quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh nee! mam's komt langs, laten we met z'n 3en een wasbalk ontkalken
ge-tvp-edquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit wordt een pareltje... Holland in da hood #1 - Vanaf 1 sep. op RTL5
Tokkie is zoooo jaren 0* , nu noem je iemand een travellerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:00 schreef Karina het volgende:
Dit geeft een hele nieuwe dimensie aan tokkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wedding niet eerst anders.
Volgens mij ging het de 1e aflevering niet alleen maar over bruiloften maar over het hele leven van de Engelse kampers.
En had het dus ook een andere naam.Ik geef hem je morgen wel terug.
Ik zou lekker tv gaan kijken na uurtje schoonmakenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar daar wel de hele dag mee bezig meoten zijn
Reiziger. En als het familie is Michael.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tokkie is zoooo jaren 0* , nu noem je iemand een traveller
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:02 schreef Ikbenserieus het volgende:
Heette Big Fat GypsyDe eerste ging alleen maar over bruiloften en heette My Big Fat Gypsy Wedding. Later zijn er meerdere afleveringen besteld door de Engelse tv en is de serie hernoemd naar BFGW.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wedding niet eerst anders.
Volgens mij ging het de 1e aflevering niet alleen maar over bruiloften maar over het hele leven van de Engelse kampers.
En had het dus ook een andere naam.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
en om ze voor te lezenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:03 schreef fratsman het volgende:
Geen uitnodigingen.Nee, want dan moeten er burgers worden ingeschakeld om die te schrijven.
whehequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Reiziger. En als het familie is Michael.
Weddingcrashen? Ze hebben meer dan genoeg bruiloften per jaar, daar ligt het niet aan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:04 schreef Karina het volgende:
ik moet naar een bruilof, maar WAAAAAR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |