quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:26 schreef Karina het volgende:
DAT geloof ik wel, van dat vermoorden.
Ik ook wel... maar als ze het bij je kopen *bam*quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:26 schreef Karina het volgende:
DAT geloof ik wel, van dat vermoorden.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een keer in een bruidsjurk wezen stappen. Je had ze moeten zien kijken.
Oh, en daar is je uitleg. Sparen vanaf je 13de.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan nog.... die jurk, die taarten, alles eromheen... best prijzig
Zonde van je spaargeldquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, en daar is je uitleg. Sparen vanaf je 13de.
Nou, ik zou best wat uit willen geven aan m'n bruiloft, maar dit is allemaal wel erg groots.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:28 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zonde van je spaargeld
Maar dat is mijn mening.
Niemand weet het.quote:
Penny-rekeningquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, ik zou best wat uit willen geven aan m'n bruiloft, maar dit is allemaal wel erg groots.
En sowieso, toen ik 13 was spaarde ik alleen voor een aankoop, niet op m'n rekening.
Lijkt Feyenoord welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
.
En sowieso, toen ik 13 was spaarde ik alleen voor een aankoop, niet op m'n rekening.
Het is gewoon triest.quote:
Mja, je kunt zo'n docu's ook maken over Islamitische bruiloften, ook grote jurken (meerdere!) en na het huwelijk mag de vrouw ook niks meer en binden ze zich een doek over het hoofd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, kinderen die trouwen. je lacht erom, om de kitsch, maar het is triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |