ach, lieve Isa: het regent de hele dat al pijpestelen hier. Om gek van te worden...Ik voel me zo opgesloten! Heb even snel boodschappen gedaan en thee gedronken met een vriend, maar voor de rest...bah!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:27 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, vannacht dus ook weer in de nachtdienst en dan zal je net zien dat het morgen overdag wčl mooi weer is
Het is hier koud en bewolkt; regen zou wat leven in de brouwerij brengenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:04 schreef Jagärtrut het volgende:
ach, lieve Isa: het regent de hele dat al pijpestelen hier. Om gek van te worden...Ik voel me zo opgesloten! Heb even snel boodschappen gedaan en thee gedronken met een vriend, maar voor de rest...bah!
Voorstellen heeft dus ook geen nut, Willem?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:14 schreef freecell het volgende:
Dat is ook raar
Ik heb me een keer op een verjaardag aan 4 mensen voorgesteld als Willem. NIemand keek raar, niemand luistert
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:14 schreef freecell het volgende:
Dat is ook raar
Ik heb me een keer op een verjaardag aan 4 mensen voorgesteld als Willem. NIemand keek raar, niemand luistert
Ja gaaf voor haarquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:46 schreef borisz het volgende:
Zielig voor Totilas om zo'n matige ruiter op je rug te hebben zitten. Totilas wordt 4de.
Adelinde Cornelissen wordt Europees kampioen dressuur in de GPspeciaal
Ahquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:17 schreef freecell het volgende:
Willem
Het was best grappig
Ik heb een stervende zwaan op de bank
Is er een dierenarts in de zaal die hem uit zijn lijden kan verlossen?
Is het de oude zwaan? Awwww.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:17 schreef freecell het volgende:
Willem
Het was best grappig
Ik heb een stervende zwaan op de bank
Is er een dierenarts in de zaal die hem uit zijn lijden kan verlossen?
Mja, hij vindt zichzelf heel zieligquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het de oude zwaan? Awwww.
Misschien kan Annie een dierenarts inschakelen voor je.
Das leuk hč?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:24 schreef MissHobje het volgende:
Moet trouwens lachen van je "Willem"verhaal freecell
Hubbie en ik doen hier vaak als we onderweg zijn met de fiets/auto of wat dan ook, heel uitbundig iemand op straat gedag zeggen, zwaaien of wat geks, puur naar iemand die je niet kent, die verbaasde twijfelachtige blikken danzo grappig! altijd een succes
!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Das leuk hč?
'Mevrouw! Pas op, uw wiel draait!'
En dan zie je ze heel bezorgd naar het wiel kijken
per pm.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:06 schreef freecell het volgende:
Ow en anders gewoon een NSAID, bijvoorbeeld ibuprofen
Maar waar heb je het voor nodig dan
als ze me nu even kunnen helpen vind ik het best.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
z, je moet 'ontstekingsremmer' die je in de drogist kunt kopen niet therapeutisch zien he. Het zijn zwakke pijnstillers, voornamelijk.
Dille en kamille verkoopt het.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:56 schreef freecell het volgende:
Beide nadelen gelden ook voor anti-biotica natuurlijk, haha
Maar hoe kom je aan engelwortel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |