quote:Op woensdag 28 december 2011 14:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus ook.. maar misschien krijgen we eindelijk weer eens een serie ala Probleemwijken?
Dat jaquote:
Nou ik heb een keer via via op een hyves pagina communiefotos gezien. En die jurkjes deden niet te onder aan die van de meisjes ujit de Engelse versie.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:58 schreef Karina het volgende:
In Nederland zijn ze toch niet zo overdreven met de kleding en zo? Volgens mij zijn het meer tokkies (vooroordeel aangezet).
Ik snap je.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:56 schreef Woman1984 het volgende:
Ik ken natuurlijk die mensen waar jij over spreekt niet persoonlijk niet, maar over t algemeen is de achtergrond als volgt. Ikzelf kom uit een normaal gezin als kind woonde we op een klein woonwagen kampje met ongeveer 8 wagens. Dit kampje lag in een gewone straat waarvan de eerste helft van de straat uit burgers bestond en de andere helft dus uit wagens. Als vriendinnetjes uit de andere kant met mij wouden spelen dan werd er band het begin van het kampje geroepen simpel weg om het feit dat ze niet op het kamp mochten komen. Ik heb zelfs aleens meegemaakt dat de moeder van 1 van die vriendinnetjes tegen mij uitviel dat ik een stuk rotzooi was, en dat ik nooit geboren had mogen worden etcetc... Als meisje van 7-8 jaar heb je echt geen besef of je kamper of niet bent, je weet alleen dat je bij mensen uit de wagen welkom bent, en bij de burgers weg gejaagd word als een hond.Mede door dit soort incidenten leert een kind dat je het beste bij je eigen volk kunt blijven zodat je niet alleen bent. Ik weet zeker dat ik nog veel meer verhalen kan vertellen, maar het jammerlijke is dat er vaak al een gedachtegoed heerst die dit soort incidenten goed praat. Daarom hoopik dat dit programma de ware cultuur laat zien en vanwaar deze cultuur onstaan is. Zodat de dingen die ik heb meegemaakt in mn jeugd hopelijk niet mijn kinderen zullen meemaken.
quote:
Ik heb mijn pluutje alvast erbij gepaktquote:Op woensdag 28 december 2011 22:18 schreef Lutte het volgende:
Oh hier kijk ik al de hele week naar uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |