Die zijn inderdaad lekker en kinderbedtijd is bij ons best vroegquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja Freecel, als je kinderen hebt begrijp ik dat je snakt naar de uurtjes na kinderbedtijd.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad lekker en kinderbedtijd is bij ons best vroeg
Jup, elke avond van 19:00 tot 23:00 Dat is 4 uurquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Mooi toch heb je zelf iig ook nog even me-time
Ergens buiten Nederlandquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:41 schreef Jagärtrut het volgende:
hier regent het heel hard. Al sinds gisteravond. Ik heb de gordijnen nog maar dicht gelaten...
Gezien de username vermoed ik ergens in Scandinavië.quote:
Aan de weerkaart te zien zuid noorwegen of zweden, of baltische landenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gezien de username vermoed ik ergens in Scandinavië.
Zweden, indeed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aan de weerkaart te zien zuid noorwegen of zweden, of baltische landen
Hier alweer geen strandweer meer. Flink zeebriesje en niet echt warm.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Waarom lees ik dit soort dingen ook: http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=9I3E8UEM
Achquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Waarom lees ik dit soort dingen ook: http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=9I3E8UEM
Het valt nu nog mee, nog steeds maar 5-0. 6-0 nu.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:28 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
Ben EK hockey aan het kijken. Nederland - Azerbaijan. 4-0 al na 20 minuten. Twee jaar geleden werd het 10-0.
78-0quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het valt nu nog mee, nog steeds maar 5-0. 6-0 nu.
ach jeequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:14 schreef Isabeau het volgende:
ziet er lekker uit zeg!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier alweer geen strandweer meer. Flink zeebriesje en niet echt warm.
Maar goed. We gaan later vanmiddag toch naar Haarlem Jazz en daarna uit eten bij een voor ons nog niet bekend restaurant.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Gefeliciteerd. Dan moeten jullie morgen ook maar de finale winnen, vind ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:07 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb gewonnen!moest wel inkomen, stonden 0-3 achter maar stand werd 7-5 6-2.
Morgen om 10u de finale.
Nu ff lekker zitte en eten en straks alweer terug om vriendinnen aan te moedigen
Goed gedaan!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:07 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb gewonnen!moest wel inkomen, stonden 0-3 achter maar stand werd 7-5 6-2.
Morgen om 10u de finale.
Nu ff lekker zitte en eten en straks alweer terug om vriendinnen aan te moedigen
en dat is zo in contrast met de hulp die via twitter etc. werd geboden !quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach
En dat plunderen dan
http://www.nu.nl/buitenla(...)lpop-geplunderd.html
Dat heet met reden een " uitdaging" , Vork.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:40 schreef Vork het volgende:
Ik zou wat vegetarische hapjes meenemen richting de familie. Mijn familie zijn redelijk niet-avontuurlijke eters, denk vlees, saus, stokbrood en een hittebron en dan is men al tevreden. Hapjes zijn er vast wel, maar dan de standaard dingen, denk aan gevulde eieren, blokjes kaas met dingen erop geprikkerd. Dat soort werk, want als er iets onbekends op tafel staat, dan wordt het niet gegeten.
Dus nu heb ik alles in wraps gerold. Ik hoop dat ze het bikken en dat het eetbaar is
...Het is een bloedzuiverende drank met veel vitamine B. ... medicinaal gebruik voor Piet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:19 schreef Pietverdriet het volgende:
De eerste flessen federweisser gekocht, italiaanse, maar toch lekker bij de spare ribs vanavond
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
...Het is een bloedzuiverende drank met veel vitamine B. ... medicinaal gebruik voor Piet?
Ik was ook weer wat afgevallenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:46 schreef AnneX het volgende:
Haarlem de grootste jazz stad ? En Breda dan? en Den Bosch?
Altijd leuke sfeer, vooral met mooi weer.
Veel plezier B & g
Afgelopen week was ik weer terug bij af, want te lekker gebak gemaakt en gegeten.
Mn. X vond het zonde en te lekker om naar de buren te brengen
Veel vitamientjes idd, en biologische culturen in vruchtensap.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
...Het is een bloedzuiverende drank met veel vitamine B. ... medicinaal gebruik voor Piet?
Neuh, ik kan niet op gas koken en de nieuwe keuken is pas 5 jaar oud.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:04 schreef Isabeau het volgende:
Anne, wil je ook zo'n mooi fornuis?
En gewicht gaat traag, maar gestaag omlaagIn Slank posten helpt niet, dus doe ik dat nauwelijks. En in het dieettopic kom ik niet, want ik vind sommigen daar erg dom bezig.
Nouja, op zich gaan mensen niet dood van een cambridge dieet (proteïne-chocoladerepen met toegevoegde vezels en vitaminequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Neuh, ik kan niet op gas koken en de nieuwe keuken is pas 5 jaar oud.
Alleen jammer van de combi-oven. Wist ik veel, dat ik koken en bakken weer leuk
zou vinden...
Gestaag omlaag is goed.
En onbegrijpelijk wat men uitspookt in dieettopic.
Juist nu er zoveel meer info beschikbaar is over hoe het werkt met eten, energie en bewegen.
Lof voor de intro van het Slankies topic.
Soms spreek ik mensen met overgewicht ( en rugklachten) die aan gewichtsreductie willen werken.
Dan geef ik zo ongeveer een samenvatting van hun OP. en dat zij moeten blijven eten.
Alleen gezonder dan voorheen.
Ook Blz nog steeds goed bezig.
wat leuk Anne, klinkt culinair allemaalquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:41 schreef AnneX het volgende:
Vijf minuten met de auto en dan ben ik hier :
http://www.bos-fornuizen.(...)%20koken%20bij%20Bos
Daar stonden 2 jonge meiden te koken en allemaal lekkere dingen te maken.
En beneden was een mevrouw ook al bezig.
Al kletsend over recepten en bereidingen en smullen, kreeg ik een simpele en geurige
kikkererwtensoep en verrukkelijke hartigebroodjes met uienpuree en wat kaas.
(brooddeeg plat gerold- uienpuree erop verdeeld- opgerold en daarvan plakken gesneden.
Wat kaas erop gestrooid - bakken en smullen )
Uienpuree van gedroogde fruitjes met wat water smeuig gemaakt.
In de winkel: tientallen kookboeken, prachtige bakvomen voor muffins.
Bakvormen met vlindervormen , rozen !! , dinosaurussen !!
En ik ben er twee uur blijven hangen ! en twee kookboeken aangeschaft!
Ze maakten mij " gek" dat er best in een kleine keuken zo'n fornuis 60 breed met 2 ovens ingebouwd kan worden.
Tip: zondagavond ongeveer 18 uur Rick Stein op de Belg.
Veel !!! het was ook bijzonder. Vooruit !!!
Ik ook niet, nouja 1 mini glimp, werd wakker en hoppa alles zwaar bewolktquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Welke zon?Hele dag hier nog geen sol gezien!
Ja einde van de middag geven ze onweer/regen op, nouja eerst zien en dan geloven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:27 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, vannacht dus ook weer in de nachtdienst en dan zal je net zien dat het morgen overdag wèl mooi weer is
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:31 schreef Vork het volgende:
Nou Anne, deels per trein en ik ben ergens op een station opgepikt.
Verder is het een beetje loos feestje voor mij, er zijn veel familieleden die ik nooit heb gezien. Ik ben al 50 keer gefeliciteerd (en ik ben toch niet jarig) en pas een iemand heeft zich voorgesteld. Het meerendeel ken ik nu dus nog steeds niet. Het wordt een zware avond, maar gelukkig zag ik net ergens een fles Glenlivet staan.
Nee, je kan het nu afdoen met een erg onpersoonlijk 'gefeliciteerd' en dat werkt dan voor buren, kennissen, familie en de jarige. En het maakt geen moer uit dat je niet weet wie wie is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
Raar dat mensen zich niet voorstellen he? Denken misschien een beetje in de massa op te kunnen gaan.
ja en mijn vader ook. Het is gewoon raar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]neem je mijn stokpaardje over?
![]()
Heb je je hapjes al geserveerd? En?
ach, lieve Isa: het regent de hele dat al pijpestelen hier. Om gek van te worden...Ik voel me zo opgesloten! Heb even snel boodschappen gedaan en thee gedronken met een vriend, maar voor de rest...bah!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:27 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, vannacht dus ook weer in de nachtdienst en dan zal je net zien dat het morgen overdag wèl mooi weer is
Het is hier koud en bewolkt; regen zou wat leven in de brouwerij brengenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:04 schreef Jagärtrut het volgende:
ach, lieve Isa: het regent de hele dat al pijpestelen hier. Om gek van te worden...Ik voel me zo opgesloten! Heb even snel boodschappen gedaan en thee gedronken met een vriend, maar voor de rest...bah!
Voorstellen heeft dus ook geen nut, Willem?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:14 schreef freecell het volgende:
Dat is ook raar
Ik heb me een keer op een verjaardag aan 4 mensen voorgesteld als Willem. NIemand keek raar, niemand luistert
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:14 schreef freecell het volgende:
Dat is ook raar
Ik heb me een keer op een verjaardag aan 4 mensen voorgesteld als Willem. NIemand keek raar, niemand luistert
Ja gaaf voor haarquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:46 schreef borisz het volgende:
Zielig voor Totilas om zo'n matige ruiter op je rug te hebben zitten. Totilas wordt 4de.
Adelinde Cornelissen wordt Europees kampioen dressuur in de GPspeciaal
Ahquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:17 schreef freecell het volgende:
Willem
Het was best grappig
Ik heb een stervende zwaan op de bank
Is er een dierenarts in de zaal die hem uit zijn lijden kan verlossen?
Is het de oude zwaan? Awwww.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:17 schreef freecell het volgende:
Willem
Het was best grappig
Ik heb een stervende zwaan op de bank
Is er een dierenarts in de zaal die hem uit zijn lijden kan verlossen?
Mja, hij vindt zichzelf heel zieligquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het de oude zwaan? Awwww.
Misschien kan Annie een dierenarts inschakelen voor je.
Das leuk hè?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:24 schreef MissHobje het volgende:
Moet trouwens lachen van je "Willem"verhaal freecell
Hubbie en ik doen hier vaak als we onderweg zijn met de fiets/auto of wat dan ook, heel uitbundig iemand op straat gedag zeggen, zwaaien of wat geks, puur naar iemand die je niet kent, die verbaasde twijfelachtige blikken danzo grappig! altijd een succes
!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Das leuk hè?
'Mevrouw! Pas op, uw wiel draait!'
En dan zie je ze heel bezorgd naar het wiel kijken
per pm.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:06 schreef freecell het volgende:
Ow en anders gewoon een NSAID, bijvoorbeeld ibuprofen
Maar waar heb je het voor nodig dan
als ze me nu even kunnen helpen vind ik het best.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
z, je moet 'ontstekingsremmer' die je in de drogist kunt kopen niet therapeutisch zien he. Het zijn zwakke pijnstillers, voornamelijk.
Dille en kamille verkoopt het.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:56 schreef freecell het volgende:
Beide nadelen gelden ook voor anti-biotica natuurlijk, haha
Maar hoe kom je aan engelwortel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |