quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Die donkerblauwe he? Zat ik ook al te denken.
Zo lopen de 16-17 jarige ook in Salou rond als pa/ma al slapenquote:
Gelukkig hebben ze ondertiteling!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:14 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik heb serieus moeite om die man te verstaan.
Nog één keer dan;quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:14 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik heb serieus moeite om die man te verstaan.
Echt hoor, die kleren!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:17 schreef MissyA het volgende:
Nee idd dan zou ik mijn dochter er ook niet zo bij laten lopen, sowieso nie trouwens
ik ook nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:17 schreef MissyA het volgende:
Nee idd dan zou ik mijn dochter er ook niet zo bij laten lopen, sowieso nie trouwens
Ja omdat de camera en pappie en mammie erbij zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:20 schreef Karina het volgende:
het is omgekeerde wereld: ze zien er uit als hoeren, maar zijn eigenlijk heel erg netjes.
Inderdaad. Terug naar boven en een broek van normale lengte aantrekken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
Had zelf "vroeger" ook niet hoeven proberen in zulke kleding te gaan stappen. Ik had levenslang huisarrest gekregen denk ik
Ik hoef uberhaupt niet te proberen zoiets te kopen. Kijk, dat ik in Frankrijk in spijkershorts of een kort rokje uitga. Daar is het warm! Maar voor stapkleding hier gaat het hem echt niet worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
Had zelf "vroeger" ook niet hoeven proberen in zulke kleding te gaan stappen. Ik had levenslang huisarrest gekregen denk ik
Tja, beter dan andersomquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:20 schreef Karina het volgende:
het is omgekeerde wereld: ze zien er uit als hoeren, maar zijn eigenlijk heel erg netjes.
Druk op die meisjes is best groot, dus het zou me niet verbazen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:20 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ja omdat de camera en pappie en mammie erbij zijn.
Of zullen ze echt zo zijn?
Het is net een veemarkt op jonge leeftijd en het enige toekomstperspectief is poetsen, boenen en het mannetje op zijn wenken bedienen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:20 schreef Karina het volgende:
quote:
En daarna de rest van hun leven huisvrouwtje spelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:23 schreef Karina het volgende:
Die meisjes leven in een soort droomwereld. Trouwen, grote bruiloft met een hele mooie bruidsjurk.
Veel vanuit schroot toch?quote:
Ik ben een keer in een bruidsjurk wezen stappen. Je had ze moeten zien kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
Op je vrijgezellenavond zekerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een keer in een bruidsjurk wezen stappen. Je had ze moeten zien kijken.
Dan nog.... die jurk, die taarten, alles eromheen... best prijzigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Familie betaalt? Is wel echt een status-iets ook volgensmij.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een keer in een bruidsjurk wezen stappen. Je had ze moeten zien kijken.
Valt me inderdaad op. Kijk hoe ze wonen, en dan zo'n grote opvallende bruiloft.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan nog.... die jurk, die taarten, alles eromheen... best prijzig
Hihi ja idd, ik ga toch voor zieligquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:25 schreef Karina het volgende:
Och dat kindje in dat gele jurkje, ik weet niet of ik het nou zielig moet vinden of schattig.
En elk jaar een nieuwe, zoals die man van vorige week.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:26 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ook rijden ze niet in de goedkoopste auto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |