Ja beetje wel. Gelukkig aten we met korting, als echt hollanders valt de pijn dan toch een beetje meequote:Op zondag 21 augustus 2011 13:16 schreef AnneX het volgende:
Omdat ik nog steeds niet weet hoe opnemen werkt, moet ik kijken...
Jammer Blz & g van het uiteten gister, toch?
lief , van ons moet je het met digitale koesjes doen en een snail mailquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:16 schreef krakkemieke het volgende:
Glaasje jus geperst. De buurvrouw kwam gister fruit en griekse yoghurt brengen, voor het ontbijt vanochtend. Ik moest op krachten blijven zei ze.
Dat is een goeie buuvquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:16 schreef krakkemieke het volgende:
Glaasje jus geperst. De buurvrouw kwam gister fruit en griekse yoghurt brengen, voor het ontbijt vanochtend. Ik moest op krachten blijven zei ze.
Dat zijn geestelijke vitaminen, net zo belangrijk!quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
lief , van ons moet je het met digitale koesjes doen en een snail mail
Zal de zaak niet op de lijst zettenquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja beetje wel. Gelukkig aten we met korting, als echt hollanders valt de pijn dan toch een beetje mee
Ik zei steeds : jou smaakjes zijn lekkerder, tegen golfer![]()
Jup en dan daarna wrs even met Pa weg. Maar goed dat moet nog even definitief wordenquote:
Vanavond hier voor mij weer 2 kilo jumbo's van P&D op het menu.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:21 schreef borisz het volgende:
Volgende week ergens in Zeeland mosselen eten
Ik vind dat zo'n domper in een restaurantquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:18 schreef Bluezz het volgende:
Ja beetje wel. Gelukkig aten we met korting, als echt hollanders valt de pijn dan toch een beetje mee
Ik zei steeds : jou smaakjes zijn lekkerder, tegen golfer![]()
GEFELICITEERD!quote:
Ja dat is zo. Als ik niet afhankelijk ben van een groep ofzo, raadpleeg ik ook steeds vaker andere mensen, reviews en (heel belangrijk voor een vegetariër) het menu voordat ik een restaurant uitkies om te eten. Dat verkleint de keuze wel enorm, maar het verkleint ook de kans dat ik bagger moet eten voor teveel geld. Dat vind ik gewoon te zonde.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:20 schreef Isabeau het volgende:
Misschien ben ik dan ook kritischer geworden, maar ik kan me ook helemaal vinden in wat jij zegt, Vork. Dat in de goedkopere regionen het helemaal niet zoveel uitmaakt wat de prijs is, want daar vind je idd goede en slechte restaurants. Het is altijd zo makkelijk om te zien waar met liefde en passie wordt gekookt of waar maar snel snel de gerechten de keuken uit moeten.
Ja, die heb ik overleefd. Het was wel een beetje uitzitten inderdaad. Veel onbekende mensen waarvan ik geen idee heb wie het zijn, behalve dat ze ergens min of meer familie zijn. Maargoed, m'n opa vond het allemaal prachtig en het is zijn feestje. Ik moest daarna nog even langs wat vrienden om bier te drinken, dus ik was wel kapot zo tegen het einde van de avond eh nacht.quote:Fijn om je online te zien; de familiebijeenkomst is dus overleefd. Heb je het nog leuk gehad of was het uitzitten?
Goed zo!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |