!'
En dan zie je ze heel bezorgd naar het wiel kijken
per pm.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:06 schreef freecell het volgende:
Ow en anders gewoon een NSAID, bijvoorbeeld ibuprofen
Maar waar heb je het voor nodig dan
als ze me nu even kunnen helpen vind ik het best.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
z, je moet 'ontstekingsremmer' die je in de drogist kunt kopen niet therapeutisch zien he. Het zijn zwakke pijnstillers, voornamelijk.
Dille en kamille verkoopt het.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:56 schreef freecell het volgende:
Beide nadelen gelden ook voor anti-biotica natuurlijk, haha
Maar hoe kom je aan engelwortel?
Zout water gorgelen doet het ook prima bij beginnende keelontsteking, beter dan strepsils.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:08 schreef freecell het volgende:
Te gebruiken bij dreigende keelontsteking, niet bij meningitis... Hihi
niet zoveel, dat valt best mee hoe dat uitzet. Een heel klein randje lijkt me meer dan voldoende.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hai!
FF inbreken met een vraagje.
Als je soep invriest, zet dat ook uit, toch? Hoeveel % van het bakje moet ik ongeveer leeg laten?
Wij hadden geeneens gas !!! in het dorrep.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:44 schreef Isabeau het volgende:
Kan jij niet op gas koken?Waar kook je nu dan op? Ik hoor mensen altijd zeggen dat ze juist niet op inductie of electra kunnen koken.
haha - echt ? Willem ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:14 schreef freecell het volgende:
Dat is ook raar
Thank you!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
niet zoveel, dat valt best mee hoe dat uitzet. Een heel klein randje lijkt me meer dan voldoende.
Spannend, Anthrax!
de keramische kookplaat heeft het bij mij 1 maand vol gehouden,toen vervangen door inductie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Ooit eens keramisch gekookt bij een collega, dat ging me niet goed af![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis wennen als het nieuw is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Ooit eens keramisch gekookt bij een collega, dat ging me niet goed af![]()
Hoe noemt een nerd zijn vrouw?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:14 schreef freecell het volgende:
Dat is ook raar
dat is leukquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:24 schreef MissHobje het volgende:
Moet trouwens lachen van je "Willem"verhaal freecell
Hubbie en ik doen hier vaak als we onderweg zijn met de fiets/auto of wat dan ook, heel uitbundig iemand op straat gedag zeggen, zwaaien of wat geks, puur naar iemand die je niet kent, die verbaasde twijfelachtige blikken danzo grappig! altijd een succes
!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoe noemt een nerd zijn vrouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
gelezen. jammer dat het wat tegenviel. spaghetti was een beetje karig, ook al was het een bijgerechtje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:32 schreef golfer het volgende:
Zo. Dat was Haarlem Jazz en uit eten.
Korte recensie staat ook alweer op Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #5
Nu lekker bankhangen en de opgenomen programma's even terug kijken.
Was niet mijn garpjequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:56 schreef z80 het volgende:
steer er gaat iemand met je grapje vandoor.
dat doorgestreepte is onzinquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
Je zus is best knap voor een Aziatische, FF
Vind jijquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat doorgestreepte is onzin
Ik mag toch voorkeuren hebben voor uiterlijk bij vrouwen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jouw aversie tegen Aziaten is (een beetje) raar
Ik vind chinezen ook niet knapquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik mag toch voorkeuren hebben voor uiterlijk bij vrouwen?
quote:De conclusie van de vandaag verschenen Sociaal en Cultureel Planbureau-publicatie "Chinese Nederlanders. Van horeca naar hogeschool" is helder: Chinezen in ons land doen het prima. Ze gaan vaker naar HAVO/VWO dan allochtone leerlingen en stromen vaker door naar het hoger onderwijs. Er zijn minder Chinezen dan vroeger werkzaam in de horeca. Ze zijn op de arbeidsmarkt juist sterk vertegenwoordigd in de hoge functies en de werkloosheid is met net 5% laag.
Er wonen in Nederland ongeveer 110.000 Chinezen. Meer dan 70.000 van hen zijn afkomstig uit de Volksrepubliek China en Hongkong. De Chinezen uit landen als Indonesiė en Suriname zijn in de bevolkingsstatistieken niet als Chinezen te onderscheiden en zijn niet in het onderzoek meegenomen.
Al zijn de Chinezen als groep al 100 jaar in Nederland, toch is het aantal migranten dat hier al dertig jaar of langer is klein. De vroegst gearriveerden kwamen vooral om te werken in de horeca. Later kwam de gezinsmigratie op gang. Een op de drie Chinezen in Nederland is hier geboren.
Groot onderscheid eerste en tweede generatie
De onderzoekers stellen vast dat er een groot onderscheid is tussen eerste en tweede generatie Chinezen. Waar de tweede generatie hoogopgeleid en modern is, is de eerste generatie dat niet. De eerste generatie heeft in vergelijking met andere migrantengroepen veel moeite met de Nederlandse taal. Toch heeft de helft wel een taal- of inburgeringscursus gevolgd. Bij ruim een derde van de al lang in Nederland wonende eerste generatie is sprake van het ontbreken van frequent sociaal contact, ook met de eigen groep. Het opleidingsniveau is relatief laag: een derde van hen heeft maximaal basisonderwijs voltooid. Verder valt op dat deze eerste generatie migranten zich minder vaak gelukkig voelen en vaker gezondheidsproblemen hebben.
De tweede generatie spreekt goed Nederlands. Een op de vijf spreekt helemaal geen Chinese taal meer. Zij hebben veel contacten met autochtone Nederlanders, zijn modern in hun opvattingen en van de in Nederland geboren Chinezen voelt 90% zich thuis in Nederland.
Opvallend is dat van de tweede generatie een derde de wens heeft om te wonen in een ander land dan Nederland of China.
Familie centraal
Minder dan de helft van de Chinese Nederlanders identificeert zich (zeer) sterk met Nederland, zij gebruiken relatief weinig Nederlandse media, participeren weinig in het verenigingsleven en hebben niet zo frequent contact met autochtone Nederlanders.
De familie neemt een centrale plaats in. De Chinezen lijken verder sterker gericht op de eigen herkomstgroep dan op het herkomstland. Gevoelens van heimwee en de wens om terug te keren naar het herkomstland zijn beperkt, zo stellen de onderzoekers.
Hoog arbeidsethos
Volgens de onderzoekers lijkt het sociaaleconomische succes niet zozeer te danken aan de gerichtheid op de Chinese groep (bijvoorbeeld vooral met herkomstgenoten verkeren), maar veel meer aan de normen die in Chinese gemeenschap centraal staan. Het gaat dan om de Chinese cultuur van hard werken, veel ambitie, goed moeten presteren en de grote waarde die wordt gehecht aan goed onderwijs en een hoge arbeidsethos.
Snelle, grote sprong in opleidingsniveau
Het lijkt erop dat Chinese migranten met name in het onderwijs in korte tijd een enorme sprong hebben gemaakt. In een onderzoek van 1997 (weergegeven in het boek De maatschappelijke positie van Chinezen in Nederland onder redactie van o.a Ria Vogels) werd gesteld dat Chinezen in vergelijking met andere allochtonen en autochtonen een 'achterstandspositie in opleidingspositie' hadden. Er gingen toen beduidend minder Chinezen naar HAVO/VWO en HBO/universiteit dan autochtonen. Nu is die positie dus omgekeerd.
die hele opmerking is nogal vreemd en dat weet je zelf ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik mag toch voorkeuren hebben voor uiterlijk bij vrouwen?
Bullshit, dit is wat ik vind.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die hele opmerking is nogal vreemd en dat weet je zelf ook
dat is allang bekend, hoef je niet iedere keer krampachtig te laten weten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bullshit, dit is wat ik vind.Aziatische vrouwen vind ik doorgaans niet aantrekkelijk.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is allang bekend, hoef je niet iedere keer krampachtig te laten weten.
nu klaar met deze 'discussie'.
Ja, op zich wel, maar het moet niet te lang duren hč? En zo bruut ziek is hij nu ook weer nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 08:11 schreef krakkemieke het volgende:
Da's toch niet normaal voor hem? Ik zou bellen. Of heeft hij dat vaker als hij ziek is?
Hij drinkt welquote:Op zondag 21 augustus 2011 08:12 schreef Isabeau het volgende:
Zet je hem op de weegschaal? En drinkt hij wel voldoende?
Nou ja, niks mankeren, het lijkt me gewoon niet des Tara's om weinig te eten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:20 schreef freecell het volgende:
Pureren en dwingen mag zeker niet?
Het is toch wat, hij heeft eigenlijk niks, voelt zich gewoon een dag of 4 wat minder en heeft geen zin in eten en zijn vrouw belt met de dokterArme man.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:21 schreef Isabeau het volgende:
Niks mis met pureren als hij dat wel eet. En heb je niet nog zo'n vliegtuiglepeltje van de kinderen?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik stumblede vannacht op de 10 funniest ways to die en moest al direct heel erg lachen bij de eerste: http://www.lifeinsurancef(...)unniest-ways-to-die/ 'Death by drowning at a lifeguards party'
Klinkt als een gebroken nacht, piet. Koffie?quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Goeiemoggel
Pffff katnacht gehad, herrie op straat, snurkende man en hoestbuien
quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:34 schreef freecell het volgende:
Lachend in je slaap overlijden is ook grappig
Lekker,quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt als een gebroken nacht, piet. Koffie?
Jij gaat ook doodquote:
Ging om 8 uur op de bank liggen, ingeslapen, komt om half negen man de woonkamer inlopen, sliep net, waarom lig je hier? Grmblquote:Op zondag 21 augustus 2011 08:31 schreef freecell het volgende:
Arme Piet, nog even er weer in kruipen?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ging om 8 uur op de bank liggen, ingeslapen, komt om half negen man de woonkamer inlopen, sliep net, waarom lig je hier? Grmbl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dat was precies het juiste moment om weer in dat warme bed te gaan liggen! Alleenquote:Op zondag 21 augustus 2011 08:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Ging om 8 uur op de bank liggen, ingeslapen, komt om half negen man de woonkamer inlopen, sliep net, waarom lig je hier? Grmbl
Eenschquote:Op zondag 21 augustus 2011 08:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was precies het juiste moment om weer in dat warme bed te gaan liggen! Alleen
Ja, ja en dan weer aanhoren, ga je weer in bed? Ik wil net koffie zetten, blabla blaquote:Op zondag 21 augustus 2011 08:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was precies het juiste moment om weer in dat warme bed te gaan liggen! Alleen
Klinkt als een vrouw.quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, ja en dan weer aanhoren, ga je weer in bed? Ik wil net koffie zetten, blabla bla
Grmbl
Relaties..
Whehequote:Op zondag 21 augustus 2011 08:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben je nog niet naar de kerk?
Hoho! Jij hebt drie exemplaren van het mannelijke type!quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:46 schreef freecell het volgende:
Hopeloos
En ik zie ineens een nadeel: jullie kunnen twee mannen met een man-cold in één huis hebben
Doemscenario!!
Zegquote:Op zondag 21 augustus 2011 08:51 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet gooit een doos jeukpoeder in Freecells kleding en voert haar kids koffie met veel te veel suiker en caffeine en geeft ze blikken trommels en ander lawaai speelgoed.
Ja, maar die kleintjes doen nog niet aan man-coldquote:Op zondag 21 augustus 2011 08:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoho! Jij hebt drie exemplaren van het mannelijke type!
Ja, hier ookquote:
Toetertjes en piano'tjes!quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:51 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet gooit een doos jeukpoeder in Freecells kleding en voert haar kids koffie met veel te veel suiker en caffeine en geeft ze blikken trommels en ander lawaai speelgoed.
Blikken trommels, hamertjes tik.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:54 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet geeft freecells man coke en viagra
Truste Isabeau, ik doe vanmiddag een siesta.quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga maar naar bed
FFT nogmaals succes.
Piet sterkte met de vermoeidheid.
FC veel plezier in de kerk.
Krak een fijne dag!
Goed planquote:Op zondag 21 augustus 2011 09:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Truste Isabeau, ik doe vanmiddag een siesta.
Moet nu denken aan Miklos Feher, kreeg geel na een overtreding. Die incaseerde hij met een lach zo van ja die is terecht en vijf seconde later valt hij dood neer op het gras.quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:34 schreef freecell het volgende:
Lachend in je slaap overlijden is ook grappig
Ha. Hier schijnt de zon!quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Manlief naar de bakker gestuurd voor broodjes, komt nu met bakken naar beneden
Ik gebruik maar een eetlepel ofzo, zodat ze wel afdrogen. En nog een klein beetje scrubben.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind wasverzachter vreselijk, kleding en handdoeken nemen dan geen vocht op.
Waarom zou je theedoeken met wasverzachter wassen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik gebruik maar een eetlepel ofzo, zodat ze wel afdrogen. En nog een klein beetje scrubben.
Ik was alle witte was bij elkaar. En het gaat me alleen om de geur.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zou je theedoeken met wasverzachter wassen?
Tip, gebruik ipv wasverzachter azijn.
Ach ja, de vrouwtjes, alles moet luchtjes hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik was alle witte was bij elkaar. En het gaat me alleen om de geur.
Het hoost hier!
Nee, juist niet, alleen als ik dat wil. Zo ben ik blij met mijn ongeparfumeerde zonnebrand.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach ja, de vrouwtjes, alles moet luchtjes hebben.
Hier is het smerig weer, zwoel, bewolkt en geen zon te zien. Begint nu ook te regenen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Manlief naar de bakker gestuurd voor broodjes, komt nu met bakken naar beneden
Lekkerquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:27 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhNet ontbeten met cheesecake. Er zijn vervelender dingen om te doen
oh Lie, heb jij jouw recept van lemoncurd bijdehan?.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:45 schreef LieLie het volgende:
Het onweert hier.. En ik dacht nog wel dat ik buiten kon zitten vandaag..
Volgens mij was dat mijn zusquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
oh Lie, heb jij jouw recept van lemoncurd bijdehan?.
Even vergelijken...
Om een uur of drie-vier gaat het heir regenen, pas...
Hahaha - en die speelt op LL.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat mijn zus
Ik heb nog nooit lemoncurd gemaakt
Hier alweer een onweersbui..quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:39 schreef golfer het volgende:
Hier nog geen druppel gezien. Wel heel drukkend warm.
NEEEEE, ik ben sponsor van "Neutral" werkelijk alles gebruiken we hier/hebben we vervangen daarvoor.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Ach ja, de vrouwtjes, alles moet luchtjes hebben.
Klinkt echtquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:45 schreef AnneX het volgende:
waar regen, zo eens kijken op buienradar dan: ik wil /moet nog fietsen en eigenlijk een boot
tochtje maken...
Vanmorgen een recept voor lemoncurd per mail van de kookmevrouw van gister om bv. te gebruiken in een varia van tiramisu ! met limoncello![]()
Gister een bolletje ijs voor ieder gehaald aan de overkant in de ijswinkel en dat bij een zelfgemaakte tarte tatin abrikozen als toet. Limoenijs, ook al lekker.
Deel van de tarte bij de buren gebracht.
Dank! We zijn liefhebber van hem, maar hebben het al gezienquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:48 schreef AnneX het volgende:
Voor de liefhebbers nogmaals: vanavond op de Belg komt Rick Stein rond een uur of 18.
Omdat ik nog steeds niet weet hoe opnemen werktquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:11 schreef LieLie het volgende:
AnneX, bedankt voor de Rick Stein tip, heb m op opnemen gezet
Ja beetje wel. Gelukkig aten we met korting, als echt hollanders valt de pijn dan toch een beetje meequote:Op zondag 21 augustus 2011 13:16 schreef AnneX het volgende:
Omdat ik nog steeds niet weet hoe opnemen werkt, moet ik kijken...
Jammer Blz & g van het uiteten gister, toch?
lief , van ons moet je het met digitale koesjes doen en een snail mailquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:16 schreef krakkemieke het volgende:
Glaasje jus geperst. De buurvrouw kwam gister fruit en griekse yoghurt brengen, voor het ontbijt vanochtend. Ik moest op krachten blijven zei ze.
Dat is een goeie buuvquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:16 schreef krakkemieke het volgende:
Glaasje jus geperst. De buurvrouw kwam gister fruit en griekse yoghurt brengen, voor het ontbijt vanochtend. Ik moest op krachten blijven zei ze.
Dat zijn geestelijke vitaminen, net zo belangrijk!quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
lief , van ons moet je het met digitale koesjes doen en een snail mail
Zal de zaak niet op de lijst zettenquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja beetje wel. Gelukkig aten we met korting, als echt hollanders valt de pijn dan toch een beetje mee
Ik zei steeds : jou smaakjes zijn lekkerder, tegen golfer![]()
Jup en dan daarna wrs even met Pa weg. Maar goed dat moet nog even definitief wordenquote:
Vanavond hier voor mij weer 2 kilo jumbo's van P&D op het menu.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:21 schreef borisz het volgende:
Volgende week ergens in Zeeland mosselen eten
Ik vind dat zo'n domper in een restaurantquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:18 schreef Bluezz het volgende:
Ja beetje wel. Gelukkig aten we met korting, als echt hollanders valt de pijn dan toch een beetje mee
Ik zei steeds : jou smaakjes zijn lekkerder, tegen golfer![]()
GEFELICITEERD!quote:
Ja dat is zo. Als ik niet afhankelijk ben van een groep ofzo, raadpleeg ik ook steeds vaker andere mensen, reviews en (heel belangrijk voor een vegetariėr) het menu voordat ik een restaurant uitkies om te eten. Dat verkleint de keuze wel enorm, maar het verkleint ook de kans dat ik bagger moet eten voor teveel geld. Dat vind ik gewoon te zonde.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:20 schreef Isabeau het volgende:
Misschien ben ik dan ook kritischer geworden, maar ik kan me ook helemaal vinden in wat jij zegt, Vork. Dat in de goedkopere regionen het helemaal niet zoveel uitmaakt wat de prijs is, want daar vind je idd goede en slechte restaurants. Het is altijd zo makkelijk om te zien waar met liefde en passie wordt gekookt of waar maar snel snel de gerechten de keuken uit moeten.
Ja, die heb ik overleefd. Het was wel een beetje uitzitten inderdaad. Veel onbekende mensen waarvan ik geen idee heb wie het zijn, behalve dat ze ergens min of meer familie zijn. Maargoed, m'n opa vond het allemaal prachtig en het is zijn feestje. Ik moest daarna nog even langs wat vrienden om bier te drinken, dus ik was wel kapot zo tegen het einde van de avond eh nacht.quote:Fijn om je online te zien; de familiebijeenkomst is dus overleefd. Heb je het nog leuk gehad of was het uitzitten?
Goed zo!!!!quote:
Valt mij ook vaak op hoe fantasieloos men vegetarische gerechten op een kaart zet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:11 schreef Vork het volgende:
Voor een vegetariėr zijn de opties als salade geitenkaas en een tortilla met groente dodelijk. Als een restaurant (wat meestal toch meer een eetcafé blijkt te zijn) dat op de kaart heeft dan ben ik snel klaar.
Inspiratieloos.
Ze konden het dus inderdaad niet waarmaken. In principe allemaal lekkere gerechten, maar de uitvoering en de presentatie bleef benedenmaats.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:16 schreef AnneX het volgende:
Nog even over de kaart van B &g gister: het leek mij stuk voor stuk lekker en maakte mij nieuwsgierig.
Toen ik de hele kaart overzag: oef ambitieus als zij dit kunnen waarmaken. / 2cts.
Ooit een keer met fokkers ergens gegeten en toen was er ook een vegetariėr bij (niet vork). Er stond geen enkel vegetarisch menu op de kaart, maar de keuken zei wel iets te gaan maken. Terwijl wij allemaal aan de varkenshaas en satéspiesjes zaten had zij een bord met een omelet en veel garnituur (echt waarquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:17 schreef golfer het volgende:
Valt mij ook vaak op hoe fantasieloos men vegetarische gerechten op een kaart zet.
Leuk idee, maar juist de weekenden in september dat het pondje vaart zitten bij ons al stampvol gepland met evenementen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:20 schreef AnneX het volgende:
Ha en terug doen van nix doen op een klein pontje: een cruise gemaakt.
Met dit weer lekker uitwaaien voordat er slecht weer loskomt?
Iets voor jullie vakantie? Bluezz
http://www.hollandsewater(...)k-en-everdingen.aspx
Dat zijn juist ook vaak restaurants waar ik als vleeseter lekker eet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:26 schreef Vork het volgende:
Als ze het goed doen, dan zou een restaurant eigenlijk een vegetarisch gerecht op het menu moeten hebben staan die aantrekkelijk en lekker genoeg lijkt, dat ook mensen die geen vegetariėr zijn dat als serieuze eetoptie gaan overwegen (en bestellen). Dan is het meer een volwaardig en gelijkwaardig gerecht op de kaart ipv die ene verplichte vegetarische optie, omdat anders groepen met een vegetariėr helemaal wegblijven.
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:23 schreef krakkemieke het volgende:
http://www.eemlijn.nl/
Deze is ook leuk AnneX!
De jonge sterrenchef Niven Kunz, waar wij binnenkort gaan eten, staat er om bekend dat hij heel veel vegetarische en (streek)groentengerechten verwerkt in z'n kaart.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:26 schreef Vork het volgende:
Als ze het goed doen, dan zou een restaurant eigenlijk een vegetarisch gerecht op het menu moeten hebben staan die aantrekkelijk en lekker genoeg lijkt, dat ook mensen die geen vegetariėr zijn dat als serieuze eetoptie gaan overwegen (en bestellen). Dan is het meer een volwaardig en gelijkwaardig gerecht op de kaart ipv die ene verplichte vegetarische optie, omdat anders groepen met een vegetariėr helemaal wegblijven.
Mijn moeder geeft het wel eens als cadeau aan een vriendin, dan lunchen ze op het eindpunt. En je kunt bij elke halte gewoon afstappen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Heb je dat al eens gedaan?
Duurt mij al weer te lang, vrees ik / snelle verveelder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |