Joah, geef die man nog een sigaretjequote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:50 schreef iBenny het volgende:
Heb je hulp nodig of krijg je die jurk zelf uit![]()
Sterker nog.... ze wil het zelf, ze kijkt er naar uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:51 schreef tong80 het volgende:
Zo'n mooie meid die verplicht moet trouwen
Echt raar allemaal. Ze kleden zich als hoeren op de wallen, maar sex voor het huwelijk is verboden??quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:50 schreef Karina het volgende:
Jaja voor de eerste keer, ik geloof er geen klap van.
Ja hèquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:51 schreef ChatGirl het volgende:
Dat programma van Gordon wordt ook een pareltje.
Ze laten er nu 4 zienquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:51 schreef CelinoPino het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of is deze keer die aflevering veel sneller?
Normaal krijg je altijd veel meer te zien wat er voor de bruiloft gebeurd?
QFT!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:51 schreef ChatGirl het volgende:
We krijgen 4 trouwerijen, dus dat is vanavond dus alles snel er door heen jassen..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:51 schreef CelinoPino het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of is deze keer die aflevering veel sneller?
Normaal krijg je altijd veel meer te zien wat er voor de bruiloft gebeurd?
Wanneer begint dat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:51 schreef ChatGirl het volgende:
O ja.. de meeste kunnen inderdaad nauwelijks lezen en schrijven....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:52 schreef Karina het volgende:
Het erge vond ik nog, wat je vorige week zag, dat ze amper kunnen lezen en schrijven.
Quoted For Truth. Dat je het ermee eens bentquote:
Je hebt ze al helemaal door!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:53 schreef Studiotje het volgende:
Dus zij zit vanaf nu in de caravan het schoon te houden en ligt 's avonds met den knieën wat hoger om de man lief te hebben, door dat gedoe zullen ze kinderen krijgen die hun 16/18 jaar later het zelfde gaan doen... my god
Net Yoda uit Star Wars! "Schoon, jullie badkamer!"quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:55 schreef Karina het volgende:
Die antikalreclame is ook tenenkrommend
Oh nee! mam's komt langs, laten we met z'n 3en een wasbalk ontkalkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:55 schreef Karina het volgende:
Die antikalreclame is ook tenenkrommend
Volgende week vrijdag, in plaats van BFGWquote:
Ah, topquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag, in plaats van BFGW
Ik zat echt zo van, wat is er maandag t/m dinsdag op tv wat daar mee gemaakt kan worden..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:57 schreef fratsman het volgende:
[..]
Die hoeven we toch niet uit te leggen he?
Dit wordt een pareltje... Holland in da hood #1 - Vanaf 1 sep. op RTL5quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:58 schreef Studiotje het volgende:
RTL heeft wel weer veel nieuwe programma's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |