Ja dat is zo. Als ik niet afhankelijk ben van een groep ofzo, raadpleeg ik ook steeds vaker andere mensen, reviews en (heel belangrijk voor een vegetariër) het menu voordat ik een restaurant uitkies om te eten. Dat verkleint de keuze wel enorm, maar het verkleint ook de kans dat ik bagger moet eten voor teveel geld. Dat vind ik gewoon te zonde.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:20 schreef Isabeau het volgende:
Misschien ben ik dan ook kritischer geworden, maar ik kan me ook helemaal vinden in wat jij zegt, Vork. Dat in de goedkopere regionen het helemaal niet zoveel uitmaakt wat de prijs is, want daar vind je idd goede en slechte restaurants. Het is altijd zo makkelijk om te zien waar met liefde en passie wordt gekookt of waar maar snel snel de gerechten de keuken uit moeten.
Ja, die heb ik overleefd. Het was wel een beetje uitzitten inderdaad. Veel onbekende mensen waarvan ik geen idee heb wie het zijn, behalve dat ze ergens min of meer familie zijn. Maargoed, m'n opa vond het allemaal prachtig en het is zijn feestje. Ik moest daarna nog even langs wat vrienden om bier te drinken, dus ik was wel kapot zo tegen het einde van de avond eh nacht.quote:Fijn om je online te zien; de familiebijeenkomst is dus overleefd. Heb je het nog leuk gehad of was het uitzitten?
Goed zo!!!!quote:
Valt mij ook vaak op hoe fantasieloos men vegetarische gerechten op een kaart zet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:11 schreef Vork het volgende:
Voor een vegetariër zijn de opties als salade geitenkaas en een tortilla met groente dodelijk. Als een restaurant (wat meestal toch meer een eetcafé blijkt te zijn) dat op de kaart heeft dan ben ik snel klaar.
Inspiratieloos.
Ze konden het dus inderdaad niet waarmaken. In principe allemaal lekkere gerechten, maar de uitvoering en de presentatie bleef benedenmaats.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:16 schreef AnneX het volgende:
Nog even over de kaart van B &g gister: het leek mij stuk voor stuk lekker en maakte mij nieuwsgierig.
Toen ik de hele kaart overzag: oef ambitieus als zij dit kunnen waarmaken. / 2cts.
Ooit een keer met fokkers ergens gegeten en toen was er ook een vegetariër bij (niet vork). Er stond geen enkel vegetarisch menu op de kaart, maar de keuken zei wel iets te gaan maken. Terwijl wij allemaal aan de varkenshaas en satéspiesjes zaten had zij een bord met een omelet en veel garnituur (echt waarquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:17 schreef golfer het volgende:
Valt mij ook vaak op hoe fantasieloos men vegetarische gerechten op een kaart zet.
Leuk idee, maar juist de weekenden in september dat het pondje vaart zitten bij ons al stampvol gepland met evenementen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:20 schreef AnneX het volgende:
Ha en terug doen van nix doen op een klein pontje: een cruise gemaakt.
Met dit weer lekker uitwaaien voordat er slecht weer loskomt?
Iets voor jullie vakantie? Bluezz
http://www.hollandsewater(...)k-en-everdingen.aspx
Dat zijn juist ook vaak restaurants waar ik als vleeseter lekker eet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:26 schreef Vork het volgende:
Als ze het goed doen, dan zou een restaurant eigenlijk een vegetarisch gerecht op het menu moeten hebben staan die aantrekkelijk en lekker genoeg lijkt, dat ook mensen die geen vegetariër zijn dat als serieuze eetoptie gaan overwegen (en bestellen). Dan is het meer een volwaardig en gelijkwaardig gerecht op de kaart ipv die ene verplichte vegetarische optie, omdat anders groepen met een vegetariër helemaal wegblijven.
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:23 schreef krakkemieke het volgende:
http://www.eemlijn.nl/
Deze is ook leuk AnneX!
De jonge sterrenchef Niven Kunz, waar wij binnenkort gaan eten, staat er om bekend dat hij heel veel vegetarische en (streek)groentengerechten verwerkt in z'n kaart.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:26 schreef Vork het volgende:
Als ze het goed doen, dan zou een restaurant eigenlijk een vegetarisch gerecht op het menu moeten hebben staan die aantrekkelijk en lekker genoeg lijkt, dat ook mensen die geen vegetariër zijn dat als serieuze eetoptie gaan overwegen (en bestellen). Dan is het meer een volwaardig en gelijkwaardig gerecht op de kaart ipv die ene verplichte vegetarische optie, omdat anders groepen met een vegetariër helemaal wegblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |