NEEEEE, ik ben sponsor van "Neutral" werkelijk alles gebruiken we hier/hebben we vervangen daarvoor.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Ach ja, de vrouwtjes, alles moet luchtjes hebben.
Klinkt echtquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:45 schreef AnneX het volgende:
waar regen, zo eens kijken op buienradar dan: ik wil /moet nog fietsen en eigenlijk een boot
tochtje maken...
Vanmorgen een recept voor lemoncurd per mail van de kookmevrouw van gister om bv. te gebruiken in een varia van tiramisu ! met limoncello![]()
Gister een bolletje ijs voor ieder gehaald aan de overkant in de ijswinkel en dat bij een zelfgemaakte tarte tatin abrikozen als toet. Limoenijs, ook al lekker.
Deel van de tarte bij de buren gebracht.
Dank! We zijn liefhebber van hem, maar hebben het al gezienquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:48 schreef AnneX het volgende:
Voor de liefhebbers nogmaals: vanavond op de Belg komt Rick Stein rond een uur of 18.
Omdat ik nog steeds niet weet hoe opnemen werktquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:11 schreef LieLie het volgende:
AnneX, bedankt voor de Rick Stein tip, heb m op opnemen gezet
Ja beetje wel. Gelukkig aten we met korting, als echt hollanders valt de pijn dan toch een beetje meequote:Op zondag 21 augustus 2011 13:16 schreef AnneX het volgende:
Omdat ik nog steeds niet weet hoe opnemen werkt, moet ik kijken...
Jammer Blz & g van het uiteten gister, toch?
lief , van ons moet je het met digitale koesjes doen en een snail mailquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:16 schreef krakkemieke het volgende:
Glaasje jus geperst. De buurvrouw kwam gister fruit en griekse yoghurt brengen, voor het ontbijt vanochtend. Ik moest op krachten blijven zei ze.
Dat is een goeie buuvquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:16 schreef krakkemieke het volgende:
Glaasje jus geperst. De buurvrouw kwam gister fruit en griekse yoghurt brengen, voor het ontbijt vanochtend. Ik moest op krachten blijven zei ze.
Dat zijn geestelijke vitaminen, net zo belangrijk!quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
lief , van ons moet je het met digitale koesjes doen en een snail mail
Zal de zaak niet op de lijst zettenquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja beetje wel. Gelukkig aten we met korting, als echt hollanders valt de pijn dan toch een beetje mee
Ik zei steeds : jou smaakjes zijn lekkerder, tegen golfer![]()
Jup en dan daarna wrs even met Pa weg. Maar goed dat moet nog even definitief wordenquote:
Vanavond hier voor mij weer 2 kilo jumbo's van P&D op het menu.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:21 schreef borisz het volgende:
Volgende week ergens in Zeeland mosselen eten
Ik vind dat zo'n domper in een restaurantquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:18 schreef Bluezz het volgende:
Ja beetje wel. Gelukkig aten we met korting, als echt hollanders valt de pijn dan toch een beetje mee
Ik zei steeds : jou smaakjes zijn lekkerder, tegen golfer![]()
GEFELICITEERD!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |