Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Quel'Thalasquote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
Sÿrina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
Ik ben geen PvP'er, maar 3x cloth?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:15 schreef jagga het volgende:
Ikzelf zat te denken aan warlock + mage + priest.
Dit is idd de beste 3s setup atm imo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
Shaman + Lock + DK waren het sterkste op die battle.net invitational
Shamans zijn sowieso de beste healers op het moment in pvp, heb ik mij laten vertellen door de beste pvp mensen in ons guild.
Tis wel 3x cloth maar je krijgt er veel control voor terug.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben geen PvP'er, maar 3x cloth?
klinkt goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:03 schreef Sejt het volgende:
Ik speel in een team met DK-Lock-Druid op het moment, waarvan ikzelf de Lock ben.
We zijn allemaal met 0 arena ervaring begonnen, maar nu begint het lekker te lopen en het is een lekkere combo. Ik heb zelf nog steeds een paar PvE stukken, dus met 2500 resi doe ik nog niet mee in de top.
Als Affliction is het echter leuk spelen - de constante druk van je dots is niet leuk voor de healer van de tegenstander. Daardoor controle en Unstable Affliction is heilig.
Lock & Rshaman hebben sowieso al een goede synergy gooi daar een DK bij en je hebt je team.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:50 schreef jagga het volgende:
[..]
klinkt goed.
Lock met dots, DK met necrotic strike = veel healer pressure.
Vanavond maar eens voorstellen, shaman(persoon2) lock(persoon1)DK (ik)
Waarvan ik de enige ben met 0 arena ervaringZij hebben al wel eens wat arena gedaan. Dus we kijken wel hoe het gaat
Ja, da's niks voor die mountquote:
Ja. Een ervan heet Blisteringquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:07 schreef Blistering het volgende:
35k. Voor 350k zou ik 'm nog niet verkopen.
Idioten heb je toch
Ik heb toch liever 350k dan een mount waar ik weinig tot nooit op zitquote:
Ik wil die Vial of the Sands eigk nog welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:18 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan heb je 350k en het nergens om aan uit te geven.
Ik heb hem ooit voor 24k gekochtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:50 schreef Burnedgamer het volgende:
Net Tempest Keep gedaan voor de 1e keer en Ashes of Al'ar dropte!
Helaas niet gewonnen, maar die gene die hem wonnen verkocht hem aan iemand in de raid voor 35 k, zou hem zelf denk ik gehouden hebben.
Precies, ik zou hem ook niet hebben verkocht, ook al wil ik vial of sands nog zo graag. deze mount is mooier en zeldzamer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:19 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit voor 24k gekocht. Maar als ik hem toen gewonnen zou hebben zou ik hem nooit hebben verkocht. Self use is a bitch
Die kost dus al zo'n 35k en kan iedereen krijgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:18 schreef Metonae het volgende:
Ik wil die Vial of the Sands eigk nog wel
Weet je dat heel zeker?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die kost dus al zo'n 35k en kan iedereen krijgen
Zet dat tegenover een mount met een waanzinig lage dropchance in een raid die vrijwel niemand meer doet
50%? Ze gaan voor 40-43k op de AH op mijn realm (The Maelstrom). En dat ding kost wat? Minimaal 29k om te maken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Met een beetje meer tijd kan Vial of Sands een stuk goedkoper voor iemand worden. (Toch zeker 50%!) Met herbalism maak je alle flasks needed (je farmt alles gewoon zelf). Met een alchemist maak je elke dag je eigen truegold (idem dito, je farmt de mats zelf). En met het levelen van een alt heb ik alle grote gold rewards genomen van quests,dan heb je al snel die 5K voor de vial.
Dan blijft 8x 2700 gold over! Kan je zelf ook doen met questen, of AH bespelen ensow.
Koste wel wat meer tijd, maar scheelde heel wat geld. Je moet het alleen wel hebben, qua professions dan !Anders kost het toch meer.
Zelf grind ik ook sinds kort met iemand TK, gelukkig heeft hij de mount al.
Ik geloof zo'n 29k om te maken jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:43 schreef Metonae het volgende:
50%? Ze gaan voor 40-43k op de AH op mijn realm (The Maelstrom). En dat ding kost wat? Minimaal 29k om te maken?
Dat bedoel ik juist. Als je zelf de mats grind kan het veel goedkoper uitvallen dan de mensen op de AH aangeven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:43 schreef Metonae het volgende:
[..]
50%? Ze gaan voor 40-43k op de AH op mijn realm (The Maelstrom). En dat ding kost wat? Minimaal 29k om te maken?
Eindelijk! GZ!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:48 schreef Bienelientjee het volgende:
Late Midnight Achievement Run (ICC)!
Guess what! Ik heb NNNNEEEEEDDDDYYYYYY!
Twinks.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:41 schreef SuperKaasNacho het volgende:
http://eu.battle.net/wow/en/character/alakir/Eaglesafari/advanced
Kwam deze kerel net tegen, wat een bazen account.
Ik heb nog iets meer te gaan.. Ik wil die Red proto ook zo graag!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:24 schreef Peanutnootje het volgende:
Bijna klaar met de Glory of the Hero achievements
Moet alleen die stomme hond nog in Violet Hold![]()
Kom in mijn guild, ik heb meer achievementpunten dan jij en ben nr 27 of zoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:55 schreef Bienelientjee het volgende:
En 11.600 punten!
Slanyou, nummer 1 guildy met 11745, ik kom eraaaaaan!![]()
Ik kreeg die al in Wotlk, puur omdat ik dacht dat die achie verwijderd zou worden, en dus ging ik ze allemaal doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:15 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
Ik heb nog iets meer te gaan.. Ik wil die Red proto ook zo graag!
Ja, altijd maar dat skull thema bij de originele wotlk heirlooms. Alleen die boog zag er wel baas uit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:31 schreef TwyLight het volgende:
Godverdomme, je kan heirlooms hoogstwaarschijnlijk niet transmogrifiënMaak dan a.u.b. eens mooie heirlooms, moet er wel 80 levels in rond lopen já
Iemand..? Ik snap er de ballen van dat mijn dps zo zuigt..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:31 schreef Bootje84 het volgende:
Welke spell-rotation moet je als Demo warlock nou gebruiken..? Mijn dps lijkt echt achter te liggen tov de rest..
Van elitistjerks gejat:quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:54 schreef Bootje84 het volgende:
iemand..? Ik snap er de ballen van dat mijn dps zo zuigt..
quote:Spell Priority
Metamorphosis
Demon Soul (Felguard)
Immolate
Hand of Gul'dan
Demon Soul (Felhunter)
Bane of Doom
Immolation Aura
Corruption
Shadowflame
Incinerate (Molten Core)
Soul Fire (Decimation)
Shadow Bolt
It is a basic case of using your cooldowns (Demon Soul and Meta) as often as possible.
Immolate, Corruption and BoD should have as close to 100% up time as possible, while using HoG on cooldown, Incin when Molten Core procs and Soul Fire if Decimation is up, otherwise revert to SB.
If safe to do so, using Shadowflame and Immolation Aura (Meta) within melee range is also a good idea for increasing DPS.
quote:AoE and Multiple Targets
In a large AoE situation, where there are no issues of threat or possible group wipage, then channelling Hellfire, Felguard Felstorm, Infernal, Shadowflame and Immolation Aura in Meta will all provide a large amount of AoE damage.
For more controlled multiple target damage, tab targeting non-cc'd mobs with Immolate and Corruption and then proceeding with a single target rotation on each mob until it is dead will be the most optimal way of dealing damage.
Je bedoelt Tempest Keep? Of Magister Terrace?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:41 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Net eindelijk Spectral Wolf gehaald. Nu eindelijk klaar met TB daily's :x. Kan ik weer verder met Firelands daily's :"D.
iemand die hier Kael'thas sunstrider soloed voor de mount? Enig idee hoe dit moet of een goed filmpje heeft.
Nicequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:53 schreef Skillstorm het volgende:
Yeaaaaah, WoW op full Ultra zonder enige lagg midden in Orgrimmar. : DDDD
Voor die last boss heb je niet echt tactic nodig. Gewoon zo hard mogelijk knallen. Kweet niet met welke class je die mount farmedquote:
Het mooie is, ik heb de pc helemaal zelf gebouwd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nice
[..]
Voor die last boss heb je niet echt tactic nodig. Gewoon zo hard mogelijk knallen. Kweet niet met welke class je die mount farmed
Factions rep is unlimited. Het zou mss een bug kunnen zijn. Trek hem is een x aan en uit. Je zou gewoon rep moeten krijgen van mobs.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:20 schreef Thrilled het volgende:
Hm heeft iemand enig idee waarom ik met een Ramkahen tabard aan toch geen rep krijg in dungeons? Ben nu Vortex Pinnacle aan het farmen voor de mount, maar krijg helemaal geen rep.. ik ben revered, dus zit nog niet aan de max.. of zit er ook een cap aan de rep die je per week kan grinden?
Nou je het zegt. Dat zijn dan Stonecore, Vortex Pinnacle, en blackrock, toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:22 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Is geen lvl 85 dungeon geloof ik.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:48 schreef hans1988 het volgende:
Vandaag op GamesCom zat er gewoon een ventje de HELE dag wow te spelen bij de blizzard stand
Zag hem vanmorgen zitten, 3 uur later zat ie er nog, in de middag nog steeds en toen ik wegging nog altijdOf hij is gewoon blijven zitten of hij zat er gewoon net steeds toen wij langskwamen ofzo...
Niks tegen wow maar ik kan me leukere dingen voorstellen op zo'n evenement
Misschien moest ie mee en had er eigenlijk geen zin inquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:48 schreef hans1988 het volgende:
Vandaag op GamesCom zat er gewoon een ventje de HELE dag wow te spelen bij de blizzard stand
Zag hem vanmorgen zitten, 3 uur later zat ie er nog, in de middag nog steeds en toen ik wegging nog altijdOf hij is gewoon blijven zitten of hij zat er gewoon net steeds toen wij langskwamen ofzo...
Niks tegen wow maar ik kan me leukere dingen voorstellen op zo'n evenement
Meen je dat nouquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:57 schreef Metonae het volgende:
Ik verkoop net gewoon even een Proto-Drake Whelp companion pet voor 1k op de AH. Ben gelijk richting Sholazar gegaan
Error speech uitzetten dan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:58 schreef Rikketik het volgende:
Eindelijk! Het was een goede drie uur zwoegen, maar ik heb het voor elkaar gekregen om de game zover te krijgen dat-ie de voice clips van de human form gebruikt terwijl je gewoon in female worgen form speelt.![]()
Ik had daar zo'n hekel aan, hè? Verder niets mis met female Worgen, maar die doorrookte kutstem telkens als ik zo'n error message kreeg ("not enough rage", "not enough energy", "I need a target", etc.) haalde me het bloed onder de nagels vandaan. De rest (/flirt, /silly, /laugh, etc.) klonk ook niet bepaald charmant. Maar vanaf nu kan ik dus lekker abilities spammen en genieten van de classy, enigszins zwoele stem van de human form die mij vertelt dat ik daarmee moet kappen omdat haar rage/mana/energy op is.
Ik zag gisteren die pet voor 1200g op AH staan. Dus ik heb em er voor 1k opgezet. Word nog verkocht ook >< Ik heb er wel 15 van weggemikt in WotLK ><quote:
Da's zo saai. Ik had het eerst wel uitstaan, maar ik had veel liever dat het spel de gilnean voice clips gebruikte. Wat het nu ook doet dus.quote:
Ik heb er echt tig verkocht voor circa 100 goldquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:00 schreef Metonae het volgende:
Ik zag gisteren die pet voor 1200g op AH staan. Dus ik heb em er voor 1k opgezet. Word nog verkocht ook >< Ik heb er wel 15 van weggemikt in WotLK ><
Ik heb iig gelijk weer een egg gekocht. Als die pets echt voor zoveel verkopen wil ik best elke 3 dagen naar Sholazar vlliegenquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er echt tig verkocht voor circa 100 goldIk zie dat ei al lang niet meer als een kans op een mount, dat ei is gewoon een soort gewoonte en geeft regelmatig pets om te verkopen en vaak yolk
Kleine moeitequote:Op zondag 21 augustus 2011 01:07 schreef Metonae het volgende:
Ik heb iig gelijk weer een egg gekocht. Als die pets echt voor zoveel verkopen wil ik best elke 3 dagen naar Sholazar vlliegen
Er zijn hier mensen bij wie de draak in het 3e of 4e ei zat en mensen als ik die al sinds het begin van wotlk elke keer braaf weer een ei hebben gekocht en dat nu 2 jaar later nog steeds doenquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:18 schreef Pino0 het volgende:
Yep. heb er ook 1 gehaald, hopen op die green proto drake ofc! Die ziet er gewoon gek uit en hij is best zeldzaam.
Vandaag werd er bij zul gurub die boss met die 4 kamers met wolven een tijger mount gedroptOok best zeldzaam alleen was de mount opzich niet bijzonder om te zien.
Hoeveel bier heb jij op danquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:18 schreef Pino0 het volgende:
Yep. heb er ook 1 gehaald, hopen op die green proto drake ofc! Die ziet er gewoon gek uit en hij is best zeldzaam.
Vandaag werd er bij zul gurub die boss met die 4 kamers met wolven een tijger mount gedroptOok best zeldzaam alleen was de mount opzich niet bijzonder om te zien.
word die panter elke keer gedropt? is me nog nooit opgevallen! iedereen had ook een need roll gedaan terwijl een aantal die timed run mount al hadden, als ie elke x was gedropt zouden ze denk ik vast niet alle 5 needen en 3 personen zeggen, ride it:Pquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:24 schreef Metonae het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb jij op danHet zijn 4 kamers met Panthers en een Panther mount
Ben de laatste 2 dagen ook bezig met verkopen van spulletjes. Flasks... Maelstrom Crystals... alles wat maar een klein beetje waarde heeft. Toch al 10k winst gemaakt sindsdienMe likey!
Enorm lage kansquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:30 schreef Pino0 het volgende:
[..]
word die panter elke keer gedropt? is me nog nooit opgevallen! iedereen had ook een need roll gedaan terwijl een aantal die timed run mount al hadden, als ie elke x was gedropt zouden ze denk ik vast niet alle 5 needen en 3 personen zeggen, ride it:P
Die heeft het niet helemaal begrepen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb hem ook nog nooit gezien iddLage kans dus!
We hadden vandaag wel de mountdrop op Ragnaros! Een mage won hem...en gaf hem gewoon gratis en voor niks weg aan een meisje in de raid![]()
Die eigenlijk een gozer is?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb hem ook nog nooit gezien iddLage kans dus!
We hadden vandaag wel de mountdrop op Ragnaros! Een mage won hem...en gaf hem gewoon gratis en voor niks weg aan een meisje in de raid![]()
Neuh, het is wel echt een vrouwenstemquote:
We hadden in 3 uur alles af en ik mocht mee met 4 bosses (meer dan 30 mensen kwamen opdagen en teveel healersquote:Op zondag 21 augustus 2011 09:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
Die mount weggeven![]()
![]()
Hoe ging je raid trouwens isa, mag je nog een keer mee? Je ging dit weekend toch met je guild mee?
* Isabeau logt snel in en klikt op bg queuequote:Op zondag 21 augustus 2011 14:05 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Lijkt wel alsof alle mensen bij de Horde op zondag vergeten hoe ze moeten pvpen tering zeg wat spelen ze slecht.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:18 schreef D_tjuh het volgende:
Kreeg de vrouwelijke druid de mount??![]()
Sicke drop
Kan beide. Nu ophouden met dat gezeurquote:gil·de het, de; o en v(m) -n, -s (hist) vereniging van vakgenoten
Gratsquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:56 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Jeuj mage lvl 85 :3
http://eu.battle.net/wow/en/character/alakir/Gawb/advanced
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:56 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Gratz!quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:56 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Haha misschien wel ja.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..](misschien had ik meer contact met mensen in het guild moeten hebben
)
komt omdat er geen fatsoenlijk wapen dropt in Firelands. Op Rag na ofcquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:00 schreef Metonae het volgende:
Ze moeten die Chaos Orbs eens die BoP afnemen! Ik heb er meeeeer nodig op mn blacksmith! De vraag naar die Molten Front wapens is niet normaal meer!
gz en idd thumbs up for female goblinquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:56 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Pyrite is volgens mij gruwelijk zeldzaam en dus sowieso waardevol..?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:53 schreef Metonae het volgende:
Hoop dat we ook snel een beetje info krijgen wat betreft de epic gems in Cata ^^ Ik ben al helemaal gereed om de AH leeg te kopen van Pyrite Ores! Kan me het met WotLK nog herinneren dat titanium ores de lucht in schoten toen bekend werd dat je ze kon prospecten naar epic gems. Ik ga er nu op tijd bij zijn!
Zie ze voor 40-45g per stack staan op Maelstrom AH. Laten we uitgaan van 2 epics per stack. Doe ook gelijk even een ruige gok van 300-400g per gem = WINSTquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Pyrite is volgens mij gruwelijk zeldzaam en dus sowieso waardevol..?
Ah damn, best gemeen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:08 schreef Peanutnootje het volgende:
O lol....
Pyrite gaat dus wss meer waard worden?
Mooi =D
Toch goed dat ik mijn 10 stacks niet heb omgesmolten
Had die 10 stacks is onderschept bij het overtraden op de AH
Dat zijn lamme kutstreken, vriendquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:08 schreef Peanutnootje het volgende:
O lol....
Pyrite gaat dus wss meer waard worden?
Mooi =D
Toch goed dat ik mijn 10 stacks niet heb omgesmolten
Had die 10 stacks is onderschept bij het overtraden op de AH
tjaquote:
Oke, dan snap ik het nog een beetje dat hij hem weg geeft. Zou me zelf toch wel heel erg veel pijn doen hoorquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:58 schreef Isabeau het volgende:
We hadden in 3 uur alles af en ik mocht mee met 4 bosses (meer dan 30 mensen kwamen opdagen en teveel healers) en volgende week weer
En het is dus een altraid hè, met een paar mensen zoals ik die met hun mains kwamen. Degene die de mount weggaf mopperde ook dat het geen bind on battlenetaccount was en heeft hem aan iemand gegeven die er dus ook met haar main was.
Het viel me gewoon op dat ie er steeds zat, ik ben niet echt naar presentaties geweest eigenlijk tenminste van WoW, de rede waarom ik er eigenlijk was om SWTOR ^^, ik heb het een beetje gehad met wow eigenlijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moest ie mee en had er eigenlijk geen zin in
Was er nog nieuws over wow in die stand?
jeetjequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:00 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Jeetje zeg, zit gewoon 40k crits eruit te pompen.
Het is me wat.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:00 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Goeiemiddag zeg, 'tis toch niet te gelovenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:00 schreef SuperKaasNacho het volgende:
pompenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:00 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Magesquote:
Ik deed een 70k crit op Festergut toen ik nog level 80 wasquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:00 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Class/spell?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:47 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik deed een 70k crit op Festergut toen ik nog level 80 wasDoe me dat maar eens na
Prot Paladin, Shield of the Righteous en een SHITLOAD aan Vengeancequote:
Zo weinig?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:05 schreef TwyLight het volgende:
Ik deed een 2 miljoen crit op ragnaros tijdens de laatste quest in mount hyjal
oh wacht
Ik ben niet zo van de pvp..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:22 schreef EggsTC het volgende:
Heeft iemand hier de titel Arena Master?
Omdat de maker van de burning legion een titan is maybe.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:45 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik ben wat lore aan het lezen maar ik vraag me af, de Burning Legion is er alleen maar op uit om alles te vermoorden in het universum. Waarom doen de Titans niks tegen hen?
Waar heb je die vertalingen vandaan dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:58 schreef Skillstorm het volgende:
WoW in het Nederlands is zo kut vertaald.
Aimed shot- gericht schot
Trap launcher- vallen lanceerder
etc.
Letterlijk vertaald toch.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar heb je die vertalingen vandaan dan?
Omdat je zei 'is kut vertaald' alsof je het ergens anders had gelezen. Je hebt het zelf dus kut vertaaldquote:
Ja maar het is gewoon gaar in het Nederlands.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat je zei 'is kut vertaald' alsof je het ergens anders had gelezen. Je hebt het zelf dus kut vertaald
De Burning Legion vormt het grootste gevaar voor de Titans als ik het goed begrijp, dus vind ik het nogal raar dat ze maar een mannetje sturen om Sargeras en de Burning Legion te bevechten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:02 schreef bubalus het volgende:
[..]
Omdat de maker van de burning legion een titan is maybe.
Nah , volgens lore is Aggramar in charge names de titans om Sargeras (ex-titan dus) en de buring legion te bevechten dus ze doen wel wat , wij zien er alleen niks van in wow ^^
En met de 30% damage buff?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:47 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik deed een 70k crit op Festergut toen ik nog level 80 wasDoe me dat maar eens na
Mja, het is niet zo dat ze maar 1 mannetjes sturen naar Sargeras, het is meer zo dat Sargeras een heleboel mannetjesstuurt waardoor iedereen 't ietwat te druk heeft om alleen achter Sargeras aan te gaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:15 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
De Burning Legion vormt het grootste gevaar voor de Titans als ik het goed begrijp, dus vind ik het nogal raar dat ze maar een mannetje sturen om Sargeras en de Burning Legion te bevechten.
Hoe zou hij Sargeras dan moeten opsporen? Hij zat toch in Medivh, maar die is nu dood.
Frozen is betekend gewoon dat je geen gametijd erop hebt, als je nu weer tijd toevoegd staat er gewoon 'active'.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:43 schreef keepoww het volgende:
Vraagje, ik log net (na +- 8 maanden) in op men battle.net account, men WOW account status is nu Frozen. Kan ik gewoon gametime toevoegen en spelen of krijg ik dan een shitload een verificatie vragen waardoor het weer een maand gaat duren.
Ze zijn er wel je koopt gewoon een gamecard en ze hebben de codes al in hun systeem staan dus krijg je een automatische email met een code erin, gebruik het zelf niet en kan je geen site geven die legit is. Je zou ook Ideal kunnen gebruiken tegenwoordig het is gewoon in principe hetzelf en ook een instant betaling.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:47 schreef keepoww het volgende:
Thnx! En nog een vraag, is er een mogelijkheid om een online gamecard te kopen en gelijk die code te gebruiken dus niet ''het fysieke'' kaartje maar alleen de code.
En alleen maar omdat Algalon klop kreeg door de lokale bevolking van Azeroth had ie maar besloten om Azeroth niet te laten vernietigenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:39 schreef Chau het volgende:
Tevens hebben de Titan Watchers altijd al op Azeroth gezeten en moeten opletten de creaties van de Titans op Azeroth er zitten namelijk iets van 15-20 Watchers op Azeroth. Algalon zelf is gewoon een pion die naar planeten gestuurd gaat worden waar een distress signal vandaan komt. Hij kijkt wat er aan de hand, en daarna maakt een keuze wat er gaat gebeuren met de planeet.
randyrun.nlquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:47 schreef keepoww het volgende:
Thnx! En nog een vraag, is er een mogelijkheid om een online gamecard te kopen en gelijk die code te gebruiken dus niet ''het fysieke'' kaartje maar alleen de code.
Ah i see ideal staat gewoon bij de opties. Ik wil alleen men rase en char veranderen maar dat kan weer niet met ideal zie ik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:50 schreef Chau het volgende:
[..]
Ze zijn er wel je koopt gewoon een gamecard en ze hebben de codes al in hun systeem staan dus krijg je een automatische email met een code erin, gebruik het zelf niet en kan je geen site geven die legit is. Je zou ook Ideal kunnen gebruiken tegenwoordig het is gewoon in principe hetzelf en ook een instant betaling.
Yup, Immers als er werd zoveel gevochten dat ze vonden dat Azeroth het leven niet als geschenk zag en daarom het niet verdiende om verder te 'leven', maar omdat je dan als 10/25 man eraan komt zetten en Algalon persoonlijk gaat ass kicken ziet hij dat niet iedereen zo is en idd gaat twijfelen aan de plannen en standpunt van The Pantheon.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:54 schreef lifeblind het volgende:
[..]
En alleen maar omdat Algalon klop kreeg door de lokale bevolking van Azeroth had ie maar besloten om Azeroth niet te laten vernietigen(eigenlijk omdat ie 't zo apart vind dat 't heeft kunnen gebeuren, daarom twijfelt ie aan de plannen van de Titans, aldus wowwiki).
Als je bank overschrijving neemt heb je ook binnen een uur de optie om je race te veranderen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:56 schreef keepoww het volgende:
[..]
Ah i see ideal staat gewoon bij de opties. Ik wil alleen men rase en char veranderen maar dat kan weer niet met ideal zie ik.
Mja, Algalon komt kijken op Azeroth omdat Loken gedood wordt (in Halls Of Lightning/Ulduar). (En Loken moeten we omleggen omdat hij verantwoordelijk is voor het vrijlaten van Yog Saron (in hoeverre zo'n grote blob 'vrijgelaten' kan wordenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:59 schreef Chau het volgende:
[..]
Yup, Immers als er werd zoveel gevochten dat ze vonden dat Azeroth het leven niet als geschenk zag en daarom het niet verdiende om verder te 'leven', maar omdat je dan als 10/25 man eraan komt zetten en Algalon persoonlijk gaat ass kicken ziet hij dat niet iedereen zo is en idd gaat twijfelen aan de plannen en standpunt van The Pantheon.
Yup, Als Loken dood gaat komt er een distress signal vrij omdat hij de jailor was van Yogg Saron en chef op Azeroth.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:12 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, Algalon komt kijken op Azeroth omdat Loken gedood wordt (in Halls Of Lightning/Ulduar). (En Loken moeten we omleggen omdat hij verantwoordelijk is voor het vrijlaten van Yog Saron (in hoeverre zo'n grote blob 'vrijgelaten' kan worden)
Een event kan gephased worden en daardoor op een minder belaste server gezet worden, en anders een portal in SW/OG die geladen moeten worden ook naar een minder belaste server.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:23 schreef keepoww het volgende:
Ja zoiets als de opening van the dark portal 10fps
Battle at Lights Hope Chapel als onderdeel van de Death Knight startingquestsquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:18 schreef Chau het volgende:
[..]
Yup, Als Loken dood gaat komt er een distress signal vrij omdat hij de jailor was van Yogg Saron en chef op Azeroth.
Hoop trouwens dat er ooit nog een event komt waarbij je echt met 100man moet vechten tegen een leger en een leider.
Ja, die heb ik ook al gedaan, maar hoop op zoiets als War of the Shifting Sands of War of the Ancients, zoiets als Mount Hyjal raid instance alleen dan groter kwa opzetquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:27 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Battle at Lights Hope Chapel als onderdeel van de Death Knight startingquests
Och, ga als prot warrior en je tanked zo door die dungeons heen tot aan 80. 80/85 kun je ook een berg questen waar je ook heel snel 85 mee kan worden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:56 schreef keepoww het volgende:
[..]
Bedankt ga net weer beginnen!
Alleen men warrior omhoog grinden van 70 naar 85
Ok. Het gerucht dat de volgende expansion 'Mists of Pandarian' gaat heten lijkt me vrij stug. Er is nog zoveel lore dat moet worden 'gedaan'. De Burning Legion is er nog steeds, en hun leiders ook nog.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:51 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, het is niet zo dat ze maar 1 mannetjes sturen naar Sargeras, het is meer zo dat Sargeras een heleboel mannetjesstuurt waardoor iedereen 't ietwat te druk heeft om alleen achter Sargeras aan te gaan(denk aan de Lich King, de 'oude' horde (met corrupted orcs)). Sowieso is Sargeras natuurlijk verantwoordelijk voor alles wat er mis is op Azeroth, maar daarbuiten is ie ook flink aan de gang, alleen Azeroth is de enigste planeet die nog nooit veroverd is door de Burning Legion (vandaar dat de Titans Azeroth ook 'speciale aandacht' geven, zoals te zien is met Algalon The Observer in Ulduar) Verder is het zo dat de Burning Legion er 'altijd al was', het is alleen een ietwat meer gestructureerde oorlogsmachine geworden sinds Sargeras zich bij hun gevoegd heeft.
Sargeras heeft overigens maar tijdelijk in Medivh gezeten. Zijn geest/ziel ging in Aegwynn, die later dus bevallen is van Medivh, maar toen Medivh dood ging, is zijn ziel weer terug gegaan naar de Twisting Nether. Detail is dat de Burning Legion in de Twisting Nether leeft, en de Titans in de Great Dark, en de Great Dark is vanuit de Twisting Nether niet te bereiken.
Ik hoop dat de volgende expansion weer zoiets als TBC wordt: namelijk een nieuwe planeet.quote:During the events of Blizzcon, 2010, Chris Metzen said, in reply to a question about Kil'jaeden, "...but now he's dealing with completely different emotions." He explained that back then he "...wanted to eradicate all life, and it wasn't really personal...Now it's personal. We will likely see him...AGAIN."[citation needed] This suggests the return of The Deceiver looms above us.
Ik heb het al eerder gezegd, maar als de Burning Legion verslagen is, is er geen WoW meerquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:09 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ok. Het gerucht dat de volgende expansion 'Mists of Pandarian' gaat heten lijkt me vrij stug. Er is nog zoveel lore dat moet worden 'gedaan'. De Burning Legion is er nog steeds, en hun leiders ook nog.
[..]
Ik hoop dat de volgende expansion weer zoiets als TBC wordt: namelijk een nieuwe planeet.
Ze kunnen niet nóg een expansion uitbrenegen zonder de engine drastisch te veranderen. Anders is het gewoon veeel te oud.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:13 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, maar als de Burning Legion verslagen is, is er geen WoW meerHet lijkt mij dat Blizzard pas de allerlaatste WoW exp. aangrijpt om met Sargeras aan de slag te gaan en de Burning Legion voorgoed uit te roeien. Lijkt mij prima om de volgende expansion over de Pandaren en aanverwante te laten gaan (al heb ik een hekel aan die kutpanda's, maar goed), lorewise pas het wel, en het is even wat anders
![]()
Sowieso is er een hele lading aan lore wat nog niet aan bod is gekomen (naja, hier en daar zijn er dan wat hints gegeven), maar we zijn nog lang niet aan het einde van WoW
Mwah, heb wat over de Pandaren gelezen maar zó'n grote rol spelen ze nou ook niet echt in de lore. En volgens de release chart die was uitgelekt (en nog best wel accuraat is), komen er nog 2 expansions en dan stopt het.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:13 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, maar als de Burning Legion verslagen is, is er geen WoW meerHet lijkt mij dat Blizzard pas de allerlaatste WoW exp. aangrijpt om met Sargeras aan de slag te gaan en de Burning Legion voorgoed uit te roeien. Lijkt mij prima om de volgende expansion over de Pandaren en aanverwante te laten gaan (al heb ik een hekel aan die kutpanda's, maar goed), lorewise pas het wel, en het is even wat anders
![]()
Sowieso is er een hele lading aan lore wat nog niet aan bod is gekomen (naja, hier en daar zijn er dan wat hints gegeven), maar we zijn nog lang niet aan het einde van WoW
Wat zouden ze dan aan 'de engine' moeten verbeteren? Iedereen loopt altijd maar te blaten dat 'de engine' verouderd is, terwijl het grafische gedeelte maar een klein deel is. Maar goed, /rantquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze kunnen niet nóg een expansion uitbrenegen zonder de engine drastisch te veranderen. Anders is het gewoon veeel te oud.
Mja klopt ook wel, er wordt hier en daar wat over die wezens gezegd en dat is het ook wel, maar toch, schattige fluffy panda's zijn wel een mooie afwisselen van vuurspugende draken enzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:16 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Mwah, heb wat over de Pandaren gelezen maar zó'n grote rol spelen ze nou ook niet echt in de lore. En volgens de release chart die was uitgelekt (en nog best wel accuraat is), komen er nog 2 expansions en dan stopt het.
Pandaren in WoW is een dood steek imo, ben benieuwd hoe ze het willen aanpakken kwa factions.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:16 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Mwah, heb wat over de Pandaren gelezen maar zó'n grote rol spelen ze nou ook niet echt in de lore. En volgens de release chart die was uitgelekt (en nog best wel accuraat is), komen er nog 2 expansions en dan stopt het.
Zijn wel de beste krijgers ras op Azeroth hequote:Op maandag 22 augustus 2011 12:19 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja klopt ook wel, er wordt hier en daar wat over die wezens gezegd en dat is het ook wel, maar toch, schattige fluffy panda's zijn wel een mooie afwisselen van vuurspugende draken enzo
En de beste bierbrouwers, kunnen die dwarfs nog wat van lerenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:19 schreef Chau het volgende:
[..]
Pandaren in WoW is een dood steek imo, ben benieuwd hoe ze het willen aanpakken kwa factions.
[..]
Zijn wel de beste krijgers ras op Azeroth he
Niet mee eens, ze moeten met hun tijd meegaan, en natuurlijk ga je vooral voor gameplay, maar er wordt veel geklaagd over de outdated engine hoor. Het mag wel HD worden enz en 3D textures. Ook is de engine zó outdated dat hij ook niet effectief is. Geen multicore ondersteuning, en de rendering wordt gedaan met een outdated methode.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:18 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Wat zouden ze dan aan 'de engine' moeten verbeteren? Iedereen loopt altijd maar te blaten dat 'de engine' verouderd is, terwijl het grafische gedeelte maar een klein deel is. Maar goed, /rantDe engine zoals ie nu is, is helemaal niet verkeerd, het is voornamelijk dat de models van een hoop dingen redelijk verouderd zijn, en daardoor niet zo gedetailleerd. Maar omdat allemaal aan te passen is tyfusveel werk, dus dat komt waarschijnlijk rustig in stapjes.
(en dan daarbij, er zijn mensen die online shooters spelen op de zo laag mogelijke resolutie en praktisch alleen maar een bewegend blokje zien als hun target, dus grafische pracht en praal is voor veel mensen zeker niet het allerbelangrijkste. En de comic style van WoW spreekt zo te merken een hoop mensen aan.
Als ze dat doen dan kan straks een heel klein gedeelte van de huidige WoW spelers het spel nog fatsoenlijk spelen, omdat de rest een te trage PC heeft. Neemt niet weg dat ze onderhuids de engine weldegelijk moeten kunnen verbeteren hoor, maar de core is nog steeds uit 2004, en met zo'n bak aan legacycode is het gewoon heel lastig voor ontwikkelaars om alles om te gaan gooien, da's namelijk een project an sich, daar hebben ze simpelweg geen tijd voor (als ze ook nog eens aan nieuwe contentupdates en expansions moeten werken.)quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:26 schreef Smoofie het volgende:
Als ze echt de lore willen gaan volgen mogen ze Blood Elfs wel weer veranderen want SWP events. Ze zullen waars wel Arthas terugbrengen denk ik![]()
[..]
Niet mee eens, ze moeten met hun tijd meegaan, en natuurlijk ga je vooral voor gameplay, maar er wordt veel geklaagd over de outdated engine hoor. Het mag wel HD worden enz en 3D textures. Ook is de engine zó outdated dat hij ook niet effectief is. Geen multicore ondersteuning, en de rendering wordt gedaan met een outdated methode.
Dat denken mensen, dat hun PC het dan niet aan kan. Maar met een betere Engine zal je WoW juist beter kunnen spelen en dat terwijl de graphics ook een stuk beter zullen zijn. Alleen de chinezen en russen zullen er denk ik lsat van krijgenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:31 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Als ze dat doen dan kan straks een heel klein gedeelte van de huidige WoW spelers het spel nog fatsoenlijk spelen, omdat de rest een te trage PC heeft. Neemt niet weg dat ze onderhuids de engine weldegelijk moeten kunnen verbeteren hoor, maar de core is nog steeds uit 2004, en met zo'n bak aan legacycode is het gewoon heel lastig voor ontwikkelaars om alles om te gaan gooien, da's namelijk een project an sich, daar hebben ze simpelweg geen tijd voor (als ze ook nog eens aan nieuwe contentupdates en expansions moeten werken.)
Of ze moeten heel veel extra mensen aannemen, maar dan zal het abonnementsgeld wel hoger uitvallen per maand
Als je setup bestaat uit een trage processor en een low-end videokaart, zul je met een hightech engine al die mooie pracht en praal echt niet op je scherm kunnen renderen hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat denken mensen, dat hun PC het dan niet aan kan. Maar met een betere Engine zal je WoW juist beter kunnen spelen en dat terwijl de graphics ook een stuk beter zullen zijn. Alleen de chinezen en russen zullen er denk ik lsat van krijgen
Ja maar de meeste mensen in de EU en VS hebben wel een PC die het aan kan. Alleen de russen en chinezen enz zijn een probleemquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:39 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Als je setup bestaat uit een trage processor en een low-end videokaart, zul je met een hightech engine al die mooie pracht en praal echt niet op je scherm kunnen renderen hoor.
Daar vergis je je aardig in, een hoop mensen die casual gamen (niet per se WoW), gaan echt niet investeren in een high-end PCquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja maar de meeste mensen in de EU en VS hebben wel een PC die het aan kan. Alleen de russen en chinezen enz zijn een probleem
Je hebt geen high-end PC nodig. Een pc van 500 euro zou het al met gemak kunnen draaien.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:42 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Daar vergis je je aardig in, een hoop mensen die casual gamen (niet per se WoW), gaan echt niet investeren in een high-end PC
Wel als ze een hoop van die dingen gaan doen die je eerste noemde in je post. Mijn videokaart is 2,5 jaar oud en ik kan niet eens water effects op fair zetten omdat ik dan onder water alleen maar zwart zie, omdat mn videokaart blijkbaar bepaalde manieren van renderen die ze hanteren onder water niet ondersteund ofzo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je hebt geen high-end PC nodig. Een pc van 500 euro zou het al met gemak kunnen draaien.
Dat is al 3 jaar oud. De ultra/extreme settings zijn al als dit. En ze hebben unlimted viewdistance command weggehaald.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:12 schreef Skillstorm het volgende:
Als je videokaart het kan handelen, probeer eens wat ze in deze video doen, het kan WoW een klein beetje mooier maken:
Oke, maar de groundeffectdensity werkt nog steeds hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is al 3 jaar oud. De ultra/extreme settings zijn al als dit. En ze hebben unlimted viewdistance command weggehaald.
Maar dat ziet er raar uit door de view distance als je op je flying mount zit. Dan zie je echt zo'n muur van plantjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:15 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oke, maar de groundeffectdensity werkt nog steeds hoor.Dat is niet bij de settings gedaan.
Oh.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar dat ziet er raar uit door de view distance als je op je flying mount zit. Dan zie je echt zo'n muur van plantjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee van mij hoeft het ook niet super mooi ofzo hoor. Vind het water al erg mooi op Ultra.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind niks mis met de graphics in wowMaar goed, ik hou dan ook totaaaaal niet van die super gedetailleerde smooth games en vind de cartoonstyle echt wat voor mij.
Spelleffect density is leuk jaquote:
Nee. Ik heb het over HD textures en 3D textures. Zodat alles niet zo plat en vierkant is.Meer polygons zou ook wel leuk zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:34 schreef lifeblind het volgende:
Wat wordt eigenlijk als "HD" gezien? HD is gewoon een bepaalde resolutie van je scherm met de daarbij behorende aspect ratio, dus in dat geval speel ik WoW al in HD op 1920x1080
Onslaught set.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:35 schreef keepoww het volgende:
Jeej na ''jaren'' weer ingelogt
http://eu.battle.net/wow/(...)strom/Simioni/simple
hahaquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:35 schreef keepoww het volgende:
Jeej na ''jaren'' weer ingelogt
http://eu.battle.net/wow/(...)strom/Simioni/simple
Idd, zag het, en keek ff in de History. Stuf of 15-20 van 11 minutes ago en de rest uit 2009quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:45 schreef keepoww het volgende:
soort van :p
Earned the achievement Explore Mulgore for 10 points. 11 minutes ago
Earned the achievement Explore Northern Barrens for 10 points. 11 minutes ago
Earned the achievement Explore Arathi Highlands for 10 points. 11 minutes ago
Earned the achievement Explore Tirisfal Glades for 10 points. 11 minutes ago
Default UI voor echte bazen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:48 schreef keepoww het volgende:
Ja idd echt bizar... Hoop dat ik snel wat tank gear krijg en dan ff tot 85.
En pff die interface wordt weer een shitload aan werk.
Gewoon zelf doen als je dat wilt, UI is toch vaak wat je persoonlijk fijn vind.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:54 schreef keepoww het volgende:
Je hebt nu toch ook kant en klare UI? Is dat wat of kan ik het beter zelf doen?
Ja, want dan wordt het moeilijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Raiden met default UI is onmogelijk.
25man raids + heroic met default UI is veel te chaotisch.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, want dan wordt het moeilijk
Als DPS zal dat best lukken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
25man raids + heroic met default UI is veel te chaotisch.
Ik vind zelf wow lui erg fijn als standaard UI.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:54 schreef keepoww het volgende:
Je hebt nu toch ook kant en klare UI? Is dat wat of kan ik het beter zelf doen?
Precies. Op die manier draait ook niet alles de soep in als er een addon broken is als er weer een nieuwe update isquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:59 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon zelf helemaal je UI maken met addons
Oeh, vooral nu niet weg doenquote:
Download WoW Matrix.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:05 schreef keepoww het volgende:
Mjah vanavond tijd in steken denk totdat ik geen zin meer heb. Beste is volgend mij 1 addon per keer helemaal clean te krijgen en dan pas de volgende niet dat heel die shit allemaal door elkaar staat.
dit dus, gewoon healen 25m hc zonder problemenquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:58 schreef Skillstorm het volgende:
Ik gebruik alleen maar default, ik kan niet aan iets anders wennen.
Dat inderdaad.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:59 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon zelf helemaal je UI maken met addons
WoW Matrix is van Curse.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:27 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Doe dan Curse :x. Of is dat iets anders.
Hou Onslaught, ze gaan iets doen waarme je de looks kan veranderden van je gear. Je kan de looks overnemen van andere gear (alleen de looks).quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:32 schreef keepoww het volgende:
Ik denk dat ik lekker onslaught houd. Of anders wordt Wrath
Je moet alle gear die je wilt veranderen hebben. (dus het originele item wat je aan wilt qua stats + het item waarvan je de Looks wilt gebruiken) Telt niet als je het ooit gehad hebt en hebt verwijderd. (dan moet je evt opnieuw de gear halen)quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:39 schreef keepoww het volgende:
Kan je eigenlijk alles kiezen of moet je het al een keer hebben gehad? Of moet je het nog steeds hebben? Of moet je het kopen?
Lol.
Ik speel op een 2e account, anders was die van mij langer geweestquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:48 schreef Skillstorm het volgende:
Post anders even jullie game history
[ afbeelding ]
Bulwark of Azzinoth > elk ander shield.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:37 schreef Sjiznit het volgende:
Voor mijn warrior wordt het t10 264, met IF tabard en óf IF cloak óf rooie pvp cloak, nog niet over uit. Nu aan het twijfelen over shield en wapen. Shield wordt denk ik Royal Crest of Lordaeron.
Niet voor mijquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bulwark of Azzinoth > elk ander shield.
Ik weet alleen nog niet hoe ze dat met stats doen. Die schouders zijn eigenlijk voor een paladin namelijk, maar zijn dus wel plate. Als plate op plate gewoon altijd kan is het nps.quote:
Zolang er geen Classes: Paladin staat maakt het niks uit denk ik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:41 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog niet hoe ze dat met stats doen. Die schouders zijn eigenlijk voor een paladin namelijk, maar zijn dus wel plate. Als plate op plate gewoon altijd kan is het nps.
Ja precies, ik bedoelde ook dat ze voor een paladin zijn omdat ze int hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:43 schreef Chau het volgende:
[..]
Zolang er geen Classes: Paladin staat maakt het niks uit denk ik.
Retri neem ik aan? moet je Guardian of Ancient Kings van te voren gebruiken 10stacks maken en dan bij de stacks of HPquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:51 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Leuk van die mages in BG's zonder resilience. Crit lekker 40k met me paladin :"D
1 2 3 4 5 6 7 | #showtooltip /cast Zealotry /cast Inquisition /cast Avenging Wrath /cast Templar's Verdict /use *PvP trinket* /startattack |
Ook vet jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:54 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga voor T5 head, Tier 6 shoulders, chest, legs. En Cataclysm Edge als weapon. Voor Tauren warrior
Model Viewerquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:18 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Waar haal je dat spul vandaan blis :3?
Tegenwoordig niet meer, alles is in modules opgebouwd. Dus bij een update heb je nergens last vanquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:01 schreef lifeblind het volgende:
Heb vorig jaar een tijdje wow-lui gebruikt, maar er hoefde ook maar iets aan een addon veranderd te worden en de hele klerezooi viel uit elkaar.
Welke is die gear set ook alweer?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ook vet ja
[ afbeelding ]
Ga ik uiteindelijk toch maar voor denk ik.
Tier 7.5 DK.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:14 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Welke is die gear set ook alweer?
Kan dat?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:33 schreef Chau het volgende:
Denk kijk even wat voor setjes ik nog in mijn bank heb liggen zie ik Bloodsail setje liggen, weet ik ook welke ik ga dragen in RBG's
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:24 schreef Metonae het volgende:
" It turns out that Heirlooms will be eligible targets for Transmogrification."
<3!
Voor de 'only true if blue' mensen.
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/2973396949?page=21#403
Ergens wel jammer. Ik vond het wel een goede deal: je hebt altijd goede gear aan en je levelt sneller, maar de prijs die je ervoor betaalt is dat je eruitziet als een debiel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:24 schreef Metonae het volgende:
" It turns out that Heirlooms will be eligible targets for Transmogrification."
<3!
Voor de 'only true if blue' mensen.
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/2973396949?page=21#403
Heb je wel de juiste link gebruikt? De link tussen [img][/img]-tags plaatsen lijkt vreemd genoeg niet te werken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:02 schreef Peanutnootje het volgende:
Burgy Blackheart's Handsome Hat + Disgusting Oozeling = Toxic Form met grote mounts
Ziet het er niet geweldig uit?
http://img835.imageshack.us/img835/7876/wowscrnshot082211225729.jpg (copy/paste deze link)
Hoe plak ik die foto hierin?
Ikzelf kijk al 3 jaar naar hetzelfde model (omdat ik continue alts level). Tijd voor iets anders! En je kan toch je heirlooms er niet uit laten zien als Tier 11quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:08 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ergens wel jammer. Ik vond het wel een goede deal: je hebt altijd goede gear aan en je levelt sneller, maar de prijs die je ervoor betaalt is dat je eruitziet als een debiel.
Je hebt gelijk! Nog meer drama in pugs.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:05 schreef TwyLight het volgende:
In before de ninja's trouwens die gear needen voor de looks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TLPD bestaat niet. Hij is zo rare, hij bestaat gewoon niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:44 schreef Verbodsbord het volgende:
Net Vyragosa terwijl ik zocht naar een Time-Lost Proto-Drake, dus nu sowieso geen drake de komende 6 uur
Ach, Vyragosa was ook leuk
Dat vind ik altijd leuk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:50 schreef TwyLight het volgende:
Klopt, blizzard heeft je getrolled. Net als de pheonix in Tempest Keep trouwens. Dat is ook een mythe.
Net trouwens bijna een uur met een gast gepraat die nieuw was en hem het spel een beetje uitgelegd enzo
Ik ben echt aardig
Heb er pas 40 minuten zoeken opzitten, over 2 weken zeg ik hetzelfde waarschijnlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:46 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
TLPD bestaat niet. Hij is zo rare, hij bestaat gewoon niet.
Ik vind R&B niet zo leuk. Niet slecht maar ook niet echt leuk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:20 schreef TwyLight het volgende:
Ik luister atm de R&B playlist van 22tracks
Ik heb een koptelefoon op en dan op 720P, like a boss.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:24 schreef TwyLight het volgende:
Vind het wel relaxt zo 's nachts. Lekker rustig.
Ik vind dat dubstep, house etc alleen goed klinkt als het hard staat en dat kan nu nieten heb geen zin om een koptelefoon op te doen
Leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:29 schreef Verbodsbord het volgende:
Leuk filmpje, dubstep enzo.
Ik vond het eerst niks dat dubstep, maar het is wel vreselijk bruut eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |