Joah, geef die man nog een sigaretjequote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:50 schreef iBenny het volgende:
Heb je hulp nodig of krijg je die jurk zelf uit![]()
Sterker nog.... ze wil het zelf, ze kijkt er naar uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:51 schreef tong80 het volgende:
Zo'n mooie meid die verplicht moet trouwen
Echt raar allemaal. Ze kleden zich als hoeren op de wallen, maar sex voor het huwelijk is verboden??quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:50 schreef Karina het volgende:
Jaja voor de eerste keer, ik geloof er geen klap van.
Ja hèquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:51 schreef ChatGirl het volgende:
Dat programma van Gordon wordt ook een pareltje.
Ze laten er nu 4 zienquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:51 schreef CelinoPino het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of is deze keer die aflevering veel sneller?
Normaal krijg je altijd veel meer te zien wat er voor de bruiloft gebeurd?
QFT!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:51 schreef ChatGirl het volgende:
We krijgen 4 trouwerijen, dus dat is vanavond dus alles snel er door heen jassen..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:51 schreef CelinoPino het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of is deze keer die aflevering veel sneller?
Normaal krijg je altijd veel meer te zien wat er voor de bruiloft gebeurd?
Wanneer begint dat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:51 schreef ChatGirl het volgende:
O ja.. de meeste kunnen inderdaad nauwelijks lezen en schrijven....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:52 schreef Karina het volgende:
Het erge vond ik nog, wat je vorige week zag, dat ze amper kunnen lezen en schrijven.
Quoted For Truth. Dat je het ermee eens bentquote:
Je hebt ze al helemaal door!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:53 schreef Studiotje het volgende:
Dus zij zit vanaf nu in de caravan het schoon te houden en ligt 's avonds met den knieën wat hoger om de man lief te hebben, door dat gedoe zullen ze kinderen krijgen die hun 16/18 jaar later het zelfde gaan doen... my god
Net Yoda uit Star Wars! "Schoon, jullie badkamer!"quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:55 schreef Karina het volgende:
Die antikalreclame is ook tenenkrommend
Oh nee! mam's komt langs, laten we met z'n 3en een wasbalk ontkalkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:55 schreef Karina het volgende:
Die antikalreclame is ook tenenkrommend
Volgende week vrijdag, in plaats van BFGWquote:
Ah, topquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag, in plaats van BFGW
Ik zat echt zo van, wat is er maandag t/m dinsdag op tv wat daar mee gemaakt kan worden..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:57 schreef fratsman het volgende:
[..]
Die hoeven we toch niet uit te leggen he?
Dit wordt een pareltje... Holland in da hood #1 - Vanaf 1 sep. op RTL5quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:58 schreef Studiotje het volgende:
RTL heeft wel weer veel nieuwe programma's
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh nee! mam's komt langs, laten we met z'n 3en een wasbalk ontkalken
ge-tvp-edquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit wordt een pareltje... Holland in da hood #1 - Vanaf 1 sep. op RTL5
Tokkie is zoooo jaren 0* , nu noem je iemand een travellerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:00 schreef Karina het volgende:
Dit geeft een hele nieuwe dimensie aan tokkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wedding niet eerst anders.
Volgens mij ging het de 1e aflevering niet alleen maar over bruiloften maar over het hele leven van de Engelse kampers.
En had het dus ook een andere naam.Ik geef hem je morgen wel terug.
Ik zou lekker tv gaan kijken na uurtje schoonmakenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar daar wel de hele dag mee bezig meoten zijn
Reiziger. En als het familie is Michael.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tokkie is zoooo jaren 0* , nu noem je iemand een traveller
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:02 schreef Ikbenserieus het volgende:
Heette Big Fat GypsyDe eerste ging alleen maar over bruiloften en heette My Big Fat Gypsy Wedding. Later zijn er meerdere afleveringen besteld door de Engelse tv en is de serie hernoemd naar BFGW.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wedding niet eerst anders.
Volgens mij ging het de 1e aflevering niet alleen maar over bruiloften maar over het hele leven van de Engelse kampers.
En had het dus ook een andere naam.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
en om ze voor te lezenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:03 schreef fratsman het volgende:
Geen uitnodigingen.Nee, want dan moeten er burgers worden ingeschakeld om die te schrijven.
whehequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Reiziger. En als het familie is Michael.
Weddingcrashen? Ze hebben meer dan genoeg bruiloften per jaar, daar ligt het niet aan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:04 schreef Karina het volgende:
ik moet naar een bruilof, maar WAAAAAR
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Reiziger. En als het familie is Michael.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:10 schreef Ceetje.. het volgende:
gat in de markt daar, feestzaal voor travellers beginnen, ook meteen de taarten leveren erbij, loop je binnen
moeten we 'm effe roepen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ken wel een kok die goed in parties is
Die donkerblauwe he? Zat ik ook al te denken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:12 schreef ChatGirl het volgende:
De bruidsmeisjesjurken zijn voor traveller-begrippen nog redelijk normaal zo te zien.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Die donkerblauwe he? Zat ik ook al te denken.
Zo lopen de 16-17 jarige ook in Salou rond als pa/ma al slapenquote:
Gelukkig hebben ze ondertiteling!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:14 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik heb serieus moeite om die man te verstaan.
Nog één keer dan;quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:14 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik heb serieus moeite om die man te verstaan.
Echt hoor, die kleren!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:17 schreef MissyA het volgende:
Nee idd dan zou ik mijn dochter er ook niet zo bij laten lopen, sowieso nie trouwens
ik ook nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:17 schreef MissyA het volgende:
Nee idd dan zou ik mijn dochter er ook niet zo bij laten lopen, sowieso nie trouwens
Ja omdat de camera en pappie en mammie erbij zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:20 schreef Karina het volgende:
het is omgekeerde wereld: ze zien er uit als hoeren, maar zijn eigenlijk heel erg netjes.
Inderdaad. Terug naar boven en een broek van normale lengte aantrekken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
Had zelf "vroeger" ook niet hoeven proberen in zulke kleding te gaan stappen. Ik had levenslang huisarrest gekregen denk ik
Ik hoef uberhaupt niet te proberen zoiets te kopen. Kijk, dat ik in Frankrijk in spijkershorts of een kort rokje uitga. Daar is het warm! Maar voor stapkleding hier gaat het hem echt niet worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
Had zelf "vroeger" ook niet hoeven proberen in zulke kleding te gaan stappen. Ik had levenslang huisarrest gekregen denk ik
Tja, beter dan andersomquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:20 schreef Karina het volgende:
het is omgekeerde wereld: ze zien er uit als hoeren, maar zijn eigenlijk heel erg netjes.
Druk op die meisjes is best groot, dus het zou me niet verbazen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:20 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ja omdat de camera en pappie en mammie erbij zijn.
Of zullen ze echt zo zijn?
Het is net een veemarkt op jonge leeftijd en het enige toekomstperspectief is poetsen, boenen en het mannetje op zijn wenken bedienen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:20 schreef Karina het volgende:
quote:
En daarna de rest van hun leven huisvrouwtje spelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:23 schreef Karina het volgende:
Die meisjes leven in een soort droomwereld. Trouwen, grote bruiloft met een hele mooie bruidsjurk.
Veel vanuit schroot toch?quote:
Ik ben een keer in een bruidsjurk wezen stappen. Je had ze moeten zien kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
Op je vrijgezellenavond zekerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een keer in een bruidsjurk wezen stappen. Je had ze moeten zien kijken.
Dan nog.... die jurk, die taarten, alles eromheen... best prijzigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Familie betaalt? Is wel echt een status-iets ook volgensmij.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Valt me inderdaad op. Kijk hoe ze wonen, en dan zo'n grote opvallende bruiloft.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan nog.... die jurk, die taarten, alles eromheen... best prijzig
Hihi ja idd, ik ga toch voor zieligquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:25 schreef Karina het volgende:
Och dat kindje in dat gele jurkje, ik weet niet of ik het nou zielig moet vinden of schattig.
En elk jaar een nieuwe, zoals die man van vorige week.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:26 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ook rijden ze niet in de goedkoopste auto's.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:26 schreef Karina het volgende:
DAT geloof ik wel, van dat vermoorden.
Ik ook wel... maar als ze het bij je kopen *bam*quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:26 schreef Karina het volgende:
DAT geloof ik wel, van dat vermoorden.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh, en daar is je uitleg. Sparen vanaf je 13de.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan nog.... die jurk, die taarten, alles eromheen... best prijzig
Zonde van je spaargeldquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, en daar is je uitleg. Sparen vanaf je 13de.
Nou, ik zou best wat uit willen geven aan m'n bruiloft, maar dit is allemaal wel erg groots.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:28 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zonde van je spaargeld
Maar dat is mijn mening.
Niemand weet het.quote:
Penny-rekeningquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, ik zou best wat uit willen geven aan m'n bruiloft, maar dit is allemaal wel erg groots.
En sowieso, toen ik 13 was spaarde ik alleen voor een aankoop, niet op m'n rekening.
Lijkt Feyenoord welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
.
En sowieso, toen ik 13 was spaarde ik alleen voor een aankoop, niet op m'n rekening.
Het is gewoon triest.quote:
Mja, je kunt zo'n docu's ook maken over Islamitische bruiloften, ook grote jurken (meerdere!) en na het huwelijk mag de vrouw ook niks meer en binden ze zich een doek over het hoofd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, kinderen die trouwen. je lacht erom, om de kitsch, maar het is triest.
Ik dacht van wel, maar dan wel streng opgevoed. Dus niet stappen en overal toestemming voor vragen enzo.quote:
Dus een travellerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik dacht van wel, maar dan wel streng opgevoed. Dus niet stappen en overal toestemming voor vragen enzo.
http://www.dailymail.co.u(...)months-pregnant.htmlquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:38 schreef amaranta het volgende:
Ik meen ergens te hebben gelezen dat zij al is gescheiden. Joan dus.
Dat zeg ikquote:
Wat wil je, trouwen na twee ontmoetingenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)months-pregnant.html
En acht maanden zwanger dus.
En dat ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)months-pregnant.html
En acht maanden zwanger dus.
Echt hequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:42 schreef Staal het volgende:
Dat meisje heeft niet een moment blij gekeken.
Het lijkt wel een begrafenis maar dan met barbiekleding.
Dat!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:43 schreef Tinos85 het volgende:
"We hebben aan de lopende band ruzie"
Verdomme waarom ga je dan trouwen
Gepusht door papa en mama omdat ze al zo 'oud' was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:47 schreef Karina het volgende:
Ze huilde niet van ontroering vanwege de bruiloft, maar omdat ze niet wilde
Ja precies, ze was AL 22.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:47 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Gepusht door papa en mama omdat ze al zo 'oud' was.
brond: tvgids.nlquote:Tule, bling en jinglebells
De favoriete kledingmaakster van de zigeuners draait overuren tijdens de kerstdagen. Veel meisjes willen trouwen of doen communie in deze tijd. En dat doen ze allemaal tegelijkertijd in het Ierse dorp Rathkeale. Elf maanden per jaar is het een ingeslapen plaatsje. Tot de decembermaand aanbreekt en de eerste caravans binnenrijden.
Naveltruitjes
“Rathkeale is een soort Hollywood tijdens Kerst”, zegt een dorpsbewoner die aan het festijn meewerkt. Hollywood is het misschien niet helemaal, maar Rio de Janeiro tijdens carnaval komt in de buurt. Hoewel de temperaturen net zo zijn als elders in de decembertijd, hobbelen de zigeunermeisjes ’s nachts over straat in glitterende naveltruitjes, liefst in een zo fluorescerend mogelijke kleur. Hun handgemaakte jurken zijn bezaaid met strass, het haar staat strak in de krul.
Winterbruiloft
Tussen het stappen door wordt er volop getrouwd. Dat gaat niet ongezien voorbij. Witte paarden gespannen voor een witte koets, loeizware tiara’s, jurken zo strak dat de bruid bijna flauwvalt en bruidegommen die uren te laat komen opdagen. Terwijl dit voor de gypsies aan de orde van de dag is, valt de kijker van de ene in de andere verbazing. My big fat Gypsy Christmas is My big fat Gypsy wedding in het kwadraat: nog meer bling, nog meer tule en kerstbelletjes.
Oude bekenden
In de kerstaflevering van My big fat Gypsy wedding zien we nieuwe gezichten, maar komen ook oude bekenden voorbij. Paddy Doherty viert een romantische Kerst alleen met zijn vrouw, zonder de kinderen. Josie en Swanley, die we in de vorige reeks zagen trouwen, verwachten hun eerste kindje. Zwangere Josie gaat daarom helemaal los op de kerstinkopen. Dat belooft nog wat voor de doop van het kind.
Ho, sorry, zie nu dat dit al gepost was.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:33 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Morgen komt op RTL4 My Big Fat Gypsy Christmas!
Leukquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:33 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Morgen komt op RTL4 My Big Fat Gypsy Christmas!
Wat moet ik me hierbij voorstellenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:29 schreef Woman1984 het volgende:
Er komt rond maart een nederlandse versie van het progamma op rtl4 gepresenteerd door Antje Monteiro
Hmm...quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:27 schreef Woman1984 het volgende:
Ik weet niet precies wat de opzet van het programma is/word, ik weet alleen dat ze via een woonwagen tijdschrift op roepen hebben gedaan voor deelnemers.
Een faalprogramma, zoals alle ripoffs.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Dat lijkt mij dus ook.. maar misschien krijgen we eindelijk weer eens een serie ala Probleemwijkenquote:Op woensdag 28 december 2011 13:58 schreef Karina het volgende:
In Nederland zijn ze toch niet zo overdreven met de kleding en zo? Volgens mij zijn het meer tokkies (vooroordeel aangezet).
ZEGquote:Op woensdag 28 december 2011 14:01 schreef Pheno het volgende:
Met Antje? Dat is toch al een probleem op zich?
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus ook.. maar misschien krijgen we eindelijk weer eens een serie ala Probleemwijken?
Dat jaquote:
Nou ik heb een keer via via op een hyves pagina communiefotos gezien. En die jurkjes deden niet te onder aan die van de meisjes ujit de Engelse versie.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:58 schreef Karina het volgende:
In Nederland zijn ze toch niet zo overdreven met de kleding en zo? Volgens mij zijn het meer tokkies (vooroordeel aangezet).
Ik snap je.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:56 schreef Woman1984 het volgende:
Ik ken natuurlijk die mensen waar jij over spreekt niet persoonlijk niet, maar over t algemeen is de achtergrond als volgt. Ikzelf kom uit een normaal gezin als kind woonde we op een klein woonwagen kampje met ongeveer 8 wagens. Dit kampje lag in een gewone straat waarvan de eerste helft van de straat uit burgers bestond en de andere helft dus uit wagens. Als vriendinnetjes uit de andere kant met mij wouden spelen dan werd er band het begin van het kampje geroepen simpel weg om het feit dat ze niet op het kamp mochten komen. Ik heb zelfs aleens meegemaakt dat de moeder van 1 van die vriendinnetjes tegen mij uitviel dat ik een stuk rotzooi was, en dat ik nooit geboren had mogen worden etcetc... Als meisje van 7-8 jaar heb je echt geen besef of je kamper of niet bent, je weet alleen dat je bij mensen uit de wagen welkom bent, en bij de burgers weg gejaagd word als een hond.Mede door dit soort incidenten leert een kind dat je het beste bij je eigen volk kunt blijven zodat je niet alleen bent. Ik weet zeker dat ik nog veel meer verhalen kan vertellen, maar het jammerlijke is dat er vaak al een gedachtegoed heerst die dit soort incidenten goed praat. Daarom hoopik dat dit programma de ware cultuur laat zien en vanwaar deze cultuur onstaan is. Zodat de dingen die ik heb meegemaakt in mn jeugd hopelijk niet mijn kinderen zullen meemaken.
quote:
Ik heb mijn pluutje alvast erbij gepaktquote:Op woensdag 28 december 2011 22:18 schreef Lutte het volgende:
Oh hier kijk ik al de hele week naar uit
WAT ZEG JE?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:36 schreef Lutte het volgende:
Ik krijg voor het eerst vijf tellen home alone mee
Wat, voor 't eerst? Huh?quote:Ik krijg voor het eerst vijf tellen home alone mee
Je hebt het nooit eerder gezien? Je bedoelt dus echtquote:Ik krijg voor het eerst vijf tellen home alone mee
quote:Ik krijg voor het eerst vijf tellen home alone mee
Ja ik ook, ik dacht: huh is het op 5 soms?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:37 schreef Sosha het volgende:
Ik schrok toch wel ff, toen er bij het aftellen rechtsonderin 'over 7 seconden: As the world turns' stond
Idemquote:Op woensdag 28 december 2011 22:37 schreef Sosha het volgende:
Ik schrok toch wel ff, toen er bij het aftellen rechtsonderin 'over 7 seconden: As the world turns' stond
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
WAT ZEG JE?
[..]
Wat, voor 't eerst? Huh?
[..]
Je hebt het nooit eerder gezien? Je bedoelt dus echt
[..]![]()
Zo, ik moet even gaan liggen.
Ja echt! Geloof dat ik het nog ff zo houdquote:Op woensdag 28 december 2011 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
WAT ZEG JE?
[..]
Wat, voor 't eerst? Huh?
[..]
Je hebt het nooit eerder gezien? Je bedoelt dus echt
[..]![]()
Zo, ik moet even gaan liggen.
Hij is het gewend om in een kleine kamer te wonen, dat is niet eerlijkquote:Op woensdag 28 december 2011 22:39 schreef Cee het volgende:
Die ene Traveller pa is onlangs winnaar geworden in Celebrity Big Brother.
Echtquote:Op woensdag 28 december 2011 22:39 schreef Cee het volgende:
Omdat camera.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
Waarom worden ze opeens wel uitgenodigd?
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:39 schreef Cee het volgende:
http://www.channel5.com/s(...)emates/paddy-dohertyquote:
quote:The series was won by Irish Traveller and reality show star, Paddy Doherty with Kerry Katona as runner up.
Dit.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:40 schreef Pheno het volgende:
Zo onderhand naakt in november. Stijve tepels ftw.
Hmmm, okequote:Op woensdag 28 december 2011 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
http://www.channel5.com/s(...)emates/paddy-doherty
[..]
14 jaar en al een voorgevel waar Wendy jaloers op is.quote:
Het ergst vind ik die feesten na afloop van de ceremonie, wanneer ze als mini-Beyoncé's staan te grinden.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
14 jaar en al een voorgevel waar Wendy jaloers op is.
Grinden doe je in WoWquote:Op woensdag 28 december 2011 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Het ergst vind ik die feesten na afloop van de ceremonie, wanneer ze als mini-Beyoncé's staan te grinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |