oh Lie, heb jij jouw recept van lemoncurd bijdehan?.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:45 schreef LieLie het volgende:
Het onweert hier.. En ik dacht nog wel dat ik buiten kon zitten vandaag..
Volgens mij was dat mijn zusquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
oh Lie, heb jij jouw recept van lemoncurd bijdehan?.
Even vergelijken...
Om een uur of drie-vier gaat het heir regenen, pas...
Hahaha - en die speelt op LL.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat mijn zus
Ik heb nog nooit lemoncurd gemaakt
Hier alweer een onweersbui..quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:39 schreef golfer het volgende:
Hier nog geen druppel gezien. Wel heel drukkend warm.
NEEEEE, ik ben sponsor van "Neutral" werkelijk alles gebruiken we hier/hebben we vervangen daarvoor.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Ach ja, de vrouwtjes, alles moet luchtjes hebben.
Klinkt echtquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:45 schreef AnneX het volgende:
waar regen, zo eens kijken op buienradar dan: ik wil /moet nog fietsen en eigenlijk een boot
tochtje maken...
Vanmorgen een recept voor lemoncurd per mail van de kookmevrouw van gister om bv. te gebruiken in een varia van tiramisu ! met limoncello![]()
Gister een bolletje ijs voor ieder gehaald aan de overkant in de ijswinkel en dat bij een zelfgemaakte tarte tatin abrikozen als toet. Limoenijs, ook al lekker.
Deel van de tarte bij de buren gebracht.
Dank! We zijn liefhebber van hem, maar hebben het al gezienquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:48 schreef AnneX het volgende:
Voor de liefhebbers nogmaals: vanavond op de Belg komt Rick Stein rond een uur of 18.
Omdat ik nog steeds niet weet hoe opnemen werktquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:11 schreef LieLie het volgende:
AnneX, bedankt voor de Rick Stein tip, heb m op opnemen gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |