Zout water gorgelen doet het ook prima bij beginnende keelontsteking, beter dan strepsils.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:08 schreef freecell het volgende:
Te gebruiken bij dreigende keelontsteking, niet bij meningitis... Hihi
niet zoveel, dat valt best mee hoe dat uitzet. Een heel klein randje lijkt me meer dan voldoende.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hai!
FF inbreken met een vraagje.
Als je soep invriest, zet dat ook uit, toch? Hoeveel % van het bakje moet ik ongeveer leeg laten?
Wij hadden geeneens gas !!! in het dorrep.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:44 schreef Isabeau het volgende:
Kan jij niet op gas koken?Waar kook je nu dan op? Ik hoor mensen altijd zeggen dat ze juist niet op inductie of electra kunnen koken.
haha - echt ? Willem ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:14 schreef freecell het volgende:
Dat is ook raar
Ik heb me een keer op een verjaardag aan 4 mensen voorgesteld als Willem. NIemand keek raar, niemand luistert
Thank you!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
niet zoveel, dat valt best mee hoe dat uitzet. Een heel klein randje lijkt me meer dan voldoende.
Spannend, Anthrax!
de keramische kookplaat heeft het bij mij 1 maand vol gehouden,toen vervangen door inductie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Ooit eens keramisch gekookt bij een collega, dat ging me niet goed af![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis wennen als het nieuw is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Ooit eens keramisch gekookt bij een collega, dat ging me niet goed af![]()
Hoe noemt een nerd zijn vrouw?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |