Spelleffect density is leuk jaquote:
Nee. Ik heb het over HD textures en 3D textures. Zodat alles niet zo plat en vierkant is.Meer polygons zou ook wel leuk zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:34 schreef lifeblind het volgende:
Wat wordt eigenlijk als "HD" gezien? HD is gewoon een bepaalde resolutie van je scherm met de daarbij behorende aspect ratio, dus in dat geval speel ik WoW al in HD op 1920x1080
Onslaught set.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:35 schreef keepoww het volgende:
Jeej na ''jaren'' weer ingelogt
http://eu.battle.net/wow/(...)strom/Simioni/simple
hahaquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:35 schreef keepoww het volgende:
Jeej na ''jaren'' weer ingelogt
http://eu.battle.net/wow/(...)strom/Simioni/simple
Idd, zag het, en keek ff in de History. Stuf of 15-20 van 11 minutes ago en de rest uit 2009quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:45 schreef keepoww het volgende:
soort van :p
Earned the achievement Explore Mulgore for 10 points. 11 minutes ago
Earned the achievement Explore Northern Barrens for 10 points. 11 minutes ago
Earned the achievement Explore Arathi Highlands for 10 points. 11 minutes ago
Earned the achievement Explore Tirisfal Glades for 10 points. 11 minutes ago
Default UI voor echte bazen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:48 schreef keepoww het volgende:
Ja idd echt bizar... Hoop dat ik snel wat tank gear krijg en dan ff tot 85.
En pff die interface wordt weer een shitload aan werk.
Gewoon zelf doen als je dat wilt, UI is toch vaak wat je persoonlijk fijn vind.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:54 schreef keepoww het volgende:
Je hebt nu toch ook kant en klare UI? Is dat wat of kan ik het beter zelf doen?
Ja, want dan wordt het moeilijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Raiden met default UI is onmogelijk.
25man raids + heroic met default UI is veel te chaotisch.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, want dan wordt het moeilijk
Als DPS zal dat best lukken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
25man raids + heroic met default UI is veel te chaotisch.
Ik vind zelf wow lui erg fijn als standaard UI.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:54 schreef keepoww het volgende:
Je hebt nu toch ook kant en klare UI? Is dat wat of kan ik het beter zelf doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |